January 13, 2016

CHARAKTER NIE WYGLĄD!

Hej Wam! Nie było mnie tu prawie 2 tygodnie. Nie wiem co spowodowało tą krótką przerwę. Wszystko jest dobrze, a nawet bardzo dobrze. Jak na razie nowy rok mi sprzyja i nie miałam gorszych momentów. Przez moją krótką przerwę cały czas myślałam o blogu. Zastanawiałam się o czym by tu napisać. Nie miałam kompletnie żadnego pomysłu. A dziś totalny obrót sprawy! W mojej głowie pojawiło się mnóstwo pomysłów na nowe posty. Mam nadzieję, że się cieszycie, bo czas w tym roku chcę dobrze wykorzystać i coraz więcej się tu udzielać. Nadal przeszkodą są dla mnie zdjęcia, ale w najbliższym czasie mam zamiar coś z tym zrobić i zaplanować kilka wypadów na zdjęcia. Aby nie zanudzać Was dużą ilością literek chciałabym przejść o rzeczy!

Gabriela click na swoim blogu opublikowała akcję "Charakter nie wygląd". Ja również postanowiłam o tym napisać na swoim blogu nie zaważając na konkurs (serdecznie Was zapraszam do przyłączania się do akcji!), bo temat jest ciekawy, a nie wiele osób go porusza. Na wstępie chcę uprzedzić, że nie nastawiam się na wygraną, bo kompletnie nie jestem dobra w głębszych tematach. No może dobrze idzie mi pisanie czegoś głębszego gdy akurat coś wydarzyło się u mnie.

Czy wygląd jest ważny? A może charakter nie ma tu znaczenia? Wygląd nie jest ważny. Ważne jest to jaka dana osoba jest, czy ją lubimy, czy lubimy spędzać z nią czas, czy po spotkaniu z nią planujemy kolejne wyjście. Jeśli chcesz z kogoś zrezygnować tylko dlatego, że Ci się nie podoba to kiepski powód. Ja pod żadnym względem nie zwracam uwagi na wygląd. Dla mnie najważniejsze jest to, abym dobrze się czuła w towarzystwie innych. Osoby bez lśniących włosów czy głębokich, brązowych oczu mogą być fantastycznymi osóbkami, które nie zostały docenione przez innych. Zanim zaczniesz kogoś oceniać, najpierw poznaj się z tą osobą. Możliwe, że Twoje zdanie zmieni się o 100 procent na jego temat, a może się zaprzyjaźnicie?
Znajdź kogoś, kto sprawia, że się uśmiechasz, śmiejesz i bujasz w chmurach całą drogę do domu.
W końcu spadł u mnie niewielki śnieg! Postanowiłam wykorzystać tę chwilę na zrobienie dosłownie kilku zdjęć! Chciałabym też Wam podziękować, za tyle wyświetleń i komentarzy pod nowymi postami! Jesteście niesamowici!
Buziaki, Oliwia!

50 comments:

  1. Dobrze, że napisałaś tego posta. Może niektórzy w końcu docenią charakter. Mnie akurat wiele osób ocenia właśnie po wyglądzie, tylko nie liczni zadają się ze mną i patrzą na to jaka jestem a
    Nie jak wygladam.

    ReplyDelete
  2. To prawda - najważniejsze jest jaka dana osoba jest. Wygląd nie jest ważny. U mnie też od jakiegoś czasu jest śnieg. Jeszcze wczoraj wieczorem padał, a dzisiaj znowu sypie śnieg :)

    ReplyDelete
  3. Też uważam że ważne jest to jaka jest osoba a nie jej wygląd. ;)
    Obserwujemy?
    http://wikiii1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. W przyjaźni wygląd kompletnie się nie liczy, w końcu kto chciałby kolegować się z kimś nawet bardzo atrakcyjnym jeśli nie miałby z nim nic wspólnego :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Kochana!
    Zapraszam Cię na konkurs, gdzie można bardzo łatwo wygrać okulary (sama wybierasz) lub vouchery na nie:)
    Zasady są bardzo proste zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    ReplyDelete
  6. Nie przepadam za osobami, które oceniają po wyglądie..

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. a ja uważam że i tak wyglądem nas ludzie postrzegają...

    ReplyDelete
  8. Moim zdaniem mówienie, że wygląd się wgl nie liczy jest troche zakłamaniem. Bo nie wierze w to, że jest Ci obojętne kiedy na twarzy wyskoczy Ci ogromny pryszcz, a wlasnie musisz wyjsć na randkę. Nie pójdziesz w byle jakich ubraniach na ważna uroczystość. Także tyle w tym temacie :)

    ReplyDelete
  9. I wygląd i charakter jest ważny :)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. I wygląd i charakter jest ważny :)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Gdzieś napotkałam taki cytat: "Wygląd tylko przyciąga. To charakter zatrzymuje." Te słowa bardzo przypadły mi do gustu, są też niezwykle motywujące, gdy czujemy się źle sami ze sobą.
    Świetny post! Prosto przekazałaś całą tę ideę.
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    Picturesque Life

    ReplyDelete
  12. Wygladasz ślicznie jak na 12 lat. Piszesz super. Post ciekawy, inspirujący. Wpadniesz do mnie?

    KLIK - JESTEŚ U MNIE!

    ReplyDelete
  13. też tak mam że przez jakiś czas nie wiem o czym pisać, a nagle przychodzi taki dzien i mam miliony pomysłów

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja uważam że nie ocenia się ,,okładki'' Liczy się coś więcej czym jest właśnie nasze wnętrze! U mnie też spadł śnieg juhuu! ♥

    Płyta główna MSI H81M-P32L

    ReplyDelete
  15. Ciekawy post i ładne zdjęcia :)

    BLOG

    ReplyDelete
  16. Fajne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  17. Bądźmy szczerze zawsze tak było. Ale co zrobisz? To jest poprostu żenujące :(. Jak można oceniać kogoś po wyglądzie?! Świetnie to napisałaś :)

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete
  18. Zgadzam się, że charakter jest najważniejszy, ale trzeba przyznać, że każdy na samym początku zwraca trochę uwagę na wygląd.

    witchhearted.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zgadzam się, że charakter jest najważniejszy, ale trzeba przyznać, że każdy na samym początku zwraca trochę uwagę na wygląd.

    witchhearted.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Na prawdę świetny post. Lubię jak piszesz. :))

    ___________________________________________
    Zapraszam no nowy post u mnie: http://patrycjakarpik.blogspot.com/2016/01/kalendarz-co-warto-w-nim-zapisac-i-jak.html :)

    ReplyDelete
  21. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ale piękne zdjęcia.
    Cudowne wręcz.
    Co do wyglądu... to nie można powiedzieć, że jest nieważny.
    Pozdrawiam
    Maquillageprofille.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Wygląd przeminie, charakter pozostanie !
    Świetny, mądry i wartościowy post :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia!
    Podrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. A moim zdaniem każdy podświadomie ocenia po wyglądzie. Jak ktoś przyjdzie na wazną uroczystość ubrany w dresach i tłustych włosach na pewno nie pomyslisz sobie od razu ze na pewno musi być swietna osoba. Tak samo dlaczego podświadomie odsuwamy się od zaniedbanych osób wieczorem? Jestem za tym ze charakter jest wazniejszy, ale wygląd tez ma jakieś znaczenie. I często moze nas zmylic osądzanie po wyglądzie ale taka nasza natura :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  26. cudowny post i design bloga :D !

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  27. Masz przyjemne i ładne zdjęcia. Takie naturalne.

    volusequat.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia :)
    U mnie na szczęście sporo śniegu :D
    Wygląd nie zawsze z nami zostanie :)
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Wygląd jest rzeczą, po której początkowo oceniamy człowieka, ale to tak naprawdę charakter ma największe znaczenie i odgrywa główną rolę :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. dla mnie liczy się w życiu pierwsze wrażenie i wygląd, jednak nie odrzucam ludzi po tym czy są ładni czy brzydcy, tylko czy czyści i zadbani :)
    świetne zdjęcia. u mnie również spadł śnieg, ale jest go bardzo dużo! xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Charakter jest bardzo ważny, ale nie okłamujmy się - na wygląd też zwracamy uwagę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. charakter i wygląda dla mnie są tak samo ważne. :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    ReplyDelete
  34. Wiele osob ocenia po wygladzie co niestety smuci :(

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  35. Przecudne Ci wyszły te zdjęcia... Świetnie wygląda omszony na zielono pień drzewa przy tym białym śniegu... :)

    ReplyDelete
  36. Bardzo fajne zdjęcia! ;D
    Zapraszam do mnie:
    http://onverytopic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Bardzo fajne zdjęcia! ;D
    Zapraszam do mnie:
    http://onverytopic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. I wygląda i charakter jest ważny , w pierwszej chwili zawsze oceniamy wygląd ,a dopiero potem charakter. Jak osobę lepiej poznamy to wiemy jaka ona jest czyli jaki ma charakter !

    ReplyDelete
  39. Jak dla mnie to charakter jest na pierwszym miejscu, z reguły nie zwracam uwagi na wygląd, nie robi mi różnicy jak ktoś wygląda itd.

    Mój blog - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  40. Dokładnie! Nie powinniśmy być powierzchowni!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Dwa tygodnie to i tak jest dobrze, czasem przerwa dobrze robi!
    Ja sama sobie robię przerwy!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. niestety połowa ludzi jest wzrokowcami, a charakter to dopiero końcowa część poznawania człowieka, świetny wpis, śliczne zdjęcia:)

    aleksandranik.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Charakter zawsze najważniejszy, ale jesteśmy wzrokowcami jak kogoś poznajemy :/

    ReplyDelete
  44. Masz rację! W końcu co nam po ładnej twarzy, skoro w głowie nic nie będzie? :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  45. Czasami warto zrobić krótką przerwę Zgadzam się z tobą. Moim zdaniem liczy się charakter, a nie wygląd. Niestety połowa ludzi patrzy tylko na wygląd. My z tym nic nie zrobimy.
    Pozdrawiam,annenoele.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    ReplyDelete
  47. świetne zdjęcia!
    pozdrawiam!
    zapraszam również do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Czasem warto zrobić krótką przerwę, bo po co pisać coś bez weny? Lepiej nie pisać nic, niż na siłę. Fajnie, że udało Ci się odnaleźć nowe tematy na posty - dobrze wiem, jak cieszy taki przypływ pomysłów :).

    Wygląd moim zdaniem nie jest ważny, jeśli chodzi o różne relacje międzyludzkie, poza miłością. Bo jeśli chodzi o partnera, to jednak aby była ta chemia, aby iskrzyło, to musi nas coś pociągać w tej osobie.
    Przyjaciele, znajomi - mamy ich darzyć sympatią, wygląd w ogóle nie ma znaczenia. Tak samo nie wiem, kasjerzy, sprzedawcy itp. Natomiast ta jedyna osoba - poza przyciąganiem charakterem musi mieć w sobie jakiś pierwiastek interesującego wyglądu.
    Co nie oznacza, że zaczynamy od wyglądu, nie nie. Pełna ocena osoby dopiero po bliższym zapoznaniu jej wnętrza!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, no i zdjęcia są cudowne :). Pozdrawiam serdecznie!

      Delete