September 23, 2015

I KNOW WHAT I WANT

Muszę przyznać, że długo się tu nie pokazywałam. Ale jestem! Z nowymi pomysłami na siebie. Kiedyś wspominałam wam, że ćwiczę, biegam. W wakacje trochę czasu spędzałam na ćwiczeniach czy bieganiu. Ostatnio dostałam motywację i znów robię sobie treningi. Nie jest to nic wielkiego, ale jest. Są to treningi na daną część ciała.

Wreszcie wybrałam się na zdjęcia! Uważam, że te zdjęcia są trochę kontrowersyjne. Jedni mogą uznać je za totalną przesadę, a dla innych nie jest to nic przesadnego. Uwielbiam dresy, buty sportowe czy luźne bluzy. Takie outfity należą do jednych z moich ulubionych. Dlatego poszłam na takie zdjęcia i piszę taką notkę, bo uważam to za coś innego i może komuś się to spodoba!
Może zacznę od tego co najczęściej ćwiczę. Jeśli chodzi o daną część ciała to najczęściej wykonuję ćwiczenia na brzuch, nogi i pośladki. Często ćwiczę abs'y lub wykonuję treningi z Tiffany. Nie są to trudne ćwiczenia więc chyba każdy da sobie radę. Kiedy mam czas i ochotę robię sobie dłuższe treningi które nie trwają 40min - 1h. Jednak nie zdarza się to często, jeśli już to w dni wolne od szkoły.

Na początku pisałam też o bieganiu. Jak na razie to często biegałam w wakacje. W roku szkolnym trochę z tego zrezygnowałam. Co roku w jesień mam ochotę i motywację do biegania. A ty masz jakieś nawyki które powracają w daną porę roku? Jeśli będę miała czas to na pewno wrócę do biegania. Jeśli chcesz biegać nie zapominaj o odpowiednim obuwiu! Jak na razie jest dosyć ciepło na dworze więc jeśli wybierasz się pobiegać to nie nakładaj na siebie kurtki, bo podczas biegania zgrzejesz się i będzie ci ciepło. Wystarczy koszulka z długim rękawem do tego dresy czy odpowiednie leginsy myślę, że to wystarczy. A! I jeśli męczysz się podczas biegania to zabierz ze sobą butelkę wody!

Będąc przy temacie biegania to nie biegam zbyt wiele. Zwłaszcza jeśli biegasz pod górę czy biegasz po schodach to można się zmęczyć. Chyba odkąd zaczęłam ćwiczyć bardziej poświęcałam się ćwiczeniom a bieganie trochę 'zaniedbałam'. Nie jest to tak, że nie lubię biegać. Bardzo lubię biegać, a zwłaszcza po lesie. Ogólnie jak zaczynałam ze sportem to zaczynałam od biegania i muszę przyznać, że dobrze mi to szło i nadal chcę to kontynuować i rozwijać się w tej dziedzinie sportu.

Jeśli chcecie zacząć biegać czy ćwiczyć to zaryzykujcie, bo może się okazać, że to jest właśnie to, co kochacie robić! A jeśli biegasz lub ćwiczysz to nie rezygnuj! Naprawdę warto.
Nigdy nie pozwól by strach przed działaniem wykluczył cię z gry

36 comments:

  1. Troszkę za często powtarzasz słowa, ale tak to super blog ;) będę zaglądać x

    http://findselfacceptence.blogspot.com/?m=1


    ReplyDelete
  2. Świetny Blog <3
    http://mrkulfonblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Fajny blog ;) Super zdj.
    Nie masz po co ćwiczyć jeśli masz na celu zrzucić kg, idealna figura ;)
    Zapraszam do siebie : http://pauluuuu.blogspot.com/
    i obserwacji ;)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chodzi tu o moją wagę. Może nie zadowala mnie w 100%, ale nie koniecznie ćwiczę aby pozbyć się kg. Biegam, bo to uwielbiam. Ćwiczę, bo również to uwielbiam i robię to dla siebie. Chcę rozwijać się w dziedzinie sportu, bo to kocham :D Chętnie zajrzę do ciebie!

      Delete
  4. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Super zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Nie wolno sie poddawać! :D
    Ślicznie :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super, z skąd dresy,bluza ?



    ReplyDelete
    Replies
    1. Bluza - Cubus || Dresy - Sinsay ;)

      Delete
  8. Super zdjęcia, stylizacje i wgl. Na jednym zdjęciu,nie mogłam znaleść twoich nóg! HAHAHAH Zapraszam : http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/ja-i-dino.html

    ReplyDelete
  9. Jejku twoja figura jest idealna hihi :* kocham chodzić w dresach, musze sobie kupić podobne do Twoich bo są cudne!
    Zapraszam Cię też do mnie :))http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  10. Świetny blog, cudowne zdjęcia ;3 napewno będę zaglądać :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajne zdjęcia i nie są kontrowersyjne :)

    ReplyDelete
  12. Super pomysł, najważniejsza jest wygoda! :))

    http://shinystylesyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. śliczne zdjęcia! nie widzę w nich nic kontrowersyjnego :)

    ReplyDelete
  14. Wytrwałości życzę, cieszę się, że robisz coś dla siebie i czerpiesz z tego przyjemność ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Bardzo podobają mi się te zdjęcia! :)

    http://marvellousnat.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia :*
    Hej,postanowiłam zmienić domenę mojego bloga :) zaczarowana-bajka.blogspot.com przedtem - salon-ksiezniczki :) Nowy wyglad :) Nowe zmiany
    Pamietasz brałaś udział w Mini Konkursie :*

    ReplyDelete
  17. Super post. Naprawdę świetne zdjęcia :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ŚWIETNY POST!!!
    http://thereallygirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Również biegam ,ale ja bardziej w celach zawodowych. Dostaję dyplomy, medale itd.

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. świetne dresy :)
    pomożesz mi proszę w wyzwaniu i poklikasz w linki? http://emilizzenike.blogspot.com/2015/09/15.html dziękuje za pomoc, za każdy klik się odwdzięczam!

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja!
    Uwielbiam dresy ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. świetne zdjęcia, zgadzam się, nie wolno się poddawać :3
    zapraszam Mój blog - byAjina

    ReplyDelete
  23. Bardzo motywujący post, świetnie napisany. :) Ślicznie wyglądasz w tym dresie.

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    ReplyDelete
  24. Ja chcę zacząć chodzić na siłownię. Właściwie to muszę, bo tak przytyłam, że szok..:P

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  25. Te zdjęcia kontrowersyjne? Gdzie tam ;) Ładne są :) Notka też ciekawa, choć zastanawia mnie jedno - skąd masz tyle motywacji do ćwiczeń ;)
    Pozdrawiam,

    Zapraszamy na naszego bloga ->klik<-

    ReplyDelete
  26. BLOG GENIALNY :)
    Twoje posty mają przekaz i fajnie sie je czyta :)
    zapraszam na mojego : http://daktylowsky.blogspot.de/

    ReplyDelete
  27. Świetnie napisane! I śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  28. Ja uwielbiam ćwiczyć. A po akademiku chodzę tylko w dresach, bo są najwygodniejsze ^^
    Znam ten pierwszy cytat i też uważam, go za jednego z moich ulubieńszych.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  29. Ojeeej. Dziewczyno. Podziwiam cię. Też chce zacząć ćwiczyć Ale jakoś nie mam motywacji. Nie mogę się zebrać :-)a przytylo micdie troszkę ostatnio i trzeba z tym powalczyć. :-) dodatkowo muszę przyznać że śliczne zdjęcia. Wgl jesteś bardzo ładna :-) pozdrawiam i zapraszam na moje głupoty szymochodzikowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ojeeej. Dziewczyno. Podziwiam cię. Też chce zacząć ćwiczyć Ale jakoś nie mam motywacji. Nie mogę się zebrać :-)a przytylo micdie troszkę ostatnio i trzeba z tym powalczyć. :-) dodatkowo muszę przyznać że śliczne zdjęcia. Wgl jesteś bardzo ładna :-) pozdrawiam i zapraszam na moje głupoty szymochodzikowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetne zdjęcia ^^
    daydream89.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Zdjęci naprawdę fajne. ;) Ja staram się ćwiczyć, ale trochę żałuję, bo poddałam się z pływaniem pod natłokiem nauki. :c
    http://momentcatcher00.blogspot.com/ - Dziękuję z całego serca za każdy komentarz, obserwację, które budują moją motywację i stanowią najpiękniejszy prezent urodzinowy, jaki mogłam wymarzyć. Dla Ciebie to zaledwie chwilka napisać dobra robota czy wcisnąć przycisk obserwacji, ale dla mnie - sukces, w czymś, co kocham i co dla mnie jest bardzo ważne. ♥ A przecież sama wiesz, że czasami marzeniom trzeba pomóc. :)

    ReplyDelete