May 02, 2015

Czy, po burzy zawsze wychodzi tęcza ..?

Uśmiech. Nie zawsze widzicie mnie na blogu uśmiechniętą. Dlaczego? Ponieważ nie zawsze na zdjęciach chcę się uśmiechać, co nie znaczy, że na codzień się nie uśmiecham. Wręcz przeciwnie. Często spotykam się z przyjaciółmi, a oni na każdym kroku mnie rozśmieszają. Albo na przykład czytam pozytywne komentarze pod postem, to też się uśmiecham. Powodów do uśmiechania się jest pełno! Ale każdy ma takie chwile, kiedy przyjdzie rozpacz i smutek, ale zawsze trzeba szukać pozytywów! Na YT często oglądam recenzje książek. A wiecie o których książkach często słyszę? Są to książki Reginy Brett. Podobno książki podnoszą na duchu. 

Cuda się zdarzają. Warto w nie wierzyć! Coraz częściej widuję na blogach różne cytaty, które mają sens i motywują nas do wielu rzeczy. I ja mam takie swoje małe, lecz wiele dla mnie znaczące zdanie. "Warto jest coś zrobić i najwyżej potem tego żałować niż żałować że się tego nie zrobiło". Jeśli chcieliście bardzo coś zrobić, a tego nie zrobiliście, to jest to najgorsze co moglibyście zrobić. Do odważnych świat należy! Lepiej mieć tą świadomość że coś się zrobiło niż rozpamiętywać to przez dłuższy czas. Nie mówicie "a co by było gdyby?".
Jeśli wykażecie się odwagą, życie odpłaca Wam tym, że jednak ta rzecz się spełnia, a wy możecie być szczęśliwi. Jeśli jednak nie udaje nam się i nie dostajecie, tego co chcecie to dostajecie doświadczenie. Nie ma powodów do narzekań! Ponieważ życie daje nam tyle ile dajemy radę udźwignąć. Nigdy nie jest to za dużo, lecz gdybyście nie wiadomo jak cierpieli zawsze jest jakieś wyjście z sytuacji, tylko musicie je znaleźć! Życie jest za krótkie! Jeśli nie wiecie co zrobić, to zróbcie, po prostu następny krok i pamiętajcie, że po burzy zawsze wychodzi tęcza. Nie warto się przejmować jeżeli jakaś rzecz Wam nie wyszła. Najlepsze dopiero nastąpi, tylko trzeba na tą chwilę poczekać. Bądźcie szczęśliwi i żyjcie tak, jakbyście chcieli żyć! Głowa do góry i uśmiech na twarzy! Uwierz w cuda, bo cuda się zdarzają. Tylko że ... w najmniej oczekiwanym momencie. 

26 comments:

  1. Czytając Twe mądre słowa aż łeska w oku się kręci !! Co do " zadani " jakie zadałaś < masło maślane > to ja osobiście nie widzę żadnych minusów ! ;)) Świetny blog, obserwuję !! ;*

    http://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ciekawie piszesz! Czytałam książkę "Bóg nigdy nie mruga" i jest świetna! Polecam! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ciekawy blog i świetne foty też jeździłęm na koniach i od razu masz szacun ode mnie, ponieważ wiem jak cięzko czasam to oponawoć :D http://dzielmysiezyciem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo ciekawie piszesz i w dodatku widzę, że masz pasję- jazdę konno! Tak trzymaj :)
    Obserwuję :)

    Blog z artystycznymi i i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi :)
    Nowy post- SUGAR SKULL, serdecznie zapraszam! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/sugar-skull-wedding.html

    ReplyDelete
  5. Najbardziej spodobał mi się ostatni akapit, jego przesłanie.
    Też jeżdżę konno! :)

    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest moja ulubiona część tego posta, zakończenie musi być dobre !

      Delete
  6. Zawsze chciałam jeździć konno jednak za bardzo boję się ,że spadnę z niego.
    Może kiedyś się przełamie ,podziwiam cię ,że Tobie się udało.
    charlotte-carolina.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny blog oraz ciekawe posty :)
    Ja nie jeżdżę konno, ale chciałabym - jednak za bardzo się boję.

    Zapraszam - http://izusobie.blogspot.com/ - Mam nadzieję, że zostawisz po Sobie coś miłego :)

    ReplyDelete
  8. Interesujący post, ciekawie piszesz jak na tak młoda osóbkę. To sie ceni. Co do zdjec to rowniez uwielbiam jeździć konno. Tylko co innego jeździć samemu a co innego jak Cb ktos prowadzi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staram się aby moje posty nie były nudne, jednak nie zawsze mi to wychodzi.

      Delete
  9. Chyba "po burzy wychodzi słońce" haha :D.Super to wszystko napisałaś!

    ReplyDelete
  10. Ale ładne zdjęcia *_*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia *.* napewno zostanę dłużej ! :3
    Zapraszam rownież do mnie ;*
    http://ameeeeelka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z chęcią zajrzę do Ciebie :)

      Delete
  12. ale śliczne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia , dobrze piszesz i fajną masz pasję ;) . Masz ładny design ;) . Obserwuję i zapraszam do mnie : mylittleworld46.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ! Ty też masz ładny desing bloga ! Tak samo jak Ty zaobserwowałam :)

      Delete
  14. Niezwykle interesujacy post :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, mam nadzieję że się spodobał :D

      Delete
  15. Niezwykle interesujacy post :-)

    ReplyDelete
  16. jej, jazda konna. Kiedyś też jeździłam konno, ale z braku czasu trzeba było zrezygnować :<

    www.eliza-zdybel.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. AnonymousMay 09, 2015

    Powodów do uśmiechu jest naprawdę bardzo dobrze. Trzeba je po prostu odnaleźć. :) Pozdrawiam. :*
    sweet90coffee.tumblr.com

    ReplyDelete
  18. AnonymousMay 09, 2015

    Chciałam napisać bardzo dużo. Mój błąd. :D
    sweet90coffee.tumblr.com

    ReplyDelete
  19. podobno te ksiazki sa super :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/05/theres-so-much-to-see-and-do-start-now.html

    ReplyDelete
  20. Great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    . www.miharujulie.com

    ReplyDelete