August 17, 2015

Książka bez sensu #3 - Wypiję kubek wody z basenu?

Hej Wszystkim!
Dziś kolejna część serii z The Pointless Book w roli głównej! W drugiej części napisałam, że nie byliście zbytnio aktywni w pierwszej takiej notce, jednak z drugą częścią jest lepiej! Mam nadzieję, że trzecia część również się wam spodoba! Jeśli jesteś na moim blogu pierwszy raz i nie wiesz o co chodzi w serii z książką bez sensu już tłumaczę! Cała seria polega na tym, że w wolnych chwilach wypełniam sobie 'książkę bez sensu'. Potem robię zdjęcia zadaniom, które wykonałam i pokazuję je tutaj wam. Oglądając zdjęcia możecie pośmiać się z mojego talentu artystycznego, którego nie mam, odpowiedzieć na pytania, na które odpowiedziałam ja, pośmiać się czytając tą notkę i nie tylko! Mam nadzieję, że jestem lepszym tłumaczem niż artystą, haha. Zaczynajmy! 
Tak naprawdę nie wiedziałam co mogę tam 'odrysować', bo trudno zmieścić jedzenie na kartce. Jednak teraz doszłam do wniosku, że zamiast mango wolałabym narysować tam pizze! Bardzo często zmieniam zdanie. Uwielbiam te ciastka, które są gotowe w minutę. Jednak z takiej jednej torebeczki wychodzi bardzo mało ciastka. Jednak w ostatnim czasie bardzo polubiłam ciasteczka z kubeczka :)
Dziś zdecydowanie poszłam na łatwiznę! Nie ma to jak łączyć kropki! Podoba mi się efekt końcowy, a wam ? Nie jest to nic trudnego, ale ja lubię robić takie rzeczy! Np. Kolorować czy łączyć, poza tym lubię układać puzzle! 
A na koniec zaznaczam wybierać to, co wolałabym zrobić! Cóż tu więcej dodać? Przeczytajcie moje odpowiedzi! Jestem ciekawa co wy byście woleli zrobić! Chciałam jeszcze wspomnieć, że na blogu Natalii pojawił się wywiad w którym również uczestniczę! Serdecznie was zapraszam na bloga Natalii click // click !
Buziaki, Paa!

24 comments:

  1. Tez bym pewnie wybrala brak internetu! No ale co do tego kubka to ... fuj i fuj! Nie wiem co bym wybrala! :D Swietna ta ksiazka :D

    Versjada (KLIK)

    ReplyDelete
  2. jestem na rozszerzonej biologii
    nie jedz tego ciacha, cała tablica Mendelejewa w tym małym gówienku jest! fuj!

    ReplyDelete
  3. www.nawet-nie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. O ja też lubię mango, ale pizze jeszcze bardziej :) Trudny wybór z tymi pytaniami, ale woda z basenu chociaż pewnie brudna to lepsza, bo z morza może być za słona :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Widzę, że w tej "książce" znajdują się ciekawe zadania. Piona, też wolę zimno od ciepła!
    Bardzo ładny wygląd bloga :).

    ReplyDelete
  6. Interesujący post :)

    Zapraszam do mojego pierwszego postu :)
    http://pauliney94.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ciekawa książka. Na pewno masz mnóstwo zabawy przy wykonywaniu tych wszystkich zadań! :D
    Tego ciastka z kubeczka nie jadłam i nie zamierzam. :p

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    ReplyDelete
  8. Ja jednak wolę jak jest za gorąco niż za zimno :P Też uwielbiam łączyć kropeczki, a puzzle to bym całymi dniami mogła układać :)
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    ReplyDelete
  9. całkiem fajna ksiazka jak zniszcz ten dziennik czy to nie ksiazka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo ciekawe zadania są w tej książce. *w*
    Zapraszam na mojego bloga.
    Pozdrawiam. =)

    ReplyDelete
  11. Fajna ta książką i bardzo podobna do Zniszcz ten dziennik :)
    http://yukinephoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajna książka :))

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ciekawa książka! ;)
    http://wonderfuul-adventure.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Chyba muszę się zaopatrzyć w taką książkę chociaż brak mi inwencji twórczej ;)


    http://whisperyourlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. widze,że lubisz takie rzeczy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/08/przeglad-sklepu-dresslink.html < - mogłabyś pomóc i poklikać? zapraszam na konkurs!

    ReplyDelete
  16. Mam drugą część tej książki, ale widzę, że trzecia jest fajniejsza :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja nie mam tej książki.
    Świetnie wypełniłaś strony.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Lubię czytać posty lub oglądać filmiki z tej serii książki ! :)
    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  19. Oj nie, to łatwe ciacho jest obrzydliwe. Lepiej zrobić domowe, przynajmniej lepsze, zdrowsze i bez chemii :)

    ReplyDelete
  20. Świetna książka :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetna książka i super ją uzupeąniasz
    Zapraszam Igakl.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Książka wygląda naprawdę fajne! To musi być frajda się nią bawić :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete