July 14, 2015

Gdybym nie była blogerką..

Cześć Kochani!
Dziś przychodzę do was z notką z pytaniem w roli głownej. Co by było, gdybym nie była blogerką? Na pewno moje życie wyglądało by zupełnie inaczej. Jeśli jesteś zainteresowany tematem notki to zapraszam do dalszego czytania! 
Nie byłabym tak kreatywna - Teraz muszę jakoś wymyślać tematy na notki. Muszę wiedzieć o czym pisać i nie tylko!
Nie czytałabym tak wiele blogów - Kiedyś, kiedy nie prowadziłam bloga czytałam blogi innych dziewczyn, które mają yt. Nie wiedziałam, że bloga prowadzi tak wiele osób. I nie komentowałabym postów, bo kiedyś tego nie robiłam. 
Na pewno nie spędzałabym tak wiele czasu przed laptopem - Przecież czytam notki, tworzę bloga, piszę posty.. Muszę trochę czasu spędzić przed laptopem! 
Nie miałabym takiej motywacji do czytania książek - Na pewno przeczytałabym dwie części, dotychczas moich ulubionych ksiązek, ale nie sięgałabym po 50 lekcji z Rginą Brett. I nie zastanawiałabym się czy kupić kolejną książkę z kolejnymi 50 lekcjami. A do czytania tych 50 lekcji zachęcił mnie blog i notki bardziej wchodzące w moje życie. 
Nie wiedziałabym, że świat blogowy jest tak duży i tak bardzo rozwinięty -  Teraz kiedy mam swojego bloga widzę jak osoby poświęcają się pisaniu, bloga, kochają to. Gdybym nie prowadziła bloga nie wiedziałabym o tym. 
Prowadziłabym moje dawne zwyczajne życie - Bardziej poświęciłabym się zanjomym, nauce. Blog wypełnia mój czas. Mogę tworzyć, pisać, iść na zdjecia. To wszystko kocham i jest to bardzo dla mnie ważne. 
Raczej nie patrzałabym na świat z uśmiechem - Nie doceniałabym tych mniejszych rzeczy. W moim zwyczajnym życiu miałam zupełnie inne zdanie i podejście do wielu rzeczy. 
Moje życie nie byłoby tak ciekawe - Nie miałabym tak wiele przygód związanych z blogiem i znajomymi, nie odkrywałabym nowych miejsc na zdjęcia i wiele innych!
Nie poznałabym tak cudownych osób - Mam na myśli blogerki, które czytają mojego bloga. Albo te blogerki których blogi czytam ja. Na blogu poznałam świetną osobę a mam na myśli Alicję. Uwielbiam czytać jej posty. Pomimo tego, że nigdy z nią nie rozmawiałam i nie widziałam jej na "żywo" mogłabym powiedzieć, że ją lubię. Przy okazji zapraszam do niej na bloga klik
 Na pewno moje życie wyglądałoby zupełnie inaczej i byłabym zupełnie inną osobą. A jak wyglądałoby twoje życie gdybyś nie prowadził bloga? Napiszcie w komentarzach, bo chętnie poczytam!

25 comments:

  1. Kochana!!!!! Jak mi miło,że o mnie wspomniałaś! :* Ja również uwielbiam twojego bloga! Świetna stylizacja,super conversy.Prowadzenie bloga sprawia mi ogromną przyjemność i dzięki niemu dużo się nauczyłam,zaczęłam cieszyć się z małych rzeczy! Każdy komentarz,każda obserwacja to daje wielką radość,że komuś podoba się to co robię! Dzięki blogowi stałam się bardziej odważna,otwarta na ludzi! Gdyby nie blog nie poznałabym Ciebie! :D :*

    ReplyDelete
  2. Blog bardzo dużo daje. Zwłaszcza rozwija ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja teraz nawet nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez bloga, po prostu to jest coś co pomaga mi wyrażać siebie i otwiera oczy na rzeczy, których normalnie bym nie dostrzegła :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Blogowanie jest super :) w ogóle się zakochałam w muzyce <3
    Zdjęcia fajne :) Masz śliczne włosy.

    swiat-wedlu-pauli.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://swiat-wedlug-pauli.blogspot.com/2015/07/do-wszystkich-dziewczyn-powyzej-50kg.html

      Delete
  5. śliczne zdjęcia❤
    zapraszam do mnie
    http://normalpeoplesucks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jak sie nad tym zastanowie to rzeczywiście blog pomimo ze prowadzę go dość krótko wiele wniósł w moje życie. Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    Lover-photography.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Dzięki blogowi moje życie bardzo się odmieniło, poznałam wielu ludzi. Gdybym nie była blogerką myślę, że byłabym całkowicie inna :D

    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  8. Zostałaś nominowana przeze mnie do Lipster Blog Award :) pytania na moim blogu http://powiazanie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Cudowny post! Ja nie wyobrażam sobie życia bez bloga. 4 lata temu założyłam photobloga- mam go do dziś :) Blog to super sprawa :)
    http://badzsilny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  11. Obserwuje, bardzo fajny blog. Liczę na rewanż to mój http://ronsx.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  12. Śliczna stylizacja :) Ja gdybym nie miała bloga to pewnie spędzałabym trochę mniej czasu przed komputerem ale za to nigdy w życiu nie przeczytałabym tylu miłych słów na swój temat i nie wierzyłabym w siebie tak bardzo :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    ReplyDelete
  13. Cudne zdjęcia <3 Ślicznie wyglądasz :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    ReplyDelete
  14. Sądzę, że gdybym nie była blogerką nie potrafiłabym inspirować się czymś, nie miałabym też pewnie swojej lustrzanki, ani w ogóle nie interesowałabym się fotografowaniem ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  15. Blog niesamowicie podnosi samoocenę i wiarę we własne możliwości :)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Dokładnie blogowanie naprawdę dużo daje! Każdy czytając pochlebne komentarze na swój temat na pewno poprawia swoją samoocenę. Ponadto projektując design poprawiamy swoje informatyczne umiejętności, a potem szósteczka z tworzenia stron. ;)
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  17. Racja, moje życie też byłoby zupełnie inne bez bloga! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  18. Blog faktycznie daje bardzo dużo :) Dzięki niemu zmieniło się moje nastawienie do pewnych rzeczy. Prześliczne zdjęcia <3 Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Gdybym nie miala bloga pewnie nic wielkiego by sie nie zmienilo :) Podchodze do mojego bloga na luzie poza tym.. dodaje nie regularnie posty xd. Jestes bardzo ladna!

    Versjada (KLIK)

    ReplyDelete
  20. "Co by było, gdybym nie była blogerką? Na pewno moje życie wyglądało by zupełnie inaczej."
    Według mnie stwierdzenie zdecydowanie wyolbrzymione. Nie jesteś światową blogerką, nie zarabiasz na tym. Po tym co napisałaś wychodzi, że pisanie bloga poszerzyło Twoje zainteresowania, pomogło poznać więcej ludzi, nawet jeśli nie osobiście. Ale Twoje osobiste życie się nie zmieniło, spotykasz się z ludźmi, uczysz się itd itd. Poza tym, że do Twoich zajęć doszło pisanie i czytanie innych blogów, nie zmieniło się nic szczególnego, nie jeździsz na spotkania autorskie, nie podpisujesz autografów, obcy ludzie nie robią sobie z Tobą zdjęć na ulicy.
    Jeśli chcesz coś napisać, zastanawiaj się nad tym głębiej, bo niestety, po przeczytaniu tego, co zacytowałam i tego, co dalej opisałaś, Twoje słowa stały się mało wiarygodne.
    Życzę Ci, żeby Twój blog kiedyś naprawdę zmienił Twoje życie, żeby były autografy itp, jeśli tego chcesz, pozdrawiam :)

    http://lepszaodsiebie.blog.pl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, wyglądało by inaczej. Czemu nie znając mnie i nie wiedząc co w moim życiu się dzieje piszesz jak jest ? To co napisałaś, to zupełne bzdety. Moje życie przez bloga ogromnie się zmieniło.
      "Nie zarabiam, nie jeżdżę na spotkania autorskie, nie daję autografów, ludzie nie robią sobie ze mną zdjęć" - po co to ? Blogerów jest bardzo wiele a niewielu z nich robi sobie zdjęcia z innymi, a co do innych to jest mniejsza ilość osób która to robi. Proszę, nie pisz mi jak jest, jeśli nie masz o tym kompletnej wiedzy. Możesz zobaczyć wszystkie komentarze u góry. Inni mają swoje zdania na ten temat, ale te zdania podobne są do mojego. Ich życie też w jakiś sposób się zmieniło.
      Ps. Dopiero zaczynasz więc nie wiesz za dużo. Ja jestem w tym trochę dłużej, więc jakąś wiedzę mam. Pozdrawiam i życzę sukcesów!

      Delete
  21. Nie czułabym, poparcia paru przychylnych dusz, nie umiałabym się otwierać, stałam się ciut bardziej towarzyska. Tworzę. Mam dzieciaka, który żywi się moją pasją. Świetny post. Cudowna jesteś :D

    ReplyDelete
  22. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    ReplyDelete