March 10, 2016

I HAVE WHAT I WANT

Ich jest coraz więcej, a u mnie się nic nie dzieje. Teraz jest dobrze. Wszystko jest tak jak zawsze chciałam aby było. Tyle czasu coś nie grało. Czegoś brakowało. Było coś co nieustannie próbowałam zmienić. Teraz mam to co chciałam mieć. Mam przy sobie ludzi których zawsze chciałam mieć. Wszystko jest tak jak tego chciałam. Może przyszedł czas na moje szczęście? Każda rzecz, każda osoba jest na swoim miejscu. Wszystko jest poukładane. Nic nie chciało by się zmieniać. Ale jest ta mała rzecz. Nic się nie dzieje. Nic nie skłania mnie do pisania. Poczułam się źle nie dodając tu nic. Muszę coś ruszyć i zburzyć ten porządek. Nie chcę poukładanego życia. To nie dla mnie. Pomimo tego, że zawsze tego chciałam. Wolę gdy w moim świecie coś się dzieje. Coś co sprawia, że chcę pisać. Chcę pisać, bo to kocham. Jednak bez żadnych przygód, żadnych doświadczeń, wspomnień nic nie zdziałam. W końcu zrozumiałam, że wolę życie gdy coś się dzieje i nie wszystko ma swoje miejsce. Wolę gdy towarzyszą mi emocje które zamieniam w słowa, tworzę z nich zdania, a efekt końcowy mnie zadowala, bo pod tymi słowami kryją się moje emocje i przygody.

93 comments:

  1. Oh, u mnie przez pewien czas także wszystko było idealnie, ale czegoś mi bardzobrakowało. Nie byłam szczęśliwa. A potem coś mi się zawaliło i jest chyba nawet jeszcze gorzej.
    Ale trzymam kciuki, byś zażegnała wreszcie nudę!


    gorzkaczekoladax.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. fajny post ja też nie lubię poukładanego życia ;P obserwuję i zapraszam do mnie http://slendujula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. przepiękne zdjęcia i bardzo świetna oraz kobieca stylizacja!

    kalaafi.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Na temat stylizacji to bardzo fajna i kobieca acz kolwiek nie do końca mój styl :) Co do postu ogółem to bardzo dobrze opisany miło sie czyta i tylko tak dalej ! :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Ślicznie wyglądasz. Mam nadzieje, ze coś u Ciebie się będzie działo :D
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  6. Bardzo dziewczęca stylizacja :)
    podoba mi się .
    Pozdrawiam :)
    http://forgetstylee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Post bardzo przyjemnie się czytało, a zdjęcia oczywiście doskonałe!
    Może wspólna obserwacja? Ja obserwuję z innego konta.

    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Post bardzo przyjemnie się czytało, a zdjęcia oczywiście doskonałe!
    Może wspólna obserwacja? Ja obserwuję z innego konta.

    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczna, dziewczęca stylizacja i ciekawy post! ♥
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    ReplyDelete
  10. zawsze sa takie dziwne, gorsze chwile, ale wlasnie - chwilowe!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja również wolę, gdy jest taki spontan, coś się dzieje :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja też nie lubię mieć wszystkiego poukładane ;) Ślicznie wyglądasz!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ślicznie wyglądasz :)
    http://minauro.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja tam chciałabym mieć wszystko poukładane i na swoim miejscu :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Też źle się czuję, gdy dłuższy czas nie piszę - a czasami weny brak.. :(
    Zawsze jednak w końcu pojawia się ta iskierka :) Tobie życzę tego samego! :)
    www.dorysowana.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. cudna spudniczka i włoski!!
    Pozdrawiam!,Daria ♥♥fashiondariaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. czekamy więc na Emocjonalny post :)
    pozdrawiamy

    http://zdrowezywieniediety.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ładne zdjęcia :) ja też nie radzę sobie z życiem, gdy wszystko jest w nim za bardzo poukładane, jednak wolę, gdy coś się dzieje i doskonale Cię :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  19. Ja od dłuższego czasu czułam, że coś jest nie tak. Czegoś mi brakowało i coś mi nie pasowało. Na szczęście teraz powoli zaczyna się to układać. Mam nadzieję, że wszystko będzie okej. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajna stylizacja. :) Taka w moim stylu.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  21. Na pewno przyjdzie czas na wiele nowych rzeczy, jesteś bardzo młoda, więc wiele jeszcze przed tobą. Najważniejsze aby były to tylko mile chwile i które warto będzie wspominać.

    ReplyDelete
  22. Życie na spontanie pomimo pozorów jest potrzebne. To świetnie że masz te osoby obok siebie, które chciałaś, ja niestety mam problem z ich odnalezieniem. Zrób coś szalonego, a wtedy twoje życie nabierze inny bieg.
    ontheicce.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Śliczne stylizacja , pasuję do Ciebie :)
    http://minauro.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Spontaniczność zawsze jest ciekawsza od monotonii :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  25. Wydarzenia przekładane na słowa, tak wtedy są emocje i najszczersze teksty :))). Więc dużo przeżyć i co za tym idzie weny Ci życzę :).
    Piękna spódniczka i ogólnie stylizacja:D.
    Zapraszam do mnie na nowy post, mam nadzieję, że wyrazisz swą opinię -- > www.aleksandraczaja.blogspot.com
    Piszę o tym właśnie jak przełamać monotonię i co ją przełamuje:)

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam twojego bloga. Masz przepiękne włosy :) Obserwuję
    Zapraszam :)
    KLIK

    ReplyDelete
  27. Sama zauważyłam, że tak często pragniemy czegoś, a gdy to dostaniemy to już nie jest takie cudowne jak się wydawało. Życie nigdy nie będzie idealne, niestety. Życzę, żeby udało ci się znaleźć jakiś "złoty środek" xoxo

    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    ReplyDelete
  28. Great post! You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?

    AS-Agne

    ReplyDelete
  29. Poukładane życie może i jest dobre, pewna stabilizacja to coś czego wielu ludzi w swoim życiu szuka, ale czy to naprawdę jest wszystkim czego moglibyśmy chcieć? ja i ty wiemy że nie, że są emocje, przygodny, adrenalina, strach silne uczucia, coś co na nas wpływa dzięki temu chce się żyć :) cudowne zdjecia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Piękna i kobieca stylizacja! do tego te usta! Mój blog- klik <3

    ReplyDelete
  31. Śliczna stylizacja :)

    Zapraszam rownież do swojego sklepu z ciekawymi kubkami:
    http://delicium.cupsell.pl

    ReplyDelete
  32. W blogowaniu ciekawe jest, że gdy człowiek zaczyna to mówi sobie, że ok, będzie pisał, kiedy będzie mógł, ale jeśli nie znajdzie czasu to przecież nic się nie stanie. Gorzej, że jeśli z jakiegoś powodu się skończy z publikowaniem postów to człowiekowi strasznie tego brakuje. Bo się przyzwyczajamy. Mnie nie było w blogosferze trochę ponad 20 dni i już czułam, że zawiodłam. Straszne to uczucie.

    Pozdrawiam!
    Mówiąc Słowami

    ReplyDelete
  33. No racja. Trzeba mieć jakąś inspiracje, bo bez niej nie ma udanych wpisów, które chętnie się czyta. Ja sama niedawno dawałam same ścierwa, ale mam już zrobioną listę nowych notek, więc jestem szczęśliwa. Trochę mnie dziwi, że ludzie zamiast komentować twój wpis komentują tylko ubiór, ale ok...

    ReplyDelete
  34. baardzo ładne zdjęcia :) może wspólna obserwacja? :))

    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. ja również nie lubię mieć poukładanego życia :/
    super wyglądasz :D
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  36. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. mi czegoś też brakuje, chociaż nie wiem czego. śliczne zdjęcia, wyszłaś na nich obłędnie.

    xluuxyaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Super wyglądasz , ładny kolor spódniczki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  40. ten sweterek jest śliczny ale najbardziej podoba mi się błękitna spódniczka <3

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/03/spontaniczne-zycie.html

    ReplyDelete
  41. Zawsze uważałam, że osiągnięcie złotego środka jest najważniejsze. A jak ma się przy sobie tych, z którymi chce się wszystko spełniać to trzeba się tylko cieszyć.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  42. Tak to jest. Człowiek czegoś chce, a potem jak juz to osiągnie to uświadamia sobie, że jednak jest mu to niepotrzebne. Ale nie martw się. Na pewno niedługo wydarzy się coś ciekawego. A narazie ciesz się z poukładanego życia!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Super, że u ciebie jest wszystko tak, jak być pwinno. Bardzo ważne jest mieć poukładane życię, robić to co się kocha. Ale także obracać się w odpowiednim towarzystwie. Też się źle czuję kiedy długo nie dodaję postów na bloga..
    Ładne zdjęcia :)
    La-karolla.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Małe zamieszanie jeszcze nikomu nie zaszkodziło :) Nie wiem czy ktoś już Ci to mówił, jeśli nie: masz przepiękne usta!
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  45. Czasami warto zrobić więcej dla siebie. Swoją drogą jesteś bardzo fotogeniczna:)

    Obserwuje i zapraszam:
    http://myview-photo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Śliczna spódniczka :)

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  47. Śliczny sweterek jak i cała stylizacja;)
    Mogę prosić o kliknięcie w linki?? Bardzo mi pomożesz ;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ??
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    ReplyDelete
  48. Świetny post, jak i zdjęcia. W szczególności podoba mi się ta spódnica.. :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ mój blog, zapraszam :)

    ReplyDelete
  49. Śliczne zdjęcia i śliczna spódnica! : ) Ładny post również. Obserwuję!

    http://ksiazkopinie.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  50. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    ReplyDelete
  51. Ładny i delikatny zestaw :) Dobrze,że postawiłaś na akcent kolorystyczny, bardzo na plus :)

    ReplyDelete
  52. wyglądasz slicznie ;)
    masz ladne wloski!

    ReplyDelete
  53. Ale śliczny zestaw na przywitanie wiosny!:) bardzo podoba mi się takie połączenie :) dodaje do obserwowanych, żeby nic nie przegapić:3

    ReplyDelete
  54. Śliczne zdjęcia, ja lubię jak sie coś dzieje w życiu :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    ReplyDelete
  55. Bardzo spodobał mi się zestaw <3 !

    ReplyDelete
  56. Powiew wiosny zawitał i u Ciebie na blogu ;-)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  57. Bardzo przyjemny tekst, a Ty wyglądasz przepięknie w tej spódniczce :)

    ReplyDelete
  58. Prześliczny sweterek.

    martinkax.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Czytając tekst miałam wrażenie, jakby to był tekst jakiejś piosenki. :)
    Idealne życie nie jest jednak fajne. Bo życie bez uczuć dobrych i złych czy życie bez popełniania błędów jest nudne - bo na błędach można się wiele nauczyć. :/
    Lepiej gdy coś się dzieje. :)

    Zapraszam do mnie: http://magdalenblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Śliczna stylizacja, bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach. http://glessfashion.blogspot.com/ Zapraszam :) poklikasz u mnie w linki? dla mnie to ważne, dziękuje.

    ReplyDelete
  61. o kurcze ale fajnie to napisałaś :)
    podoba mi się twój blog :)
    zapraszam domikla.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. kolejny świetny post do kolekcji:)
    ale mam pytanie..od kiedy blogujesz? bo obserwuje cię od dawna ale mało się orientuje:) odpowiedz tutaj na swoim blogu, później zobacze:)
    + za obserwacje czy komentarz będę wdzięczna i szczęśliwa! :) blog - klikaj!

    ReplyDelete
  63. U mnie trochę się wali, ale mam odpowiednich przyjaciół przy sobie ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  64. Świetne zdjęcia! Ogólnie przeglądam zdjęcia po czym patrzę na opis i nie wierzę, że masz 13 lat. Wyglądasz jakbyś była w moim wieku :D
    pauuls.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Świetne zdjęcia! Zapraszam di mnie lifedreamsandfashions.blogspot.com 💞

    ReplyDelete
  66. Świetne zdjęcia! Zapraszam di mnie lifedreamsandfashions.blogspot.com 💞

    ReplyDelete
  67. czemu tak mało zdjęc!Pięknie tu wyszłaś,a sweterek uroczy miałam kiedyś taki sam tylko niebieski
    mój blog zapraszam♥

    ReplyDelete
  68. Super post i zdjęcia! :* pozdrawiam :)
    myteensweetlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. porządek nie zawsze jest fajny, wtedy mamy poczucie, że czegoś brakuje... :(


    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  70. Super zdjęcia i stylizacja :)
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    ReplyDelete
  71. oj zgadzam się, dobrze jest mieć taki bałagan w głowie ;)
    [mój blog]

    ReplyDelete
  72. Fajna stylizacja :))

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Bardzo ładne zdjęcia. Spódniczka jest meeega<3
    http://mydreamand-i.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Życzę Ci jak najwięcej emocji i dużo świetnych postów! C:
    Stylizacja super, wyróżniająca się, wyglądasz w niej wspaniale. c:

    ReplyDelete
  75. Świetne zdjęcia i genialny kolor spódnicy :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Śliczny sweterek, uwielbiam kolor tej spódnicy :D <3 Bardzo Ci ładnie w tym zestawie <3 <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Śliczna spódniczka;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Każdy potrzebuje bodźca, który popcha go do działania. życzę samych pozytywnych :)
    Zapraszam http://dramabeautyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Świetny look ! :*
    http://liikeeme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. bardzo ładne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    ReplyDelete
  82. Piękne zdjecia i mega stylizacja :)
    Bardzo ciekawy post

    ReplyDelete
  83. Jejku jaka urocza stylizacja! Świetna spódniczka, podoba mi się :D

    http://fragile-lady.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Emocje są paliwem dla natłoku myśli, który pomaga pisać. Wyglądasz olśniewająco.

    ReplyDelete
  85. Mega zdjecia! *.*
    Zapraszam do mnie:)
    werosanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Znam to uczucie codziennej rutyny, ktora chce sie przerwac ;)
    W fajny sposob napisala tego posta.
    Urocza stylizacja :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. śliczny kolor spódniczki. Obserwuję :) I zapraszam do mnie!
    Zapraszam draVska.com <<< klik!

    ReplyDelete
  88. kiedy jest wszystko dobrze, po pewnym czasie coś się jednak zepsuje, takie niestety jest życie :(
    zapraszam: polakotowska.blogspot.com

    ReplyDelete