June 27, 2015

"Żyj tak, by niczego nie żałować"

Cześć kochani! Nie było mnie tu troszeczkę, ale już wracam! Osoby, które czytają mojego bloga wiedzą, że miałam gorsze dni. Potrzebowałam krótkiej przerwy. Teraz przychodzę do was z większą falą energii i chęci do wszystkiego! Czytelnicy wiedzą, że uwielbiam fotografię i że byłam jakiś czas temu w Krakowie. Robiłam tam wiele zdjęć, które przedstawiłam wam w kilku notkach. Zostało mi jeszcze kilka zdjęć, których nie wykorzystałam, a wykorzystam je dziś.
Jednak, ja dziś nie o tym. Do tej notki zainspirowały mnie dwie vlogerki, albo ich recenzje na temat książek. Chcę tu napisać siedem rzeczy, których na pewno nie żałuję, nie będę żałować w moim jak na razie krótkim życiu. 
1. Założenie bloga. Przed założeniem tego mojego kącika dużo o tym myślałam. Nie mogło być tak, że napiszę kilka notek i mi się to znudzi. Nie żałuję, że teraz do was piszę. Jest was już ponad 100 za co wam bardzo dziękuję. To jest takie nasze małe osiągnięcie, a nawet nie małe. Tak szczerze, nie wiem co bym teraz zrobiła bez bloga, bez was. 

2. Nauka, szkoła. Nigdy nie będę żałować tego, że uczę się, chodzę do szkoły, udzielam się. To mnie kształtuje. W szkole poznałam fantastyczne osoby. Moją klasę, która jest dla mnie wszystkim. Tego, że się uczę, aby później coś w życiu osiągnąć. Również udzielania się, bo tego jest na prawdę wiele. 
3. Poznania osoby i pozwolenia jej odejść. Osoby, które bywają na moim blogu mogą wiedzieć, że miałam wielu znajomych, których już przy mnie nie ma. Jednak nie żałuję, że powoliłam im w jakiś sposób odejść. Taka jest kolej rzeczy. Życie toczy się dalej! 

4. Bycie sobą. Jest to jedna z ważniejszych rzeczy jak dla mnie. Nie udawajcie kogoś, kim nie jesteście. Nie zwracajcie uwagi na to co myślą ludzie o tym co robisz i jacy jesteście, bo najważniejsze jest to, że jesteś zadowolony z siebie. 
5. Zmiana. Nie bójcie się zmian! Warto. Ja dużo zmieniłąm w swoim życiu. I nie żałuję. Każdy się zmienia. Porównując mnie jaka byłąm rok temu do teraźniejszej mnie widzę dużą rożnicę. Ale nie tylko o takie zmiany mi chodzi. 

6. Uszczęśliwianie innch. Ja osobiście uwielbiam kogoś uszczęśliwiać. Lubię widzieć kiedy na buziach moich znajomych gości uśmiech, kiedy ja sama jestem szczęśliwa. Ale nie zapominajmy uszczęśliwiać siebie! 

7. Rób to co kochasz. Wiąże się to w małym stopniu z uszczęśliwianiem siebie. Nie rezygnujcie z tego co kochacie robić. Rozwijajcie się dalej i róbcie wszystko aby być szczęśliwym!
To chyba na tyle! Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca. A wy jakie macie zdanie na ten temat ? 
Możecie napisać w komentarzach, jakich żeczy wy nie żałujecie! 

17 comments:

  1. Bardzo mądry post. Z reguły nie żałuję niczego :)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Pięknie to wszystko ujęłaś! Nie żałuję nigdy niczego,bo życie jest na to za krótkie...
    Pozdrawiam :) http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Powinniśmy korzystać z życia i nie bać się nowych rzeczy! Dobrze, że nie żałujesz swoich wyborów!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    ReplyDelete
  4. Świetne rady. Mysle ze nie jedna osoba z nich skorzysta. ;)
    Zapraszam do mnie a takze do wspolnej obserwacji :*
    pozdrawiam:

    Looyourself.blogspot.pl ❤❤

    ReplyDelete
  5. Wszystkie podpunkty są bardzo mądre i przemyślanie. Rację masz z tym, że trzeba dać odejść niektórym osobom. Tak po prostu w życiu jest ;)

    Pozdrawiam
    ALEKSICAR

    ReplyDelete
  6. Oliwia, więcej takich postów! :)

    ReplyDelete
  7. Na końcu i tak będziemy bardziej żałować tego, czego nie zrobiliśmy niż tego, co zrobiliśmy. Zawsze staram się kierować tymi słowami i nie żałuję żadnej rzeczy. :)
    Super post, bardzo fajnie się czyta! Obserwuję :-)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny wpis!
    Życzę Tobie udanych wakacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jakim aparatem robisz zdjęcia ? Świetną notka :) http://yourbluemonster.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wspaniała notka! Tyle mądrych i życiowych tekstów ... Aż mam ochotę cos zmienic w swoim życiu :P Twoj aparat robi piękne zdjecia ... Mogłabym zapytać jaka to firma i model?

    ReplyDelete
  11. Super post! Świetne zdjęcia ;)
    Obserwuję, liczę na uczciwy rewanż ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Życie jest za krótkie, by żałować czegoś, ale czasem... :/
    Cudowne zdjęcia *o*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    ReplyDelete
  13. Ja również na pewno nie żałuję tego, że założyłam bloga, uczę się i zmian, które wprowadziłam w życie ;)
    Naprawdę świetny pomysł na post! Piękne zdjęcia *.*

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    ReplyDelete
  14. Ja również staram się niczego nie żałować, nawet jeżeli ktoś ode mnie odszedł. Życie toczy się dalej.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    ReplyDelete
  15. ja czuje ze nie zaluje ze czegos w zyciu nie zrobilem

    ReplyDelete
  16. Próbuję nie żałować niczego, ale wiadomo, że czasem się to jednak natrafi ;/
    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ciekawy post zachęciłaś mnie do napisania takiego!Ja żałuje,że nie byłam na tyle odważna by odezwać się do jednego chłopaka :D
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    ReplyDelete