May 01, 2016

I NEED FRIENDS

Czego bym chciała? Osoby z którą mogłabym szczerze porozmawiać. Osoby, która znalazłaby dla mnie czas. Byłaby przy mnie wtedy gdy tego potrzebuję. Osoby która by mnie rozumiała. Kiedyś miałam taką osobę. Była przy mnie, rozumiała mnie. Jednak nie zawsze wszystko się układało. Nie zawsze było tak chciałam. Dlatego też nasza przyjaźń po jakimś czasie zakończyła się. Chciałabym poznać kogoś nowego. Kogoś kto byłby przy mnie. Kogoś kto rozumiałby mnie tak dobrze jak poprzedni przyjaciel. Kogoś kto mógłby zostać moim przyjacielem. Bo właśnie tego potrzebuję. Potrzebuję przyjaciela.

Możliwe, że odnalazłam już przyjaciela. Osobę przy której cały czas się śmieję. Nie ma sekundy kiedy się nie uśmiecham będąc przy niej. Rozumie mnie. Ja rozumiem ją. Jest przy mnie, a ja przy niej. Wreszcie zaczęłam wychodzić z domu. A przez ostatni rok było z tym ciężko. Wreszcie otworzyłam się na kogoś, a nie wszystko przelewałam do postów. Może nadszedł ten czas?

87 comments:

  1. Wow, bardzo mocny post - obecnie ciężko jest się natknąć na tak mądre słowa :) W erze Facebook'a, Instagrama itp. ciężko jest znaleźć PRAWDZIWEGO przyjaciela, niestety. Przepiękna sesja zdjęciowa - wyglądasz bardzo po prostu pięknie!
    Obserwuję i będę chętnie czytać :)
    Pozdrawiam :*
    Blog, o innej tematyce, ale może Ci się spodoba - dopiero zaczynam - wcztery-stronyswiata.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetny post, na pewno tu jeszcze zajrzę!:*
    zapraszam do mnie http://neciiova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mam nadzieję, że ta osoba okażę się warta twojej uwagi i będziesz mogła jej zaufać i zawsze na nią liczyć! Życzę szczęścia i wytrwałości! Każdemu jest potrzebny prawdziwy przyjaciel! <3

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super post i zdjęcia.Też szukam takiej osoby :(

    ReplyDelete
  5. Ładne zdjęcia i ładna młoda dziewczyna, na pewno przyjaciół znajdzie się jeszcze mnóstwo.

    ReplyDelete
  6. Mocny post i ładne zdjęcia. Życzę powodzenia.

    http://bitchyx18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ładnie

    http://eskucinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Warto mieć przyjaciół i mam nadzieję, że Twoja przyjaźń z tą osobą będzie trwała jak najdłużej. Świetna stylizacja ;)
    grochowska.wordpress.com

    ReplyDelete
  9. Ja mam podobną sytuację..., więc cieszę się, że Ty znalazłaś już swoję bratnią duszę :) Już od dawna nie mam przyjaciółki, z którą mogłabym pogadać o wszystkim... Nawet w szkole, mimo że rozmawiam ze wszystkimi, nie ma osoby, która podzielałaby moje zdanie, z którą po prostu dogadywałabym się na 100 procent! Czasami na serio człowiek czuje się samotny. Teraz to ciężko o szczerą osobę u boku, kiedy dzisiaj dzięki social medias każdy z każdym się przyjaźni... Tak, ale czy aby na pewno to jest przyjaźń?
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetny post! Czułam się jakbym czytała o sobie. Strata przyjaciół jest to coś strasznego, zdecydowanie nie do polecenia. Pozdrawiam!
    http://mska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetny post
    Sliczne zdjęcia
    Ładna stylizacja
    Bardzo mocne i mądre słowa
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili oliwiafelkel.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Życie nauczyło mnie, żeby uważnie używać słowa 'przyjaciel'... już samo to, że piszesz 'przyjaźń zakończyła się', świadczy o tym, że nigdy jej nie było. Bo prawdziwy przyjaciel będzie zawsze. Nawet jeśli nie rozmawiacie ze sobą pół rok, rok, bo nie macie jak albo się nie widzicie - kiedy tego potrzebujesz, on się zjawi. Rzuci wszystko i się zjawi. Bo tak działa przyjaźń. I wiesz co jest bardzo ważne? Żeby mieć taką osobę - nie setki kolegów i koleżanek, dziesiątki 'psiapsiółek'. Ale tą jedną, jedyną osobę, która zawsze nas wysłucha. Przy której milczenie nie jest krępujące - bo zawsze można pomilczeć razem. Mam nadzieję, że właśnie taką osobę poznałaś i masz przy sobie :* Ściskam! draVska.com
    ps. bardzo pasuje CI kolor szminki - ładna! Ale fakasom mówię nie! ;P

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajnie napisałaś o tym. Każdy potrzebuje przyjaciela, czasami ten ktoś kogo uważaliśmy za przyjaciela odchodzi, ale zdarzy się, że przyjdzie ktoś nowy. Niestety nie zawsze tak się zdarzy...

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ślicznie wyglądasz i przy okazji mam nadzieję, że tym razem znalazłaś przyjaciela na całe zycie.:)

    ReplyDelete
  15. Każdy potrzebuje mieć jakiegoś przyjaciela :) Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Każdy potrzebuje osoby, której mógłby bezgranicznie zaufać:)
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. bardzo fajne zdjęcia!
    pozdrawiam
    zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetna stylizacja *-*
    Masz śliczne włosy
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. To co napisałaś jest mega prawdziwe.. ew + piękne zdjęcia
    http://julielips.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  20. Super wpis !
    Zapraszam do mnie :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  21. Prześliczne zdjęcia :)
    Każdy chciałby taką osobę.
    Przyjaźń nie przychodzi szybko, kiedy tego chcemy.
    W najmniej spodziewanym momencie przyjdzie po prostu sama.
    Musimy jedynie jeszcze ją zauważyć.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Trudno z prawdziwymi ludźmi w obecnych czasach, ciężko jest znaleźć osobę, której można zaufać w 100%. Jeśli ta osoba, którą poznałaś jest taką, której ufasz w 100% to pielęgnuj tą przyjaźń!

    Moment For Me - Jessica

    ReplyDelete
  23. To bardzo fajnie, że masz taką osobę.
    Śliczne zdjęcia.
    Kochana, byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u mnie w linki. Za podanie przynajmniej 3 cen odwdzięczam się obserwacją i poleceniem bloga w następnym poście
    Cieplutko pozdrawiam
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Bardzo prawdziwe, choć nie każdemu potrzebny jest przyjaciel!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładne zdjęcia. Masz cudowne włosy, których baardzo Ci zazdroszczę.
    Każdy powinien mieć przyjaciela.

    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Każdy zasługuje na przyjaźń. Prędzej czy później każdy odnajdzie taką osobę. Ja miałam podobnie. W ostatnim czasie straciłam aż 2 bliskie mi osoby. Widocznie na to zasłużyłam.
    Ładne zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia i przykro mi, że straciłaś kiedyś przyjaciela, ale dobrze, że już się układa :)

    http://mrsquinla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. W tytule zgubiłaś literkę "n" w słowie Friends ;)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    ReplyDelete
  29. piękna stylizacja :) najbardziej podoba mi się koszulka :) Obserwuje ;) http://catch-a-glimpse.blogspot.com/2016/05/blue-ripped-jeans.html

    ReplyDelete
  30. Wyglądasz olśniewająco. Kocham to, jak czuje się przy przyjacielu. Uwielbiam moich najbliższych ♡

    ReplyDelete
  31. Kochana prawdziwie napisałaś !
    Zapraszam do nas
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Mam jedną przyjaciółkę, może i nie widzę jej co dziennie, ale bardzo ją kocham. W moim życiu było pełno pseudo-przyjaciół. Dlatego też nie ufam wszystkim.

    Mój blog

    ReplyDelete
  33. Przyznam, że też potrzebuję takiej osoby. Właściwie każdemu potrzebny jest przyjaciel, jednakże nie każdemu doskwiera jego brak. Mam nadzieję, że odnajdziesz prawdziwą przyjaźń w tym o kim tu mowa.

    Podoba mi się klimat zdjęć, które tu umieściłaś;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ważne jest to, by mieć kogoś, komu można zaufać, kto nie nadweręży tego zaufania, które Ty doń czujesz. Upewnij się, że warto tej osobie zaufać, a jeśli tak, być może będziecie się przyjaźnić przez resztę życia... :)

    ReplyDelete
  35. Mieć przyjaciela, prawdziwego przyjaciela, to skarb w tych czasach. Wszyscy się spieszą, nie mają czasu. Czasami właśnie tego potrzeba... Przystopować, usiąść i porozmawiać, spędzić ze sobą chwilę czasu.
    Świetnie, że po zakończeniu poprzedniej przyjaźni był w Tobie cień nadziei i się nie poddałaś, a teraz masz nową osobę, której możesz zaufać :)

    Zapraszam do mnie, jestem nowa : http://myselfandperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Prawda w tych czasach ciężko o prawdziwego przyjaciela:-)

    ReplyDelete
  37. Piękną masz sukienkę :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/zakupy-w-dresslink-bizuteria-karty-do.html

    ReplyDelete
  38. Czyli w końcu zaczynasz żyć naprawdę, gratuluje. Wielu właśnie tego brakuję
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  39. Mam kilku przyjaciół, których nie zamieniłabym nigdy na nikogo innego. Kocham ich :)
    Zapraszam :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/05/pink-inspirations.html

    ReplyDelete
  40. Super zdjęcia! W tekście niestety brakuje mi przecinków :(
    Ale napiszę Ci, że takie przelewanie myśli na stronę w Worda wcale nie jest złe. I czasami ma nawet swoje plusy, bo nikt Ci w tym grzebał nie będzie, a co za tym idzie - nikt nie użyje czegoś przeciwko Tobie. Ja to jednak nie lubię płakać komuś w rękaw i przedstawiać tych wszystkich swoich żalów i problemów. Zdecydowanie bardziej wolę zastanowić się nad czymś w samotności.
    Ale przyjaciel - wiadomo. Potrzebny jest niesamowicie, bo wszystkiego i zawsze skrywać w sobie nie można. Mam nadzieję, że następnym razem lepiej trafisz:)

    ReplyDelete
  41. Każdy potrzebuje kogoś, kto będzie nas rozumiał. Gratuluję Ci znalezienia kogoś takiego, ja nadal poszukuję.
    Super zdjęcia, super stylizacja :)
    niekoniecznietak.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Potrzeba rozmowy i zrozumienia ze strony innego człowieka, są naturalną potrzebą człowieka. Potrzeba akceptacji jest ważna w naszym życiu.
    Przyjaciel to człowiek który zawsze przy nas jest kiedy go potrzebujemy i nas rozumie. Trzeba tylko poważnie się zastanowić komu zaufać. Ludzie umieją skrzywdzić.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Biała spodnica jest cudowna strasznie podobaja mi sie spodnice w tym kolorze ! :)

    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Jeżeli jeszcze szukasz, to powodzenia, a jeśli już znalazłaś to wytrwałości i szczęścia.
    >foxydiet<

    ReplyDelete
  45. Teraz trudno o przyjaciela... miałam kiedyś niby przyjaciółkę, która jak się okazało obgadywała mnie dla wszystkich, no ale cóż. Nadal mam innych na których mogę liczyć. Tobie życzę tego samego :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Post jasny, rzeczowy, konkretny. Czyta się go szybko i przejrzyście. Stylizacja lekka, idealnie dopasowana do tekstu. Znowu urzekł mnie kolor Twojej pomadki! Jest przepiękny. A co do treści wpisu... wiadomo, że komputer i blog nie zastąpią nam prawdziwego przyjaciela, ale czasami w pewien sposób pomogą nam wyzbyć się negatywnych emocji.
    Napisane dojrzale i mądrze. Gratuluję;)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/05/35-y-en-mi-reloj-todas-las-horas-vi_4.html

    ReplyDelete
  47. Świetny pomysł na zdjęcia!
    Ciekawie napisany post.

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    ReplyDelete
  48. Ja tez potrzebuję i szukam przyjaciela. Nie jest to łatwe. Nie ufam zbyt wielu ludziom. Przyjaciel to ktoś, kto... właściwie opisałaś to e poście. Powodzenia jeśli jeszcze szukasz ;)
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Śliczna stylizacja ! Bardzo podoba mi się ten zestaw *.*
    Jeśli znalazłaś osobę, której możesz zaufać i przy niej jesteś szczęśliwa to ciesz się tym jak najdłużej ale też uważaj bo ludzie potrafią krzywdzić jak nikt inny! Lecz prawdziwa przyjaźń możliwość wygadania się komuś, zwykła rozmowa uśmiech to największy skarb ;))
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete
  50. Bombowa stylizacja www.dlifebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Niestety w naszych czasach ciężko znaleźć prawdziwego przyjaciela, świetne zdjęcia ;)

    http://blondbme.blogspot.com/
    Buziaki :* /Inia

    ReplyDelete
  52. Ja swoją przyjaciółkę straciłam jakiś czas temu. Nasze drogi się rozeszły. Teraz mam dwóch przyjaciół na których mogę liczyć w każdej sytuacji <3 Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie będzie dobrze :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. W tych czasach ciężko o taką prawdziwą przyjaźń, ale co zrobić?
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Masz bardzo fajny styl pisania.
    Przyjaciel to bardzo ważna osoba w naszym życiu.. niejednokrotnie to właśnie on wspiera nas w ciężkim chwilach..
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Aktualnie bardzo trudno o prawdziwego przyjaciela. Cieszę się, że udało Ci się znaleźć taką osobę. Wspaniałe zdjęcia, fajny styl pisania sprawiają, że blog wykazuje się ogromnym profesjonalizmem.
    http://fangirlonblog.blogspot.com/p/about-me-000.html

    ReplyDelete
  56. cute outfit!

    www.prettyinleather.net

    ReplyDelete
  57. Trzymam kciuki aby ta osoba była warta twojej osoby :)!
    Bo niestety w dzisiejszych czasach ciężko jest znaleźć prawdziwego przyjaciela,a nie osobę która widzi w tobie same korzyści i zyski ;/
    Poklikałabyś u mnie w linki z ubraniami w najnowszym poście? Byłabym wdzięczna :*
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Przyjaciele są bardzo ważni <3 Pieknie :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Mi po pójściu do liceum urwała się przyjaźń.. Teraz to już nie jest to samo. A jednak często brakuje tej najbliższej osoby.
    Świetne zdjęcia! :)

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  60. Ciężko teraz o prawdziwego przyjaciela:/ Super post!
    Pozdrawiam
    Maja z Dark Roseberry 

    ReplyDelete
  61. Szkoda, że w dzisiejszych czasach nie mamy takich przyjaciół jakich byśmy chcieli ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Również przechodziłam taką sytuacje.. Ja zostałam zwyczajnie w świecie olana i długo nie mogłam się po tym pozbierać. Jednak znajomi wyciągnęli mnie z dołka. Niedługo zaczynam nowy etap swojego życia - liceum. Mam nadzieję, że poznam tam kogoś, przy kim będę czuła się przynajmniej w połowie tak dobrze jak z owym byłym przyjacielem.

    b-saandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Świetne zdjęcia i super post! ♥
    Pozdrawiam!
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Ja już taką znalazłam i jestem najszczęśliwsza :)
    http://hellomisskorabel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. I to mi przywodzi na myśl jak ludzie ranią...

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  66. Ja chyba mam taką osobę. Jesteś śliczna i po postach wydaje mi się że i bardzo fajna! Więc będziesz miała pewnie jeszcze taką osobę!

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    + Konkurs u mnie

    ReplyDelete
  67. Każdy potrzebuje przyjaciela, bratniej duszy...
    Śliczne zdjęcia a cała stylizacja naprawdę genialna!
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Ja mam tylko jedną przyjaciółkę, która okazała się prawdziwa. Jednak ona ma swoje życie, jest dosyć znana i ma wiele innych przyjaciół. Nie martw się, jak też siedzę często sama w domu (dobrze, że tobie się to już skończyło).
    topiekoty.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Miałam taką przyjaciółkę... Rozdzieliły nas kilometry. Chyba każdy człowiek marzy o takiej przyjaźni :)

    Singo Blog

    ReplyDelete
  70. Przyjazn to super sprawa 💝💝 mam przyjaciółke od 8 lat i zawsze jest idealnie 💝

    http://twinstyl.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  71. Przyjaciel to prawdziwy skarb. Super post ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Ja również długo nie wychodziłam z domu, jednak nie był to rok a co najmniej 2 lata. Ale znalazłam osobę przy które jestem w pełni szczęśliwa :D
    Mój blog

    ReplyDelete
  73. Ciężko jest w tych czasach znaleźć prawdziwą przyjaźń. Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  74. Znalazłem swoich prawdziwych przyjaciół i wątpię, że uda mi się kiedykolwiek znaleźć innych ludzi o takim samym charakterze i poczuciu humoru...

    http://jjakubowski.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Bo "przyjaciół poznaje się w biedzie"
    ładne zdjęcia

    MAGSAILE klik

    ReplyDelete
  76. Gratuluję, zostałaś nominowana do LBA :) Wpadaj do mnie po pytania i daj znać,bo chcę poznać Twoje odpowiedzi! Pozdrawiam http://dziewczynawelcome.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award-5.html

    ReplyDelete
  77. Zostałaś nominowana do LBA - Little Blog Awards! Wpadnij do mnie po pytania ;)

    normal-unnormal-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Jestem zachwycona zdjęciami jak i postem. Wszystko się ze sobą idealnie łączy.
    Mogłabyś polubić ostatni udostępniony przeze mnie post? https://www.facebook.com/lelkamillel
    Odwdzięczę się, tylko wystarczy napisać mi jak :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Przepraszam za reklamowanie. To nie spam, szukam po prostu dobrych duszyczek, bo właśnie rozkręcam bloga! Jeśli masz dobre serduszko i chwilkę wolnego to zajrzyj, skomentuj, zaobserwuj - enjoy! :)

    →woytowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Taak... miałam tak samo :(

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    ReplyDelete
  81. Cóż, przyjaciel nie jest chyba tylko po to, żeby było tak, jak my chcemy. Ludzkie relacje są przecież złożone i dość skomplikowane.

    ReplyDelete
  82. Bardzo dobry i mocny post! Pamiętaj, że aby poznać przyjaciela- trzeba zjeść z nim beczkę soli :)

    ReplyDelete
  83. Natknęłam się na twojego bloga całkiem przypadkiem i nie żałuję! Świetne wpisy, świetne zdjęcia, nie przejmuj się i rob to co kochasz i lubisz a znajdziesz wielu przyjaciol! :))
    https://paaaatrycja.blogspot.com/

    ReplyDelete