March 23, 2016

ABC | KONKURS

Loguję się na e-mail. Przeglądam wiadomości. Natykam się na wiadomość która nie dotyczy nowego komentarza na blogu. Z zaciekawieniem czytam maila. Nie mogę uwierzyć, że dostałam propozycję współpracy. Dłuższą chwilę zastanawiam się jak mogłabym odpisać. Wystukuję odpowiedź. Zgadzam się. Po 2 tygodniach przychodzi do mnie wyczekiwana paczka. Otwieram ją. Wyciągam książki. Mam wolną chwilkę więc zaglądam do nich. Najpierw zajrzałam do ABC Mojego Stylu. Z ciekawością i ogromnym uśmiechem na buzi przeglądam książkę. Już wiem, że na pewno często będę ją wypełniać. Następnie nadszedł czas na ABC Moich Uczuć. Do tej książki na początku nie byłam przekonana. Muszę przyznać, że myliłam się co do niej. A moje zdanie na jej temat zmieniłam po przeczytaniu krótkiej historyjki o złotym jabłku.

Autor otwarcie pisze o czym myśli. Polubiłam jego bezpośredniość i poczucie humoru. ABC Mojego Stylu to nie książka tylko o modzie. Autor pomaga nam odnaleźć własny styl. Bardzo często też prawi komplementy haha! Po przez te książki łatwiej uwierzyć w siebie.

KONKURS!
ZASADY KONKURSU: 
❤ Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga. 
❤ W komentarzu napisz którą książkę chcesz otrzymać.
❤ Jeśli nie masz ukończonych 18 lat, musisz zapytać się o zgodę rodziców. 
❤ Aby konkurs się odbył musi być co najmniej 20 zgłoszeń
❤ Na swojego bloga dodaj poniższy baner z linkiem przekierowującym na mojego bloga

WZÓR KOMENTARZA ZGŁOSZENIOWEGO:
1. Obserwuję jako:
2. Chciałbym/Chciałabym książkę ABC ...
4. Dodałem/Dodałam baner, link do bloga
5. Mój e-mail: 

Ten konkurs jest pierwszym konkursem na moim blogu. Będzie mi niezmiernie miło jeśli każdy z was weźmie w nim udział. Spośród wszystkich zgłoszeń wylosuję dwa. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. Jeśli zwycięzca nie odpowie na mój e-mail po tygodniu, wybiorę innego zwycięzcę. Czas trwania konkursu: 23.03 - 13.04  Życzę powodzenia!

74 comments:

  1. Ciekawe książki, jednak nie wezmę udziału! Powodzenia innym!

    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. No to gratuluję w takim razie! Fajnie, że obie te książki przypadły Ci do gustu. :) Sama nie mogę wziąć udziału w konkursie z paru powodów, ale nie wątpię, że sprawisz zwycięzcy ogromną radość! Arleta

    ReplyDelete
  3. Obie książki wydają się ciekawe. Gratuluję współpracy! :)
    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    ReplyDelete
  4. Świetne ;) nigdy o nich nie słyszałam ;)
    Mogę prosić o poklikanie w 3 ostatnie linki ?? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html

    Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ;)

    ReplyDelete
  5. Mam te ksiażki :) Powodzenia :)

    rilseee.blogpot.com

    ReplyDelete
  6. Gratuluje współpracy :)
    Obserwuje jako Alex
    Chciałabym książkę ABC mojego stylu
    Dodałam baner http://jestemolkaa.blogspot.com/
    Email: olczinutella@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Gratuluję współpracy :) Świetny pomysł na konkurs :D
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  8. swietnie!;)
    gratuluje wspolpracy;)
    swietny poscik;)

    ReplyDelete
  9. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tych książkach. Zapowiadają się naprawdę ciekawie. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ładne zdjęcia. gratulację współpracy.
    chciałabym książkę: abc moich uczuć.
    spełniam wszystkie warunki.

    xluuxyaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ładne te ksiażki, pomysłowe oprawki

    ReplyDelete
  12. 1. Obserwuję jako: Klaudia Matusiak
    2. Chciałbym/Chciałabym książkę ABC MOICH UCZUĆ
    4. Dodałem/Dodałam baner, link do bloga w ostatnim poście
    5. Mój e-mail: robaczek25021994@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Super książki, jednak póki co nie mam czasu na taki konkurs. Może następnym razem ale powodzenia innym!

    http://my-stf.blogspot.com/2016/03/hand-sanitizer.html

    ReplyDelete
  14. 1. Obserwuję jako: CheesyMonster
    2. Chciałbym/Chciałabym książkę ABC mojego stylu
    3. Dodałem/Dodałam baner, cheesy-monster.blogspot.pl
    4. Mój e-mail: cheesy.monster.8@gmail.com

    ReplyDelete
  15. gratuluję współpracy, fajny konkurs:)

    ReplyDelete
  16. 1. Obserwuję jako: Julia Skorupka
    2. Chciałabym książkę ABC mojego stylu.
    3. Dodałam baner, julia-skorupka.blogspot.com
    4. Mój e-mail: julka199966@wp.pl

    ReplyDelete
  17. Świetny konkurs, życzę Wszystkim powodzenia. <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete

  18. 1. Obserwuję jako: Kinia Świderska
    2. Chciałbym/Chciałabym książkę ABC uczuć
    3. Dodałem/Dodałam baner, link do bloga flvcko.blogspot.com
    4. Mój e-mail: beavesomeee@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Widziałam już te książki wiele razy :P
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  20. Życzę wszystkim powodzenia, gratuluję współpracy! ;)

    http://ylyys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja nie lubię tego typu "książek", wiec nie biorę udziału, ale innym życzę powodzenia, a Tobie gratuluję nawiązania współpracy. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/2016/03/wiosennie.html

    ReplyDelete
  22. Bardzo bardzo gratuluje Ci tak fajnen wspolpracy! :) musimy cenic nasze polskie firmy, bo sa najbardziej wartosciowe. Ksiazki swietne, szczegolnie ta pierwsza przypadlaby mi pewnie do gustu.
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  23. Obie książki wydają się być świetne :)
    Super konkurs :)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Pierwszy raz słyszę o tych "książkach", na pewno przydadzą się osobą , które wciąż definiują swój styl. Powodzenia wszystkim, a Tobie gratuluję współpracy! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  25. Ja również pierwszy raz słyszę o tych książkach *-*
    Gratuluję współpracy :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://anita-bloog.blogspot.com/2016/03/wiosna-swieta-sesja-wiosenna.html#comment-form

    ReplyDelete
  26. Gratuluję współpracy!
    Powodzenia wszystkim w konkursie!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. 1. Obserwuję jako: renataa blog
    2. Chciałbym/Chciałabym książkę ABC moich uczuć
    4. Dodałam baner, link do bloga: renataa-blog.blogspot.com
    5. Mój e-mail: renabargiel@wp.pl

    ReplyDelete
  28. Fajne książki i blog :) Pozdrawiam i zapraszm na :
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Gatuluję współpracy! Książki muszą być naprawdę świetne :*

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    ReplyDelete
  30. zycze powodzonka wszystkim
    http://happinessismytarget.blogspot.com/2016/03/kwiatowy-zawrot-gowy-czyli-zdala-od.html

    ReplyDelete
  31. Mam te książki, są świetne :D Powodzenia wszystkim! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Gratuluję współpracy! Ogólnie gratuluję statystyk, masz dużo komentarzy pod postami. Wpadłam niedawno na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał, widziałam poprzednie posty. Dobrze się czyta. Życzę wszytskim powodzenia i pozdrawiam cieplutko, Zołza

    http://trzyzolzy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Powodzenia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  34. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tych książek! c:

    1. Obserwuję jako: Marlena Pyszczek
    2. Chciałabym książkę ABC moich uczuć
    4. Dodałam baner, marlenapyszczek.blogspot.com
    5. Mój e-mail: meredithcrue@gmail.com

    :)

    ReplyDelete
  35. Ciekawe książki, jednak nie dla mnie ;))
    Życzę powodzenia wszystkim w konkursie!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Gratuluje współpracy i zycze dalszej, owocnej!
    Powodzenia wszystkim!
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Powodzenia dla wszystkich, ja nie biorę udziału bo i tak nigdy nie wygrywam :D


    KAPCIUSZEK

    ReplyDelete
  38. słyszałam o tych książkach i życzę powodzenia uczestnikom konkursu :)!

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Oo, super konkurs, pozdrawiam!
    www.veronika-amka99.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. obserwuję jako- pat selene
    chciałabym książke abc mojego stylu
    dodałam baner - http://happinessismytarget.blogspot.com/
    moj email- pipipasek@wp.pl

    ReplyDelete
  41. Brawo! Gratuluję serdecznie współpracy! To najlepsze uczucie być docenionym.
    Świetnie, że ogłosiłaś konkurs. Trzymam mocno kciuki za wszystkich, biorących w nim udział. Powodzenia ;)
    Pozdrawiam! http://stylowka4u.blogspot.com/2016/03/34-hello-darkness-my-old-friend-ive.html

    ReplyDelete
  42. Słyszałam o tych książkach i obie bardzo przypadły
    mi do gustu jednak nie miałam okazji ich kupić.
    Oczywiście biorę udział w konkursie:

    Obserwuję jako: Kinczes
    Chciałabym książkę ABC Mojego Stylu
    Dodałam baner, www.kinczes.blogspot.com
    Mój e-mail: bloondeblog@gmail.com

    Wszystkim życzę powodzenia! :)

    ReplyDelete
  43. Obserwuję jako: Divine Daria
    Chciałabym książkę-ABC Moich Uczuć
    Dodałam baner na blogu> http://darriskablogerka.blogspot.com/
    Email- gaikdar@wp.pl

    ReplyDelete
  44. Gratuluję współpracy :) Może wspólna obserwacja ? Zapraszam do mnie : http://fashinka.blogspot.com/ .

    ReplyDelete
  45. Powodzenia wszystkim :*
    Słyszałam o tych książkach dużo dobrego ^^
    może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Gratulacje!!:*

    Zapraszam: styleandvital.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Powodzenia wszystkim + gratuluję współpracy :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  48. Gratuluję ! Powodzenia :)

    ReplyDelete
  49. Gratuluję współpracy, jeśli Ci na nich zależy to życzę Ci ich ogromnych ilości! :)
    POZDRAWIAM /foxydiet

    ReplyDelete
  50. Ciekawy konkurs.
    Życzę powodzenia wszystkim :D

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Bardzo fajny z pomysłem konkurs :)
    Biorę udział.
    Obserwuję.
    Wybieram książkę numer 2
    Dodałam baner http://liikeeme.blogspot.com/
    makeedreamss@o2.pl

    ReplyDelete
  52. Hello from Spain: I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    ReplyDelete
  53. Jejku, bardzo fajny konkurs, super byłoby wygrać którąś z tych nagród *o*
    Obserwuję jako Go Sia
    Chciałabym książkę ABC mojego stylu
    Dodałam banner na cosska-life.blogspot.com/
    E-mail: smerfook@gmail.com/

    ReplyDelete
  54. Super książki :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. 1. Obserwuję jako: Biegnąca wilczyca
    2. Chciałabym książkę ABC mojego stylu
    3. Dodałam baner na www.biegnacaz.blogspot.com
    4. Mój e-mail: wiktoria106@onet.eu

    ReplyDelete
  56. Mam obie te książki i są naprawdę świetne :)

    life-patuu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Gratuluję świetnej współpracy, nie wezmę udziału w konkursie, ale za to życzę powodzenia innym. Już wcześniej widziałam recenzje tych książek, nie mam do nich przekonania, ale troszkę ruszyło mi się w sercu, kiedy przeczytałam, że prawi komplementy. Prawie księga magii!

    ReplyDelete
  58. Tego typu książki tylko by się u mnie kurzyły :) Nie lubię takich zabawek. Ale gratuluje współpracy i życzę powiedzenia biorącym udział!
    drewniany-most.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. ciekawe książki :) Już o nich trochę czytałam ale jestem ciekawa dalej :)
    Biorę udział:

    1. Obserwuję jako: Weronika
    2. Chciałbym/Chciałabym książkę ABC mojego stylu
    4. Dodałem/Dodałam baner, Mój blog :) klik <3
    5. Mój e-mail: weronikas.blog@gmail.com

    Powodzenia życzę innym :*

    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  60. Gratuluję współpracy! Książki są świetne i godne uwagi :)
    Życzę wszystkim powodzenia! Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Powodzenia wszystkim
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  62. Świetne książki :D z chęcią wezmę udział :)
    1. Obserwuję jako: Mania Kokowska
    2. Chciałbym/Chciałabym książkę ABC ...mojego stylu
    4. Dodałem/Dodałam baner, magymany.blogspot.com
    5. Mój e-mail: kokowskam@gmail.com
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  63. Świetny konkurs ♡ wszystkim życzę powodzenia.

    Merows.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. gratuluje wspolpracy, mnie ciekawi to abc mojego stylu,ale nie biorę udziału ;)
    0lja.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Odwiedziłaś bloga LUSIA, co zachęciło mnie do wejścia na twojego bloga, ale dopiero sobie przypomniałam, że skąś Cię znam, już wcześniej odwiedziłam twojego bloga. Tylko byłam wtedy z koleżanką, która strasznie chciała wziąść udział w konkursie, więc nic nie pisałam .
    Zapraszam do mnie magymany.blogspot.com :D
    PS: Może ją znajdziesz prowadzi ze mną bloga :P

    ReplyDelete
  66. Obserwuję jako By Zuzia
    Chciałabym książkę ABC mojego stylu
    Dodałam baner na bloga zuziaforstyle.blogspot.com
    zuzannka9@gmail.com

    dziękuję za wzięcie udziału w konkursie u mnie :*

    ReplyDelete
  67. Mam już książkę "ABC mojego stylu" jest naprawdę fajna, polecam :)
    Obserwuje <3
    Świetne posty, śliczny blog :D
    Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu!

    ReplyDelete
  68. 1. Obserwuję jako: W pogoni za ideałem
    2. Chciałbym/Chciałabym książkę ABC mojego stylu
    4. Dodałem/Dodałam baner, link do bloga - http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/
    5. Mój e-mail: idz_pocwiczyc@poczta.fm

    ReplyDelete
  69. co z wynikami ?
    http://liikeeme.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konkurs już się zakończył. Wylosowałam 2 zwycięzców z którymi skontaktuję się drogą mailową :)

      Delete