July 28, 2015

✯JESTEŚ CUDEM✯

Cześć Wszystkim!
Wreszcie jestem! Moje przerwy się skończyły i wracam do blogowania. Jak wiecie byłam na wakacjach. W tym roku postawiłam na Polskę i zwiedzałam Kraków i Zakopane. Cieszę się z tego wyjazdu. Robiłam mnóstwo zdjęć. Tak jak obiecałam, poszłam na zdjęcia. Wybrałam ciekawe miejsce nie daleko domu w którym mieszkałam. Nie miałam zbytnio czasu na zdjęcia więc wybrałam się na nie tylko raz, ale mam mnóstwo zdjęć z moich wycieczek, którymi się z wami podzielę. 

Nie dowierzam, że już połowa wakacji za mną. Ten czas tak szybko leci. Mogłabym wykorzystać go lepiej, ale zamiast wyjść z domu wolę nie wychodzić z łóżka i oglądać serial. Czasami mam w sobie mnóstwo energii, spotykam się ze znajomymi i idę odkrywać świat. Mam na myśli moje 'wyprawy' kilku godzinne. Ponad rok temu nie było mnie prawie w domu. Cały czas gdzieś się wybierałam. Wszędzie musiałam być. A teraz ? Nie spędzam tak wiele czasu na dworze. Wszystko jest inne. Może to dlatego, że robię się coraz starsza ? Albo, że zmieniam otoczenie ? Sama już nie wiem. Wszystko musi się kiedyś skończyć. 
To ciekawe jak człowiek się zmienia. Lubię patrzeć na to jaka byłam a jaka jestem. Widać różnicę. Czasami sobie myślę, że mogłabym być inna jeśli bym tylko chciała. Jednak dobrze mi z sobą. Nie wiem czy rozumiecie co mam na myśli. Chcę, żeby osoby czytające tą notkę miały się nad nią zastanowić. Przeanalizować to, co napisałam. Chcę abyś zastanowił się nad swoim życiem. Jesteś teraz szczęśliwy, czy wolałbyś zmienić coś w swoim życiu ? Chciałabym, abyście sobie odpowiedzieli na te pytanie.

Czemu taki temat a nie inny ? Książka o której wspominałam wam w poprzedniej notce zmusiła mnie do myślenia. Nad moim postępowaniem, życiem. Mam na myśli "50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwy". Warto ją przeczytać. Ja jeszcze jej nie skończyłam. Mogę powiedzieć, że nadal jestem na początku książki. Ale już pierwsza 'lekcja' zmusza do myślenia. "Codziennie na swojej drodze mijamy cudotwórców. Najczęściej są przebrani za zwykłych ludzi [..]" - To fragment wstępu książki Jesteś cudem, który naprawdę mi się podoba. Już po przeczytaniu jednego zdania myślimy nad nim. 
Żadna prośba nie jest zbyt śmiała.
Żadna potrzeba nie jest zbyt wielka.
Nadzieja na cud nigdy nie jest absurdalna.

22 comments:

  1. Ale ślicznie wyglądasz! :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uszanownko dla fotografa.! ♥

    ReplyDelete
  3. Cudny pościk, jesteś prześliczna i świetnie prezentujesz się na zdjęciach *.*
    Całuję, drvska
    http://drvska.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękna ;)
    Wpadnij na mojego instagrama;)

    https://instagram.com/mrkulfon/

    ReplyDelete
  5. sliczne zdj
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia, masz piękne włosy ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Oj tak, czas leci zdecydowanie zbyt szybko, jak to możliwe, że połowa wakacji już za nami? To wręcz niesprawiedliwe...
    Osobiście jestem człowiekiem chyba uzależnionym od zmian, możliwe, że to dlatego iż cały czas szukam swojego "ja"? Nie wiem, chyba po prostu nie lubię monotonii...
    Tak na prawdę możemy być kim tylko zechcemy, mamy kontrolę nad swoim życiem i możemy wszystko, niestety ludzie zbyt często mówią, że coś jest niemożliwe, podczas gdy wystarczy odrobina chęci. Zawsze można coś zmienić, zmienić siebie.
    Mi jak na razie całkiem dobrze w mojej obecnej postaci tak jak i tobie :)
    Książka wydaje się na prawdę całkiem ciekawa, można liczyć na jakąś recenzję z twojej strony? Albo chociaż daj znać jak wrażenia po przeczytaniu ;)
    Wyglądasz na prawdę ślicznie ^^ Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czytając takie komentarze jest się pewnym, że ktoś przeczytał notkę, co dużo dla mnie znaczy. Ja również jestem uzależniona od zmian. Zmiany są dobre, ale nie przesadzajmy z nimi :) Wystarczy tylko mieć chęci i możemy zmieniać świat. Zastanawiałam się nad wprowadzeniem 'recenzji' książek, które przeczytałam. Chociaż zupełnie nie wiem jak takie recenzje się pisze, ale wydaje się to ciekawe. Przemyślę to jeszcze, ale wydaje się świetnym pomysłem!

      Delete
  9. Ślicznie wyglądasz :) Uśmiechaj się częściej. Rzeczywiście czas w te wakacje leci nie ubłagalnie szybko ;/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Faktycznie czas leci. Ostatnio na jakimś blogu widziałam notkę jak zrobić DIY okładkę na zeszyt i doszłam że to absurdalne pisać o roku szkolnym na początku wakacji, dopiero później dotarło do mnie że to już połowa wakacji minęła.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli ci się spodoba to zaobserwuj.
    kociepelko.blogspot.com
    +obserwuję

    ReplyDelete
  11. Cudne zdjęcia , ślicznie wyglądasz <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Nominowałam cię do LA. Szczegóły tu: http://kociepelko.blogspot.com/2015/07/rysunki-dugopisemcienkopisem-la.html

    ReplyDelete
  13. Po co właściwie robisz "gównoburze"?
    Nie każdemu sie musi to samo podobać wiec szanuje ze masz do mnie jakies "ale" a skoro tak Ciebie bardzo śmieszył moj blog to szkoda ze nie napisalas mi tego osobiscie na mojej stronie bo ja chetnie lubie przyjmuje krytyków z otwartymi ramionami.
    Jestes jeszcze bardzo młoda wiec mam nadzieje ze nauczysz sie w przyszłości odróżniać co to kulturalna krytyka od bezsensownego hejtu.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie hejtuję. Ty zostawiasz nieprzyjazne komentarze na blogach, a ja po prostu wyraziłam swoje zdanie. Chyba źle to zrozumiałaś. Nie naśmiewam się z ciebie, jak to ujęłaś. Miałam namyśli, że twój blog nie należał do najlepszych, a na tym lepszym blogu zostawiłaś komentarz, który w ogóle nie zgadzał się z prawdą. Oczywiście, każdy ma prawo do swojego zdania. Ty jesteś na tyle duża, że nie powinnaś tak na to wszystko reagować i przyjąć krytykę nie robiąc z tego kłótni. Mogłabyś też zwrócić uwagę na pisownię. Mój wiek nie ma tu nic do rzeczy. Jestem od ciebie młodsza, to wszystko.

      Delete
    2. Mowisz ze kazdy ma prawo do własnego zdania lecz gdy ja je wyrażam to masz wonty o to. Wole pisac to co mysle a nie lizać wszystkim dupy. Dziekuje, dobranoc

      Delete
  14. Ciekawy blog :). Zapraszamy na nasz o innej tematyce :)

    http://autografypatrykaikingi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Po pierwsze kocham tą piosenkę którą masz ustawioną jak się wchodzi na bloga i megan nicole <333
    Po drugie cudowne zdjęcia ;D
    Po trzecie myślę że wszyscy w jakimś mały stopniu sie zmieniamy nie zależnie czy tego chcemy czy nie.
    Bardzo fajny tematyczny post :D

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. pięknie wyglądasz jak zawsze ;) czas niestety zmienia każdego http://creamshine.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Czas goni wskazówki. Cóż trudno. Śliczne zdjęcia. Wyglądasz pięknie i bardzo dojrzale jak na swój wiek. pozdrawiam gorąco.

    ReplyDelete