May 31, 2015

Kłamstwo i zaufanie.

Witam Wszystkich !
Dziś chcę troszkę napisać o kłamstwie i zaufaniu. W ostatnim czasie w moim życiu zdarzyło się dużo przykrych rzeczy. "Przejechałam" się na innych. Stąd taki post. Czasami jest coraz gorzej a czasami się polepsza. Jednak te gorsze chwile cały czas wracają. W niektórych chwilach sama siebie nie poznaję, a nawet nie rozumiem. Takie gorsze dni mogą zdarzyć się każdemu. Nie wiem co mam sobie myśleć o niektórych sprawach. Trudno jest mi komuś zaufać. A jeszcze niedawno miałam tak wiele osób którym mogłam się zwierzyć. Czuję, że zostałam sama. Można powiedzieć, że opowiadam Wam jak się czuję i troszkę piszę o swoim życiu. Troszkę to dziwne, bo nie mam pojęcia kto to czyta. W moim otoczeniu znalazło by się milion osób którym bym tego nie powiedziała. A wam to piszę. Jednak nie zdradzam wiele szczegółów. 
Jest mi ciężko. Jak ty byś się czuł gdybyś nie miał zaufania już do nikogo ? Ja teraz tak mam.
Najważniejszą osobą w moim życiu jest moja przyjaciółka. Jednak wystawiłam naszą przyjaźń na próbę. Oliwii mogłam powiedzieć wszystko. Brakuje mi jej. Bez niej moje życie nie jest takie samo. Jednak staram się o tym nie myśleć. Miałam do niej 100% zaufanie. A nie każdemu ufam w tylu procentach. Mam też inne bardzo mi bliskie koleżanki którym mogę trochę powiedzieć. Ale nadal nie mam do nich tego zaufania. Czasami szybko komuś zaufam, czasami w ogóle kumuś nie ufam. Teraz nie będę tak łatwoufna. Taka mała lekcja na przyszłość. Wiecie to, ale czasami o tym nie pomyślicie - zaufanie może, ale nie musi być odwzajemnione. Często o tym zapominam. 
Chyba każdy z was kiedyś został okłamany. Mi to zdarzało sie często. Po prostu trafiałm na nie odpowiednie osoby. Pomimo młodego wieku, przeszłam w życiu wiele etapów i nawiązałam bardzo wiele znajomości w wielu miejscach. Stąd też mam wiele znajomych. Jednak są to znajomi z którymi nie spotykam się na codzień. W każdym z tych etapów znalazła się osoba która nie była ze mną szczera. Okłamywała mnie. Często takim osobom przebaczałam. Ale nie żałuję tago. Staram się niczego nie załować, nieprzejmować się niepowodzeniami, bo jest to w zupełności nie potrzebne. Po tych wszystkich zdarzeniach otrzymałam dużo lekcji. Nadal się mylę i popełniam błędy. Ale te "lekcje" często mi się przydają. Dzieki nim wiem na czym stoję. Często dam się okłamać. Nie znam czyiś myśli. Kłamstwo niszczy bardzo wiele. Zazwyczaj kłamstwo wyjdzie na jaw, sądzę, że to wszystko się wyda. 

"Nigdy nie pozwól by strach przed działaniem wykluczył Cię z gry" 

37 comments:

  1. W dzisiejszych czasach musimy bardzo uważać komu ufamy, ale jak często powtarzam, jeśli chcesz coś zmienić, zacznij od siebie!

    beneaththeblanket.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się w wielu miejscach z tobą. Ja już nieraz się na kimś zawiodłam, dlatego teraz trzymam język za zębami i nie zdradzam zbyt wielu szczegółów np. o mnie . Najlepiej jest mieć jednego przyjaciela, któremu można wszystko powiedzieć ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Przepiękny post i mega zdjęcia! Świetnie napisałaś!!!
    Mój Blog!! ♥

    ReplyDelete
  4. Zgadzam się z tobą! Ja staram się nie żałować niczego jeśli coś mi się nie udało! Życie jest zbyt krótkie ,żeby się przejmować rzeczami z przeszłości.Coś się stało,już się nie odstanie! Też kiedyś miałam taką przyjaciółkę,była taka szalona jak ja,niestety wyjechała 4 lata temu,od tej pory się z nią nie widziałam...Życzę Ci aby wszystkie sprawy Ci się poukładały! Trzymaj się kochana :* !
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ale jesteś chuda *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Dobrze napisane. Zaufanie to rzecz, którą możemy dać innym, ale osobami, które je otrzymują nie powinny być pierwsze lepsze osoby napotkane w szkole czy na ulicy. Najpierw trzeba człowieka poznać... No ale cóż - każdy uczy się na błędach, a kłamstwo zawsze wychodzi na jaw, nawet po niezmiernie długim czasie...
    Śliczne zdjęcia. Trzymaj się, każdy ma czasami gorszy dzień, a Tobie życzę przede wszystkim prawdziwych przyjaciół!
    http://ominion102.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. w dzisiejszych czasach,trudno żeby znaleźć kogoś komu można by zaufać.Świetne zdjęcia,zazdroszczę tak chudych nóg ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bardzo dobrze napisałaś, zaufanie to dobra rzecz, lecz nie można ufać byle komu ...

    ReplyDelete
  9. W rzeczywistości nigdy NIE wiadomo, z kim tak naprawdę mamy do czynienia.
    Dlatego bądźmy...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2015/05/Ostrozniejsi.html

    ReplyDelete
  10. Uważam, że nie warto zbytnio ufać wielu ludziom, tylko tym najbliższym. I zgadzam się z Tobą, kłamstwo ma bardzo krótkie nogi. Świetne zdjęcia! :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ja bardzo często spotkałam na swojej drodze fałszywych i zakłamanych ludzi, ale to nic... tak jak mówi cytaty, którym zakończyłaś post , nie pozwól by strach przed działaniem wykluczył cię z gry, tak Ty nie pozwól by ci fałyszywi ludzie odebrali Ci szczęście.

    buziaki!
    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Trzeba uważać gdy się wybiera przyjaciel, czy nawet zwyłego znajomego. Nie martw się nie jesteś jedyną osobą, która nikomu nie ufa, jest wiele takich osób, a tobie niedługo mam nadzieję przejdzie (:
    Pozdrawiam xoxo
    http://marrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetny sweterek :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete

  14. Ciekawie napisana notka, aż chce się czytać. Do tego świetne zdjęcia.
    Super cytat na koniec.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)
    Pozdrawiam!
    yepbear.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Prześliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Czasami trudno jest zaufać komuś drugi raz.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  17. Też czasem czuje się sama i nie wiem czy tak na prawdę przyjaciółki, które mam są nimi na prawdę. Z zaufaniem jest ciężko.
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Zaufanie bardzo łatwo stracić, gorzej już z jego odbudowaniem. Ja niestety, miałam podobną sytuację, ale czas leczy rany i powoli o tym zapominam :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link spodenek w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. piękne bolerko
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia i piękna stylizacja :)
    Obserwuje
    Zapraszam
    Mój blog <--Klik

    ReplyDelete
  21. Ale masz świetną miejscówkę na zdjęcia! :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajne miejsce na sesje, a co do tematu notki to wychodzę z założenia że trzeba wiedzieć komu sie ufa, bo dużo ludzi nie wie jak ważne jest zaufanie i paplają na lewo i prawo o czymś o czym nie powinni :)
    Mój Blog - zaobserwuj!

    ReplyDelete
  23. Masz rację. Ja już w sumie nie wiem komu ufać. Zawodzą mnie wszyscy. Przyjaciele, znajomi, rodzina - TRAGEDIA!!

    ReplyDelete
  24. Cudowny post,a przede wszystkim szczery !
    Zostaję tu na dłużej :)

    Zapraszam : http://sar4hblack.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Czuje sie podobnie.
    Ostatnio stracilam dwoch przyjaciol i czuje sie jakby jeszczw jedna przyjaciolke mialam stracic
    Fajne zdjecia:)


    little-jay999.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ważne jest, by samemu dobrze postępować, ponieważ mimo że mówi się, iż życie jest niesprawiedliwe to nie jest to prawda. Prędzej czy później los odpłaca się nam za nasze postępowanie. Nie zważaj na innych, gdyż najważniejsze jest to, jak Ty postępujesz.
    Pozdrawiam i życzę Ci, by otaczali Cię sami szczerzy ludzie, którym będziesz mogła zaufać.

    Laru Art

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie czekaj, bo możesz się nie doczekać, ale jeśli mimo to będziesz postępować "fair" będziesz czuła się dobrze sama ze sobą. Na razie jesteś młoda, ale jeśli będziesz się trzymać swoich zasad, z czasem ludzie poznają się na Tobie i będą Cię uważać za osobę godną zaufania. Prawe postępowanie zawsze owocuje, nawet jeśli na te owoce będzie trzeba długo czekać. Ale warto :)

      Delete
  27. Na szczęście kłamstwo ma bardzo krótkie nogi i szybko wychodzi na jaw. Też wolę mieć 1 prawdziwego przyjaciela niż 10 fałszywych :) Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo ciekawy wpis. Wszystko jest takie prawdziwe i oczywiście świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ;)

    ReplyDelete
  29. śliczny sweterek :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Z jednej strony to przykre, że miałaś tyle doświadczeń z kłamstwem, a z drugiej - lepiej że wcześniej się przekonałaś jacy są ludzie, bo teraz będziesz ostrożniejsza i będziesz wiedziała, czego się spodziewać.
    Ja zawsze myślałam, że kłamstwo to domena młodych, a jednak okłamał mnie najlepszy przyjaciel (tak jak Ty swojej przyjaciółce, tak i ja jemu ufałam w 100%). I kilka takich drobnych kłamstw doprowadziło do tego, że kilkadzieisąt miesięcy cudownego spędzania czasu razem nagle się zakończyło. Powiem Ci, że z wiekiem coraz trudniej uwierzyć mi w nowe przyjaźnie.

    ReplyDelete
  31. Świetne połączenie ciuszków :)
    zapraszam do mnie www.pastelowamoda.blogspot.com
    <3

    ReplyDelete
  32. Świetne połączenie ciuszków :)
    zapraszam do mnie www.pastelowamoda.blogspot.com
    <3

    ReplyDelete
  33. Cudowny klimat zdjęć! Miejsce idealne.
    Niestety to, co napisałaś zdarza się w naszym codziennym życiu bardzo często. Ciężko jest uniknąć takich sytuacji, a raczej - osób.
    Jednak wiem, że są jeszcze tacy ludzie, którym można w pełni zaufać i nas nie skrzywdzą.
    Świetny post, dający dużo do myślenia.
    Pozdrawiam! ;)
    http://stylowka4u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Masz rację w tym co mówisz. Nie zawszę najlepsza przyjaciółka może się okazać taką jaką udawała że jest .

    ReplyDelete
  35. Chyba najgorzej jest się "przejechać" na kimś.. :(

    ReplyDelete