December 13, 2015

RELY ON YOURSELF

Wiele osób może zauważyć, że moja aktywność na blogu robi się coraz mniejsza. Źle się czuję z tym, że tak na prawdę od września zaczęłam zaniedbywać bloga. Są różne wytłumaczenia mojej nieobecności. Jednak nie lubię się tłumaczyć, dlaczego mnie nie było, co było powodem mojej nieobecności. Jak każdy czasem miewam dni kiedy zupełnie nie wiem co mam napisać. Muszę przyznać, że w grudniu z tym problemem się nie borykałam, bo chętnie pisałam. Napisałam kilka notek. Jedna mi się spodobała więc wyczekujcie kolejnego posta! Przede wszystkim powodem dla którego pojawia się coraz mniej postów są zdjęcia. Jak wiecie lub nie na początku mojego blogowania robiłam zdjęcia w domu na tle mojej białej ściany. Po czasie stwierdziłam, że muszę to zmienić i od tamtej pory pojawiały się zdjęcia w różnych sceneriach. Moim odwiecznym problemem były zdjęcia, bo nikt nigdy nie był chętny aby pójść ze mną na nie. W ostatnim czasie ten problem się pogłębił. Jeszcze przed wakacjami udało mi się kogoś znaleźć. Może dlatego, że pogoda sprzyjała. Jednak teraz nikt nie ma czasu i ochoty. Przez ostatni miesiąc mam tak, ze umówię się jest wszystko dobrze jednak w dniu kiedy mam wybrać się na zdjęcia osoba z którą byłam umówiona pisze do mnie, że nie może. No ludzie! To jest nieszanowanie czyjegoś czasu.
Od dwóch tygodni moim największym wrogiem jest pogoda. Dzień, w dzień pada. W przeciągu 2 tygodni próbowałam się umówić na zdjęcia, spotkać się, ale uniemożliwiała mi to pogoda. Dziś również byłam umówiona. Spotkanie nie odbyło się, ponieważ na dworze było -3 stopnie i padało przez cały dzień. A ja cały dzień spędziłam na robieniu zdjęć w domu. Muszę przyznać, że nie wyszły najlepiej. Wychwyciłam kilka fajnych. Po południu wkurzyłam się, wzięłam aparat i sama poszłam na zdjęcia. Robiłam je w deszczu więc gratuluję sobie i aparatu wytrwałości. No cóż, jeśli pogoda się nie zmieni, a myślę, że nie to będę sama szła na zdjęcia. Wybaczcie mi, że w ostatnim czasie jest tak mało notek. Chciałabym to zmienić. Od nowego roku ruszam pełną parą. Mam już kilka postanowień noworocznych! A ty masz jakieś postanowienia?

34 comments:

  1. Ja właśnie musze zastanowić się nad swoimi postanowieniami ;D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Przecudne zdj <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Co do postanowień, to lista już wisi. ;) Fajnie wyszły ci te zdjęcia :) sandyxeyes.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mam podobny problem,jednak nie dotyczy on zdjęć,lecz czasu.No ale posiadanie czasu to tylko kwestia jego dobrej organizacji ;)
    http://sandijestem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Akurat ze zdjęciami to i ja mam problem :)

    http://mlovelyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. faktycznie, ten okres który teraz mamy to problem jeśli chodzi o zdjęcia na zewnątrz, ale co... kto jak nie my sobie z tym poradzi? :D takie trudy bycia blogerem :p

    ReplyDelete
  7. tak, to są Narodziny Jezusa, jednak nie dla wszystkich. ja jestem osobą niewierzącą i Boże Narodzenie traktuję bardziej jako tradycję właśnie, z szacunku dla rodziny, ale także z przywiązania do niej, bo w niej zostałam wychowana. tyle tylko, że komercja zabija magię! :D

    ReplyDelete
  8. Skąd ja to znam. Mam teraz to samo nie mogę się nigdzie umówić bo pada. Życzę powodzenia.
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  9. Hejka!
    Mam postanowienie noworoczne, a nawet kilka:) Jednym z nich jest wcześniejsze wstawanie i jedzenie śniadania, innym : ćwiczenie nóg i pupy, zdrowsze jedzenie :D Mam nadzieję, że podołam:) Zdjęcia mimo że byłaś sama wyszły bardzo fajnie:> Buziaki!:*

    paulacierpiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mam podobnie. Tez moim największym zmartwieniem sa właśnie zdjęcia. I to nawet nie chodzi o to, ze nikt nie chce ze mna na nie isc. Po prostu przez jesienna pogodę wychodzą ciemne i rozmazane i nie nadają się na bloga.... mam nadzieję, że jak spadnie śnieg to będzie jasniej i będzie lepsze światło na sesję !
    Super blog, zostawiłam obserwację :*
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jesień jest okropna pod tym względem, że wychodzą słabe zdjęcia:/
    Ciągle pada, szybko robi się szaro... więc nie mogę się doczekać wiosny!
    Pozdrawiam,
    http://falkoosiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. też mam problem ze zdjęciami :/
    ślicznie wyszłaś :)
    mój blog: klik ❤

    ReplyDelete
  13. Skądś to znam w dodatku ta szarówa na zewnątrz ma straszny wpływ na zdjęcia ahh blogerzy nie lubią zimy...

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia! U mnie też jest straszna szarówka za oknem, ten ponury obraz prztłacza mnie i odbiera wenę oraz chęci na cokolwiek.

    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  15. Oj z tymi zdjęciami to chyba większość blogerów ma problem o tej porze roku. ;)
    Ostatnio udało się coś pstryknąć, ale zazwyczaj łowimy ostatnie promienie słońca. ;)
    pozdrawiam

    Retromoderna-blog lifestylowy

    ReplyDelete
  16. Też miałam problemy z fotografem, ale na szczęście zakup statywu je rozwiązał :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja postanowień na razie nie robię :) Świetne zdjęcia :)

    Będzie mi miło, jeśli wejdziesz i skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Zdjęcia o tej porze roku? albo weekend albo wagary... niestety. Więc weekend wstawaj wcześnie od 10 do 14 fotki za cały tydzień ;)
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  22. Też mam problemy z fotografem, no ale jakoś trzeba sobie radzić :)
    julia-michalska.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zdjęcia i tak wyszły dobrze. Mam pare postanowień ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  24. You look really good!
    You have a really nice blog, what do you say about follow each other? I will follow you back. Keep in touch!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    ReplyDelete
  25. Ale jesteś śliczna! Piękne zdjęcia :-)
    Zapraszam do mnie http://allyouneedaredreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładne zdjęcia ! Jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
  27. Ale Ty śliczna jesteś! Bardzo podobają mi się spodnie z dziurami :)

    Kornelia Mazur Blog

    ReplyDelete
  28. Chyba każdy ma ten problem. Brak towarzystwa. Szczególnie, kiedy ktoś wystawia cię do wiatru.
    Rozumiem cię i życzę motywacji! :)
    Pozdrawiam!
    Picturesque Life

    ReplyDelete