August 04, 2015

Książka bez sensu #1 - Makijaż!

Hej, hej, hej!
Dziś nieco inny post niż dotychczas. Będąc na wakacjach wstąpiłam do empik'a. Wpadła mi w ręce książka jakiej nigdy nie miałam. Oryginalna nazwa książki brzmi "The Pointless Book". Co mam na myśli pisząc, że jeszcze nigdy nie miałam takiej książki jak ta? Nigdy nie miałam np. 'zniszcz ten dziennik'. Chyba nie miałam ochoty niszczyć książki. 
W tym poście zrezygnowałam z moich przemyśleń. A postawiłam na coś, czego jeszcze nie widzieliście na moim blogu. Co powiecie na taką serię?  Dajcie znać w komentarzach! 
Strony na których były zadania są przypadkowe. Zrobiłam kilkanaście karteczek z liczbami, wylosowałam trzy i już! Na początek wykreślanka! Nie jest to nic trudnego, jednak ja miałam mały problem z odnalezieniem słów, które czyta się od dołu do góry, a nie z góry na dół. 
Kolejne zadanie to makijaż! Zdziwiłam się, że będę robiła makijaż książce. Użyłam niektórych moich kosmetyków. Czego użyłam do makijażu? Do narysowania rzęs i włosów oraz wypełnienia tęczówki użyłam kredek szkolnych. Pod oczy nałożyłam korektor z Maybelline. Następnie nałożyłam krem BB i puder z Bourjois. Do brwi użyłam brązowego cienia z Avon. Kąciki ust wypełniłam czerwoną konturówką a usta pomalowałam czerwonym balsamem nawilżającym. 
Chcę też uprzedzić, że nie mam zdolności plastycznych. Robiłam makijaż książce pierwszy raz i nie wyszło to najlepiej. Możecie się pośmiać, bo jest z czego! Troszkę mi się rozmazał balsam, ale chyba wybaczycie mi to.

Teraz nadszedł czas na ostatnie zadanie! Nie jest to nic trudnego! Miałam jedynie przebić stronę zszywkami. Podsumowując, dobrze się bawiłam wypełniając książkę. Zostało mi jeszcze mnóstwo stron do wypełnienia, ale to z czasem. Jeśli macie takie dni, kiedy nie wiecie jak wypełnić czas to taka książka będzie dobrym rozwiązaniem!

19 comments:

  1. Świetnie bawiłaś się robiąc zadania z tej książki, a ją równie dobrze bawiła się czytając post ! Czekam na kolejne wpisy z tej serii !
    Miłych wakacji Ci życzę ! ;)
    Zapraszam Cię też do mnie ! http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  2. Fajne zadania, u mnie jest "Zniszcz ten dziennik wszędzie " . :) Super makijaż haha :D Koniecznie zrób serię, chce zobaczyć więcej. "Dzieł " :) Piękny blog, zaobserwuje :3
    Jak coś to zapraszam: nuskaaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super, ja mam "Zniszcz ten dziennik wszędzie" i "The pocket scavenger". Świetna zabawa z książkami. Też pisałam o dzienniku na blogu ale chyba nie wyszło mi tak fajnie jak Tobie. Zapraszam http://www.agulkafoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. O jejku, jak ja lubię takie rzeczy! Mam "Zniszcz Ten Dziennik" i bardzo mi się podoba, a ta książka również wydaje się fajna. Bardzo pomysłowa ;)
    crazylife-by-marta.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śmieszna ta książka, coś jak zniszcz ten dziennik ;p
    Zapraszam!

    ReplyDelete
  6. O właśnie haha przypomniałaś mi o mojej książce "Książka pod tytułem". :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetnie wypełniłaś strony ;)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Lubię takie książki typu "Zniszcz ten dziennik", "To nie książka" czy "Książka pod tytułem". :)) M Ó J B L O G ! Pozdrawiam. =)

    ReplyDelete
  9. Koniecznie muszę ją nabyć ! ja jak na razie posiadam "Zniszcz ten dziennik" :D

    wana-wanaa.blogspot,com

    ReplyDelete
  10. muszę sobie taką zakupić(:
    obserwuję i liczę na rewanż! siwusi.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajne są tego typu książki. :D

    ReplyDelete
  12. Mam w planach zakupić właśnie coś podobnego do tej książki <3 swietny post!Pozdrawiam!Zapraszam również do siebie :)KLIIK Jeśli mój blog ci się spodoba, zostaw obs lub kom ;)

    ReplyDelete
  13. Nie lubię takich typów książek (wolę tradycyjne), choć widać, że bawiłaś się jak dziecko, a to zawsze wychodzi na plus :)
    Pozdrawiam
    http://wzruszenieramionami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Cóż, żeby się nie powtarzać, powiem, ze i tak ta książka wydaje się lepsza od: "Zniszcz ten dziennik".

    ReplyDelete
  15. świetna jest ta książka! chyba sobie ją kupie :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  16. Haha świetny makijaż :D Wgl książka wydaje się być fajna ;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Książka wygląda super :) Sama zastanawiam się nad jej kupnem. Bardzo lubię oglądać filmiki Alfiego na yt :D
    Zapraszam do siebie:
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    ReplyDelete
  18. Przydałąby mi się taka na nudne lekcje :D
    Pozdrawiam Moj Blog - KLIK !:)

    ReplyDelete