August 11, 2015

Książka bez sensu #2 - Tajemnicze kółko..

Cześć Kochani! Pamiętacie jeszcze mojego bloga? Bo mało z was tu bywa. Dziś przychodzę do was z drugą częścią Książki bez sensu. W pierwszej części nie byliście zbytnio aktywni, ale mam nadzieję, że z tą notką będzie lepiej! Jeśli nie czytałeś poprzedniej notki to możesz nie wiedzieć na czym polega seria z Książką bez sensu. Więc w skrócie wyjaśnię! Książka bez sensu to coś podobnego do np. zniszcz ten dziennik, ale jednak, to nie to samo. Nie mamy jej niszczyć, tylko dobrze się bawić wypełniając ją samemu lub z przyjaciółmi! Mam różne zadania, które wykonuję i pokazuję je tutaj. Strony, które robię są w zupełności przypadkowe. Chyba rozumiecie? Mam nadzieję, że tak!  
Zacznijmy od mojej zdolności i origami! Nie jestem uzdolniona plastycznie, ale starałam się! Haha to wielka porażka! Nawet nie wiem jak dokładnie miało to wyglądać. Ale świetnie się bawiłam wysilając się przy kartce papieru!
I co powiecie na origami? Następnie coś łatwiejszego. Wylosowałam stronę na której miałam napisać 5 słów, które najlepiej mnie opisują. Trochę się nad tym zastanawiałam, ale po jakimś czasie wymyśliłam te 5 słów! Jesteście ciekawi jak siebie 'opisałam' w 5 słowach?
Ajj dużo tych zdjęć! A ty, jak opiszesz siebie w 5 słowach? Jestem ciekawa jacy w jesteście! Możecie napisać w komentarzach, chętnie poczytam! Teraz nadszedł czas na tajemnicze kółko! Nie jest to nic trudnego! Nie mogłam nic wymyślić, więc narysowałam coś, ale nie mam pojęcia co. Może wy odgadniecie? Czekam na propozycje w komentarzach! 
I jak myślicie, co to za tajemnicze kółko? Jak spodobała ci się druga część z książką bez sensu? Odpowiedzcie na pytania w komentarzach, będzie mi bardzo miło! Chcecie kolejną część Książki bez sensu? Nie wiem czy mam nadal kontynuować tą serię. Na te pytanie też możecie odpowiedzieć!
Ściskam mocno, Oliwia!

30 comments:

  1. Te książki są naprawdę świetne i bardzo dobrze pomagają w rozwoju kreatywności :) Mam pierwszą część i niezwykle mi się spodobała. Z tego, co widzę to druga również jest warta uwagi.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  2. Wygląda trochę jak jako sadzone żyjące już własnym życiem ;) Takie łabędzie w przedszkolu się robiło, no i niezapomniane statki. Mieliśmy nawet statkowe konkurencje, kto zrobi więcej ;) Kartek brakowało!
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    ReplyDelete
  3. Haha śmieszna jest ta książka, chętnie zobaczę kolejne strony :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ale świetna książka :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo podobne do zniszcz ten dziennik jednak tak samo fajne i tyle samo zabawy przynosi. Super post!
    Kamienne Oblicze - KLIK

    ReplyDelete
  6. Bardzo ciekawa jest ta książka! Gdy skończę "Zniszcz ten dziennik" na pewno się za nią zabiorę ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  7. Myślę, że to tajemnicze kółko to oko :d

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jeatem stałą czytelniczką twojego bloga i uważam że ta seria jest bardzo fajna ;)
    Zapraszam do mnie ;) yourbluemonster.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetna seria na twoim blogu! :)
    Mam zamiar rozpocząć podobną serię z ,,TO NIE KSIĄŻKA''
    Według mnie to nasza planeta :) Tak mi się przynajmniej wydaje :)
    Ps. Usuń piosenki z bloga, bo głupie ucuzucie słycham swoich piosenek i nagle leci mi jakaś inna :) Piosenki są świetne jednak każdy ma inny typ :)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie! :) http://myworldisnotyoursx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mam ksiazke! I bardzo lubie cos tam w niej robic.
    Sliczny design *.* Swietny kreatywny blog Obserwuje!

    http://carolina-in-america.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetny post! Czekam na kolejną część, nie mam tej książki, ale mam ''Książka pod tytułem'' oraz ''Zniszcz ten dziennik'' :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zawsze podobały mi się te książki. Chyba czas zakupić taką.
    Mogłabym prosić o klikniecie TUTAJ KLIK ? i TUTAJ KLIK ? lub w banery na blogu? 
    Zapraszam
    Blog KLIK

    ReplyDelete
  13. Te książki są naprawdę ciekawe :)

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    ReplyDelete
  14. Osobiście nie lubię tego typu książek do wypełniania, wolę inwencję twórczą autora, mimo to fajny post.

    ReplyDelete
  15. ta książka jest genialna :D kontynuuj serię x
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    ReplyDelete
  16. Ciekawa książka :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  17. fajna sprawa, dobre zajęcie czasu :) "Zniszcz ten dziennik" już widziałam, ale o tej czytam pierwszy raz ;)

    ReplyDelete
  18. jakie swietne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jeszcze nie słyszałam o tej książce, świetny pomysł na serię! Co do 5 słów, napisałaś, że jesteś leniwa i pracowita jednocześnie, ja chyba nie potrafiłabym opisać same siebie ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    ReplyDelete
  20. Też mam tę książkę, ale jeszcze jej nie zaczęłam :D
    Świetne pomysły!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Hej, zostałaś nominowana do LBA, więcej informacji znajdziesz tutaj : http://i-lived-and-died-for-you.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-d.html

    ReplyDelete
  22. Super post! Bardzo chcę kupić sobie tą książkę :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMH FashionBlog

    ReplyDelete
  23. Jak ja dawno nie składałam origami *.*

    Zapraszam do mnie
    http://freedomysoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajny post! Widziałam już kilka razy tą książkę i chyba pójdę sobie dzisiaj kupić. Zapowiada się fajna zabawa! W wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  25. Świetna jest tak książka! :D

    ReplyDelete
  26. Fajny post :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  27. Nie czytam za dużo, ale może.. :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    ReplyDelete