June 12, 2016

I HAVEN'T FORGOTTEN

Bardzo Ci na kimś zależy. Na kimś kto ma znaczenie. Na kimś kto nie jest Ci obojętny. Jest kimś ważnym. Bardzo ważnym. Uwielbiasz spędzać z nim czas. Uwielbiasz z nim pisać. Pomimo iż nie spędziliście ze sobą dużo czasu jest jedną z najlepszych osób. Chcesz spędzać z nim coraz więcej czasu. Chcesz go poznać. Przecież to takie proste. A jednak nie. Masz wrażenie, że nie ma dla ciebie czasu. Że Ty nie masz znaczenia. Że nie ma dla Ciebie miejsca w jego świecie. Decydujesz się na szczerość. Piszesz o wszystkim co tkwiło Ci w głowie. Na koniec masz dziwne wrażenie, że się żegnasz. Jest trudno. Chcesz zapomnieć. Jednego dnia Ci się udaje. Jednak zawsze sobie przypominasz. Przypominasz sobie o kimś kto codziennie tkwił w Twojej głowie. Tygodnie mijają. Ten czas to za mało aby o Tobie zapomnieć.
Buziaki, Oliwia! 

83 comments:

  1. No dokładnie.. wszystko pięknie napisane.. cudowne zdjęcia ;) Więcej takich postów, bo świetnie piszesz! :* Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  2. Na koniec wszystko się rozluźnia i już coraz trudniej naprawić więź.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  3. Masz racje. W życiu każdego z nas jest ta, jedyna, najważniejsza osoba. Tylko jedyny, to łatwiej przychodzi,a drudzy muszą się dużo starać aby ta osoba była, po prostu była.

    Zapraszam do siebie ;) Trwa rozdanie, zapraszam do udziału ;)
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. bardzo prawdziwe, jak najbardziej rozumiem i odbieram ten tekst, jest bardzo mi bliski w pewnych momentach życia. Jeżeli jesteś w tej sytuacji, to mam nadzieję że szybko znajdziesz kogoś, kto będzie miał dla ciebie miejsce w swoim sercu :)

    julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. tak ładnie wyglądasz, że nie mogę się na Ciebie napatrzeć hah ;* Śliczne zdjęcia, a wpis? pasuje do mnie w stu procentach

    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Pięknie! <3


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jejku jakie piękne zdjęcia! Masz rację!
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  8. Myślę, że zostawianie takich spraw bez wyjaśnien z drugą osobą zawsze źle się kończy. Lepiej zebrać się na szczerą rozmowę :)

    Piękne zdjęcia, genialnie wyglądasz w tym całym zestawieniu :)

    ReplyDelete
  9. Tekst jest bardzo bliski mojej osobie!
    Wyglądasz cudownie, śliczna sukienka, włosy ahh wszystko!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. bardzo mądry wpis i piękne zdjęcia <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  11. Tak, cudownie napisane.
    Cudowne zdjęcia <3 Gdzie były robione?
    nxbrooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Przepiękne zdjęcia :) Co do twoich słów to rzeczywiście tak jest, relacje ludzkie są skomplikowane, a jeszcze bardziej nie ogarniam tego dlaczego ciągnie nas właśnie do niektórych osób :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetna sukienka, urocza :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. A ja nie będę chwalić i przyznam się szczerze, że nie przeczytałam posta, tylko przejrzałam zdjęcia i nie mogę uwierzyć, że masz 13 lat! To wręcz nie możliwe... Rozumiem, że chcesz być zadbana i bla, bla, bla... Ale nie przypominam sobie, by ja idąc do gimnazjum posiadała jakikolwiek kosmetyk, choćby spiralę do rzęs. Ale może wtedy były inne czasy.. Z resztą nie pochwalam, żeby, no powiem szczerze dzieci w twoim wieku robiły pełny makijaż ;-; to straszne... ALE przypominam, że to tylko moje zdanie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wykonuję pełnego makijażu. Myślę, że wtedy były inne czasy ;)

      Delete
  16. Bardzo mądre słowa! Świetne zdjęcia i śliczna sukienka :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Każdy w swoim życiu ma tę jedyną wyjatkową osobę :)
    pozdrawiam!
    claudiyye.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie wiem jak odnieść się do Twoich napisanych słów -po prostu takie życiowe. Ładne zdjęcia! :)
    Anonimoowa - Klik

    ReplyDelete
  19. Zdjęcia świetnie uzupełniają tekst, a sukienka jest naprawdę śliczna. :)

    ReplyDelete
  20. Świetnie piszesz! Cudne zdjęcia<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jaka TY śliczna jesteś<3 I ta szminka, mega:)
    A tekst bardzo dobry!*-*

    http://www.justcleo.pl/2016/06/casual-outfit-long-cardigan-denim-dress.html

    ReplyDelete
  22. Bardzo ładna sukienka. :) Podobają mi się stroje w takim stylu.

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Tak, nie ma to jak zakochać się bez wzajemności, zapomnieć nie da sie czasem bo ciągle na tą osobę patrzysz i w sumie, wystarczy ci jej uśmiech, on rozświetli ci cały dzień.To taka magia. mam internetowe przyjaciolki i idoli. Ich uśmiechy składają mnie gdy się posypie...



    nonstopyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Piekne zdjęcia, w swietnym miejscu!
    Ta sciana jako tło jest genialna :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :*
    Mój blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że pomogę, będe klikałą w każdy możliwy dzien :) Dziękuje za klikanie i czekam na post :)

      Delete
  26. Nie wiem co bym zrobiła jakby zabrakło w moim życiu najważniejszej dla mnie osoby :/
    http://www.onlydreams.pl/

    ReplyDelete
  27. Mądre słowa, wszystko ładnie napisane:)
    Zapraszam również do siebie.

    ReplyDelete
  28. Bardzo fajne miejsce na zrobienie sesji zdjęciowej. Niestety w życiu tak już bywa, że jedni odchodzą, a drudzy przychodzą. Tak jest kolej rzeczy. Pozdrawiam. :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  29. "Czas leczy rany"
    Tak na prawde to gowno prawda. Jesli kochalo sie kogos na prawde, uczucie nie mija. Szarzeje, z czasem myslisz o tej osobie co raz mniej, ale nigdy nie mija.
    Mialam kogos dosyc waznego w moim zyciu ponad 2.5 roku temu, dalej siedzi w mojej glowie.
    Jednak tak jak osoby wyzej napisaly, jedni odchodza, drudzy przychodza.

    Pozdrawiam
    http://pepilio.blogspot.no/

    ReplyDelete
  30. Świetny post i bardzo inspirująca stylizacja ;) Zapraszam do mnie mocarskaoliwia.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  31. Piękne zdjęcia! Osoby dla nas ważne często nas opuszczają, jest to przykre, ale jednak możemy poznawać przez to inne, z którymi będziemy na dłużej :)
    outdisturb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Świetny post i cudowne zdjęcia. Zapraszam również do mnie :)

    ReplyDelete
  33. Genialna!
    http://miscellany.blog.pl/ zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  34. Bajeczna sukienka ,bardzo mi się podoba

    http://creativelylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Wszystko było super do puki nie wyzna się prawdy a później nie da się wrócić do tego co było
    Super post jak i zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  36. Pięknie wykonane zdjęcia! Czasami trudno jest o kimś zapomnieć zwłaszcza, gdy spędzało się z tą osobą wiele czasu. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ciężko wymazać wspomnienia o kimś kto wypełniał nasze życie i sprawiał, że było ono lepsze, takie odejście zawsze wiążę się z tęsknotą i naprawdę potrzeba czasu żeby o tym zapomnieć.
    Pięknie zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience! :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Wiele miałem w swoim zyciu znajomości, które przeminęły, ale ja miło wspominam tamte czasy.
    Mój blog

    ReplyDelete
  39. Oj dokładnie, wiele bym dała żeby wrócić do niektórych znajomości ;(
    Super zdjęcia <3
    https://wiecznamgla.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  40. Jak na dziewczynę która ma 13 lat bardzo mądrze i ładnie piszesz :)
    Super zdjęcia, sukienka bardzo ładna i masz cudowne włosy :)

    ReplyDelete
  41. Zdjęcia świetne jak i modelka ;)
    Zapraszam na nowy wpis.
    http://werablogerkaa.blogspot.com/.../moje-pierwsze-sesje...

    ReplyDelete
  42. Jestes piekna dziewczyna :).

    ReplyDelete
  43. Swietne zdjecia ,ale to moze dla tego ,ze Twoja uroda jest śliczna.

    P.S. cudowna sukienka
    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  44. Pięknie piszesz , piszesz tak z pasją.
    Śliczne zdjęcia
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Czytasz mi w myślach..

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Świetnie piszesz,oby więcej takich postów.
    Zapraszam do mnie -> http://black-berry-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Piękne zdjęcia. Podoba mi się zarówno ich wykonanie jak i Twoja stylizacja. Prześliczna sukienka i bardzo do Ciebie pasuje ;)
    A co do treści to ciężko zapomnieć o kimś kto jest albo był dla nas ważny. Jednak z czasem niektórym się to udaje. Może nie do końca, ale myśli o tym kimś nie są już tak bolesne.

    CROWDED DREAMS

    ReplyDelete
  48. Trudno jest tak szybko o kimś zapomnieć. Szczególnie, gdy była to bardzo ważna osoba;)
    Bardzo podoba mi się sukienka!
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Genialne zdjęcia, przepiękna sukienka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Co tu dużo pisać - kolejne przepiękne zdjęcia i cudowny post!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Pieknie to napisalas! Sliczna 'prosta' sukienka :)
    SENSIBLEES

    ReplyDelete
  52. Zakochanie bez wzajemności - chyba jedna z gorszych rzeczy/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  53. Zakochałam się w otoczeniu! Do twarzy Ci w czerwonej szmince :)
    Nigdy nie zakochałam się bez wzajemności (ba - nigdy wcześniej się nie zakochałam - w ogóle!), co najwyżej jakieś zauroczenia, które prędzej czy później mijały. W Twoim wieku bardzo przejmowałam się tym, że nie mam chłopaka i było mi przykro. Tak naprawdę dopiero teraz jestem pierwszy raz w związku, i od momentu 'smutków' z samotności minęły 4 lata. Nie warto sobie zaprzątać głowy chłopakiem, który nie zwraca na Ciebie uwagi. Wytrzyj łzy, wyprostuj się, popraw koronę i zasuwaj dalej!
    Buziaki x
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Tkwie właśnie w takiej sytuacji... byłam z chłopakiem, byliśmy szczęśliwi a on nagle przestal się do mnie odzywać i kompletnie nie wiem co zrobiłam źle. Łatwo jest powiedzieć, że najlepiej zapomnieć ale trudniej Kjuż to wykonać. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. świetna stylizacja, a miejsce na sesje wprost wymarzone...
    zapraszam do siebie:http://mamariw.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. AnonymousJune 17, 2016

    Sytuacja, którą opisałaś jest taka oczywista. Niestety...
    Śliczna stylizacja, w wymarzonym miejscu.

    http://hot-schot.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Fajne zdjecie, co do tekstu die nie wypowiem, bo nie utożsamiam się z nim.

    ReplyDelete
  58. Hej! Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Awards! Mam nadzieję, że z chęcią odpowiesz na moje pytania :)
    swiatniewidzialnej.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie!

    http://ksiazkaprzyjacielem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Jak to przeczytałam poczułam się jak ja 5 lat temu. Dokładnie znam ten ból, ale minął na szczęście w końcu :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    ReplyDelete
  61. Jesteś prześliczną dziewczyną i uważam że delikatny makijaż dodaje Ci uroku a nie szpeci jak napisał ktoś w komentarzach wyżej. Miło czyta się posty ludzi którzy oprócz ślicznej buzi mają poukładane w głowie :D Oby tak dalej !

    ReplyDelete
  62. Jestem zachwycona Twoją sukienką i urodą <3 Co do tekstu to cóż, większość osób coś takiego w pewnym momencie życia przeżywa.

    ReplyDelete
  63. Więź musi być ścisła jeżeli sie rozluźni nic z tego..

    ReplyDelete
  64. Jakie ty masz cudowne wlosy *.*
    Zapraszam do siebie http://dagmaraaugustyn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Fajnie to napisać i trochę przygnębiająco, bo kurczę, ludzie przychodzą i odchodzą, a najgorsze jest to, że niby możemy to kontrolować, ale nie zawsze. Świetne zdjęcia i piękna sukienka. :) Arleta

    ReplyDelete
  66. Najgorsze jest to kiedy odchodzi od nas bliska osoba, która była zdrowa, młoda i nagle umiera... przykre.

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  67. Sukienka śliczna i miejsce tak samo!

    ReplyDelete
  68. Bardzo życiowy wpis, super!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  69. Sliczna sukienka swietnie w niej wygladasz :)

    doblazness.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Któryś raz z kolei odwiedzam Twojego bloga i nie mogę uwierzyć, że masz 13 lat. Piszesz o tym, co przeżyła większość dziewczyn, niestety tak to w życiu jest. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Świetnie to przedstawiłaś :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Niestety czasem tak właśnie w życiu bywa, ale takie sytuacje również nas czegoś uczą, chociaż na początku widzimy wszystko w ponurych barwach.

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL

    ReplyDelete
  73. Zapominanie o kimś może trwać wieki. Sama mam taką "wadę", że mimo najszczerszych chęci nie potrafię zapomnieć o osobach, które były ważne, a które odeszły. I kiedy już myślę, że wszystko jest ok to głupia piosenka potrafi mi o tym kimś przypomnieć, a ja wracam myślami do tamtych chwil. Na szczęście - do nikogo nigdy nie chowam urazy. Choćby ktoś zranił mnie jak nigdy, po krótkiej chwili wybaczam i pamiętam tylko to, co dobre. Bo po co zatruwać świat tymi złymi wspomnieniami?

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Jaka śliczna sukienka! Uwielbiam sukienki czy to bluzeczki z kołnierzykami, najlepiej o kontrastowym kolorze :) Dodaje takiego dziewczęcego uroku, do tego wracamy się trochę do dawnej mody... A jakie piękne widoki!
    Pozdrawiam i zapraszam w miarę możliwości do mnie: www.tylewnasdobrego.blogspot.

    ReplyDelete
  75. Prawda. Bardzo trudno zapomnieć o kimś ważnym. Śliczne zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete