February 04, 2015

Poznajcie mnie, to ja Wisienka !

Hejka! 
Na początku chciałabym się Wam przedstawić i opowiedzieć nieco o sobie. A więc, 
mam na imię Oliwia, jednak w internecie nazywają mnie Wisienka możecie to zauważyć przy mojej nazwie. Mieszkam w Trójmieście a mianowicie w Gdyni. Interesuję się modą, fotografią, dekorowaniem wnętrz, aktorstwem i od czasu do czasu pieczeniem. Blog to dla mnie nowośćale przeglądając  blogi innych dziewczyn zapragnęłam mieć swój własny. Wpisy na blogu będę starała się dodawać regularnie. Tak jak już wspominałam jestem nowicjuszką więc jeszcze się uczę, moje notki nie staną się od razu profesjonalne, ale mam nadzieję, że z czasem nauczę się co i jak! Na blogu będą się pojawiały różne Tag'i tak jak na YT, uważam, że jest to dobry pomysł abyście mnie lepiej poznali. Na blogu postaram się dodawać dużo zdjęć, ale wiem też, że do zdjęć są potrzebne 2 osoby więc będzie to dla mnie lekka przeszkoda, ale postaram się ją pokonać. Teraz nie pozostaje mi nic innego , jak zaproszenie was  do komentowania, obserwowania i oczywiście pozostania ze mną. Wierzę w to, że uda nam się tu stworzyć kolejne cudowne miejsce!

  Każde wejście, każdy komentarz, wszelkie opinie i uwagi mają dla mnie duże znaczenie, dziękuje!  
Oliwia!

6 comments:

  1. Witamy na blogger! Powodzenia w blogowaniu. Zycze duzo obserwatorow i aby twoj blog sie szybko rozwina. Zapowiada sie fajnie:)
    blog ♥

    ReplyDelete
  2. Witaj Wisienko! Powodzenia życzę :)
    Zapraszam też do mnie naturalna-pink-glasses.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. powodzenia :)

    http://katycolors.blogspot.de/

    ReplyDelete
  4. powodzenia w blogowaniu :D
    ciekawie się zapowiada :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    ReplyDelete
  5. Powodzenia w blogowaniu :)

    ReplyDelete