May 24, 2015

Pogodny wieczór, dużo kwiatów i zdjęć !

Hejka Kochani !
W poprzednim poście pisałam wam, że muszę kilka rzeczy napisać, bo się troszkę pozmieniało. W poprzedniej notce mogliście już zauważyć, że mam inny kolor włosów. Tak, zmieniłam mój naturalny kolor na brąz. Czytelnicy bloga mogą zauważyć, że powoli się poprawiam i nie robię zdjęć przed moją białą ścianą, która mogła was już znudzić. Trzecią sprawą jest desing bloga. Dotychczas na moim blogu przeważał szary i czarny. Ze względu na ciepłe dni, wakacje i nastrój postanowiłam troszkę popracować nad desingiem. Powiem szczerze, że bardzo dużo czasu mi to zajeło. A zwłaszcza nagłówek. Ostatnią małą sprawą jest to, że mój blog dużo osiągnął co mnie bardzo, bardzo cieszy! Nie będę już dalej rozpisywać się w tematyce lifestyle, bo dużo osób tego nie lubi. Więc napisałm te najważniejsze sprawy. Chociaż i tak w poście pojawi się lifestyle. Przechodząc do postu ..
I jak wam się podoba miejsce wybrane na zdjęcia ? Mi bardzo przypadło do gustu. Widać, że mamy wiosnę ! W głowie mam milion i zero pomysłów na notkę. Dlatego jeszcze nie wiem o czym piszę. Wiem, muszę mieć wiele pomysłów na prowadzenie bloga. Dzisiaj dużo myślałam o zdjęciach. Przypominam sobie chwile kiedy byłam w Krakowie i robiłam mnóstwo zdjęć. Te dobre i złe. Robienie ich sprawia mi dużo przyjemności.
Przez prowadzenie bloga odnalazłam kawałek siebie. Chyba od zawsze wiedziałam, że interesuję się modą, ale czegoś mi brakowało. Myślę, że nadal w całości siebie nie odnalazłam. Ale fotografia to coś co kocham robić. 
Fotografia to coś fantastycznego. Każdy może sfotografować co chce.  Haha teraz do głowy wpadła mi taka ksywka dla mnie i nie tylko ! "Mały fotograf Oliwia". I co powiecie ? Może ktoś z was lubi fotografię ? 2 moje koleżanki idąc ze mną na zdjęcia stwierdziły, że lubią fotografować. Taka mała pasja. Tak samo jak ja. Ja natomiast robię zdjęcia roślin, przyrody, przedmiotów itp. Nie chodzę z kimś na "sesje", bo tak szczerze nie mam z kim. Komu mogła bym robić zdjęcia ? Kwiatkom ! Jeśli mowa o zdjęciach i kwiatach to mam jeszcze zdjęcia z Krakowa - roślin więc będzie notka nie z białą ścianą ! 
Tak jak pisałam, fotografia to moja pasja. Kocham fotografować. Ktoś inny może kochać śpiewać, tańczyć, rysować. Jeśli mowa tu o pasjach to muszę przyznać, że bardziej wolę śpiewać. Chociaż wiem, że  nie jestem w tym najlepsza, ale nie wyobrażam sobie mnie nie śpiewającej. Taniec. Uwielbiam go. Mogę przez taniec wyrazić swoje uczucia. Jeśli jest mi źle, nie mam się komu wygadać po prostu tańczę. Od razu jest mi lżej. Chyba ostatnią rzeczą którą lubię i robię to sport. Często lubię sobie po prostu pobiegać lub poćwiczyć. Jednak ćwiczenie nie daje mi aż takiej radości jak bieganie. To coś cudownego ile można mieć zaintesowań. Jedne są głębsze, drugie nie, ale jednak są ! 
Powracając do fotografii. Fotografia często nas zaskakuje. To coś pięknego, fascynującego. Zdjęcia często są inspiracjami. Mi to pokazuje Tumblr. Na każdym kroku znajduję tam milion inspiracji. A wy widzicie w zdjęciach inspiracje ? 
Jeśli chodzi o moje zdjęcia to nadal się uczę. Nie zapominam też, że moją przygodę ze zdjęciami zaczęłam niedawno więc od razu nie będę bardzo dobra w tym co robię. Nie które efekty zdjęć które zrobiłam bardzo mnie zadawalają, bo widzę, że codziennie jestem coraz lepsza. Jedne zdjęcia są dobre drugie nie. Ale uczę się ! 
Co powiecie o zdjęciach ? Jakie wy macie pasje ? Jakie macie zdanie na temat fotografii ? Jeśli chcesz odpowiedz na pytania ! 
Do następnego ! Buziaki, Paa ! 

21 comments:

  1. przyznaję,że nie zauważyłam ,że zmieniłaś kolor włosów ;) super zdjęcia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdjęcia, żałuję, że u mnie nie ma takich scenerii ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.aleksicar.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fotografia to moja pasja od bardzo, bardzo dawna i porównując moje obecne prace z tymi sprzed paru lat cieszę się, że się nie poddałam :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super design i nowe włosy boskie *-*!
    Mój Blog!! ♥

    ReplyDelete
  5. Ciekawie napisana notka, aż chce się czytać. Do tego świetne zdjęcia.

    yepbear.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super zdjęcia! jejku, jak ja ci zazdroszczę, że tak blisko masz las :/

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  7. Ale cudowne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Masz rację fotografia to coś cudownego! Można fotografować coś i zapamiętać to na zdjęciu
    sweetchilisweet.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. fajne zdjęcia!+ super koszulka! <3

    Szukasz inspiracji? Zapraszamy do nas!:)))) http://double-dreamers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia! *.*
    Bardzo fajna koszulka! :)
    Pozdrawiam
    http://olga-dz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ale piękne miejsce!Wow! nie zauważyłam ,że zmieniłaś kolor włosów! :D
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. śliczne zdjęcia i bardzo ładnie Ci w nowym kolorze ;3
    http://bezimienna-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Cudowne wiosenne zdjęcia. Ja również interesuje się fotografią, tylko trochę od innej strony, bo wolę stać po drugiej stronie obiektywu i pozować. Za pomocą zdjęć można wyrazić wiele emocji, nie tylko radość czy smutek, a na dodatek to świetna pamiątka ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetne fotki, jesteś bardzo ładna
    marrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. chyba najlepsze zdjęcie wybrałaś do nagłówka :)
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  17. Jak cudnie zielono !
    Piękne zdjęcia ;)

    Zapraszam
    http://annaklops.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia!
    Ja nie wyobrażam sobie bez fotografii życia ♥

    Mój blog ~ klik!

    ReplyDelete
  19. nei ma to jak zdjęcia z naturą www.krystianwojtowicz.pl

    ReplyDelete
  20. Pięknie zdjęcia, fotografowanie to super zajęcie, kocham to! <3

    ReplyDelete
  21. Zakochałam się w tej koszulce! Jest świetna <3
    Fotografia to bardzo ciekawa pasja. Zgadzam się w 100% - zdjęcia często są obiektem moich inspiracji ;)
    Pozdrawiam!
    http://stylowka4u.blogspot.com/

    ReplyDelete