December 04, 2015

MY CHRISTMAS WISH LIST

Hej słoneczka! Miałam w planach napisać do was w środku tygodnia, ale nic z tego nie wyszło. Chciałam też pójść na zdjęcia, ale cały tydzień u mnie padało. Dziś siedząc przy biurku kompletnie nie wiedziałam o czym pisać. Wszystko co napisałam nie przypadło mi do gustu haha! Jednak mamy grudzień! Tematów na notki jest mnóstwo! Ja jestem już w klimacie świątecznym, dlatego dziś zrobiłam świąteczną wish list!

Oczywiście nie oczekuję wszystkich tych prezentów. Robię to tylko dla was, abyście mogli się zainspirować jeśli nie wiecie co chcecie dostać na święta!

♥ Po pierwsze książki! Uwielbiam Gayle Forman dlatego u góry jest zdjęcie jej książek! Jakiś czas temu przeczytałam 2 książki jej autorstwa i jestem pod wrażeniem! 

♥ Następnie telefon. Już jestem pewna, że dostanę nowy haha! Mega się cieszę, bo mój aktualny mam już 2 lata i chciałabym mieć nowy! 

♥ W tej wish list nie mogło zabraknąć butów! Tym razem postawiłam na adidas Super Star! Bardzo podobają mi się białe z czarnymi paskami 

♥ Sama nie pamiętam kiedy ostatnio dostałam nowy perfum. Mam 2 na wykończeniu więc przydałby się nowy

♥ Szminka! Uwielbiam malować usta i chciałabym dostać nową szminkę. Bardzo bym się ucieszyła gdybym dostała szminkę w takim kolorze jak na zdjęciu 

♥ Kto nie lubi dużych, ciepłych szalików? Ja uwielbiam! Ten który przedstawiłam ma wiele blogerek i muszę przyznać, że mi też się podoba! 

A Wy co byście chcieli dostać pod choinkę? 

37 comments:

  1. Ładny kolor tej szminki ;))
    Hmm... w sumie nie mam wymarzonego prezentu ;)

    a little CUP of ART - ilustracje, moda, kultura, sztuka

    ReplyDelete
  2. Pod choinkę.. Hmm buty lub torbę. :) A z pieniędzy które mam nadzieję, że dostanę to telefon :D
    Ogólnie nie mam pojęcia, może jeszcze jakieś płyty moich idoli hmm.. wszystko w swoim czasie! Pozdrawiam :) http://emiily-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja nie chcę dostać dużo prezentów, dla mnie liczy się ta magia i to, aby całą rodzina była razem.
    Super wpis, te szaliki są świetne.

    itismytimee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajna wish list! Ja w tym roku miałam straszny dylemat co chciałabym dostać i w końcu napisałam jakąś tam moją wish list co bym chciała. Na pewno dostane jakąś książkę bo kocham czytać.
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Też bym chciała telefon, pomimo że niedawno kupiłam nowy. Uwielbiam zmieniać telefony :D
    Zapraszam do mnie -
    ZAPRASZAM!

    ReplyDelete
  6. Fajna lista. Ja zawsze jestem zachwycona książkami jako prezentami!

    ReplyDelete
  7. Też z chęcią przygarnęłabym te rzeczy :D

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ojj taki szaliczek w kratkę też znalazłby miejsce w mojej szafie <3

    http://proteinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajna lista ! Ja również uwielbiam malować usta :*


    Zapraszam do sobie

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fajna lista kochana :) ja narazie nie wiem jeszcze co chce, w sumie nawet nie wiem czy cokolwiek cos chce na świeta :) ten szal jest mega, tez widzialam go już u kilku blogerek i zawsze przyciąga moją uwage :) a jeśli chodzi o szminki to uwielbiam! :) więcw sumie by sie przydała jakaś nowa :)

    ReplyDelete
  11. Ja chciałabym dostać aparat. Twoje propozycje też są super! ;)
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Też mi się podobają superstary :D

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/12/dear-me-one-day-ill-make-you-proud.html

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajne prezenty. Też muszę o tym napisać. Trzymam kciuki abyś to wszystko dostała :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://julia-dreamland.blogspot.com/2015/12/powrot-co-u-mnie-swieta-sie-zblizaja.html

    ReplyDelete
  14. Hmm.. Ja chciałbym dostać jakiś film albo książkę, albo płytę :D
    Pozdrawiam :)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. No to życzę Ci bogatego Mikołaja, żebyś dostała większość prezentów z listy.
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Bardzo spodobał mi się Twój blog, masz fajne zdjecia i piszesz w ciekawy sposób. Zostawiam obserwację i na pewno będę często zaglądać. Pozdrawiam! :D
    A dla tych co zostawiają wszystko na ostatnią chwilę! Na Black&Blue pomysły na prezent :D
    Black&Blue - KLIK

    ReplyDelete
  17. Ja w tym roku postawiłam na to, aby dawać prezenty, a nie dostawać. Mam wszystko czego potrzebuję do życia i najważniejsze dla mnie jest to, aby moja rodzina była szczęśliwa, ta magia świąt, żebyśmy całą rodziną spędzili cudowne święta :))

    Wspaniałych mikołajek! :*
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. też bym chciała perfumy i telefon :)
    hm,... pozostało tylko czekać :)

    ReplyDelete
  19. Ja tam marzę o nowych okularach :p
    Zapraszam ! ;) http://sandijestem.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  20. Ja chciałabym dostać takie same książki jak Ty. Uwielbiam tą autorkę. Wspaniale pisze. :)

    ReplyDelete
  21. Oj, super star tez mi sie marza, ale chyba wolałabym sama troszkę na nie zapracować, bo to co zarobisz i wydasz cieszy najbardziej :-)
    Telefon - tez świetna opcja, ja niestety nigdy nie dostałam pod choinkę :(

    www.paniyoanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetna wishlista! Ja mam superstary I jestem z nich zadowolona :*
    U mnie na blogu też jest wishlista więc zobacz :3

    Kala-kaala.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetna wishlista! Ja mam superstary I jestem z nich zadowolona :*
    U mnie na blogu też jest wishlista więc zobacz :3

    Kala-kaala.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja też kocham super staryyy! Sama jeszcze nie posiadam, ale zamierzam kupić sobie po świętach haha. Ogólnie to wszystkie rzeczy, które tu wymieniłaś są wprost cudowne iz każdej bym się bardzo ucieszyła.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetna lista! :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Prześliczny kolor szminki, a co do butów to sama o nich marzę ;)

    patricia9810.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja chciałabym płytę Nirvany i notebooka :D
    Btw słucham sobie muzyki, a tu nagle włącza mi się na Twoim blogu. To irytujące, bo nie wszyscy lubią te piosenki co Ty. Nie chcę Ci mówic jak masz prowadzic tego bloga, ale wiesz ja lubię metal i rock, a ktoś może lubic pop, więc trzeba uszanowac to.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  28. Mega szalik! Mam te superstary, są świetne i bardzo wygodne.

    nowa seria świąteczna :
    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetny post :)
    http://na4evx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ja marzę o nowym telefonie ;)

    ReplyDelete
  31. Fajna wish lista .Widzę ,że użyłaś zdjęcia telefonu samsunga grand prime :) . Mam go od ponad roku i się super sprawdza :)

    Zapraszam na nowy post ,
    Co powiesz na wspólna obserwacje ? , jeśli tak to zacznij i daj znać :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  32. Ciekawa lista :)
    High Five!
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Fajna lista, ja również chciałabym dostać szaliczek ♥
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    ReplyDelete
  34. Szalik też był na mojej liście i mikołaj wiedział co chcę ;D. Swój kupiłam w stradivarusie, ogólnie jest duży i mięciutki, więc polecam ;) sandyxeyes.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Mnie też przydałby się telefon, aj!!!

    ReplyDelete