June 05, 2016

HAVE I A CHANCE?

Chcesz czegoś tak bardzo. Chcesz czegoś od tak dawna. Codziennie o tym myślisz. Myślisz jak to by było gdybyś usłyszał to, co chcesz. Czekanie na to dłuży się. Czekasz już tak długo, że przestajesz się tym na co dzień zamartwiać. Musisz skupić się na innych, ważniejszych rzeczach. W końcu o tym zapominasz. Zapominasz o tym, jak bardzo tego chciałeś. Jak długo tego wyczekiwałeś. Aż w końcu w najmniej oczekiwanym momencie masz szansę aby to mieć. Po czasie przypominasz sobie o rzeczy, która jakiś czas temu zaprzątała Ci głowę. Kiedyś, nie myślałeś o niczym innym tylko o tym. W końcu to masz. Tu są dwa zakończenia 1: Jest dokładnie tak, jak to sobie wyobrażałeś. Cieszy Cię to każdego dnia. Każdego dnia na Twojej buzi gości uśmiech. I nic tego nie zmieni. 2: Myślałeś, że będzie to wyglądać zupełnie inaczej. Myślałeś,  że będzie Cię to bardziej cieszyć. W końcu to masz, a jednak nie czujesz się w pełni szczęśliwy.
Na koniec chcę odnieść się do mojej niemałej przerwy. Myślę, że każdy kto bywa tu co jakiś czas zauważył, że nie było nowego posta od 3 tyg. Nie było tego w planach i nie jestem szczęśliwa z powodu tej przerwy. Nie chcę robić już tak długich przerw, obym była tu przynajmniej ten raz w tygodniu! Ściskam Was mocno, Oliwia! 

69 comments:

  1. No, dokładnie! Najpierw czegoś bardzo chcemy, a później, kiedy już to dostaniemy to i tak nie jesteśmy szczęśliwi, albo jesteśmy, ale na chwilę... zdjęcia jak zawsze super! Trzymam kciuki, żeby nie było już przerw!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Piękne włosy 😍
    Mój blog: http://mylifeasmela.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam ☺

    ReplyDelete
  3. Ja nie mogę doczekać się tego o czym marze ale wiem że to niw zdarzy się z dnia na dzień, muszę być cierpliwa a u mnie z tym niestety kiepsko :)

    Truskaweczka

    ReplyDelete
  4. Bardzo ciekawy post, a zdjęcia śliczne! Pozdrawiam i zapraszam do mnie (markovaallie.blogspot.com)

    ReplyDelete
  5. Głowa do góry !:-)
    Zapraszam do siebie :-) tworzę biżuterię handmade :-) www.krampauli.blogspot.com
    Pozdrawiam!!!

    ReplyDelete
  6. Ja już nieraz znalazłam się w opisanej przez Ciebie sytuacji. I doświadczyłam oby tych zakończeń :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    ReplyDelete
  7. Każdy blogger ma taką chwilę w życiu.
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  8. Pamiętam, że będąc jeszcze małą dziewczynką bardzo marzyłam o kolekcji The Sims 3. A teraz gdy mam wszystkie płyty, części, dodatki- to wszystko kurzy się na półce. Powodzenia w blogowaniu, oby mniej przerw! ;))

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetna bluzeczka , zakochałam się 💖
    mój blog KLIK

    ReplyDelete
  10. Może nie warto wyobrażać sobie niektórych rzeczy w zbyt jaskrawych i pozytywnych brawach :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  11. Ale ładna bluzka <3
    PS Zaczęłam pisać bloga, dodałam pierwszy post, jeśli chcesz to wejdż, będę wdzięczna!
    Mój blog- kliknij

    ReplyDelete
  12. Zgadzam się z Twoimi słowami w 100%. Człowiek gdy już coś osiągnie bardzo się z tego cieszy, ale ta radość trwa niebywale krótko. Piękne zdjęcia i wspaniała stylizacja! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Rzeczywiście czasami tak bywa, że nie czujemy się dobrze chociaż powinniśmy skakać z radości bo coś udało nam się zrobić. Też tak miałam ;) PS.cudowna bluzka
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Zgadzam sie z Toba w 100% w tym, co napisalas :) Przepiekna bluzeczka ♥

    PHOTOGRAPHYBYWERONIKA LINK

    ReplyDelete
  15. Zawsze to, co już mamy nie sprawia takiej samej radości jak wtedy, kiedy dopiero tego chcieliśmy :) pięknie wygladasz!

    ReplyDelete
  16. Dobrze napisane, ahh ile razy ja tego doswiadczalam :')

    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Fajnie napisane i fajny temat :)
    Śliczna stylizacja. Bardzo podoba mi się ta bluzka, którą masz na sobie. Sama na taką poluję.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Pięknie <3 No, zaobserwowałam przerwę :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Mamy podobny sposob myslenia haha <3
    Uwielbiam cię dziewczyno <3
    nxbrooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Apetyt rośnie w miarę jedzenia i w moim przypadku jest tak, że jak coś osiągne to pragnę więcej i wiecej... Bardzo fauny post :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Każdemu może zdarzyć się przerwa, ważne że już wróciłaś do nas :)
    zapraszam do mnie, dopiero się rozkręcam i chętnie przyjmę porady. szukam też blogów do obserwacji :) http://dontcarehair.blogspot.nl

    ReplyDelete
  22. Trochę włożonej pracy i są efekty. ;)
    Pozdrawiam
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Masz piękne włosy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Fajny outfit kochana. Nie przejmuj się, ważne aby mieć garstkę ludzi, którzy będą na Ciebie codziennie czekali. :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  25. Ale cudowne włosy, zazdroszczę!
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ślicznie wyglądasz! Bluzka skradła moje serce :) Włosy ty to masz piękne :)

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bluzka jest świetna! <3

    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Cudowne zdjęcia! http://nekoworlds.blogspot.com/2016/06/but-tomorrow-well-be-shining-brighter.html

    ReplyDelete
  29. Super blog, genialna bluzka <3
    obserwuje :)
    https://wiecznamgla.blogspot.com i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  30. Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  31. Zdjęcia są mega, jak i modelka.
    https://werablogerkaa.blogspot.com/ Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  32. swietna masz ta bluzke kochana

    ReplyDelete
  33. Bardzo fajny post :) Zazwyczaj jest inaczej niż zakładamy ;)

    ReplyDelete
  34. Dokładnie! Ciągle czegoś chcę, tylko że jak już to mam, myślę sobie "I to już? Tylko tyle? Tak bardzo tego chciałam?" Sama czasami siebie nie rozumiem, muszę starać się przestać potrzebować rzeczy, których przecież nie potrzebuję. Jesteś śliczna! Pozdrawiam.
    nolenka.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Bardzo fajna stylizacja. Bluzka wygrywa wszystko. Jesteś bardzo ładna i fotogeniczna. Zdjęcia są piękne :)
    Pozdrawiam
    http://www.cottonon.pl

    ReplyDelete
  36. Genialna bluzka! Idealnie pasuje do twoich włosów

    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Fajny post, pozwala, aby się przez chwilę zastanowić nad naszymi marzeniami, celami, czymś czego pragniemy..;)
    mondayxmorning.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. zdjęcia w pięknej scenerii, pięknie to wygląda w całości
    pozdrawiam cieplutko:)
    http://mamariw.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ja bym chciala sie dowiedziec gdzie upolowalas taka bluzke?

    ReplyDelete
  40. Rozumiem Cie też miałam większą przerwę i też tego bardzo nie lubię przez to.. Piękne zdjecia :) pozdrawiam Cie i obserwuje :*
    claudiyye.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Masz raję w 100% :) Bardzo mądrze napisane ^^ Oj tak to racja. Wyczekujemy na coś, a jak już to mamy to nie umiemy się z tego cieszyć. Genialne zdjęcia :* WOW :o ty masz 13 lat ? :o Wyglądasz na przynajmniej 15 ;) Zostajemy na dłużej kochana :* Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    ReplyDelete
  42. Post zmusza do refleksji, a to zdecydowanie na plus. Ja niemogę się doczekać aż spełnie wszystkie moje cele, marzenia :)
    http://mska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Piękna bluzka, taka w indiańskim stylu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs https://gorzela-makeup.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  44. Nie potrafię napatrzeć się na Twoje zdjęcia, jesteś tak cholernie śliczna!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Bardzo mądry post! Przepiękna bluzka, mogę wiedzieć, gdzie kupiłaś?
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Dobrze napisane :) Bardzo podoba mi się twoja stylizacja, szczególnie bluzka z frędzlami ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Fajny post i świetna stylizacja! ;)
    grochowska.wordpress.com

    ReplyDelete
  48. Ja na przykład zawsze chcuałam pojechac do Londynu, starałam sie długo ale nic z tego az w końcu porzycilam to marzenie a teraz nagle okazja przyszło do mnie sama i ciesze sie jak małe dziecko ;)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    ReplyDelete
  49. Masz rację najpierw czegoś chcemy a później i tak marudzimy. Piękne zdjęcia i super post. ;)

    juliettapastoors.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Ja zawsze staram się gasić swój zapał jak czegoś chce, bo wiem, że rzadko będzie to takie jakie sobie to wyobrażałam. Ale cieszy mnie to tak czy siak :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. O tak mam dokładnie tak samo! <3
    I to za każdym razem kiedy czegoś chcę czy pragnę.
    A kiedy już dostaję to co chciałam nie cieszy mnie to już tak bardzo jak przedtem..
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  52. A mówi się, że im dłużej się czeka tym bardziej cieszy ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete
  53. Świetny post, daje wiele do myślenia
    Jesteś piękna!

    http://wiktooria-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Strasznie podoba mi się Twoja bluzka, no po prostu cudowna. x

    ReplyDelete
  55. Świetny post i super stylizacja <3
    http://ruudegirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Śliczne zdjęcia! Jesteś bardzo ładna :).
    Uważam, że nie powinniśmy sobie zbyt dużo wyobrażać, jaka ta rzecz będzie super, piękna i w ogóle. Nie jeden raz tak myślałam i się zawiodłam, dlatego trzeba zdrowo podejść do sprawy, jeśli nie chcemy potem czuć się źle, bo nie do końca wyszło tak, jak chcieliśmy.

    http://shiirox.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ja jestem ciągle zadowolona, jakoś tak już mam nie potrafi mi nikt humoru zniszczyć ja to tylko robie jak cos mi z rana nie pasuje, sliczna bluzka i zdj :)

    ReplyDelete
  58. Wyglądasz ślicznie! :)
    Genialna bluzeczka!
    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  59. po 1. w życiu nie pomyślałabym, że masz 13 lat, gdybyś tego nie napisała! po 2. jesteś śliczna i fotogeniczna i nie będę ukrywać, ale z chęcią wybrałabym się z Tobą na zdjęcia :) po 3. cudownie piszesz. tak lekko mi się czytało Twoje posty.
    selfisshgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Ja miałam przypadki z obiema końcówkami - raz byłam z czegoś bardzo zadowolona, a raz coś okazywało się klapą.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Stylizacja zupełnie w moim guście :) Zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  62. Zawsze chciałam pojechać na festiwal kolorów, jednak nigdy nie miałam takiej okazji. Aż w końcu udało mi się pojechać. Relacja w ostatnim poście :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  63. Masz rację, często właśnie tak mam, że jak w końcu stanie się coś czego tak bardzo chciałam wcale, aż tak mnie nie cieszy. Świetna stylizacja:)
    Pozdrawiam cieplutko i zaprasza do siebie:)
    Julia's Secret

    ReplyDelete
  64. Bardzo ładna bluzka. :) Lubię takie.

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Zawsze chcemy wiele rzeczy, ale gdy już to dostajemy, osiągamy przestaje to być już dla nas takie ważne. Świetny post, obserwuję :)
    http://mska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Przeważnie jest zakończenie nr 2, bo nasze szczęście nie jest uzależnione od posiadania jakichś rzeczy, a ludzie nie mogą sobie tego wbić do głowy.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  67. Cudna stylizacja! Pięknie w niej wyglądasz ;) Częściej takie posty! Obserwuję, świetny blog! Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  68. Frędzle w modzie w tym sezonie :) Ostatnio przymierzałam sandałki w takim samym kolorze jak Twoja koszulka, też z frędzlami i już miałam je brać, ale okazały się trochę za szerokie przy pięcie. No nic, może komuś innemu będą dobrze leżeć :)

    ReplyDelete