November 04, 2015

Przebaczenie i przeprosiny

Przebaczyć czy nie przebaczyć? Dobre pytanie. Czasami jest tak, że to co było nie wróci nie da się już naprawić swoich błędów. Nie da się posklejać tego czego już nie ma. Jednak czasami jest też tak, że czas na przebaczenie czy powiedzenie "przepraszam" minął. Aczkolwiek czasami mamy tą szansę. Szansę na przebaczenie czy przeprosiny. Możemy z niej skorzystać, przemyśleć sobie wszystko, przeprosić. Dowieść, że nie popełnimy tego samego błędu drugi raz. Czas pozwala nam przebaczyć, zapomnieć te gorsze chwile. Czy warto? Na to pytanie odpowiedz sobie sam. Bo według mnie warto. Warto dać tą druga szansę, bo przecież jesteśmy tylko ludźmi. Popełniamy błędy, te mniejsze i te większe. Ale jeśli ktoś jest gotów przeprosić wiedząc za co przeprasza może być z siebie dumny, bo nie wystarczy powiedzieć "przepraszam, teraz będzie tak jak kiedyś?". Trzeba wiedzieć za co się przeprasza. Warto też zacząć wszystko od nowa, ale tylko wtedy jeśli tego chcemy. Jeśli nie jesteś jeszcze gotowy, druga osoba powinna to zrozumieć. Jeśli zależy jej na tobie, poczeka. Nie będzie się spieszyć, da ci czas.

33 comments:

  1. Super notka ❤️ Tak jak napisałaś w 100% się z Tobą zgadzam, trzeba dać czas. Od razu nic nie wróci hop-siup potrzeba czasu. Super blog, gratuluję prawie 160 obserwacji, oby tak dalej!

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawy blog. Mogłabyś troszkę popracować nad fotkami. :D Ale pewnie dopiero się uczysz, też wcale lepszych nie robiłam kiedyś. Powodzenia :)
    Zapraszam do mnie http://motivationisbeautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pięknie napisane. I moim zdaniem nie ma określonego czasu na powiedzenie przepraszam, jak komuś na Tobie zależy i ma dobre serce, to wybaczy nie ważne po jakim czasie.

    ReplyDelete
  4. Ostatnie przykre doświadczenia nauczyły mnie, że łatwiej się żyje jak się wybacza. Przecież ludzie to tylko ludzie i popełniają błędy, a po co psuć sobie nerwy gniewaniem się.
    What is in the hat? BLOG

    ReplyDelete
  5. Ja strasznie łatwo wybaczam, czasami nie wychodzi mi to na dobre, ale ucze sie na błędach. Bardzo miło się Ciebie czyta. Dobiero zaczynam, byłoby miło gdybys wpadła (:
    http://catherineblvck.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne zdjęcia;)
    Pozdrawiam

    www.puszczykowsky.pl

    ReplyDelete
  7. Ślicznie! :D


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Niestety łatwo wybaczam i często się daje nabierać :)
    Bardzo ładne zdjęcia

    Zapraszam do siebie
    http://cherryochyya.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Szalik śliczny ! :) Przepraszanie i przebaczanie to trudne zadania , często prawie nie wykonalne :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    ReplyDelete
  10. Bardzo łatwo jest kogoś zranić, ale ciężej przebaczyć. Super zdjęcia :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!
    Konkurs z okazji 2 urodzin bloga- klik!

    ReplyDelete
  11. Świetny post. Zdjęcia wyszły cudownie, czuć jesień :)
    http://juliamary13.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Hej! Podoba mi się Twój blog i to jak go prowadzisz, dlatego w uznaniu za Twoją pracę nominowałam Cię do LBA! http://cheesy-monster.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award.html Zaprasz

    ReplyDelete
  13. Zapierający dech w piersiach krajobraz. Wow!
    Mój Blog - MILION SŁÓW

    ReplyDelete
  14. Kwestia przebaczenia, to zawsze ciężka decyzja, czasem naprawdę jest trudno i żal długo w nas siedzi.
    Ciekawy blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. Zgadzam się z Tobą w 100%. Świetnie napisany post i ładne zdjęcia :)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  16. Świetnie napisany post, piękne tło na zdjęciach :)
    http://nnycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Mądrze to napisałaś, lubię czytać takie posty tematyczne.
    Według mnie napisałaś sama prawdę także nie ma co dopisywać ;)
    Ładne zdjęcia:)

    Pozdrawiam♡
    http://kammage12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Wiele razy byłam raniona przez różne osoby. Niektóre przeoraszały, a inne miały to gdzieś. ALe te osoby, które przepraszały, najczęściej robiły z tego powodu, ze im mamy kazały, lub po prostu, zeby nie było afery.
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jeśli na kimś nam naprawdę zależy to jesteśmy w stanie wszystko przebaczyć. Może nie od razu, ale jednak...

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  20. Jeśli na kimś nam naprawdę zależy to jesteśmy w stanie wszystko przebaczyć. Może nie od razu, ale jednak...

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  21. Nie wszystkim osobom łatwo jest wybaczać, jednak warto to robić, bo takie rzeczy przynoszą oczyszczenie ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia :) Bardzo mądry post
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Super zdjęcia i stylizacja :)

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia, bardzo lubię takie w jesiennym plenerze. Pozdrawiam :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Muszę powiedzieć, że wygląd Twojego bloga robi wrażenie ! ;* Jest po prostu super więc będe wpadać częściej !
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Zazwyczaj to jest tak, że przyjmujemy czyjeś przeprosiny, ale nie potrafimy zapomniec tego co się wydarzyło i nasze zaufanie bardzo spada.
    Śliczne zdjęcia :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  27. różnie to bywa, czasami nawet nie warto dawać drugiej szansy jeśli widzimy, że osoba się nie stara zmienić ;)
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  28. Wierzącym religia mówi, żeby dawać drugą szansę za każdym razem. Z jednej strony się z tym zgodzę, ale przecież to ma być "druga" szansa, a nie "setna". Kwestia gustu i tego, jak bardzo jesteśmy cierpliwi. :)

    http://bez-zahamowan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Sliczne zdjęcia :D Może zajrzysz na mojego bloga ? Zaczęłam pisać opowiadanie, na razie jest tylko prolog.
    http://julka-writes.blogspot.com

    ReplyDelete