January 27, 2016

FINALLY I GOT IT!

Odkąd założyłam bloga chciałam mieć lepszy aparat. Jednak nigdy nic z tym faktem nie robiłam. Przed świętami w końcu zaczęłam myśleć o nowym sprzęcie. Postanowiłam, że zacznę zbierać pieniądze. Uzbierałam mniejszą połowę, ale dalej nie udało mi się zbierać. Pewnego razu gdy byłam z rodzicami na zakupach tata zaproponował, abyśmy poszli do sklepu przejrzeć aparaty. Przeglądaliśmy przede wszystkim canony i nikony. Wtedy go ujrzałam.
Na drugi dzień wracając ze szkoły spotkałam tatę, bo również wtedy wrócił do domu. A w rękach miał ogromny karton z aparatem, którego poprzedniego dnia zobaczyłam. Dosłownie skakałam ze szczęścia! Wreszcie mam to, co od dawna chciałam mieć. Obiecuję, że teraz moje zdjęcia będą miały dużo lepszą jakość niż poprzednio! Będę też starać się aby posty pojawiały się częściej.
A wy macie już wymarzony aparat? 

82 comments:

  1. Śliczne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie : aagnesblog.blogspot.com
    I na mojego SNAPCHATA: ladyaagnes :)
    Obserwacje,komentarze mile widziane.

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Niestety wymarzonego nie mam, ale nie narzekam :D

    daria-mikolajewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. O kurde mega zdjęcia, ja aparatu nie posiadam, bo w sumie nie potrzebuje xd mój brat ma, bo miał fazę na robienie zdjęć bodajże nikon. Teraz go nie używa, więc ja czasem go biorę :D pozdrawiam ;)
    http://historia-o-niezwyklej-milosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mam swój wymarzony. Jesteś śliczna, a zdjęcia są obłędne.
    Liczę, że rzeczywiście będziesz się trzymać i częściej dodawać wpisy.

    ReplyDelete
  6. Ja wymarzonego aparatu jeszcze nie mam, ale przymierzam się do zakupu.

    ReplyDelete
  7. Fajna niespodzianke zrobil Ci tata. Ja nie mam jeszcze wymarzonego. Ale mam nadzieje, ze bede miec!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny post i super ubranko :D
    Super prezent! =D

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Hej Oliwia! :D Chciałabym zobaczyć co jeszcze potrafi to cacko. ;) Sama potrzebuję aparatu, bo zdjęcia robione telefonem to... No... Nie to. Ale póki co nie jest u mnie jeszcze tak źle. ;) Fajne ciuchy tak w nawiasie. :D Ja bym nie założyła tak wysokich obcasów, ale każdy ma swoje upodobania. Ja po prostu nie jestem wielbicielką makijażu czy obcasów choć wielu mi mówi że w wieku 15 lat to już można, choć dla mnie 15 latka to ledwo nastolatka. Ale czemu ja się o tym rozpisuje. XDDD Daj jak najszybciej więcej zdjęć tym aparatem i pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  10. Ja mam aparat, teraz czekam na obiektyw ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ładne zdjęcia! Pamiętam, że gdy dostałam moją pierwszą lustrzankę to tak bardzo zachwycała mnie piękna jakość zdjęć! :) Czerp radość z robienia zdjęć nowym aparatem!
    Pozdrawiam!
    Picturesque Life

    ReplyDelete
  12. Ja też dostałam mój od taty ;). Super zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    ReplyDelete
  13. Ja o lustrzance rowież od niedawna myślę bloga prowadzę juz od 1 roku wiec mi też by się przydało ! A tobie gratuluję nowego sprzętu !

    Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetnie :)
    Obs za obs??
    Zapraszam ;)
    asienkaasi.blospot.com

    ReplyDelete
  15. Super, gratuluję!!!! :*

    ReplyDelete
  16. wow szczęsciara. Ja jeszcze zbieram, ale mam taką małą nadzieję, że dostanę go na prezent 18stkowy

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Też bym tak chciała! Ja cały czas zbieram :)
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥

    ReplyDelete
  18. Dobry sprzęt, to podstawa. :) Zdjęcia są świetnej jakości. :) śLICZNE. ♥

    http://queen-of-moon.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetny post i super ubranko :D
    Super prezent!

    ReplyDelete
  20. Świetnie wyglądasz!

    merows.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jesteś śliczna !!! Super wychodzisz na zdjęciach !!!!

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia, oby aparat Ci służył.
    http://lifee-friends.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Fajny post! Cały blog również fajny :)
    Zapraszam do mnie może ci się spodoba :)

    http://itsmenatalie00.blogspot.com/

    Jeśli chcesz może wspólna obserwacja? napisz w kom i zacznij :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  24. Ja na święta dostałam aparat i też bardzo się ucieszyłam. :)
    Ślicznie wyglądasz! <3
    Obserwuję
    CrazyTusiaBlog

    ReplyDelete
  25. Gratuluję nowego sprzętu i super, że tata pomyślał o tobie i sprawił Ci tak fantastyczny prezent :))

    Mój blog-klik♥ - Zapraszam, dopiero zaczynam :)


    ReplyDelete
  26. Zacznę od tego, że masz cudowny design bloga. Każda blogerka, która chce rozwijać swoją pasję marzy o dobrym aparacie. Ja swój dostałam rok temu na święta i wtedy zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem. Świetne zdjęcia. Obserwuje :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja już mam swój wymarzony aparat, chociaż rzadko z niego korzystam, świetne zdjęcia :D
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Mój aparat czeka w sklepie! Kasę odłożyłam, ale wciąż nie mogę się zdecydować. Własnie pomiędzy cannonem a nikonem :).

    Pozdrawiam, http://karlin91.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja długo błagałam tatę o aparat i w końcu kupił! :D
    Śliczne zdjecia:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. ooo ale zazdro, ja marze o lepszym aparacie, ale moi rodzice uznają to za głupią zachciankę :ccc

    ReplyDelete
  31. Masz super tatę! Ja mojego aparatu niestety się nie doczekałam, ale w sumie też nigdy intensywnie nie starałam się odkładać na niego. Pamiętam, że kiedyś jedna dziewczyna pod postem skomentowała mi, że wcale nie potrzebuję mieć mega super aparatu, bo nie tylko zdjęcia dają efekt. Teraz wiem, że kiedy będzie mnie na niego stać to kupię, a dopóki go nie mam radzę sobie tym co mam :)
    Jestes przepiękna :*

    ReplyDelete
  32. Mam swój ukochany aparat i naprawdę go uwielbiam!

    MAYUM *click*

    ReplyDelete
  33. ja mój dostałam bo jest mi potrzebny do szkoły (lekcja fotografii) ja już obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga .http://slendujula.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Śliczne buty! Ja jakoś jeszcze nie zastanawiałam się nad kupnem aparatu. Twój tata zrobił Ci świetną niespodziankę, sama skakałabym z radości (:
    Pozdrawiam ciepło!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ja mam swój wymarzony aparat - nikon d3000 :)dostałam go od mamy i byłam/jestem z niego bardzo zadowolona! :)


    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja posiadam swoją lustrzankę dopiero od roku, ale pamiętam zbierałam na nią bardzo długo. Jestem z niej bardzo zadowolona, ale zobaczysz po krótce będziesz już zbierać na nowy obiektyw stałoogniskowy, żeby jakość była jeszcze lepsza haha.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    ReplyDelete
  37. Ja mam swój wymarzony:)
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/wishlist-dresslink.html ?

    ReplyDelete
  38. Wyglądasz rewelacyjnie szkoda tylko,że tak mało zdjęć dodałaś. :*
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. great post :) I follow you via GFC :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  40. Niestety mam taki sam problem jak ty wcześniej. Chciałbym mieć aparat, ale chyba musiałaby zbierać miesiącami, ale kiedyś w końcu może mi się to uda. :) Ogólnie to bardzo ładny wygląd bloga, od razu przypadł mi do gustu. ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  41. Kurcze, chciałabym zastać kiedyś mojego tatę z nowym aparatem :D Masz bardzo ładne włosy ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. też chciałabym mieć lepszy aparat :) mam nadzieję, że niedługo marzenie się spełni :D
    mój blog ... KONKURS FOTO

    ReplyDelete
  43. ale przepiękne zdjęcia!♥
    ja też zbieram na lustrzankę, zawsze jak mam 10, 20 lub 50 gorszy (nie mniej, bo to było bez sensu i nie więcej - bo nie miałabym na słodycze haha) wkładam do skarbonki. Myślę, że tym sposobem uda mi się kupić lustrzankę za 4 lata.:)
    Wątpię, by mi rodzice kupili, jak tobie:( + obserwuję.

    U mnie nowy post: TODAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    ReplyDelete
  44. Świetne zdjęcia. Ja mam już mojego lustrzaka, którego nazwałam Morgan... Tak, tak to przez to, że Dextera się naoglądałam :D Razem z siostrą kupiłyśmy go sobie w wakacje ;)
    Nowy post z konkursem na Stylizacjach!

    ReplyDelete
  45. Ja mam, jednak chciałabym wymienić ją na coś lepszego ;) Ładne zdjecia ;D

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj! ;)

    ReplyDelete
  46. Pierwsze, co powiedziałam po zobaczeniu Twoich zdjęć to było "Łał, ty masz 12 lat?!", ale zastanowiłam się, i w sumie, to ja też wyglądam na dużo starszą. :p Mam 15 lat, a moi rówieśnicy zwracają się do mnie "proszę pani". :p Śliczna z ciebie dziewczyna. :)

    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Świetny sweter;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ja nie mogę się doczekać aż kupię nowy aparat :) Życze duuuuuzo udanych zdjec<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    ReplyDelete
  49. fajne buty

    po przerwie wracam do blogowania ... zapraszam http://eskucinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Nie dziwię się, że skakałaś z radości. Również bym to zrobiła! :D Aa zdjęcia są świetne i mają bardzo dobrą jakość :*

    Zapraszam do komentowania i obserwacji | Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    ReplyDelete
  51. U mnie rodzice uznali że aparat mi nie potrzebny bo telefon robi dobre zdjęcia. Ładny sweterek.
    Kisiel truskawkowy

    ReplyDelete
  52. Świetny post i cudne zdjęcia. *.* Tak mam swój wymarzony aparat i mam nadzieję, że niedługo będę go miała. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Ja i aparat to temat INNY xd
    aparat samsung, zwykły turystyczny bez wielu funkcji to mój.
    zazwyczaj robię telefonem bo aparat ma zawsze za słabą baterię :p
    ale na ważne okazje porzyczam lustrzankę od ojczyma :p
    To. Jest. Dziwne. XD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Dopiero zaczynam <3
    ninithy.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Gratuluje nowego sprzętu. Sama zbieram na swój. :)

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Gratuluje nowego sprzętu. Sama zbieram na swój. :)

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Bardzo ładne zdjęcia, a ja niestety nie mam jeszcze swojego wymarzonego aparatu. :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ja niestety jeszcze nie mam swojego wymarzonego aparatu :(
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Świetne zdjecia !;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. I jaki model koniec w końcu znalazł się w Twoich rękach? :)
    Ja swój mam już 6 lat - Canon 550d i jestem baaardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
  60. Widać poprawe w jakości. Świetne zdjęcia. Zapraszam do mnie krreatywnaaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ja dopiero będę odkładać na aparat:)

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. bardzo fajny post :) ogólnie spodobał mi się twój blog
    obserwuje
    Mój blog

    ReplyDelete
  63. Od razu widać na zdjęciach większy uśmiech! Niech nowy sprzęt da Ci więcej pomysłów na posty 😀
    outdisturb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Pięknie wyglądasz ^^
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Obserwujemy? :D
    ninithy.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com :D

    ReplyDelete
  67. Ja kupiłam swoją lustrzankę z pieniądze...z I komunii :) Nigdy ich na nic nie wydawałam, i z zakupem aparatu nie musiałam długo czekać :)
    Mogę spytać jaki model wybrałaś?
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Jaks swietna sesja ;o
    Serio, wyglada profesjonalnie hahah
    A jaki aparat dostalas? :3

    Obserwujee ^^
    KONKURS

    ReplyDelete
  69. Z uśmiechem na twarzy przeczytałam twój post i czekam na kolejne :D Oby więcej takich niespodzianek w twoim życiu :) Nie wiem, czy zdjęcia są już wykonane nowym aparatem, ale wyszły nieziemsko! :)

    Może wspólna obserwacja? :)
    projectad.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Świetne zdjęcia! :)
    My też postanowiłyśmy zmienić sprzęt i jesteśmy jak najbardziej zadowolone!

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    ReplyDelete
  71. Właśnie zostałaś nominowana do LBA :)
    Po szczegóły zapraszam do mnie
    alicestyle76.blogspot.com
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  72. Świetne zdjęcia! Sama planuje zakupić lepszy aparat z funkcją nagrywania w HD.
    A twoje zdjęcia przy moich to po prostu profeska! Przy okazji genialna stylizacja ;)
    Zapraszam do siebie :)
    http://by-nikita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Wymarzonego aparatu niestety nie mam :/ Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Świetnie, że masz ten aparat! Nam też się taki marzy, więc może kiedyś haha

    TMblackandwhite.blogspot.com

    ReplyDelete