June 27, 2016

AM I REAL?

Wpisuję w wyszukiwarkę nazwę mojego bloga. Chcę wejść już w link jednak coś przykuwa moją uwagę. Jest to link do bloga osoby, która rzekomo nazywa się tak jak ja. Z ciekawości wchodzę w link. Pierwsza myśl? "Co to do cholery jest?". Jakiś czas temu, przez przypadek mój znajomy natknął się na 'moje' konto na Fb. Jednak nie było to moje konto. Ktoś postanowił podszywać się pode mnie. Musiał być to ktoś, kto wiedział o moim blogu, bo zdjęcie profilowe było zamieszczone tylko na nim. Jakoś sobie z tym poradziłam i konto zostało usunięte. A teraz to? Cały blog wyglądał tak jak mój. Wszystko zostało dosłownie potraktowane metodą 'kopiuj, wklej'. Nawet obserwacje zostały wklejone. Co mam teraz zrobić? Wchodzę na rzekomo mojego bloga. Wypełniam formularz odnoście podszywania się pode mnie. Teraz zostało mi tylko czekanie. Następnego dnia wchodzę na pocztę. Dostałam e-mail od google. Moje zgłoszenie nie zostało przyjęte. Wypełniam formularz kolejny raz i kolejny raz. Znów nie zostały przyjęte. Czy popełniłam jakiś błąd? Okazuje się, że tak. W dołączonym załączniku w formularzu zapomniałam dodać mojego aktu urodzenia. Teraz mi się udało. Formularz został przyjęty. Bloga już nie ma.

5 blogów na które Was serdecznie Zapraszam!

101 comments:

  1. Wow, co się dzieje w dzisiejszych czasach! Dobrze, że wszystko się dobrze skończyło :)
    PS. Sukienka przepiękna <3

    http://proteinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super sukienka! Fajne zdjęcie z koleżanką, ponieważ widać kontrast, pomiędzy Twoją sukienką, a Jej :*
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nie rozumiem po co się pod kogoś podszywać, bo prędzej czy później to wyjdzie, a nawet obserwacje i 'fani' nie są prawdziwi, bo są tylko skopiowani.
    A sukienka super!

    ReplyDelete
  4. Hmm dziwna sprawa myślę że ktoś zwyczajnie po złości ci to zrobił Ale po co? Najważniejsze że już sobie z tym problemem poradziłaś :)

    ReplyDelete
  5. Rozumiem Cię, to mega wkurzające, gdy ktoś, kogo nawet się nie zna, podszywa się pod kogoś, tylko aby go wkurzyć, bo zazdrości mu tego co osiągnął, a sam tak nie potrafi.. I w dodatku kopiowanie, jakby nie miało się kompletnie pomysłu ani na siebie, ani na blog, ale lepiej jest w końcu być tak 'oryginalnym', aby stosować metodę 'kopiuj, wklej'.. Tacy ludzie są żałośni..

    ***
    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczna biała sukienka :)

    ReplyDelete
  7. Aż nie wierze, że komuś chce się bawić w takie fake blogi i profile ;o Masz śliczne włosy! :)

    ReplyDelete
  8. Jejku, ta historia nie mieści mi się w głowie! To bardzo dziwne, że komuś chce się tracić tyle czasu i wyprawiać takie okropne rzeczy, współczuję.
    Śliczne zdjęcia, Twoja sukienka jest boska! *-*
    PS W tytule popełniłaś błąd, powinno być "AM I REAL?", zadając pytanie, stosujemy inwersję.

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Przykre, że w dzisiejszych czasach ludzie robią takie rzeczy ;/
    Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Nie rozumiem, dlaczego ludzie się podszywają pod innych. Pewnie mają zbyt dużo czasu i zazdrości w sobie. Dobrze, że poradziłaś sobie z tym problemem. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ludzie naprawdę potrafią być podli.. Najważniejsze, że konto jak i blog zostały usunięte! ;)

    killa.killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jeju. Nie do pomyślenia, że są ludzie, którzy tak bardzo chcą się podszyć pod kogoś innego.
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja kedyś znalazłam na fb Annę Kowalską z moimi zdjęciami z instagama XD
    cudowne zdjęcia :D
    nxbrooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Dziwna sprawa... Na Twoim miejscu pewnie też bym się zdenerwowała, ale najważniejsze, że wszystko jest już dobrze :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w wakacyjnym konkursie:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Takie zachowanie jest po prostu żałosne. Widać zazdrość :)
    obserwuję♥
    karilleyn ♥KLIK♥

    ReplyDelete
  17. Przykra sytuacja Cię dotknęła,ale dobrze że sobie poradziłaś :>

    ReplyDelete
  18. Śliczna sukienka :) Dziwna sytuacja:o


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. No nie źle ;x ludzie to mają pomysły masakra ;x
    dobrze, że ci się udało :)
    super zdjęcia :>
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  20. Nie wiem jak ludzie mogą tracić czas na takie kopiowanie kogoś nawet specjalnie...
    Dobrze, że udało Ci się to konto na FaceBook'u usunąć :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ludzie są dziwni :/ Cudowna ta biała sukieneczka :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. śliczne włosy bmellx.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Przykra sytuacja, gdy ktoś się podszywa pod Ciebie. Dziwie się, bo trzeba mieć zbyt dużo wolnego czasu, by tak się bawić.
    Cudna sukienka, a ostatnie zdjęcie po prostu idealne *-*

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ludzie nie mają granic. Kopiuja czyjeś dzieło i poszywaja się pod innych. Współczuję ci mega, ale cieszę się że blog został usunięty tej fałszywej właścicielki. Pozdrawiam. niegrzeczna1999.blospot.com

    ReplyDelete
  25. przykra sytuacja :( śliczne zdjęcia! http://paulaparszewska.blogspot.com/2016/06/konkurs.html?m=1 konkurs! Zapraszam

    ReplyDelete
  26. Nie fajna i przykra sytuacja. Jak tak można się pod kogoś podszywać? Dobrze, że sobie poradziłaś z tym! :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  27. To musiało być przykre. To zatrważające do czego mogą w tych czasach posunąć się ludzie. Dobrze, że już wszystko okay. Życzę Ci, żebyś więcej nie musiała doświadczać takich sytuacji. :*
    Przepiękna sukienka i zdjęcia. ♥

    ReplyDelete
  28. oja ! Nie wiem co ludzie mają w głowach kopiując...dobrze,że blog już skasowany. A co do stylizacji - wyglądasz przepięknie! Ja miałam iedyś tak na jednym z kont na portalach, wydało się, bo znajomy zauważył i do mnie napisał, że do niego pisałam a ja w ogóle nie wiedziałam o co chodzi ;/
    Sandicious

    ReplyDelete
  29. O jaa :o Dziwna sytuacja. Dobrze, że udało ci się odkryć tego fałszywego bloga i fb

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    ReplyDelete
  30. Nie rozumiem takich ludzi.. Po co robić kopie?
    Pięknie :*


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Mi się to nigdy nie zdarzyło ale nie lubię ludzi którzy oszukują..niby po co??
    Eh.. szkoda gadać. Nie wiem moze mają frajdę z tego?
    Śliczną masz sukienkę.
    obserwuję jasnowlosapisze.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Śliczna sukienka :3

    ReplyDelete
  33. Dobrze, że wszystko ma swój happy end :) Uważaj teraz!

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    ReplyDelete
  34. Kurcze, nie rozumiem takich osób... Co one chcą w ten sposób osiągnąć...
    Widać ktoś musi Ci mocno zazdrościć! Zdjęcia są prześliczne :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Julia's Secret

    ReplyDelete
  35. Piękna sukienka i cudowne tło do zdjęć<3
    Kurczę ludzie nie mają swojego życia chyba skoro podszywają się pod innych..chore!

    http://www.justcleo.pl/2016/06/personalised-gift-ideas-for-someone.html

    ReplyDelete
  36. Po co ludziom podszywać się pod kogoś innego.. nigdy tego nie zrozumiem. Patrz pozytywnie.. ktoś Ci zazdrości skoro tak bardzo chce być jak ty, że aż zamienia się w Ciebie(żartuję oczywiście)
    Oby sytuacja szybko się rozwiązała!

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. O kurczę, bardzo współczuję takiej sytuacji! Nie rozumiem, dlaczego ludzie wyprawiają takie rzeczy...
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    ReplyDelete
  38. O masakra, współczuję. Dobrze jednak, że wszystko się dobrze skończyło :). Ci ludzie to naprawdę swojego życia nie mają..
    Jaka piękna ta sukienka *.*
    Pozdrawiam i miłych wakacji życzę!
    Zapraszam do mnie;
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Często spotykałam sie z tym ze ktos podszywał sie pod blogerki które bardzo lubie. Mam nadzieje ze jakos sobie poradzisz! Piękne zdjecia:)

    ReplyDelete
  40. Masz mega fotograficzną urodę! Zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Podszywanie się pod kogoś innego to jak dla mnie kompletna obrzydliwosc :) piękne zdjęcia i sceneria!

    ReplyDelete
  42. Teraz coraz częściej zdarzają się takie sytuacje, kiedy ktoś się pod kogoś podszywa..
    Piękne zdjęcia, sukienka bardzo mi się podoba! <3

    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  43. W dzisiejszych czasach już nic mnie nie zdziwi...
    Piękna biała sukienka, bardzo podobną miałam na przebranie w dniu ślubu :)

    ReplyDelete
  44. Dobrze że wszystko już się unormowało, kompletnie nie rozumiem podszywających się ludzi a często spotykam takie sytuacje na fb

    Truskaweczka (klik)

    ReplyDelete
  45. ale dziwna sytuacja!!! ale dobrze, że sobie z nią poradziłaś.. w dzisiejszych czasach tak łatwo o podszywanie się pod kogoś.. żałosne.
    Świetna jest ta sukienka!!
    ann-aspiration

    ReplyDelete
  46. gratuluję tego, że się nie dałaś i wkońcu usunęli tamtą stronę.
    a propo. sukienka biala jest cudowna, Zdradziłabyś, gdzie ją kupiłaś? :)
    bylabym bardzo wdzięczna

    in-the-white.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Jeśli kopiuję, to tylko w punktach ksero- gdy ktoś powiela kogoś, uważam go za zero! :)
    Najwidoczniej ta osoba ma problemy ze sobą i jest zakomplksiona, a Ty jesteś ladną dziewczyną, więc postanowila to wykorzystać....


    bardzo dobrze, że tak szybko zareagowlaś - brawo!

    super wyglądasz !
    fantastyczna sukienka <3

    ReplyDelete
  48. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  49. Cudownie prezentujesz się w takim eleganckim wydaniu <3

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Dobrze znam tą sytuację z "kopiowaniem" bloga. Mi na szczęście udało się bez żadnego zgłaszania. Napisałam z prośbą o usunięcie do właścicielki - nie odpisała, ale bloga usunęła. Chore, że ludzie w tych czasach robią takie rzeczy.


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. dobrze że się udało usunąć 'fałszywego' bloga! super zdjęcia, w sukience wyglądasz slicznie, chociaż biały to nie mój kolor, ale Tobie bardzo pasuje :)
    kariaxv.blogspot

    ReplyDelete
  52. Naprawdę czasami zazdrość ludzka nie zna granic -.- Dobrze, że zareagowałaś ^^ Miałam raz podobną sytuację, ale wszystko skończyło się dobrze ^^ Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Świetny blog, na pewno będę zaglądać częściej dlatego zaobserwowałam :) Zapraszam do mnie http://kolorowyzakatek123.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. W dzisiejszych czasach każdy chce być kimś innym niż jest :) Masz śliczne włosy :) Zdjęcia świetne, stylizacja również :)

    Kiudlis.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Wyglądasz jak księżniczka ^^ piękne zdjęcia ;D

    grlfashion.blogspot.com
    odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    ReplyDelete
  56. Prześliczna sukienka :) bardzo Ci pasuje :)
    http://izblogmod.cba.pl/

    ReplyDelete
  57. Nie raz miałam taka sytuacje, ze ktos sie pode mnie podszywal... Czy to Facebook, czy Tinder haha. No cóż, nic z tym nie zrobimy, jedyne co możemy to zglaszac takie konta...
    Jestes mega śliczna dziewczyna, myslalam, ze masz conajmniej 15 lat, a tu patrzę- 13 :)


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. To co Ci się przydarzyło jest okropne, nie rozumiem skąd w ludziach tyle zawiści żeby bezczelnie podszywać się pod jakąś osobę w Internecie. Dobrze, że udało ci się to wszystko ułożyć.
    Ślicznie wyglądasz ♥
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    ReplyDelete
  59. Ludzie to są świnie, masakra. ;)
    Świetnie wyglądasz!:)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Niestety ludzie w tych czasach są zdolni do wszystkiego..
    Śliczne zdjęcia :)
    A w wolnej chwili zapraszam do siebie, może zostaniesz na dłużej :D
    http://paulinablogxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Zawsze mnie zastanawia co kieruje takimi ludźmi :) Całe szczęście, że blog już usunięty!

    papcinek.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Śliczna sukienka wyglądasz jak księżniczka :)
    pozdrawiam i życzę udanych wakacji :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  63. Ludzka zazdrosc czy moze nienawosc do kogos? Nikt sie tego nie dowie:)
    Odpowiadam na kazda obserwacje.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Kompletnie nie rozumiem takich ludzi. Kiedyś miałam podobną sytuację, ktoś podszywał się za mnie na Facebook'u. To powinno być karalne!
    Ładne zdjęcia. :*
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  65. śliczne zdjęcia!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Przykre jest to, że niektórzy ludzie nie mają już żadnych hamulców i są zdolni do takich czynów. Ale najważniejsze, że blog został już usunięty. Przepiękne zdjęcia! Zostaję na dłużej, obserwuję ;)
    Zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    ReplyDelete
  67. Nie rozumiem jak można przywłaszczać sobie czyjąś pracę. ;/ Ślicznie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  68. Niestety, niektórzy ludzie nie myślą nad tym co robią. Piękne zdjęcia *.*

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. O matko, nie do wiary... Ludzie to mają pomysły! Nie miałam pojęcia, że nawet obserwatorów się da skopiować. Ale nie dowiedziałaś się, kto to był?

    ReplyDelete
  70. Nienawidzę tego typu akcji, podszywania się. Nie widzę w tym sensu, a ludzie robią to chyba tylko po to, by się dowartościować.
    Przepiękne zdjęcia! Obserwuję ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Serio? Boże.. Jak można niby obserwatorów skopiować? Zapracowałaś sobie na to, to masz. Nie przejmuj się, takich ludzi jest coraz więcej -.-
    mój blog

    ReplyDelete
  72. Ja nie wiem, jak można się tak pod kogoś podszywać ;/
    www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  73. Jak mozna sie pod kogos podszywac, krasc czyjegos bloga, zyc na koszt kogos kto ciezko pracuje na swoj sukces rozwijajac swoje pasje? Dla mnie nie miesci sie to w glowie. Na cale szczescie wszystko skonczylo sie dobrze i udalo sie pozbyc tej strony.
    Obys nie spotkala sie z takimi sytuacjami juz nigdy wiecej.

    A w wolnej chwili zapraszam do mnie http://nastolatka-za-granica.blogspot.co.ke

    ReplyDelete
  74. To musi być straszne uczucie widzieć jak ktoś dosłownie kradnie Twoją ciężką pracę. Cieszę się, że wszystko dobrze się skończyło.
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. sukienka 10/10
    Diamondskyandi.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Jej współczuję, co ludzie potrafią wymyślić z zazdrości.. Dobrze, że udało Ci się to zakończyć.
    Śliczna sukienka i naszyjnik też cudowny ;)
    La-karolla.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Dziwne. Ktoś musiał się postarać, żeby coś takiego Ci zrobić. Masakra. Tylko po co? Dobrze, że się już to dobrze skończyło. Śliczne zdjęcia i sukienka <3 Ogólnie bardzo fajny blog i obserwuję :)

    maryjozwiak.blogspot.com - mój blog ♥

    ReplyDelete
  78. Bardzo fajnie wyglądacie w tych sukienkach ;) udanych wakacji!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  79. jeseś piękna, tylko prosze wiecej zdjęć morza :)

    ReplyDelete
  80. Takie sytuacje zdecydowanie nie należą do przyjemnych. Na szczęście wszystko się dobrze skończyło.
    Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  81. To okropne, że inni podszywali się pod Ciebie. Bardzo fajna sesja :)
    Zapraszam na mój blog: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz :)

    ReplyDelete
  82. okropne zachowanie :/ pięknie wyglądasz :>
    Mój blog-klikkk

    ReplyDelete
  83. Niestety, ale takie zachowania pojawiają się coraz częściej. :/

    ReplyDelete
  84. Świetnie wyglądasz :)
    Obserwujesz

    ReplyDelete
  85. Bardzo nieprzyjemna sytuacja. Trudno jest mi zrozumieć jak można robić coś takiego... To już nie tylko kradzież własności intelektualnej, prawa autorskie i tak dalej, ale podszywanie się pod kogoś. Ale niestety to zdarza się coraz częściej.

    ReplyDelete
  86. Już kiedyś też spotkałam się z taką sytuacją. Dość specyficzna i nie wiem co kieruje takimi ludźmi :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  87. Prześliczna sukienka !!!!

    Nietypowy parowy-lifestylowy blog. Zapraszamy serdecznie do nas :) Dan& Alex- klik

    Co powiesz na wzajemną obserwację ?:)

    ReplyDelete
  88. Dobrze, że wszystko dobrze się skończyło :)
    http://official-natalia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Cudne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Bardzo dziwna sytuacja. Ale na szczęście tamten blog został usunięty.
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Nie rozumiem ludzi, którzy przywłaszczają sobie czyjąś ciężką pracę, czy też podszywają się pod innych. Czy aż tak wstydzą się własnej tożsamości, że wolą udawać kogoś kim nie są?
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. komus się chyba bardzo nudziło, że się pod ciebie podszył, albo zrobił to specjalnie, aby cię zdenerwować. zgłaszaj naruszenie do skutku, poproś swoich znajomych aby tez to zrobili. na pewno dasz radę ; )

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Bardzo Ci współczuję , ludzie naprawdę są straszni .
    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  94. Okropne zachowanie :// Śliczna sukienka :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  95. Przepiekne zdjęcia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    ReplyDelete
  96. Niestety niektórzy ludzie nie potrafią uszanować praw autorskich :/
    Zapraszam do mnie: https://bezdenny-ocean.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  97. ale piękne fotografie! mają klimat <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  98. Ludzie są po prostu żałośni, zamiast wykazać się kreatywnością, wolą żerować na pomysłach innych. Dobrze, że sobie z tym poradziłaś.
    Cudne włosy!

    ReplyDelete
  99. Ślicznie wyglądasz w tej sukience ;) Cudny naszyjnik ;p
    A co do bloga to niezła sprawa haha, choć pewnie bym się zdenerwowała gdyby mnie to spotkało :)

    ReplyDelete