February 11, 2016

FRIENDSHIP?

Cofnijmy się do przeszłości. Osoba którą znasz długo, od najmłodszych lat to zwykła osoba z którą nie trzymasz się na co dzień. Nie spędzacie razem czasu, nie zauważacie się. Mijają lata. Los zechciał coś zmienić. Osoba która była tak blisko ciebie była tak daleko. Poznajecie się bliżej. Spotykacie się. Spędzacie ze sobą coraz więcej czasu. Czasu który jest przepełniony miłymi chwilami. Czas który tak szybko ucieka. Planujecie następne wyjścia. Zauważacie to, że polubiliście się. Chcecie nadal się kolegować, poznawać. Po czasie przychodzi przyjaźń. Przyjaźń której nikt się nie spodziewał. Przyjaźń, która was odmieniła.

Mała sprzeczka. Mały błąd. Może i nie z waszej winy. Pomyłka która wystawiła waszą przyjaźń na próbę. Czy ją przetrwacie? Czy ona coś zmieni? Możliwe. Byłeś zły. Złość minęła, co teraz? Poczujesz się źle. Będziesz czuł, że coś jest nie tak. Chcesz wiedzieć czy będziesz miał do kogo się zwrócić gdy coś się stanie. Napiszesz, wyjaśnisz, przeprosisz. Dziwisz się, że w odpowiedzi na twoją wiadomość widzisz takie słowa, których zupełnie się nie spodziewałeś. Słowa przyjaciela sprawiają, że łzy napływają Ci do oczu. W zupełności Ciebie rozumie. A wasza przyjaźń nadal trwa.

92 comments:

  1. Bardzo fajna stylizacja :)

    http://mindarchitekt.blogspot.com/ ps .wbij do mnie;p

    ReplyDelete
  2. Super wyglądasz

    victoriaochdaniel.blog.pl

    ReplyDelete
  3. Nie moge sie napatrzeć na Ciebie!:* zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  4. Nie mogę uwierzyć w to, ze jesteś tak młodziutką dziewczyna!!! Swietnie! Masz dobry gust i jesteś bardzo fotogeniczna! Rozwijaj się i dąż do celów postawionych, nie będziesz żałowała!!! Uwielbiam Cię! kalaafi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ciekawy wpis i dobre zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  6. Ciekawy wpis i dobre zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  7. Więcej takich notek! :D najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie. A tekst? Z początku opisywałaś moją historię, ale zakończenie inne :/

    ninithy.blogspot.com
    Posty codziennie o 20

    ReplyDelete
  8. Przyjaźń to coś pięknego <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Trwa nadal, albo zupełnie się rozpada, bo nie możesz już raz za razem wybaczać takich okropnych błędów! Ale tutaj wtedy pada pytanie: Czy to w takim razie przyjaźń? Miała przetrwać wszystko...

    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. śliczna jesteś delikatna:) jak róża! Obs? zacznij ja dołączę:)

    ReplyDelete
  11. kolejny świetny post! <3 <3
    bardzo ładne i mądre słowa ...
    piękne zdjęcia ...
    OBSERWUJE ♡♡♡
    Pozdrawiam
    alicestyle76.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia oraz piękna stylizacja
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ale świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy :)
    W wolnej chwili zapraszamy do nas ;)
    littleblackandwhite96.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś odwiedziła mojego fanowskiego bloga o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Co Ty na to, żebyśmy dodały się do obserwatorów?

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ładne zdjęcia :) jedna mała kłótnia - zawsze można to naprawić, gorzej, gdy zaczynają się takie kłótnie pojawiać często, zbyt często
    mój blog ... KONKURS FOTO

    ReplyDelete
  16. Ślicznie wyglądasz na pierwszym zdjęciu! :)
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  17. Świetna stylizacja. :)
    Prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  18. Ja ostatnio nie dogaduje się z moją "przyjaciółką" i nie wiem czy to wszystko ma jeszcze jakiś sens... Ludzie się zmieniają, dojrzewają i zaczynają inaczej patrzeć na niektóre sprawy. ;\
    Nie mogę uwierzyć, że masz 12 lat! Wyglądasz na dużo starszą. Zdjęcia przepiękne. :*
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  19. Przyjaźń jets piękna, ale tylko gdy jest prawdziwa...
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Jesteś prześliczna! Masz naturalnie piękną twarz. Bardzo się cieszę, że nie malujesz się tak jak niektóre dziewczynki w Twoim wieku. Jak odwiedziłam moją starą szkołę w zeszłym tygodniu, to się przeraziłam. Wiem, że teraz dojrzewa się szybciej, ale bez przesady.
    Jeśli chodzi o przyjaźń to mam cudowną przyjaciółkę, znamy się chyba od zawsze. Wiele razem przeszłyśmy, więc teraz wiem, że zawsze mogę na nią liczyć <3
    Pozdrawiam i obserwuję xoxo

    ceceobverse.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja! Pięknie wyglądasz ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. w szczególności spodobało mi się sposób napisania tekstu. Krótkie zdania dodały fajnego charakteru:) I ogólnie ciekawy tekst!
    pozdrowionka!
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  23. kurtka jest w moim guscie:)

    ReplyDelete
  24. Jak tak to czytam to mam wrażenie, że to o mnie... Ładne zdjęcia *_*
    http://mellonowy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Śliczną masz kurtkę:)
    POZDRAWIAM MALWA

    ReplyDelete
  26. Ciekawie napisany tekst. Szczera pdawda o tej przyjazni :') aż łezki w oczach :) http://upanddownwithemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Wszyscy się zmieniamy, dorastamy, powoli układamy własne życie. Ludzie przychodzą i odchodzą, tak już jest. Ale warto trzymać dobre osoby jak najbliżej siebie :)

    ReplyDelete
  28. Świetnie to opisałaś
    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Przyjaźń jest najcenniejsza i szczęście się ma gdy ma się przy sobie prawdziwych przyjaciół. Ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  30. Świetny post i śliczna stylizacja:) Zapraszamy do nas: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl

    ReplyDelete
  31. Ja niestety przez takie głupie pomyłki straciłam wielu przyjaciół :/
    U mnie nowy post, recenzja dwoch produktów z Ziaji, zapraszam :)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. bardzo pdobają mi się zdjęcia <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  33. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  34. Nie wyglądasz na 12! Ps. Świetne spodnie *.*
    Obs za obs? Zacznij lub odpowiedz u mnie :)
    normal-unnormal-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Taki krótki tekst, a taki dobry, naprawdę. Podoba mi się styl w jakim go napisałaś. Totalnie do mnie przemawia. Przyjaźń jest dla mnie niesamowicie ważna. Przeżyła swoje wzloty i upadki, ale nadal się trzyma.
    Jesteś bardzo ładna i nie wyglądasz na te 12 lat. Wydajesz się o wiele dojrzalsza.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. zdjęcia świetne! a jeszcze lepsze miejsce na nie :)
    tak, sama miałam taką sytuację, że znałam pewną osobę od zawsze, ale nie byłyśmy blisko, a potem, niespodzianka! przyjaźnimy się już 4 lata.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia i piękna stylizacja
    Pozdrawiam oraz obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Jesteś bardzo fotogeniczna. Stylizacja świetna, mała :*
    velvetheart96.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. W sumie to nie wiem jak skomentować wpis... Jest taki prawdziwy i tak szybko przemawia do człowieka. Natomiast stylizacja jest bardzo prosta, ale bardzo ładna.
    blog: sajecka

    ReplyDelete
  40. Ale jesteś śliczna <3 Nie powiedziałabym że masz 12 lat <3

    http://vveronikv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Widać, że tekst napisany prosto z serca.
    Super zdjęcia! Jestes prze śliczna!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Tekst serio dobrze opisał to co chciałaś :)

    OFFICIAL PATTY (klik)-nowy pościk

    ReplyDelete
  43. Super post! Fajnie się czyta ^-^ Co do przyjaźni, to ja zaprzyjaźniłam się z moją przyjaciółką bardzo szybko po tym jak się poznałyśmy, a była to 2 klasa podstawówki :)
    Mega ładne zdjęcia!


    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥


    ReplyDelete
  44. Świetny post! Mega stylizacja. U mnie na blogu nowy post :) http://kramcia12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Ja swoją przyjaciółkę znam od 10 lat prawie :d cudownie wyglądasz ;)
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. śliczne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj,skomentuj:)

    ReplyDelete
  47. Prawda jest taka, że prawdziwa przyjaźń jest trudna do znalezienia i często się mylimy co do niektórych osób. Przepiękne zdjęcia.
    Blog Rebeliantki-klik

    ReplyDelete
  48. Trudno jest znaleźć prawdziwego przyjaciela,który byłby przy kimś w dobrych, ale również i w tych złych chwilach...Kolejny świetny post kochana!Pozdrawiam! :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. ZOSTAŁĄŚ NOMINWOANA DO LBA :) http://fashion-style-inspire.blogspot.com/2016/02/libster-blog-award.html

    ReplyDelete
  50. Ja nigdy nie miałam prawdziwego przyjaciela, zawsze każdy tylko udawał, a za moimi plecami mnie oczerniał.. W pewnym sensie to wszystko mnie umocniło, ale też teraz nie tak łatwo ufam ludziom.
    Bardzo fajny blog jak na taką młodą osobę ! jejku kiedy ja miałam 12 lat- jak Ty miałaś 4 latka :P ale już jestem stara :O

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/02/walentynki-2k16.html

    ReplyDelete
  51. Świetny post!:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie jeśli się zgadzasz:)!
    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    ReplyDelete
  52. Mam podobną historię, hah. Cudnie napisałaś ♥
    Piękna jesteś!
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  53. Prowadzisz świetnego bloga! Jak widać jeśli chodzi o to wiek nie ma znaczenia :) śliczna jesteś *.*

    Pozdrawiam serdecznie
    Nasz blog, KLIK!

    ReplyDelete
  54. Super post ! szkoda,że nie mam takiej osoby :(

    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Świetne miejsce na zdjęcia <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Bardzo ładne zdjęcia :) przyjaciel to najwiekszy skarb <3

    blueberry-teddybear.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Cóż, u mnie tak szczęśliwie się to nie skończyło. Moja "przyjaciółka" okazała się być bardzo fałszywą osobą i od tego czasu dużo się zmieniło.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Świetna stylizacja :)
    Bardzo fajny blog :D
    Obserwuje
    asienkaasi.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Hej, bardzo nam miło, że odwiedziłaś naszego bloga i skomentowałaś powitalny post!:) Serdecznie zapraszamy na nowy post, który w całości napisała jedna z nas - Jola, mamy nadzieję, że Ci się spodoba :* www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl

    ReplyDelete
  60. Prześlicznie wyglądasz :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc:)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    ReplyDelete
  61. Ciekawy post i naprawdę śliczna stylizacja x

    Zapraszam do siebie http://opsmybella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Najważniejsze w tym popapranym świecie jest to, żeby mieć kogoś, komu będziemy mogli powiedzieć wszystko, wyspowiadać się i popłakać w ramię. Jeśli to będziemy mieli to już połowa sukcesu, cała reszta szczęśliwych rzeczy w końcu do nas przyjdzie, ale czekając na nie, będziemy mieli świadomość, że w razie porażki jest ktoś, kto nie pozwoli nam upaść.Trzeba zatem doceniać tych, którzy są obok i którzy potrafią pomoc nie oczekując niczego w zamian.

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami :)

    ReplyDelete
  63. Przecudowny wpis pełen niezwykle ważnych słów.
    Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  64. Ładne zdjecia ;)
    ZAPRASZAM : http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Przyjaźń jest cenna! ♥
    Śliczne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam :* CrazyTusiaBlog

    ReplyDelete
  66. Czasami jedna rozmowa albo sprzeczka jest początkiem pieknej przyjaźni :) O prawdziwą nie trzeba walczyc, a o fałszywą nie warto. Jestes bardzo ładna :)
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Przyjaźń to piękne doświadczenie :) Jestem pełna podziwu, bardzo dojrzale piszesz. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Rewelacyjne zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Mam podobną historię :) Cudnie napisane:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowości na www.twinslife.pl (klik):*

    ReplyDelete
  70. Piękne zdjęcia! Mają bardzo fajny klimacik �� Stylizacja super :)

    karheoii.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Zapraszam do nas, na nowy post na temat zdjęć: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl :)

    ReplyDelete
  72. Moja przyjaźń niestety już się skończyła, choć trwała ok. 9 lat... Do teraz jest mi z tym źle.
    Zapraszam Mój Blog :)

    ReplyDelete
  73. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  75. Az mnie krew zalewa jak widze tak jak wyzej wszedzie ten sam komentarz (dblazowska) aż wejde i pocisne jej!
    Ah, sory :D Musiałam to napisać :D

    Bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach a post fakt - mądrze napisany :) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com (akceptuje wymiane obserwacjami) :)

    ReplyDelete
  76. Ja już zakończyłam kilka swoich ,przyjaźni,, najgorsze uczucie świata....
    Zapraszam do siebie
    http://anoni-mowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Niestety nie zawsze zakończenie jest tak szczęśliwe. Czasem nie warto trwać w przyjaźni, bo może się okazać, że to po prostu nie to ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  78. Wow! Świetny blog i post! Stylizacja też cudowna! Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    ReplyDelete
  79. Świetna notaka, fajna stylizacja. Naprawdę świetny blog! Obserwuję i liczę na to samo.
    myxhopeful.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Ballada o przyjaźni? Prawdziwa przyjaźń przetrwa wiele. Po czymś takim poznamy, czy jest warta naszej uwagi...

    ReplyDelete
  81. Super blog! :)
    http://nessi-lifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. jesteś cudowna <3 zapraszam do siebie :

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Jesteś cudowna <3 zapraszam do siebie :

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    ReplyDelete