February 28, 2016

20 FEBUARY

20 luty, Moje urodziny
Wysiadamy z autobusu i idziemy w stronę galerii. Wjeżdżamy do góry, wchodzimy do reserved. Bierzemy kilka ubrań i zmierzamy w stronę przymierzalni. Przy wejściu pani przelicza nam ubrania. Ja mam 3, Patrycja 2, a Wiktoria 4. Na nic się  nie decydujemy i odkładamy rzeczy na wieszak przy wyjściu z przymierzalni. Zmierzamy w stronę sklepu spożywczego. Kupujemy to, co potrzebujemy i wychodzimy z galerii. Mijają godziny świetnej zabawy. Po kilku godzinach znów wchodzimy do galerii, a dokładniej do sklepu spożywczego. Przechodzimy obok reserved. Natykamy się na bardzo dziwnego pana. Pan od razu przechodzi do setna i pyta się co mam w torebce. Nie mam pojęcia o co mu chodzi, ale po chwili orientuję się, że to ochroniarz. Dość nie chętnie pokazuję torbę i nerwowo wymieniam co w niej mam. Nagle mówi, że mamy iść z nim do reserved. Wchodzimy do sklepu, a tam czeka na nas Pani, która przeliczała nam ubrania przed wejściem do przymierzalni. Z uśmiechem na twarzy mówi, że ukradłyśmy 3 rzeczy.

Jestem w ogromnym szoku. Co robić? Przecież my nic nie ukradłyśmy. Każą nam czekać aż pani która osądziła nas o kradzież wraz z szefową zmiany przejrzą monitoring. Przez ponad 40 minut czekamy już nie z 1 a z 2 ochroniarzami i jedną panią pracującą w reserved co jakiś czas tłumacząc się, że nic nie ukradłyśmy. A do tego ochroniarz, który pytał się co mam w torbie cały czas powtarza, że Patrycja wygląda jakby coś ukradła. Po ponad 40 minutach podchodzi do nas jedna z pań i mówi do ochroniarzy, że kłamiemy i ukradłyśmy te 3 rzeczy. Na koniec dodaje, że wraz z koleżankami zadzwoniły na policję. W tym momencie zapadam się pod ziemię. Jak ona może tak kłamać? Dlaczego od razu policja? Znów słyszę głos ochroniarza. Zmieniamy lokalizację. Idziemy do pomieszczenia ochroniarzy i czekamy aż policja przyjedzie. Nadeszła ta chwila. Policjanci wchodzą do pokoju i pękam. Po prostu nie wytrzymuję. Zaczynam płakać. Policjanci pytają się nas co się wydarzyło. Uspokajam się i wszystko opowiadam. Wtedy mówią, że  teraz pójdziemy z nimi do reserved obejrzeć te nagranie. Gdy oglądają nagranie pani, która oskarżyła nas o kradzież opowiada plan wydarzeń. Policjanci dokładnie wszystkiemu się przyglądają. Czasem zatrzymują nagranie, czasem cofają. Na koniec dochodzą do tego, że nic nie ukradłyśmy. I wtedy pada pytanie ze strony jednego policjanta do pani która nas o wszystko oskarżyła. "Co pani sobie myślała?". Jej odpowiedź jest tak żałosna. Odpowiada "Nie wiem".
Bardzo trudno pisało mi się tego posta. Nad napisaniem jego zastanawiałam się prawie tydzień. Doszłam do wniosku, że chcę się tym z Wami podzielić. Chciałam pokazać jak to jest kiedy ktoś wmawia Ci, że coś zrobiłeś, a prawdą jest to, że chce Cię oszukać. Kłamie. Niesprawiedliwość jest wszędzie. Nigdy nie wiemy kiedy nas dotknie. 

99 comments:

  1. To super że miło sie bawiliście
    http://16lipca.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba nie umiesz czytać, dziewczyna napisała że ją niesłusznie oskarżyli, popłakała się, a ty takie komentarze. Wstyd, widac że zalezy Ci tylko na reklamie bloga..

      Delete
  2. Bardzo ładna stylizacja :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jejku okropna ta pani z reserved. Współczuję ci, że tak niemiła rzecz przydarzyła Ci się akurat w urodziny, chociaż szczerze powiedziawszy chciałabym wejść do tego pokoiku ochroniarzy (zawsze jest jakiś pozytywny aspekt wszystkiego hahah.
    Ogólnie spóźnione WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! <3 I żebyś więcej nie musiała się denerwować przez tak głupie osoby jak ta oszustka ;p

    Zapraszam Cię serdecznie na nowy post u mnie:
    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  4. Straszne musiało być to uczucie. Ja na samym początku bym pękła. Nie miło... Co to zdjęć są prześliczne i jesteś mega fotogeniczna. Pozdrawiam :)

    http://wiktorialenik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Współczuję, że akurat coś takiego przydarzyło Ci się w urodziny :/ Tylko się teraz zastanawiam, po co było wzywać aż policję, lepiej tej pani przydałoby się kupić okulary :)
    Zapraszam do mnie: http://polakotowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ehh.. nienawidzę takich ludzi. Szkoda,że akurat w urodziny ;x
    Śliczna stylizacja i dobry gust ;)
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Faktycznie żałosne. Złożyłyście skargę do przełożonego?

    https://homebutik.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pani przełożona w tym uczestniczyła, a gdy przyszło co do czego to mówiła, że nic nie wie.

      Delete
  8. Jejku to musiało byc straszne.. Bardzo współczuje, a ta pani to naprawdę jakaś świrnięta skoro oskarżała was praktycznie bezpodstawnie, masz racje ze niesprawiedliwość jest wszedzie. Dobrze ze sie wszystko wyjaśniło :) :* tylko szkoda ze akurat w urodziny.

    Zapraszam na mojego bloga :) http://julietteez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. współczuję Ci. świetnie wyglądasz, cudowna kurteczka ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  10. Nie wiem co ja bym zrobiła na Twoim miejscu.. pewnie od razu bym się rozkleiła!
    Mam chociaż nadzieję, że ta pani Was przeprosiła?
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nas bardzo zdziwiło, ale nie.

      Delete
  11. Jeju, biedna, tyle niepotrzebnych emocji i to wszystko przez jedną, głupią panią, która sama nie wiedziała co chciała tym osiągnąć... Aż mi brak słów :/

    Mój blog - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  12. CO to za historia! Ciekawe, o co chodziło tej pani.. Ślicznie wyglądasz :)
    http://with-ideas.blogspot.com/2016/02/feeling-exhausted.html

    ReplyDelete
  13. Bosze co za ludzie.. Nieprzyjemna historia, całe szczęście się wszystko dobrze skończyło :)
    La-karolla.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. jejku współczuję ci musiałaś się okropnie czuc dobrze ,żę wszystko się wyjaśniło!!ps.świetna stylizacja

    ReplyDelete
  15. wow! masakra! uważam, ze powinnyście napisać skargę - takie rzeczy nie mogą się dziać ot tak! to jakaś masakra .... :(

    ReplyDelete
  16. Każdy może próbować nam wmówić że coś zrobiliśmy chociaż to nieprawda, dlatego jeżeli wiem, że mam racje jestem nieugięta i wiem swoje, ale szczerze mówiąc nie wiem na 100% jakbym zachowała się w takiej sytuacji jak ciebie spotkała i to jeszcze w urodziny. Spóźnione WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! ♥

    http://beatapilarska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Jeju, okropna sytuacja! Nie wiem co bym zrobiła na twoim miejscu, szczególnie, że jestem bardzo wrazliwa i przy tkich sytuacjach nie wytrzymuje i zaczynam plakac. To prawda, niesprawiedliwosc i nieuczciwosc jest wszedzie :/
    Obserwuje ;)
    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/2016/02/werciki-lutego.html

    ReplyDelete
  18. Okropna sytuacja ! To musiało być straszne a tamta pani to błagam... żałosne... w prost brak mi słów ja na jej miejscu pod ziemie bym się tam zapadła...

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Czasami to społeczeństwo jest na prawdę żałosne,ale niestety niesprawiedliwość jest wszędzie. Sytuacja musiała być nie mało dla Ciebie denerwująca i stresująca,współczuję choć nigdy czegoś podobnego nie przeżyłam.

    My blog - Click!

    ReplyDelete
  20. Prześliczna kurtka!
    Eh.. mój tata miał podobną sytuacją w jednym ze sklepów.. Bardzo Ci współczuję, aż trudno sobie wyobrazić co musiałaś przeżywać:( Głupota ludzi niestety nie zna granic, nie wiedzą że kogoś mogą urazić swoimi czynami, zwłaszcza jeśli są nieuzasadnione!
    cosska-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ojejku, wspolczuje, naprawde! Sama nie wytrzymalabym i wybuchlabym placzem, dlatego i tak Cie podziwiam, ze zachowalas sie odpowiedzialnie w tej sytuacji.
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Naprawde współczuje i jeszcze taka sytuacja w urodziny... Ludzie nie myślą co robią... Świetne zdjęcia 💘
    http://dontsaydontblog.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  23. Bardzo dotykająca historia, serio. Mogę jedynie ci współczuć, że przydarzyło ci się do w dodatku w dniu urodzin. Ta kobieta po prostu była głupia, że oskarżyła niewinne osoby o kradzież. To pewnie było straszne uczucie, w sumie to ja też bym pękła...

    http://kajaambrozkiewicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. straszna sytuacja.. ja bym się tam popłakała.. porażka.

    http://ba3wa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Nie mam pojęcia, jak można być tak żałosnym i oskarżyć o coś,czego się nie zrobiło.Na twoim miejscu zaregowałabym tak samo. Chce fajnie spędzić czas z przyjaciółkami chodząc po sklepach a tu nagle okazuje się,ze ''coś ukradłam'' i szok ..Nie wiem jaki jest poziom myślenia tej kobiety,bo kto normalny osądza o coś,czego się nie zrobiło...

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Niedawno miałam bardzo podobną sytuację. Zgadzam się, niesprawiedliwość jest wszędzie, a ludzie żerują tylko na tym aby wykraść każdy grosz i zabrać niepotrzebnie czas. Wstydziłabym się na miejscu tej kobiety, zachowała się naprawdę żałośnie. Nie przejmuj się tym, takie sytuacje się zdarzają, ale na szczęście już po wszystkim :)

    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. bardzo fajny post :) i przyjemnie się ciebie czyta !
    a najbardziej to mnie zachwycają zdjęcia :)
    są bardzo ładne !
    w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/ysl-yves-saint-laurent.html

    ReplyDelete
  28. Jejku straszne. Domyślam się co musiałaś przeżywać, bo miałam kiedyś podobną sytuację. http://kramcia12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Mam mamę w ochronie i ona widziała to i owo. Nieraz ochroniarz to zwykły dziwkarz(czasem nawet gwałciciel), nieraz szef ochrony. Większość kobiet w niej pracujących to kochanki innych ochroniarzy lub ich rodzina. Ale ty tu miałaś problem z inną panią. Moja mama niedawno pracowała jako kierownik obiektu, i zwolnili ją, bo sprzeciwiała się rządzeniu przez RECEPCJONISTKĘ. Tak - pani nie związana z ochroną wręcz wszystkim rządziła. Oczywiście "znajoma". Teraz nie trafisz na porządnych, uczciwych ludzi. Ani tu - ani tu. I wszystkiego najlepszego. :)

    ReplyDelete
  30. Wszystkiego najlepszego! Brawo, że wytrzymałaś i dałaś radę z taką sytuacją!

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. OOo jaaaaa, ale chamówa- chyba każda z nas zapadlaby się pod ziemię, a tą kobietę to chyba bym zabiła, za takie oskarżenia :/ ale najgorsza jest ta bezsilność, w momencie, że wiesz, że nic nie zrobilaś, a ktoś Ci wpiera, że jest inaczej i nie możesz się z tego wybronić :/ też bym się pewnie poplakala z nerwow, z tej calej bezsilności i bezmocy :/

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    super kurtała <3

    milego dnia :)
    Daria

    ReplyDelete
  32. jeju ale przygodna , nie wiem co bym zrobiła gdyby mnie tak oskarżali hah .
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  33. Ale przygoda ja też nie wytrzymałabym, ludzi są bezczelni w żywe oczy mogą kłamać bez żadnego zająknięcia. Bezczelni. Ślicznie wyszłaś ♥
    MELA BLOG ♥

    ReplyDelete
  34. co za baba jak ona mogła tak kłamać

    Zapraszam do mnie na ROZDANIE :)

    ReplyDelete
  35. Najlepszego. !!!
    Śliczne zdjęcia. :*** Bardzo miło mi się czytało.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :* Obs za obs ja już obs ;)
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Parka jest fenomenalna! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Wszystkiego Najlepszego! Zdjęcia są na prawdę świetne!
    Ogólnie bardzo fajnie prowadzisz bloga, będę tu zaglądać częściej :)
    Zapraszam również do mnie misia :*
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Boże, ta Pani była jakaś psychiczna! Podejrzewam jaka była twoja reakcja na jej stwierdzenie że ukradłyście kilka ubrań, musiałaś być mega zestresowana!
    Szczerze mówiąc, szkoda mi, że w Polsce istnieją tacy ludzie. Wydaje mi się że to nie jest odosobniony przypadek, i że tak na prawde każdy człowiek jakiego mijasz na ulicy byłby w stanie zrobić to samo. To straszne, nie sądzisz?
    PS Nie przejmuj się tą dziwną babką, prędzej czy później spotka ją to samo.
    I oczywiście spóźnione sto lat!

    Mój blog

    ReplyDelete
  39. Ja tez bym sie rozplakala nie dziwie ci sie! Dobrze ze prawda wyszla na jaw! 😘 Sliczne zdjecia robisz!
    Zapraszam do mnie!☺️ http://www.natkaa22.blogspot.co.uk/?m=1

    ReplyDelete
  40. Okropna sytuacja, współczuję wam dziewczyny.
    Brak słów by opisać zachowanie tej okropnej baby...
    http://deeeemem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Jestem w szoku. Czasami zastanawiam się co tacy ludzie robią w takim zawodzie. Pewnie znając siebie zaczęła bym sie wykłócać z tą wredną babą. Przynajmniej dobrze sie skonczyło. Pozdrawiam ;))

    ReplyDelete
  42. O kurcze, nie fajne urodziny :(
    Ale dobrze że tak to się skończyło :)
    Współczuje ci :* Nigdy nie wiemy czy trafimy na takich ludzi, ale nie mamy na to wpływu
    trzymaj się :*

    domikla.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Piękna kurteczka:)
    ślicznie wyglądasz;**

    http://dzastinnel.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. No to miałaś udane urodziny - współczuję. Ale zastanawia mnie jedno - skoro one obejrzały to nagranie i na jego podstawie stwierdziły, że ukradłyście to, to dlaczego one skłamały, skoro nawet policja zaprzeczyła temu. To jak one oglądały ten monitoring? O ile w ogóle to zrobiły. :/
    Piękne zdjęcia :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Łatwo jest kogoś osądzić. Strasznie Ci współczuję,że stało się to w twoje urodziny :( Że to w ogóle się wydarzyło!
    ja na twoim miejscu też wybuchlabym płaczem i już nigdy nie wróciła do tego sklepu :/
    http://to-i-owo-nietypowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Eh czasami tam bywa , donrze , ze mieszkam na wsi xd pozdrawiam :) super post Milo sie go czytalo :)

    ReplyDelete
  47. Ojejku, współczuję. Pewnie bardzo to przeżyłaś i to jeszcze w Twoje urodziny :c Oby nigdy więcej nie przydarzyła Ci się taka historia :c

    Trzymaj się, pozdrawiam ciepło :),
    jullyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Łatwo kogoś osądzać na podstawie chwili, impulsu, ale często prowadzi to do błędnych wniosków.
    Niemiłą sytuacje miałaś i to jeszcze w urodziny ://
    Fajny blog pozdrawiam :3
    Zapraszam do mnie na nowy post ;
    http://lovelinessvogue.blogspot.de/2016/03/dlaczego-mezczyzni-kochaja-zozy.html?m=1

    ReplyDelete
  49. Bardzo Ci wspóczuję, że czegos takiego doświadczylaś :( Niestety, Polska to kraj, w którym ludzie nie mają do innych szacunku, zwłaszcza w sklepach (Np, ochroniarz w rossmannie, może to glupie porównanie, ale zawsze, gdy wchodze do tego sklepu czuję się, jakbys zrobila coś zlego, patrz na Ciebie, jakbyś była jakąś potencjalną złodziejką, szok). Ja na Twoim miejscu byłabym bardziej konsekwętna, poniewaz ta kobieta potraktowala Cię okropnie i zniszczyła urodziny, chociaż głupią czekoladę na przeprosiny, należy Ci się. Masakra... http://theblacksweetcaffeine.blogspot.com/ (z góry przepraszam za blędy, ale Twoj post strasznie mnie zdenerwował. Bardzo, bardzo współczuję... :()

    ReplyDelete
  50. O kurcze! Bardzo poważna sprawa. Bardzo Ci współczuję. Widać, że ludzie są bardzo niesprawiedliwi. :\ Ja zawsze staram się wszystko kontrolować, bo boję się, że nawet coś przez przypadek przeoczę i 'ukradnę'. ;\
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  51. Co za żałosna baba, jeszcze w twoje urodziny ;-;
    [mój blog]

    ReplyDelete
  52. Przykro mi, ze tak zrobiła, ale nie przejmuj się. Głowa do góry, bo w koncu sama wiesz co zrobiłaś a co nie
    Spóźnione sto lat

    OFFICIAL PATTY (klik)

    ReplyDelete
  53. Nie wiem co miala na celu ta kobieta o_O
    Cudowne zdj!

    http://naataliam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. mega dziwna pani , współczuję :/
    Bardzo ładne zdj :)

    ReplyDelete
  55. Niektórzy ludzie są po prostu zawistni i już zawsze tacy będą.
    Trzymaj się :)

    http://vanolly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Spóźnionego wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Nie wiem, co zrobiłabym po takiej sytuacji. Prawdopodobnie nigdy bym nie wróciła do tego sklepu. Współczuję ci takiej sytuacji :(
    Ale czasem się tak zdarza...
    Zapraszam do mnie dorisssblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Jejku, ale hamsko! Masakrycznie długo czekałyście i to jeszcze w Twoje urodziny :/. Całe szczęście, że wszystko dobrze się skończylo ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  60. O matko to okropne ! Ludzie są straszni, że was o to oskarżyli zamiast normalnie i dokładnie przejrzeć nagrania :/

    flawlessbananaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Śliczne zdjęcia:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że kobieta która Was niesprawiedliwie oskarżyła, pewnie już w Reserved nie pracuje :P W sumie i dobrze, kurde ciekawe gdzie miałyście te ciuchy przemycić, przecież są te magnetyczne zabezpieczenia, których próba samodzielnego ściągnięcia konczy się alarmem, z tego co wiem ... a przejście z nim przez bramkę również... logika niektórych jest na prawdę dobra, szkoda tylko że najadłyście się nerwów i strachu :/ Usłyszeliście chociaż przepraszam, ze strony sklepu?

    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  63. Łał. Opowieść jak z kryminału! I to jeszcze w Twoje urodziny! Ja to... nie wiem co bym zrobiła. Nakwazniejsze, ze wszystko dobrze się skończyło. Masz rację, niesprawiedliwość jest wszędzie i nigdy nie wiadomo kiedy nas dotknie.
    http://written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. ekstra zdjęcia! zapraszam do siebie! majuunia.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Po przeczytaniu tego ciągle nie potrafię zrozumieć co ona chciała osiągnąć tą całą aferą. Szkoda, że trafiła Ci się taka sytuacja i w dodatku na urodziny.
    Dobrze, że policja udowodniła Waszą niewinność.

    Zapraszam do mnie
    http://natalia-krawczyk.blogspot.de/

    ReplyDelete
  66. Mega zdjęcia i fajna stylizacja.
    Zapraszam do siebie Może wspólna obserwacja http://worldbyjulie.blogspot.com/ Jeśli tak to zacznij i daj znać na moim blogu. ♥

    ReplyDelete
  67. Sytuacja sytuacją, ale 20 lutego*, rażący błąd na samym początku:)

    ReplyDelete
  68. Już na wstępie - współczuję tej sytuacji. To takie okropne uczucie niemocy, kiedy doskonale znasz prawdę, że jesteś niewinna, a jednak wszyscy dookoła myślą, że wiedzą lepiej i wmawiają ci twoją winę... Na dodatek taki nieprzyjemny prezent na urodziny. Szczerze mówiąc ja bym tam chyba psychicznie nie wytrzymała, zaczęłabym się wydzierać, że są idiotami... Mam bardzo słabe nerwy w takich sprawach xd
    Jeju, ale to aż dobijające, że wpada się na ludzi, którzy nie znając nas potrafią wciągnąć w takie kłopoty... Ta pani serio była tak trochę bardzo em... szurnięta? No nieważne, dobrze, że chociaż prawda wyszła na jaw. Chociaż chciałoby się podejść do takiej osoby i wygarnąć w twarz jak chamsko i nieuczciwie postąpiła... Niestety jest zbyt dużo niesprawiedliwości, żeby na nią nie wpadać. W sumie dobrze, że o tym napisałaś. Zawsze trochę inne spojrzenie na codzienność. Życzę ci, żeby taka sytuacja się nigdy nie powtórzyła

    By the way - świetne zdjęcia. Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    ReplyDelete
  69. Fantastyczny płszaczyk moro, bardzo ladnie wyglądasx, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  70. straszna sytuacja :o jestem w szoku jak chamsko można drugiego człowieka oskarżyć,bardzo Ci współczuję..:C
    Co do zdjęć..prześliczne *.*

    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Zgadzam się niesprawiedliwość jest wszędzie :(
    Zdjęcia są cudne, a stylizacja- genialna!
    Tak mi się spodobał o Ty jesteś taka śliczna, ze obowiązkowo muszę zaobserwować :)
    Zapraszam: Mój blog♥
    Zajrzysz? Jeśli Ci się spodoba również zaobserwuj. Da mi to ogromną motywację. :)

    ReplyDelete
  72. Koleżanka tez miała kiedyś podobną sytyację, ja bym się mega stresowała.
    Nie lubię takich nieporozumień, ale dobrze się wszystko skończyło :)
    Świetny blog, pozdrawiam serdecznie i zapraszam na : http://verczil.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Hahaha, ciekawa sytuacja, domyślam się, ile stresu musieli Wam przynieść! Najgorsze jest to, że ktoś kogoś oskarża bez autentycznych argumentów. Ta pani musiała być naprawdę bardzo pewna siebie, skoro od razu dzwoniła po policję. Głupota ludzka nie zna granic. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Te urodziny zapamiętasz do końca swojego życia. :D
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Łooo no masakra, pewnie nawet nie przeprosiły? :D Tak to właśnie jest... Powinny zapłacić jakieś odszkodowanie czy coś... Tylko wam czas zmarnowały i narobiły stresu. :p

    juliabloger.blogspot.com
    Zapraszam, organizuję super konkurs! ;)

    ReplyDelete
  75. Współczuje bardzo! Ludzka głupota ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Pełne współczucie. Ludzie są naprawdę pokręci, a ta kobieta to juz chyba nie wiedziała co ze sobą ma zrobić. No bo serio - jak można oskarżać kogoś o kradzież nie złapawszy go na gorącym uczynku? I jakim cudem ona nie przejrzała monitoringu tylko od razu zadzwoniła na policję? Masakra. Klienci to chamy, ale pracownicy bywają o niebo gorsi, po prostu. Przykład mamy tutaj.
    Bardzo dobrze, że o tym napisałaś. Mam nadzieję, że Ci ulżyło.


    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami:)

    ReplyDelete
  77. Straszna sytuacja, nie rozumiem motywu tej Pani, ale po co ona to zrobiła? Dobrze że trafiłyście na rozsądnych policjantów, ale domyślam się że pozostał spory niesmak :/

    ReplyDelete
  78. kurde aż muszę powiedzieć że straszna s*ka z tej baby. :/
    śliczne zdjęcia!


    little-jay999.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Jaaa, ale głupie babsko! Wspólczuje, pewnie bylas cala zestresowana :/
    Witamy w Polsce :/

    ReplyDelete
  80. Super stylizacja , bardzo ładnie wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Kurcze straszna sytuacja, moją koleżankę spotkało coś podobnego w H&Mie, została zwyzywana od złodziejek, mimo że zrobiła zakupy w tym sklepie za ponad 300 zł, a kobieta myślała że ukradła top za 29 zł. Napisała zażalenie i dostała pisemne przeprosiny od firmy.

    ReplyDelete
  82. Ciesze się, że wszystko już jest okej.
    Co do stylizacji i zdjęć piękne!
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  83. Zgadzam się, los potrafi być bardzo niesprawiedliwy... śliczne zdjęcia :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  84. i to się wydarzyło w dniu Twoich urodzin? straszne :( przykro mi że zostałyście tak strasznie potraktowane :(
    zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Najważniejsze że w nic was nie wrobiła i koniec końców wyszła prawda o tym że jesteście niewinne. Ja na twoim miejscu powiedziałabym rodzicom i zażądała jakiegoś odszkodowania od tej baby, bo najadałaś się wstydu, strachu i zniesławiła twoje imię- bo oskarżyła cię o kradzież. Szkoda że wydarzyło się to w takim dniu. Obyś nic już takiego nie przeżyła.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Świetny blog,widać,że wkładasz w niego mnóśtwo pracy,trzymaj tak dalej!


    http://want-cant-must.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/Dreams-Lifestyle-479181865615912/

    ReplyDelete
  87. Co za sytuacja, współczuję...
    A co do bloga, świetny, obserwuję. :)
    Bardzo fajne posty a ta stylizacja jest idealna!
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam http://majkavv.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  88. Śliczna stylizacja a ty piękne ;)
    Mogę prosić o poklikanie w 3 ostatnie linki ?? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html

    Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ;)

    ReplyDelete
  89. Boże nigdy nie spodziewałam się że ludzie mogą robić takie rzeczy. Na dodatek powiedziała to kompletnie bez żadnych podstaw, dowodów. Mega współczuję.
    pisanewanilia.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Super blog, ja dopiero zaczynam, zapraszam martynque.blogspot.com oraz na Instagrama https://www.instagram.com/_martyna_sliwinska_/

    ReplyDelete