July 03, 2016

AM I EMPTY?

Masz przyjaciela. Pewnego razu kłócicie się. Przestajecie ze sobą rozmawiać. Nie spędzacie już razem czasu. Musisz poznać się z innymi. Poznajesz bliżej kilka fajnych osóbek. Znałeś ich już wcześniej, jednak byli to zwykli znajomi. Nie wiedziałeś, że polubisz ich tak bardzo. Chcesz spędzać z nimi czas. Jednak staje pomiędzy wami wpływowa osoba. Rozdziela was. Sprawa, że Ci których polubiłeś spędzają z Tobą mniej czasu. Wielu osobom mówi kłamstwa na Twój temat. Nazywa Cię pustą. Przy Tobie udaje. Udaje dobrą koleżankę. Jednak Ty wiesz jaka ona jest. Sprawia Ci wiele przykrości. Sprawia, że jesteś totalnie wyobcowany ze społeczeństwa. Tracisz na pewności siebie. Twoja samoocena spada w dół. Wszystko tkwi w Tobie. Nie masz komu się zwierzyć. Po dość długim czasie wszystko powoli zaczyna się układać. Osoby, które polubiłeś zaczynają zauważać jak ta osoba na nich wpływa. Zaczynają spędzać z Tobą czas. W końcu masz znajomych, których od tak dawna chciałeś mieć. Jednak ile musiałeś przejść aby mieć znajomych? Ile musiałeś to znosić? A to wszystko sprawiała jedna osoba. Osoba, z którą nie chcesz mieć już nic wspólnego. Osoba, na którą nie potrafisz już patrzeć.

122 comments:

  1. Dobrze napisane :) tak prawdziwie :)
    super zdjęcia :D ładnie wyglądasz ^^
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  2. Rewelacyjna spódnica! :)
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  3. Masz bardzo fajny styl pisania postów :) Ciekawa notka, dająca dużo do myślenia, ale tak to już w życiu jest, że czasem musimy dużo złego przejść aby w końcu było dobrze ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do siebie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  4. Wow! Notka bardzo, ale to bardzo życiowa. Mówi o sytuacji, która nas często niestety spotyka. Genialnie piszesz ;) Zdjęcia prześliczne ;3 Widać, że tworzysz swoje stylizacje! I na dodatek bardzo dobrze Ci to wychodzi ;) Świetny wpis. Czekamy na kolejny :* Pozdrawiamy i ślemy uściski ^^

    ReplyDelete
  5. Świetnie napisane! Miałam podobną sytuację, jednak u mnie te znajomości popsuły się na zawsze... :( Jednak może i lepiej. Osoby, które wolą wierzyć obcej osobie, zamiast przyjaciółce to chyba nie do końca prawdziwi przyjaciele. Na szczęście szybko poznałam nowych znajomych, z którymi utrzymuję kontakt do dziś.

    http://im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Notka faktycznie życiowa :) ślicznie wyglądasz, robiłaś coś z włosami? :)

    ReplyDelete
  7. Przyjaciele przychodzą i odchodzą, dlatego nie warto oddawać komuś całego swojego serca. Bardzo przywiązuję się do ludzi, ale nie jest to wcale dobre ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Pięknie napisane i tak prawdziwie!

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Hm.. skąd ja to znam? Miałam kiedyś mnóstwo znajomych, przyjaźń z niewłaściwą osobą zabrała mi tak naprawdę praktycznie wszystko... została jedna osoba. Jednak od tamtej pory mam ogromne problemy z zaufaniem do innych..
    Zapraszam na konkurs :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs.html

    ReplyDelete
  10. Znam to wszystko doskonale, niestety przechodziłam takie coś nie raz...
    Bardzo fajne zdjęcia :) Świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  11. Cudne zdjęcia i problem ehh niestety bardzo dzisiejszy :(
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetnie piszesz, bardzo podobam mi się spódnica :)

    ReplyDelete
  13. Chyba każdy w swoim życiu to przechodził..
    Ja kiedyś zrobiłam kontrę mówiąc wprost przy wszystkich do osoby która obrabiała mi dupe (wybacz wyrażenie) powiedziałam do niej z czym ma problem..? Że jak jesteśmy same jest "uciu ciu" a za plecami obgaduje wymyśla historie wyssane z palca... i czy takie ma hobby czy coś z głową. Nie zależało mi już na tej znajomości (bo nie potrzebuje fałszywego koleżeństwa) nie wiedziała co ma powiedzieć i defakto wszyscy się odwrócili od niej za to że każdemu rogi przyprawiała...

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!♥

    ReplyDelete
  15. Fajnie wyglądasz. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  16. Z jednej strony miałam podobną sytuacje, choć nie wiem, czy po prostu coś o mnie nagadano, czy też po prostu już się nie rozumieliśmy. Przyjaciele jednak nie wrócili - znalazłam sobie nowych.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  17. Sama staram się w swoim życiu unikać takich fałszywych ludzi. Mimo wszystko kilka razy niestety na takie osoby natrafiłam... Nie miło wspominam te chwile.
    Ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twój outfit.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    ReplyDelete
  18. a ja dodam że bardzo ładnie dopasowałaś outfit!:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post! :)

    ReplyDelete
  19. Fajny post !
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    www.wedlugliska.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja myślałam, że mam przyjaciółkę i chłopaka. Widzieli jak moja koleżanka, która miała depresję bardzo negatywnie na mnie wpływa i wykorzystuje moją pomoc. Pokazali mi, że nie warto się z nią zadawać i mieli rację, ale po wszystkim zostawili mnie samą... Woleli siebie...NO cóż. Nie należy się załamywać. Prawdziwi przyjaciele zawsze pomogą :)
    Dzięki za odwiedziny.
    Zapraszam: mój blog♥

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam sposób w jaki piszesz :) Niestety teraz mnóstwo osób zachowuje się właśnie w ten sposób, ciężko trafić na tak na prawdę zgraną paczkę.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Na szczęście nigdy nie dotknęła mnie taka sytuacja. Śliczne zdjęcia ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Miałam kiedyś podobną sytuację. Fajnie napisane. :)
    Bardzo ładna stylizacja!
    http://monkeyywrites.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja zawsze staram się unikać fałszywych ludzi ;) piękne zdjęcia i stylizacja, wyglądasz zjawiskowo i przede wszystkim bardzo profesjonalnie! :)

    ReplyDelete
  25. Śliczna spódnica :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/06/summer-essentials-dresslink.html

    ReplyDelete
  26. Naprawdę wspaniały post, taki życiowy daje dużo do myślenia :)
    I stylizacja również bardzo ciekawa :D
    Zapraszam do siebie, może zostaniesz na dłużej, ja już obserwuje :)
    http://paulinablogxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetny wpis, bardzo podobają mi się zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  28. No niestety w życiu spotykamy i dobrych i złych ludzi. Trzeba to po prostu przetrwać. :)
    Fajna stylizacja.

    ReplyDelete
  29. Dpbrze napisane
    ♥♥♥
    Zachęcam do komentowania i obserwowania. Dopiero zaczynam ;)
    mój blog

    ReplyDelete
  30. Świetny styl pisania :D. Dołączamy do obserwatorów i czekamy na więcej :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Niestety tak juz jest ze zawsze znajdzie sie osoba ktora bedzie mowila klamstwa na nasz temat najwazniejsze jest to aby byc caly czas soba. Tak jak napisalas ludzie tak czy siak przejrza na oczy nalezy byc tylko silna osoba <3
    Piekne zdjecia masz przepiekne wlosy *_*

    Versjada

    ReplyDelete
  32. Genialne napisane ! Jest to bardzo prawdziwe czasem na swojej drodze spotykamy ludzi którzy nas po prostu krzywdzą :/
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Świetny post kochana, ślicznie wyglądasz :) nie lubię fałszywych ludzi a takich niestety jest na pęczki ;/

    ReplyDelete
  34. Napisałaś dokładnie moją historię! Niby krótki tekst ale nie mogłam się oderwać

    Truskaweczka (klik)

    ReplyDelete
  35. Każda osoba spotyka w swoim życiu taką właśnie nie fajną osobą, która potrafi tylko namieszać. Ładne zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  36. Niestety ja w swoim życiu trafiłam na wiele takich osób..
    Nawet z jedną się przyjaźniłam, a potem dopiero zobaczyłam jaka ona jest.
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  37. Bardzo fajna notka trochę podobna do sytuacji która przeszłam kilka miesięcy temu.Chodź nadal mam wrażenie jak by się to wszystko stało wczoraj. Wtedy straciłam najlepszego przyjaciela przez pewne osoby :( Bardzo długo to bolało...
    Bardzo ładne i profesjonalne zdjecia :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/07/zaufanie.html

    ReplyDelete
  38. Świetny post
    Taki życiowy
    Pozwala pomyśleć nad życiem i nad tym co się dzieje
    Wart zaobserwowania!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  39. Bardzo wartościowy post :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Świetny wpis.
    Śliczne zdjęcia
    U mnie na blogu konkurs zapraszam:
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Świetny post. Niestety nie zawsze życie jest kolorowe. Sama kiedyś przechodziłam przez podobną sytuację.
    Mój blog

    ReplyDelete
  42. Strata przyjaciela jest niezwykle bolesna. Bardzo życiowy post :)
    http://mska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. piekne zdjecia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    ReplyDelete
  44. Znam to niestety ;/ Super stylizacja, piękna spódniczka :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  45. Bardzo odoba mi się ta historia, trochę tajemnicza, ale z przesłaniem
    Mój blog

    ReplyDelete
  46. Podczas czytania cały czas miałam ciarki, lubię takie posty. Dają do myślenia.


    https://rougeper.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)

    ReplyDelete
  47. Miałam kiedyś podobną sytuację. Świetnie to opisałaś :)

    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Post, który można powiedzieć częściowo mnie dotyczył. Czytając miałam wrażenie, że jest tam cząstka mnie. Fajnie się czytało tą notkę. Bardzo mądrze napisana. A zdjęcia - wspaniałe. :)
    http://everything-will-be-fineee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Na świecie jest wiele takich osób, ktore jedynie przeszkadzają, ale w sumie każdy ma jakiś wpływ i nic nie dzieje się przypadkiem! :) Świetnie Ci w takim kolorku! ♥

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    ReplyDelete
  50. Cudowny post ;) uwielbiam takie życiowe wpisy :D Zapraszam na jej bloga -> xcysiaxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Jejku, zdjęcia są prześliczne. Stylizacja jest bomba. ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Cudowne zdjęcia. Co do treści - zawsze piszesz w taki inny, ale cudowny sposób. Lubię to!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. takie sytuacje czasem są nam w życiu potrzebne, niby nas ranią, ale dzięki temu możemy zrozumieć niektóre fakty ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  54. Niestety mnóstwo jest takich fałszywych ludzi. Ja również miałam z takimi do czynienia, ale najlepszą opcją jest się od nich odciąć.
    A stylizacja świetna!
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  55. Ciekawy temat posta. Chyba większość ludzi przechodziło przez taka sytuacje. Nie jest to miłe, aczkolwiek czasami naprawdę moze pomoc zrozumieć niektóre fakty. Jak to kiedyś ktoś powiedział - nic nie dzieje się bez powodu :) Każda sytuacja ma zarówno pozytywne, jak i negatywne strony.
    Bardzo ładne zdjecia, super wyglądasz
    Pozdrawiam
    Zuzb.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Bardzo dobrze napisane ;) świetny outfit.
    La-karolla.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Świetny post! :) Tak trzymać! :) Zapraszam na cover piosenki Sylwii Grzeszczak "Tamta dziewczyna". ;*


    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  58. Tyle razy przejechałam się na ludziach, że teraz po prostu boję się zaufać innym. Mam niewielu przyjaciół, a tak właściwie dwóch. Najlepsza przyjaciółka mieszka 2 tysiące kilometrów ode mnie i widujemy się raz w roku. Drugą osobą jest mój chłopak, który zdecydowanie jest najlepszą osobą na świecie i jest o wiele lepszy od wszystkich wcześniejszych fałszywych przyjaźni :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Cudowne zdjęcia
    Pasuje Ci ta stylizacja
    Życzę powodzenia w blogowaniu!:)
    No i oczywiście bardzo fajna tematyka posta
    K-kkasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Bardzo mądrze to napisałaś :)
    Obserwuję
    http://official-natalia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Bardzo ładne zdjęcia ;-)

    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Niestety, jest to często spotykane.

    http://bitchyx18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. niestety to bardzo prawdziwe. Mi si to już zdarzyło 2 razy.


    http://paulonkal.blogspot.com/ zapraszam :)

    ReplyDelete
  64. Bardzo ładna stylizacja :) Ślicznie wyglądasz
    Mój blog

    ReplyDelete
  65. Naturalne zdjeci a. :-)

    ReplyDelete
  66. Raczej każdy spotkał się w życiu z czymś takim. Sam na sam przyjaciele, a za plecami obgadują -.- Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Świetnie to napisałaś :) i ładne zdjęcia ;)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    ReplyDelete
  68. Niestety, coraz bardziej popularne zjawisko towarzyszące niemalże każdemu nastolatkowi w dzisiejszych czasach. Szkoda, że nie mamy na to wpływu. Ono zawsze było, jest i będzie :/
    Bardzo ładna stylizacja!
    nathvalie

    ReplyDelete
  69. Ja nie znalazłam prawdziwej przyjaźni ale mam jeszcze czas :)myślę ze w nowej szkole będę miała okazje poznać wielu wspaniałych ludzi

    http://gzuzanna.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  70. Dobrze napisane :) Podoba mi sie twoja spódnica jest mega <3
    Obserwuję :)
    zapraszam: kanatalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Bardzo ciekawy post, myślę, że dużo osób zaznało takich sytuacji. Jednak musimy się do tego wszystkiego przyzwyczaić :) Pięknie wyglądasz, bardzo podoba mi się ta spódniczka! <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Naprawdę ciekawy post, poruszasz ważny temat:)

    ReplyDelete
  73. Świetne zdjęcia, masz ciekawą urodę:) i dobrze opisana, życiowa sytuacja. Super post
    Zapraszam do siebie :)
    http://by-grellay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Ładnie wyglądasz!
    Ciekawie napisane :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Tak bardzo prawdziwy post. A co do stylizacji to spódnica jest genialna! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam http://hdshua.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. byłam dokładnie w takiej sytuacji, którą opisałaś ;x

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Sama nie miałam takiej sytuacji, ale też przeżyłam jeden poważny przyjacielski zawód. Przyjaźniłam się z koleżanką gdzieś z10lat, lecz znalazła lepszą koleżankę a mnie obgadywała tak że ją słyszałam. Gdy chciała wrócić powiedziałam sorry, nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. niestety takie sytuacje są na porządku dziennym, ale nie ma co się przejmowac - należy znać swoją wartośc! bardzo udana stylizacja ;)
    Sandicious

    ReplyDelete
  79. Oj skad ja to znam..no cóż, niestety czasem tak bywa.
    Stylówka świetna, zdjęcie również :D
    Zapraszam do mnie: http://sugarivett8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Smutna, ale prawdziwa historia ;< Takimi osobami nie należy się przejmować, tylko dążyć do swojego celu ^^
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Takie sytuacje niestety się zdarzają i zdarzac bedą. Piękne zdjęcia :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  82. Wiesz, przeszłam kiedyś podobną nieco gorszą sytuację. Stwierdziłam, że nie będę się już angażować w głupie przyjaźnie, które i tak zawsze się kończą. Wolę oszczędzić sobie zamartwiania się i cierpienia. W sumie wychodzę na tym naprawdę dobrze. :))

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Super post i śliczne zdjęcia,masz świetny styl pisania jeżeli chodzi o tego typu posty.
    Zapraszam do mnie
    http://black-berry-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Nie ma co się przejmować:)

    ReplyDelete
  85. ja juz duzo razy napotkałam na taką niewłaściwą osobę :( niestety
    zdjecia jak zwykle świetne, stylizacja nie koniecznie w moim guście ale ładnie na Tobie wygląda <3
    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Dlatego lubię otaczać się stałymi ludźmi i wiem, że oni nigdy mnie nie zawiodą. Kiedyś miałam dużo więcej znajomych, ale moja sytuacja była trochę inna.

    ReplyDelete
  87. Wow! Bardzo szybko przedstawiłaś przebieg zdarzeń.
    Dobrze mieć znajomych.

    http://scarlet-jasmine.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Bardzo ładna spódnica :v styl pisania bardzo dobry :)
    http://niezwyklydzejkob.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Naprawdę dobrze napisany post :) Daje dużo do myślenia!
    A do tego świetne zdjęcia

    Pozdrawiam
    http://dandiess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Czasami trzeba naprawdę wiele wycierpieć, żeby później cieszyć się każdą chwilą.

    PS: Naprawdę się zdziwiłam po przeczytaniu opisu, bo wyglądasz na dużo więcej niż 13 lat!

    o-pasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Masz świetny styl pisania, notka bardzo mądra.
    Przepiękna spódnica!

    ReplyDelete
  92. Zakochałam się w tej spódniczce! Boska!

    aleksandrabubicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Śliczne zdjęcia i ciekawa notka :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  94. Cudownie wyglądasz w tym zestawie, a co do tej koleżanki to nie przejmuj się nią ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    ReplyDelete
  95. Życie bywa trudne, ale zawsze trzeba walczyć o swoje imię i iść do przodu.. Choć czasem wydaje się to niemożliwe :) Super zdjęcia :P

    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Naprawdę współczuję, że musiałaś przechodzić przez coś takiego. To okropne!
    Mój blog

    ReplyDelete
  97. Takie sytuacje nigdy nie powinny mieć miejsca :/ współczuję Ci! Cudowne zdjęcia, bardzo ładna spódniczka :3

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    ReplyDelete
  98. Trzeba uważnie patrzeć jakimi ludźmi się otaczamy.

    tworczo-pisane.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Bardzo ciekawy i wciągający post. Przyznam szczerze że nie chciałabym takiego czegoś przechodzić....

    Mój blog: mischotta.blogspot.com

    ReplyDelete
  100. Szkoda tylko, że takie sytuacje to w tym momencie są codziennością..
    Świetna stylizacja :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Śliczny outfit.

    Zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zapraszam do obs
    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. Fajne zdjęcia! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. Miałam kiedyś fałszywą przyjaciółkę, próbowałam się od niej odsunąć ale ona nie dawała mi spokoju, aż w końcu postanowiłam ją ignorować. Ignorowałam ją rok, nareszcie dała mi spokój.
    Mój blog

    ReplyDelete
  104. Ten post jest po prostu taki..cudowny ! Czytając to, czułam, że jest podobne do pewnej mojej sytuacji :/

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  105. Niestety, to co opisałaś jest mega prawdziwe, i przydarza się na co dzień.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  106. Prosta stylizacja ale jak najbardziej udana ;) Pasują Ci printy:)
    Pozdrawiam
    https://jagglam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  107. Bardzo mi się podobajak piszesz :D Śliczna stylizacja !

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    ReplyDelete
  108. życiowe bardzo.. a co do zdjęć to śliczne.. cudna spódniczka <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* na pewno się odwdzięcze <3

    ReplyDelete
  109. Śliczne zdjęcia :) Fałszywe znajomości, to jedno z gorszych przeżyć... Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  110. Bardzo życiowa notka :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  111. Masz super bluzeczkę! :)


    Zapraszamy do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  112. Taak, takie rzeczy niestety często się dzieją... jeszcze ta dwulicowość i udawanie tej osoby to już wgl "wisienka na torcie goryczy"... masakra! ale zdjęcia za to mega pozytywne i z piękną stylizacją, pozdrawiam! :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  113. Niestety miałam dokładnie taką samą sytuacje, którą opisałaś, ale już wszystko w porządku:))))
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę

    ReplyDelete
  114. Zazdroszczę Ci okropnie! Jesteś taka piękna a tak młoda... Kwitnę z zazdrości. Na zdjęciach wydajesz się wysoka i tutaj też Ci zazdroszczę. Do tego te zdjęcia... Brak mi słów!!

    Po prostu Cię zaproszę na LBA, bo tak XDD! Mam nadzieję, że będziesz brać udział z przyjemnością ^.^!
    http://zumennople.blogspot.com/

    ReplyDelete
  115. Bardzo dobrze napisane. Niezwykle ciekawy wpis.
    Piękne zdjęcia i świetne zestawienie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  116. Życiowe. Ja już mam za sobą sporo osób psujących krew, też już nie chciałabym mieć z nimi nic wspólnego. Życie jest za krótkie, żeby zadawać się z osobami dla których intrygi i oczernianie innych to jakieś chore hobby.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  117. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie.
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej! blog!

    ReplyDelete
  118. Prawdziwie napisane <3 Masz śliczne włosy :) http://emylkaa.blogspot.com

    ReplyDelete