June 19, 2016

I LIKE FASHION?

Tak dawno nie pisałam luźnego posta. Nie pisałam czegoś nad czym nie ma co się zastanawiać. Kiedy założyłam bloga myślałam, że będzie on o modzie, makijażu, kosmetykach. O tym wszystkim co możemy znaleźć na kanałach Beauty. Jednak blog to nie YT. A moda czy kosmetyki to nie moja bajka. Od zawsze to uwielbiałam. Jednak nie chcę aby mój blog kręcił się tylko wokół tego. Dlatego odkąd założyłam bloga oddalałam się od tematyki w jakiej myślałam, że będę go prowadzić. Wtedy chciałam odnaleźć siebie. Odnaleźć to, co kocham. Kocham pisać. Wypowiadać się. Przelewać na klawiaturę to, co leży mi na sercu. Chcę to z siebie wyrzucić i dzielić się z innymi.

Kilka dni temu dostałam propozycję współpracy. Tak, wiem co pisałam wyżej. Jednak wspomniałam też o tym, że lubię modę. Nie chcę aby cały blog kręcił się wokół tego. Jednak nie chcę się też ograniczać. Chciałabym aby osoby które lubią modę znalazły tu też coś dla siebie. Uwielbiam tworzyć outfit'y, dlatego w każdym poście jakiś się pojawia. A taka współpraca mogłaby trochę wzbogacić moje stylizacje. Co o tym myślicie? Chyba każdy wie, że aby współpraca mi się udała potrzebuję Waszej pomocy. Jest to duże wyzwanie. Jednak uważam, że jest nas dużo i możemy wspólnie dać radę. Dlatego jeśli lubisz wpadać na mojego bloga, aby czytać treść posta czy popatrzeć na stylizację, proszę kliknij w 2 linki na dole. Każde kliknięcie ma dla mnie duże znaczenie! Będę Ci bardzo wdzięczna jeśli klikniesz!
                                                             click                                                     click
MINI KONKURS 
Wystarczy podać cenę tych 2 rzeczy, a ja w następnym poście polecę 5 waszych blogów!

79 comments:

  1. Piękny kolor szminki :)

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja :) Bardzo ciekawe rzeczy..poklikane, moge prosić o to samo ?
    Mój blog będe wdzięczna :)
    $ 22,79
    $ 10.79

    ReplyDelete
  3. wybralas bardzo ładne rzeczy i życzę powodzonka we wspołpracy :D
    poklikane of kors <3
    sukienka 10.79$ plecaczek 22.79 $
    prawdziwablondynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pięknie wyszłaś na zdjęciach :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIC O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    ReplyDelete
  5. Pięknie :D Poklikałam: 22,79 i 10,79


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ta sukienka jest po prostu idealna, gdzieś chyba już widziałam taki wzór, jednak chyba na koszulce, a plecak jakoś nie za bardzo robi wrażenie. Raczej nie mój... styl?
    Sukienka - 10.79 $
    Plecak - 22.79 $

    Świetny blog, obserwuję :)

    http://papergirlx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja w tamtym tygodniu dostałam dwie propozycje współpracy, ale odmówiłam. 22,79 i 10,79
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia. To ważne, żeby szukać tego, co nam odpowiada, nawet jeżeli chodzi tylko o tematykę bloga.
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. po klikane
    10.79
    22.79
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  10. 22.79, 10.79 świetnie że zaproponowano ci współprace, mam nadzieję że wszystko się uda bo to naprawdę fajna opcja :) sama lubię tworzyć i oglądać różne stylizacje :) trzymam kciuki za owocną współpracę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia świetne jak zawsze! :) pozdrawiam gorąco!!! typoweblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Gratuluję współpracy, życzę Ci tego abyś była z niej bardzo zadowolona. Poklikałam :)

    ReplyDelete
  13. Nogi do nieba *_*
    Co masz na ustach? Śliczny kolor, mega ci pasuje.
    $22.79 $10.79 :D
    nxbrooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetnie wyglądasz :) Współprace zawsze wnoszą coś nowego do bloga :)
    Kliknęłam : 10,79$ , 22,79$
    Anonimoowa - Klik

    ReplyDelete
  15. Masz bardzo ciekawe spojrzenie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładnie wyglądasz.:)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Mam taką torbę holograficzną jak ten plecak, jest mega :)
    Pewnie, że pomogę - kliknęłam.
    Świetny outfit.
    42,99zł - sukienka
    90,79zł - plecak
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękna stylizacja, bardzo podoba mi się twój styl :) Poklikane, mam nadzieję że uda Ci się zawrzeć tą współpracę!
    cosska-life.blogspot.com/

    1. Elegant Vintage Women Long Sleeve Plaid Check Party Straight Mini Dress 42.99 zł
    2. Hologram Laser Schoolbag Students Harajuku Preppy Style Backpack 90.79 zł

    ReplyDelete
  19. Gratuluję współpracy :) Zasłużyłaś bo bloga masz fantastycznego :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia. Każdy z nas pisze na swoim blogu o tym, co mu idzie najlepiej i co lubi najbardziej. :) Ty lubisz pisać o tym co ci leży na sercu i bardzo dobrze ci to idzie. Zawsze wszystko w ciekawy i prosty sposób ujmiesz. Oby tak dalej! Pokliałam i życzę udanej współpracy. :)

    plecak - 22,79$
    sukienka - 10,79$

    ReplyDelete
  21. Ładnie wyglądasz, wiesz masz taką urodę modelki. :)

    ReplyDelete
  22. Pierwsza cena to 10.79$, a druga to 22.79$ :)
    Super stylizacja, spodobały mi się ostatnio spodnie z wysokim stanem - w sumie to taki trochę ratunek jeśli mamy bluzki które nam się skurczyły lub po prostu mamy nieco krótsze niż pozostałe. Ja bym takich potrzebowała do jednej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: tylewnasdobrego.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Fajnie, że chcesz urozmaicić bloga i wstawiać także coś, co zainteresuje modomaniaczki ;)
    Poklikałam, 10,79$, 22,79$

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com :*
    Moglabym Cie prosic o klik w link do koszuli w najnowszym poscie? ;)

    ReplyDelete
  24. Świetne spodnie :) + obserwuję i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  25. Hejka super post.Strasznie mi się podoba,że napisałaś całą prawde.
    Pierwsza cena 10,79dolarów a druga 22,79 dolarów.
    patsonblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Czasem na blogach własnie brakuje takich luźnych postów. Fajne zdjecia i stylizacja.
    sukienka 10.79$
    plecak 22.79 $
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Wierzę, że uda ci się z tą współpracą! Masz cudowny kolor pomadki na ustach! Jeśli interesujesz się modą to zapraszam też do mnie! MÓJ BLOG (KLIK!)

    ReplyDelete
  28. Przepięknie wyglądasz! :) Świetnego masz bloga, obserwuję + poklikane :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. plecak - 22,79$
    sukienka - 10,79$
    Super stylizacja:)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Klikniete, suuper zdjęcia kochana!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    ReplyDelete
  31. Ślicznie wyglądasz w takiej pomadce :)

    Pozdrawiam! ♥ klik

    ReplyDelete

  32. 42.57, 90.79 zł
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  33. Sukienka 42.57 zł
    Plecak 98.92 zł
    Przyszłam do ciebie z bloga Wiktorii i powiem szczerze że, nie żałuje :)
    Jesteś bardzo ładna :)

    http://majaikarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ślicznie wyglądasz, jak na 13 lat bardzo dorośle!:)
    1. 10.79$
    2. 22. 79$

    ReplyDelete
  35. Jeju, zazdroszczę Ci urody! A styl to już jezu haha :D


    Zapraszam do siebie! ;) http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Sukienka- 42.57zł
    Plecak- 98.92zł
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Świetny post :*
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Pięknie wyglądasz :D Masz takie śliczne włosy plus pasuje Ci taki kolor szminki :) całość rewelacja :D
    kliknęłam :D
    czy mogłabyś kliknąć u mnie ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ślicznie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Świetne zdjęcia :) Oczywiście, pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Poklikane :). Zrobisz to samo u mnie ? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/sammydresscom-ii-sheincom.html

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    ReplyDelete
  42. Też zaczęłam współpracę z tym sklepem, kliknęłam ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Nie powinnaś się ograniczać, skoro dostałaś propozycję współpracy - skorzystaj. Raczej warto :) Poklikane!
    Sukienka - 10.79 $
    Plecak - 22.79 $
    Zapraszam♥

    ReplyDelete
  44. Piękny kolor szminki. :)

    ReplyDelete
  45. cena ''bluzki''-42, 36 zł
    plecak-85,94 zł
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  46. Bardzo ładna bluzka, nie wiem czemu, ale bardzo mi się takie podobają!
    Wspomogłem klikając. Pozdrawiam :)

    Hacki do gier online

    ReplyDelete
  47. Bardzo ładna stylizacja! Poklikałam w linki i na dowód podaję cenę. Bluzka 44.17zł, plecak 89.60zł. Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Nie wiem czemu, ale bardzo podoba mi się Twoja uroda. Fajnie, że przelewasz na bloga swoje myśli i lubisz to robić, bo ciekawie się czyta teksty, które piszesz. Współprace są dobre, bo urozmaicają bloga, dlatego jestem jak najbardziej za, abyś się ich podejmowała! :) 44.17zł, 89.60zł, plecak jest śliczny! Arleta

    ReplyDelete
  49. Cudowny plecak! Współprace są potrzebne, właśnie dlatego, byś mogła rozwijać swoją modową pasję. :-)
    44,17
    89,60
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Genialna stylizacja! Własnie, rób to co kochasz i idź do przodu! Nie poddawaj się nigdy ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  51. Trzeba od czasu, do czasu urozmaicać bloga, bo ludzie mają różny gust- jeden lubi mode, drugi posty tematyczne, dlatego warto tworzyć różnorodne wpisy, by poszerzyć grono naszych czytelników. :) Śliczna stylizacja, poklikałam. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Gratuluję współpracy i życzę powodzenia! Oczywiście poklikane - sukienka kosztuje 10,79$, a plecak 89,60 złotych. Uważam, że jesteś bardzo ładna, stylizacja również śliczna i świetny post!

    http://shiirox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Fajna stylizacja. Gratuluję współpracy i chętnie pomagam :)
    Sukienka - €9.92
    Plecak - €20.13

    ReplyDelete
  54. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach ! Życzę udanej współpracy ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. świetnie wyglądasz- jak najbardziej moje klimaty ! <3

    oczywiści pomagam i klikam :) 44,17zl, 89,60 zl


    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w sukienkę Sheinside oraz bluzkę z poprzedniego posta? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    ReplyDelete
  56. Hej mam do ciebie sprawe skontaktuj sie prosze ze mna olivkv.blog@gmail.com

    ReplyDelete
  57. Wspolprace,ach w wielu przypadkach nic z nich dobrego nie ma, dziewczyny popadają w bycie tumbrl i są takie same jak tysiące innych, zatracaja swoją indywidualność, mam nadzieję, że w Twoim przypadku tak się nie stanie :) mocno 3mam kciuki żebyś nie zatracila siebie i swojego stylu
    21,79 plecaczek
    10,78 sukienka

    Zapraszam do siebie na posta ,,how to wear cullottes" i inne :) tematyka bardzo modowa, plus odrobinę diy i ciy
    mamariw.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Gratuluję współpracy. Powodzenia!
    kinga-wajman.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Przepiękna stylizacja, ale czy nie za gorąco ? :)
    Poklikane:
    22,79 i 10,79

    Zapraszam do mnie - https://doublelattebreak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Zupełnie nie wyglądasz na 13-latkę! :O Ładne zdjęcia. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Kochana, ale super stylizacja! Bardzo dojrzale wyglądasz;)

    http://icedaughter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Taka współpraca to super rzecz!
    Poklikałam ;)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Piękne zdjęcia! <3
    Gratuluję współpracy, poklikałam.
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  64. Mega fajna stylówka :D
    Pozdrawiam. http://niegrzeczna1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Wow! Amazing inspirations

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/anna-yakovenko-moroccan-style-collection.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ReplyDelete
  66. Nie ograniczaj się, bo po co? Pomogę Ci, bo wiem, że wykorzystasz tą współpracę :)
    9.87€, 20.03€

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    ReplyDelete
  67. śliczna stykówka
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. wspaniale zdjecia! jestes przesliczna :*
    22,79
    10,78
    pozdrawiam!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Poklikane :D
    oczymakibica.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Super, klasycznie! :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Powodzenia przy współpracy! Śliczny look! :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  72. Życzę powodzenia w zdobywaniu współprac i tworzeniu stylizacji :)

    Kiudlis.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Kliknęłam w linki:)Mam nadzieję, że nie jest za późno.
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete