August 24, 2015

Książka bez sensu #4 - SpongeBob Kanciastoporty!

Hej! Nie jest to post z serii Back 2 school, ale mam nadzieję, że spodoba ci się! Zauważyłam, że na blogach jest pełno postów z serii 'Back to school'. Sama osobiście lubię takiego typu posty. Zastanawiam się nad zrobieniem chociaż jednej notki z tej serii. Powracając do dzisiejszego postu, dziś znów zobaczycie na moim blogu książkę bez sensu. Zapraszam Was wszystkich, bo to ostatnia część. Możliwe, że gdy będę kończyła tą książkę, to zrobię notkę z kilkoma 'zadaniami'. Książka bez sensu jest moją pierwszą książką, którą 'wypełniam', bo nie miałam np. Zniszcz ten dziennik. The Piontless Book to świetny wypełniacz czasu, zwłaszcza jeśli ci się nudzi! Jeśli jesteś tu pierwszy raz i nie wiesz na czym to polega to już tłumaczę, chociaż nie ma tu co za bardzo tłumaczyć! Wypełniam Książkę bez sensu, a następnie robię zdjęcia moim dziełom. Możecie zobaczyć je u mnie na blogu, pośmiać się z mojego talentu, którego nie posiadam i nie tylko!
Na początek zabawa w znajdowanie różnicy! Mi poszło to dość szybko, bo nie miałam z tym problemu. Nic trudnego! Przepraszam, że czasami można nie zauważyć co zaznaczyłam, ale wybrałam kolor żółty do zaznaczania i nie była to najlepsza decyzja.
Tutaj tez nic trudnego! Nie miałam pojęcia jak mogę pomalować starym lakierem kartkę a zwłaszcza, że typowo starym lakierem trudno się maluje! Taki mały minus - Po pomalowaniu strony lakierami w całym moim pokoju było czuć lakiery. Możecie też zauważyć, że żółty lakier mi się wylał.
Teraz już wiesz o co chodzi w tytule posta! Na następnej stronie, gdzie namalowałam SpongeBob'a miałam opisać dlaczego poprzednia strona wygląda właśnie tak. Więc napiszę wam tu, co napisałam w książce. "Godz. 18:05 - Oliwia ogląda nickelodeon! Oglądając akurat SpongeBob'a wypełniałam książkę bez sensu. Pomyślałam sobie, że nie jestem aż tak utalentowana, by rysować coś trudnego. Wpadłam na pomysł, że narysuję Skalmara. Jednak po chwili doszłam do wniosku, że łatwiej jest narysować gąbkę!". Mam nadzieję, że spodobała Wam się ta seria!
Do następnego! 

24 comments:

  1. Całkiem niezły rysunek jak na dzieło stworzone lakierem do paznokci :) bardzo kreatywnie
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wydaje mi się że ta ksiązka jest lepsza od Zniszcz ten dziennik. Podoba mi się to odnajdywanie różnic :)

    tornadomysli.blogspot.com + obserwuję :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ciekawie!:)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeżeli spodoba Ci się mój blog, to byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś dołączyła do grona moich czytelniczek!:)

    ReplyDelete
  4. przypomina mi to za bardzo Zniszcz ten dziennik, który z kolei opatrzył mi się juz tak, że ja nie mogę... :D

    ReplyDelete
  5. Strasznie podoba mi się tak książka i bardzo ją chcę :)
    Dziękuję za takie miłe słowa na blogu i cieszę się, że Ci się spodobał ♥

    ReplyDelete
  6. Coraz głupsze te 'książki'

    BirthofFashion883.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Muszę przyznać, że post bardzo ciekawy! :)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Nie lepiej poczytać jakąś ciekawą książkę, zrobić coś kreatywnego albo po prostu wolny czas poświęcić dla siebie i rozwijać jakieś hobby. Dla mnie takie "książki", szczerze książka to to nie jest jest marnowaniem cennego czasu.
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    ReplyDelete
  9. Nie słyszałam o tej książce, jednak przyznam że "Zniszcz ten Dziennik" bardzo mi się podobał, więc chyba przymierzę się też do "Książki bez Sensu" ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: crazylife-by-marta.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Szczerze mówiąc to wkurza mnie już to, że pojawia się coraz więcej książek tego typu i zawalają półki we wszystkich księgarniach.

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    ReplyDelete
  11. Super ten rysunek wykonany starym lakierem! ;)
    Zapraszam na nowy post ❊ mój blog

    ReplyDelete
  12. Super blog! Ciekawy i przejrzysty. Zapraszam do siebie i byłabym bardzo wdzieczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście :*
    http://maggmagicstories.blogspot.com/2015/08/romwe-wish-list-back-to-school-outfits.html

    ReplyDelete
  13. Po przeczytaniu tego posta mam ochotę sama kupić tę książkę i ją rozwiązać! :D
    Rób więcej takich postów, bo fajnie się je czyta i ogląda:)

    Wpadnij na naszego bloga i jeśli ci się spodoba to zaobserwuj: www.liviandinga.blogspot.com ♥
    My już cie obserwujemy! :D

    ReplyDelete
  14. Dużo słyszałam o tej książce, na pewno pozwala rozwijać swoją kreatywność :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ale świetna książka :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Fantastyczne zdjęcia! :)

    http://bystka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Kurczę, kolejna fajna książka. Na moją listę "do wyboru" wchodzi ich coraz więcej :')

    ROZDANIE NA BLOGU!

    ReplyDelete
  18. Nie lubię takich książek, bo wolę je czytać niż robić z nimi coś innego - ale każdy ma inny gust! I na pewno lubią to inni skoro tak dużo tego jest już w księgarniach :D

    http://momentforme-jessica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Kreatywne wykonanie. Chyba ciężko było namalować taki rysunek lakierami do paznokci. Spongebob wyszedł Ci uroczy. :)
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    ReplyDelete
  20. Od dziecko lubiłam szukać różnic! :D
    Kreatywnie!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    ReplyDelete
  21. świetny blog!:*
    macie dosc standardowych, oklepanych i nudnych blogów na których w większosci jest to samo? Tak? Ja tez! dlatego właśnie założyłam mojego. ZAPRASZAM! http://samsukier.blogspot.com/

    ReplyDelete