May 16, 2015

Liebster Blog Award !

Cześć Kochani !
Na początku chcę bardzo podziekować mojej kochanej Alicji z bloga MISH MASH za nominowanie mnie do LBA ! Od kiedy się dowiedzałam, że zostałam nominowana do LBA jestem bardzo szczęśliwa. Uszczęśliwia mnie też fakt, że ktoś docenił moją "pracę". Na początku nie miałam pojęcia o co chodzi z tą "nominacją". Musiałam kilkukrotnie przeczytać post Alicji, żeby coś zrozumieć. Aby nie trzymać Was w niepewności trochę wyjaśnię.. Co to takiego LBA ? Polega to na "wypromowaniu mniej znanych blogów". Osoba przez którą jestem nominowana zadaje mi 10 pytań. Następnie ja nominuję 10 osób i zadaje im pytania. Rozumiecie ? Mam nadzieję, że tak ! Ja miałam mały problem z wybraniem blogów "mniej znanych".


1. Dlaczego zdecydowałaś się na założenie bloga ?
Długo się nad tym zastanawiałam. Oglądając blogi innych dziewczyn, zapragnełam mieć swój. Swoje miejsce. Gdzie mogę pisać to co chcę. 

2. Na co zwracasz uwagę przeglądając różne blogi ?
Na desing. Jakość wykonania. I oczywiście treść. Lubię czytać blogi z ładnym, przejrzystym desingiem. Wykonanie musi być dobre. I treść. Nie lubię blogów o niczym. 

3. Ile czasu spędzasz na napisaniu posta ?
Różnie. Czasami może mi to zająć 3 godziny a czasami godzinę. Zależy od treści, ile mam do napisania, przerobienia zdjęć. Wszystko zależy od tego, ile muszę zrobić. 


4. Co robisz w wolnych chwilach ?
Te pytanie mi się spodobało ! Dużo tego .. Chodzę na zdjęcia, spotykam się z przyjaciółmi, ćwiczę, biegam, chodzę na zajęcia dodatkowe i uczę się ! 

5. Czy spotkałaś się już z krytyką Twojego bloga ?
Pewnie, że tak. Dużo osób z mojej szkoły wie, że prowadzę bloga. Nie każdemu się to podoba i ma na ten temat swoje zdanie. Ja takimi osobami się w zupełności nie przejmuję ! Każdny ma swoje zdanie. Nie każdemu mój blog się podoba, to normalne. 

6. Jakie jest Twoje największe marzenie ?
Marzenia, to coś cudownego. Nie jestem pewna czy niektóre rzeczy nazwałabym "marzeniami". Chciałabym aby mój blog osiągnął sukces. Czy to marzenie ? Nie mam pojęcia. O ! Moim marzeniem jest dostknąć nieba.


7. Co sądzi rodzina, przyjaciele, znajomi o Twoim blogu ?
Rodzina jest ze mnie dumna. Przyjacielom się to podoba, chętnie pomagają w zdjęciach, dopytują się "kiedy będzie kolejna notka ? Wiesz.. ta z moimi zdjęciami". Jak dla mnie jest to troszeczkę śmieszne, ale miłe. Znajomi podobnie.

8. Jaki jest Twój ulubiony blog ?
Na pasku bocznym są wymienione "moje ulubione blogi". Jest to : 

9. Skąd wzięłaś pomysł na nazwę bloga ?
Długo zastanawiałam się nad nazwą. Kiedy zakładałam bloga mój desing był w kolorze wiśnowym, bo nazywają mnie Wisienka. Dla tego "Littleredcherrysmile". W przetłumaczeniu :
"Mała czerwona wiśnia, uśmiech" ! 

10. Skąd bierzesz inspiracje na pisanie postów ?
Z głowy. Czasami podpatrzę coś u innych blogerek. Czasami na YT.  Ale najczęściej wszystko wymyślam sama !

Ja nominuję :

Pytania do Was :
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogiem ?
2. Dlaczego wybrałaś taką tematykę bloga ?
3. Skąd pomysł na taką nazwę bloga ?
4. Jesteś zadowolona ze swojego pierwszego posta ?
5. Co motywuje Cię do pisania ?
6. Czy Twoi przyjaciele, znajomi, rodzina wiedzą, że piszesz bloga ?
7. Ile czasu zajmuje Ci napisanie notki ?
8. Co robisz w wolnym czasie ?
9. Jak wyglądało by Twoje życie, gdybyś nie pisała bloga ?
10. Jaki jest Twój ulubiony blog ?

Post jest długi, ale mam nadzieję, że spodobał Wam się ! W kolejnej notce wyjaśnię parę rzeczy, bo się troszkę pozmieniało ! 
Wisienka 
xx

22 comments:

  1. Fajne LBA :) Bardzo lubię Twoje posty, widać, że się rozwijasz :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Gratuluję nominacji ! Bardzo kreatywne zdjęcia :)


    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Prześliczne zdjęcia :)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Dziękuję,że odpowiedziałaś na nominację :D ! Pozdrawiam kochana ! :*

    ReplyDelete
  5. Dzięki za nominację,może odpowiem na te pytania w kolejnym poście:)
    Piękne zdjęcia! :D

    http://natss28.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Gratuluję nominacji ;))

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia ! :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    ReplyDelete
  8. Naprawdę śliczne zdjęcia :) Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie :)
    gabissxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia i ogólnie post ;)

    autographsandthoughts.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Lovely and great, dear, thank you for visiting my blog. Pls, keep in touch, dear.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jestem tu pierwszy raz i już przeżyłam zawał! Nie zauważyłam muzyczki, a słuchawki na full i słucham swojej, a tu nagle BUM, spadałam z krzesła ;c
    Ale bez żadnych jaj, bo jaj nie ma. Fajne odpowiedzi ;) Ładniutkie zdjęcia. Luźno piszesz, więc czyta się świetnie.
    I jakbyś mogła zrobić coś z tą muzyką, by się sama nie włączała.
    Dziękuję za komentarz u mnie ;D

    Pozdrawiam xoxo
    http://invicible-ff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia :* Może obs/bs? Jak tak to napisz u mnie gdy zaobserwujesz :)
    http://wikiwojnar4.blogspot.com/2015/05/porady-dla-poczatkujacych-blogerow.html

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia. Bardzo podobają mi się Twoje buty, niestety ja nie miałabym z czym ich nosić, więc ie pojawią się w mojej szafie :<
    ps. zapraszam do obserwowania mojego bloga :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Fajnie wyglądasz, bardzo radosne i żywe zdjęcia :) ja również zawsze w pierwszej kolejności zwracam uwagę na design bloga, to on decyduje zazwyczaj jak długo zostaje na stronie ;)

    Fajne odpowiedzi.

    Buziaki
    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super zdjecia, blog także swietny!
    Zapraszam do mnie :D
    http://karolaa-blogg-gwiazdy.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Strasznie zazdroszcze Ci figury :/

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Zapraszam do mnie :) Szukam grupy czytelniczej, z którą będę mogła nagrywać różnego rodzaju vlogi :) Wystarczy tylko zaobserwować mojego bloga. Gdy okaże się, że to właśnie ty jesteś w tej grupie z kontaktuje się z tobą przez pocztę lub przez bloga.
    http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia. :-)
    Dołączam do obserwowanych. :-)

    ReplyDelete
  20. Idealne odpowiedzi :) Ja też już napisałam swoją wersję
    Dziękuję za nominację ;*
    P.S. Świetna muzyka!
    http://justcallmetess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Widzę, że nie tylko ja z moim imieniem jestem chudziutka, Ty też, haha :)


    Zapraszam,
    http://oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete