September 06, 2015

ZOO 2015

Hej ludzie! Jak wam minął pierwszy tydzień szkoły? Jednak ja dziś nie o szkole, nadal o wakacjach! Dziś przychodzę do Was ze zdjęciami z mojego wyjazdu do zoo! Można uznać, że co roku jeżdżę do zoo z rodzicami. Na takim wyjeździe można świetnie spędzić czas. Co roku jestem w zoo w Gdańsku. Nie jest to zbyt nowoczesne zoo, bo ma już swoje lata, ale co roku zachodzą w nim małe zmiany! Pomimo tego, że nie mam 7 lat to nadal lubię to miejsce. Z tym miejscem wiążą się moje wspomnienia. Mam taką jedną śmieszną historię! Mając 3-4 lata wybrałam się do zoo jak co roku. Zawsze lubiłam wchodzić do kóz i je karmić (tak można, nie wiem jak w innych zoo). Jednak wtedy chciałam wsiąść na kozę tak, haha. Próbując wejść na kozę, ona się przestraszyła i odbiegła a ja spadłam na ziemię! Oglądając zdjęcia, albo słuchając jak mówi mi to moja mama wydaje się to bardziej śmieszne, ale i tak można się pośmiać! A jeszcze jedno! Czasami jak koza była większa ode mnie to się jej bałam i uciekałam przed nią haha!
To byłoby na tyle! Akurat w tym roku nie odwiedziłam kóz, haha! A wy macie jakieś przygody z zoo ? Mam nadzieję, że cała notka wam się spodobała! A jeśli chodzi o 2 zdjęcie to pominę wypowiedź, dodam tylko, że zdjęcie jest 'zielone', bo akurat takie światło świeciło. Jakie zwierzątko podoba wam się najbardziej? Czekam na odpowiedzi w komentarzach!
Na koniec chciałabym jeszcze polecić bloga Zuzi // click Może zajrzysz do Zuzi i zobaczysz czym się zajmuje? Myślę, że spodoba ci się! Buziaki, paa! 

33 comments:

  1. Super post! Nigdy nie byłam w tym zoo ale strasznie mnie zaciekawiło i chyba w najbliższym czasie się tam wybiorę. Zdjęcia są fantastyczne! Pozdrawiam
    susablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Też lubię Gdańskie Zoo, jednak byłam tam tylko raz ;(( Zdjęcia fantastyczne, a tygrysa to już w szczególności! <3

    http://olej-nick.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super ciekawy posy. Nigdy nie bylam w gdanskim zoo. Zwierzaki sa przeurocze. Swietnie zdjecia

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    ReplyDelete
  4. Jak ja dawno w zoo nie byłam :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Oo, ja byłam w wakacje w zoo. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    ReplyDelete
  6. Ja też uwielbiam chodzić do Zoo.
    Szczególnie Krakowskiego :D
    Podoba mi się post :*
    emkablogerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. nigdy nie polubie zoo tyle zwierzatek w niewoli
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia! Ja byłam na Wakacjach w ZOO we Wrocławiu :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    ReplyDelete
  9. uwielbiam takie wypady, niesamowicie wtedy odpoczywam i jestem bliżej natury. :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com - KLIK
    FACEBOOK - KLIK || INSTAGRAM - KLIK ;)

    ReplyDelete
  10. Ale genialne zdjęcia! :) Kocham chodzić po ZOO :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Mad Hatter'' z Alice in Wonderland. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/mad-hatter.html

    ReplyDelete
  11. Genialny post i piękne zdjęcia :)
    spam2506.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jakie świetne zdjęcia, uwielbiam chodzić do zoo :)

    Zapraszam na konkurs!
    KONKURS - KLIK

    ReplyDelete
  13. cudowne zdjęcia, ja nigdy nie byłam w zoo, po twoim poście wiem , że muszę tam być! ;)

    ReplyDelete
  14. Jak byłam mała, uwielbiałam chodzić do zoo. ;)

    Zapraszam na konkurs! Wygrywa aż 6 osób. :)
    WIELKIE ROZDANIE

    ReplyDelete
  15. Super blog,i do tego ta muzyka :)) Pozdrawiam Ciebie ciepło i zapraszam do mnie http://pogoda-wroclaw.blog.onet.pl/2015/09/13/ostatnie-dni-lata-zapowiadaja-sie-rewelacyjnie-na-termometrach-ponad-30cpojawia-sie-rowniez-burze/

    ReplyDelete
  16. Jestem tu juz kolejny raz i znów chcę zostawic komentarz! :D
    Także prosze o nowy post i zapraszam do siebie :*
    emkablogerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Też co roku jeżdżę do zoo w Gdańsku :D
    www.mybloggingtravel.pl

    ReplyDelete
  18. jaka urocza historia z tą kozą! ha mnie kiedyś jak byłam małpka ugryzła w rękę, nie za ciekawe wspomnienie ale zabawne! super zdjęcia! :)
    queenxfangle.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Cudne zdjęcia! Dawno nie byłam w zoo! Może warto pojechać?
    http://storiesofannem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Lubie chodzić do zoo :) kojarzy mi sie to z dzieciństwem!

    ReplyDelete
  21. Jak ja dawno byłam w zoo :) Świetna fotorelacja. Co do historii to nie pamiętam żadnej.

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  22. świetne jakościowo fotki!!!
    Całuję, drvska
    drvska.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jakie piekne zdjęcia, oh ja mam tyle nauki już ;/
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    ReplyDelete
  24. Mnie zoo nie przekonuje, jakoś nie umiem nauczyć się czerpać przyjemności z wizyty w nim... Ani te w Poznaniu, ani w Katowicach/Chorzowie mnie nie przekonuje.
    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Przesłodkie zwierzątka. ;)

    ReplyDelete
  26. Dawno nie byłam w zoo w Oliwie, super zdjęcia :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. mimo że mam już 18 lat, to wciąż uwielbiam odwiedzać zoo :) ta kicia na pierwszym zdjęciu jest fajna :D
    w moim zoo też są kozy i jako dziecko też miałam z nimi przygody :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  28. Ja już dawno nie mam 7 lat a i tak chodzę do zoo ponieważ nie zależnie ile lat się ma można robić co się chce i chodzić gdzie się chcę :)

    ReplyDelete