October 18, 2015

AUTUMN: OUTFIT & BLACK TEA

Hej Kochani! Jak wam mija październik? Mi całkiem dobrze. Pamiętam jak obiecywałam sobie w wakacje, że kiedy nadejdzie rok szkolny wezmę się za siebie. Pierwszy miesiąc trzymałam się tej obietnicy. Jednak w październiku zaczęłam robić to, co robiłam w wakacje. Wracam ze szkoły nie mam na nic ochoty, nie myślę o tym co będzie jutro, że książki na mnie czekają. Biorę kocyk, zaparzam sobie czarną herbatę z miodem, włączam laptopa i zaczynam oglądać serial. A jak tam u was? Nadal pracujecie ciężko aby być wzorowym uczniem, czy jednak postanowiliście odpocząć?
Cieszę się z tego, że mam kolejny post ze stylizacją. Jeśli chodzi o wyjście na dwór na zdjęcia to ja zawsze mam z tym problem. Muszę przyznać, że zdjęcia były robione przypadkiem w wolnej chwili. W sobotę wybrałam się ze szkołą na rajd. Kiedyś już pisałam relację z rajdu. Za mną ponad 14 km! W ok. 10 minut, kiedy była przerwa oto te zdjęcia powstały. Jestem dumna z siebie jak i Patrycji, że udało nam się zrobić chociaż kilka zdjęć, a przy tym dobrze się bawić. Na sobie mam niebieskie jeansy, które często ubieram. Są one poprzecierane w niektórych miejscach i mają dziury, co dodaje im uroku. Do tego założyłam aktualnie moją ulubioną bluzę. Liczyłam przede wszystkim na wygodę i udało mi się! Co powiecie o takiej stylizacji? 
Buzki, Oliwia! 

32 comments:

  1. swietnie wygladasz!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Lubie tego typu połączenia. Bluza i spodnie to mój chleb powszechni i kiedy tylko jest zimniej zakładam. :D
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    ReplyDelete
  3. Ładnie wyszłaś na zdjęciach :) Też byłam na rajdzie, we wrześniu :)
    Ania Podlecka - KLIK

    ReplyDelete
  4. Nie piłam czarnej herbaty ale musze spróbować :D

    Zapraszam na OFFICIAL PATTY

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja - wygodna i ładna, czyli idealnie :D A na herbatę z miodem aż mi ochoty narobiłaś, idę sobie też zrobić :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    http://neverstopdreamingwp.blogspot.com/
    Dziękuję za każdy komentarz, a za krytykę podwójnie! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tak przy okazji - obserwuję! :)

      Delete
  6. Mi październik również dobrze mija. Śliczne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja nie jestem zawiedziona, bo nic sobie nie obiecywałam. :D Trzymam się tak samo jak na początku roku szkolnego.
    Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    ReplyDelete
  8. Dobrze mija, trochę brzydka pogoda, ale na to nie ma co narzekać bo i tak się nie zmieni :) Bycie wzorowym uczniem zostawiam na drugi semestr :D

    Zapraszam do siebie! :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. super wyszłaś na zdjęciach :) czuć klimat jesiennych zdjęć :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    ReplyDelete
  10. faajny blog,zdjęcia mi się bardzo podobają! Allllleee muzyka trochę mnie zaskoczyła - pozytywnie oczywiście :)

    http://mumakeupweronika.blogspot.com/2015/10/5-sposobow-na-przeduzenie-trwaosci.html

    ReplyDelete
  11. Super zdjęcia Oliwia jak zawsze! Jeśli kiedyś ( mam nadzieję ) byś się zdecydowała mogę pójść na zdjęcia z Tobą! Uwielbiam czytać Twoje notki. POZDRAWIAM<3
    naatalianaty.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  13. Świetna stylizacja - prosta i wygodna :) a to chyba najważniejsze
    zapraszam do bloga mojej książki http://cienkrwi.blogspot.com/ i na mojego :) http://pomyslyplastyczne.blogspoy.com/

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładna stylizacja, fajnie wyszłaś na zdjęciach! <3

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  15. świetny post! ;-) zapraszam do mnie będzie mi milutko .;> ! ;*
    obs za obs ? :))

    ReplyDelete
  16. Ładnie wyszłaś na zdjęciach :D Jeśli chodzi o naukę to mi niestety motywacja trochę spadła :C
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo ciekawy post! :D
    Zapraszam do mnie :D
    http://landofdreeams.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jeju, jaka piękna okolica! Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :)
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    ReplyDelete
  19. Tło do zdjęć jest cudowne, dobrane odpowiednio do zdjęć na ten czas ;)


    poklikałabyś w linki w poście? Byłabym ogromnie wdzięczna.
    http://daruciaa.blogspot.com/2015/10/wishlist-autumn-2015.html

    ReplyDelete
  20. Piękne zdjęcia:)
    Ja też sobie obeicałam w wakacje że zacznę cwiczyć wraz z rokiem szkonym, a mamy juz paźndziernik i nic .. Ale to już koniec w końcu kiedyś muszę te postanowienie skończyć:D
    Fajny post, zapraszam serdecznie na snapa! : victoriasikora
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  21. Świetny post :*
    http://olussblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Super zdjęcia! *,* Też miałam ostanio rajd szkolny, przeszłam również 14 km! :C
    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Mam jak Ty, choć staram się z tym walczyć... Och, niech już ta jesień minie...

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja też tak mam , ale dobrze robisz odpoczywając po szkole bo organizm też musi trochę odpocząć i dopiero później wziąć się na spokojnie za lekcje :) Ja z kolei jestem w liceum lecz to mi nie przeszkadza w niczym. Odpoczywać zawsze można.. noo chyba że jest jakiś mega sprawdzian :)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Jejku jesteś młodsza ode mnie a wyglądasz dużo doroślej, ale ze mnie dzieciak hahaha.
    Jesteś taka śliczna, masz pięknego bloga i wgl nie dziwię się, że masz tyle obserwatorów, jestem na tak <3
    Pozdrawiam
    Mój Blog!

    ReplyDelete
  26. Zdjęcia na prawdę fajnie wyszły :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  27. Super zdjęcia , pięknie na nich wyszłaś
    Gdybyś miała wolną chwilę zapraszam na queen-sky.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. ładne zdjęcia, a przede wszystkim przejrzysty design :)
    http://asrealikeme.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete