July 24, 2016

I HAVEN'T AN IDEA

Cały dzień chodziłam z myślą w głowie. Myśl, która brzmiała mniej więcej tak: "Dziś muszę dodać posta, o czym napiszę?". Mam pustkę w głowie. Zero pomysłów. Czy zawsze kiedy chcę coś napisać musi mi towarzyszyć jakaś historia, jakieś wydarzenie? Coś musi się stać? Od dawna miałam takie zdanie. Miałam takie zdanie, bo gdy coś się wydarzy jestem pewna tego co piszę. Piszę moje spostrzeżenia ma dany temat. Na klawiaturę przelewam moje wszystkie emocje. Zwłaszcza jeśli coś dotyczy mnie, a zazwyczaj dotyczy. Jeśli nic się nie dzieje trudno mi cokolwiek napisać. Nie chciałabym aby moje pisanie zależało od innych. Aby zależało od losu. Ale na razie zależy.

102 comments:

  1. Czasem tak jest, że nie wiadomo, o czym napisać :) Ja pisze tylko wtedy, gdy mam pomysł :) Cudowne zdjęcia, piękna stylizacja! Szorty świetne, i świetnie w nich wyglądasz!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    ReplyDelete
  2. O wiele lepiej pisac o tym co po prostu się czuje, mam nadzieję, że wena przyjdzie także do ciebie i bedzie ci się dobrze tworzyć nawet o codziennych sprawach.:) masz śliczne włosy!

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia!

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja też często cierpię na brak weny, to chyba typowe u każdego blogera, haha. Śliczne zdjęcia xPozdrawiam i zapraszam, jeżeli ci się spodoba zaobserwuj, to tylko chwila a daje dużą motywację ♡
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja zawsze jak mam jakis pomysl to albo od razu pisze posta albo gdzies zapisuje sobie ten pomysl.
    Jestem wdzieczna za kazda obserwacje i komentarz.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne zdjęcia . Zgadzam się z Tobą najlepiej jest pisać post kiedy akurat coś ciekawego się w życiu się wydarzyło ;)

    ReplyDelete
  7. Myślę że blog jest tak wszechstronny że nie każdy post musi być o tym co się wydarzyło wczoraj czy dziś. Czasami może to być recenzja kosmetyków, jakiegoś innego produktu, pomysł na przepis itp :) narzutka fajna :)

    ReplyDelete
  8. Często mam taki problem, że nie mam o czym napisać, a jak mam o czym to nie mam pod ręką komputera.
    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Uwierz mi, że ja też mam często takie pustki ale jak już coś wejdzie do głowy to można by pisać i pisać :D
    super zdjęcia :)
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  10. Mi też często doskwiera brak weny... Takie życie blogerek, raz mamy 1000..000 pomysłów na minutę a raz ani jednego i się głowimy o czym napisać kolejny post :p Świetne zdjęcia! Zapraszamy do mnie http://oliviamaj.blogspot.com/?m=1 :)

    ReplyDelete
  11. swietnie wyglądasz - myslę, że warto poczekać, aż nabierze się weny ;)

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/07/nasze-marzenia.html

    ReplyDelete
  12. Kochana, wyglądasz ślicznie na zdjęciach. masz piękne włosy.
    Skarbie, jeśli nie masz pomysłu na posta, zwyczajnie go nie pisz- to brak przyjemności :*

    ReplyDelete
  13. Czasem tak jest, że ma się pustkę w głowie
    Gdy ja tak mam nie dodaje posta i szukam weny, uważam, że pisanie na sztuczno jest okropne
    Najlepiej jest być sobą
    Piękne zdjęcia
    Super wyglądasz
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nic na siłę, wtedy i tak to nie wychodzi, ani nie czerpiemy z tego przyjemności.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  15. Ja mam tak, że piszę, gyd mam po prosyu na to ochotę, nie chcę się do niczego zmuszać :)

    Mogę prosić o poklikanie w linki w tym poscie? :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  16. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    ReplyDelete
  17. Ja zawsze mam trochę pomysłów na zapas - lubię publikować posty w miarę regularnie, ćwiczyć systematyczność, wynajdować tematy. Wystarczy trochę poszperać po internecie, by naleźć coś interesującego, o czym można napisać.
    Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  18. Brak weny i pomysł na napisanie posta to jakiś koszmar, jednakże nie ma się do czego zmuszać, ponieważ wtedy nie osiągamy takiego efektu jaki byśmy chcieli :)
    Super post jak i zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. Czasami nawet zwykłe zdjęcia wystarczą, ważne by nam się to podobało :)

    vanillia96.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Super wyglądasz, śliczna jesteś! :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  21. śliczne zdjęcia!:)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
  23. Pięknie wyglądasz! Z takimi zdjęciami nie musisz dużo pisać :) Poza tym, pisanie z przymusu i bez pomysłu nigdy nikomu nie wyszło na dobre...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  24. mi także musi coś się przydarzyć by pisać z sercem.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia <3

    http://mademoiselleiwanowna.blogspot.de/

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Czasami mam podobnie, że moje pisanie zależy od losu. Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Czasami zdarzają się takie momenty, kiedy nic nie przychodzi nam do głowy.
    Pełna pasji

    ReplyDelete
  29. Masz bardzo ładne usta
    Nowy post na moim blogu mam nadzieję że skomentujecie
    http://modnagysia.blogspot.com/…/hej-3-dzis-mam-dla-was-tro…

    ReplyDelete
  30. Czasem tak niestety jest, ale trzeba iść dalej i się nie poddawać :)
    http://mska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ja czasami piszę o tym jak minął mi dzień. Nie zawsze musi wydarzyć się coś niezwykłego. Czasami radość mogą sprawić mi jakieś drobnostki, jak np. spokojne wypicie herbaty w ogrodzie. :)

    ReplyDelete
  32. Lepiej nie napisać nic, niż głupotki - takie moje odwieczne zdanie w blogosferze :D Wiadomo, że każdy ma upadki - ja również. Musimy po prostu poczekać aż wena sama do nas wróci lub po prostu czymś sie zainspirować!♥ Świetny outfit! ^^

    Buziaki♥ Zapraszam

    ReplyDelete
  33. Wyglądasz bardzo dziewczęco i naprawdę podoba mi się te połączenie, te kolory fajnie pasują do twojej urody :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ja zawsze mam kilka wpisów w wersji roboczej zapisanych także nie wygląda to tak że musze coś napisać bo czas najwyższy ahaha
    Ślicznie wyglądasz x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/07/time-for-rest.html

    ReplyDelete
  35. Też tak mam często. Brak weny.. Ale nie ma sensu pisać nic na siłę :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    ReplyDelete
  36. mam taką samą narzutkę <3 ślicznie wyglądasz, a co do braku przygód i pomysłów to czasami warto na jeden dzień odpocząć od wszystkiego :)
    kariaxv.blogspot

    ReplyDelete
  37. Ślicznie! :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Bywają dni, kiedy masz ochotę się zabrać i zmobilizować do działania, ale nie masz po prostu pomysłu - jak, o czym, itd. Trudno, trzeba przetrwać ten czas, a niedługo na pewno coś ci wpadnie do głowy lub coś ciekawego się wydarzy :) Zdjęcia są bardzo ładne w swojej "prostocie", takie naturalne mi się wydają, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Bardzo podoba mi się twoja narzutka czy pamiętasz może ile za nią zapłaciłaś? Zapraszam do nas http://princessesx.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  40. Moje pisanie również zalezy od losu, od tego czy stało się coś co mnie natchnęło i czasami chcąc dodać nowego posta nie mogę nic wystukać na klawiaturze. Nie chcę pustych, bezsensownych postów, chcę coś co nakłoni czytelnika do refleksji, bądź po prostu zaciekawi.

    Buziaki, Sandra
    Nowy post - klik!

    ReplyDelete
  41. Wena jest czymś o czym można dyskutować godzinami. Ale przychodzi w najmniej odpowiednim momencie. Budzisz się w środku nocy i bum!Warto szukać inspiracji w różnych źródłach. Czasem inna osoba jest naszą weną. Życzę masy pomysłów (tych dobrych w szczególności) i chęci do pisania!. Zapraszam do siebie. http://joannanaopak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Też mam często takie chwilowe braki pomysłów, zatrzymuje się w miejscu i nie wiem jak ruszyć dalej wz blogiem:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. super ten sweterek :)
    głowa do góry

    http://natquaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ReplyDelete
  45. Śliczne zdjęcia :) Czasem doskwiera mi brak weny, wtedy zazwyczaj szukam inspiracji. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Czasami tak bywa, ze nie ma się pomysłu. Sama mam tak, ze do głowy mi nie przyjdzie a czasami aż za dużo i zaczynam pusac po kilka postów. Wazne aby pisać z sercem. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  47. Cudne zdjęcia *-* Co do weny to zawsze z rysowaniem mam tak że oglądam czyjeś prace a później mam pełno pomysłów:)

    http://momokomyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Jak nie wiem, o czym napisać, to nie piszę, ale zawsze jest tak, że mam mnóstwo pomysłów na posty, a jak przyjdzie co do czego i zasiadam do pisania, to nic nie wygląda tak, jak oczekiwałam.

    ReplyDelete
  49. Ja na moim blogu miałam bardzo, bardzo długa przerwę, ponieważ nie wiedziałam o czym pisać. A co do twojego posta super stylizacja i świetne zdjęcia :*

    ReplyDelete
  50. Często mam tak, że szukam pomysłów, bo w ostatnim momencie mam w głowie pustkę! Jednak teraz naszła mnie wena, i przyszło mi kilka, mam nadzieję, że też w końcu coś znajdziesz co daje Ci wiecej weny i pomysłów x

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Z kolei ja mam zawsze po kilka pomysłów już na zaś, jeszcze chyba nigdy nie miałam tak, żeby brakowało mi pomysłów. Może to kwestia tego, że nie wymuszam na sobie pisania postów z dokładnością co do dnia. Publikuję coś kiedy akurat mam na to ochotę, zostawiam dla siebie taką wolność chociaż w tej kwestii. A wolności w życiu mamy mało, zresztą sama czytałaś mojego posta o tematyce wolności;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Świetna stylizacja. Powodzenia w blogowaniu i życzę Ci dużo inspiracji :)
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za obserwację):
    https://nesiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Bardzo fajne zdjęcia, masz piękne włosy *-*
    http://hello-alexa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Ja w zasadzie czasem czuję potrzebę napisania ale nie wiem o czym. Uważam że nie powinno się pisać na przymus, w zasadzie piszę jak znajdę dobry temat lub nawet potrafię dodać post zawierający tylko zdjęcia :) super wyglądasz! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Czasami tak jest, że brakuje nam pomysłów na napisanie kolejnej notki. Ale nie powinno pisać się z przymusu, bo wtedy posty nie wychodzą tak jakbyśmy chcieli i niepotrzebnie się potem denerwujemy. :) Bardzo ładna stylizacja i zdjęcia.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: okiem-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Czasem przychodzi jakaś blokada, to naturalne! Śliczne zdjęcia:)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ja też ostatnio nie miałam ani trochę weny, czasami mam też tak, że wiem o czym napisać, ale nie wiem jak haha Śliczna stylizacja♥
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę!

    ReplyDelete
  58. Dzisiaj miałam tak, że siedząc przed laptopem nie miałam pojęcia, o czym chciałabym napisać. Ale udało się. Ogólnie, często mam tak, że odczuwam potrzebę napisania posta, ale brak mi tematu.

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    ReplyDelete
  59. Czasami każdemu brakuje weny :) Nie trzeba pisać na siłę. Zawsze możesz zrobić sobie małą przerwę i odpocząć. Pomysły przyjdą same :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Też ostatnio miałam totalną pustkę w głowie, każdemu się zdarza ;) Zawsze beznadziejnie się czuje kiedy chce coś dodać, a wszystko wydaje mi się bezsensowne, mało ciekawe. Ale spokojnie, na pewno niedługo pomysły same przyjdą :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. świetna stylizacja :)

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Taka pustka w życiu blogera to cos normalnego, sama czesto jej doświadczam, ale wtedy nie piszę i brawa dla ciebie, że ty to robisz! Mogłabym sie od ciebie uczyć haha :D
    Post pomimo ze bez tematu miło sie czytało, a zdjecia cudowne ;)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Ja też tak miałam ostatnio, konkretny reset był. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Fakt, pomysł na posty nie przychodzi od tak sobie. :/
    Znam to. Mam momenty, że w ciągu dnia pisze nawet 10 postów, a nastepnego dnia jestem taka "pusta", że nie dałabym wymyślić nawet żadnego tytułu. :/

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Ja zwykle piszę posty spontanicznie.

    ReplyDelete
  66. Piękny blog <33

    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Sliczna jestes! :) Cudowne zdjęcia.. ;)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/07/lipiec-moje-ulubione-wracam-po-prawie.html#comment-form

    ReplyDelete
  68. Często mam tak,że chce napisać post ale nie wiem o czym i mam totalną pustkę w głowie.
    Śliczne zdjęcia !
    http://black-berry-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. AnonymousJuly 28, 2016

    Piękne szorty! <3 Ja zazwyczaj piszę tylko wtedy, kiedy mam jakiś pomysł.
    http://w-rytmie-muzyki.blog.pl

    ReplyDelete
  70. Szorty najlepsze! Ja jak pisze jakieś posty pogadankowe to tylko wtedy kiedy mnie najdzie wena ;D
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. mam nadzieję że znajdziesz wenę! czasem każdy nie ma pomysłów :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ReplyDelete
  73. Na moje szczęście - zamknęłam kartę z napisanym, długim komentarzem zanim go opublikowałam. Może w jakiś sposób spróbuję go odtworzyć. Brak weny i szukanie byle jakiego tematu czy sytuacji żeby tylko coś napisać to chyba najgorsze - sama przez to przechodziłam. Chyba nie zawsze musi wydarzyć się coś wyjątkowego by powstał post. Czasami wystarczą nawet codzienne sytuacje, a Ty jesteś jedną z tych osób, które kreatywnie opisałyby nawet pójście do sklepu!


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Ślicznie wyglądasz :D
    Bardzo ładne szorty :)

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    ReplyDelete
  75. Ja bardzo często nie mam pomysłów na to co mogłabym napisać w poście :(
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. nigdy nie trafiła mi się blokada twórcza, ale moją złotą radą jest- poczekaj aż przyjdzie samo :)

    ReplyDelete
  77. Znam ten moment gdy w glowie ma sie kompletna pustke w glowie :) super zdjecia ♥

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  78. Świetne zdjęcia! Stylizacja bardzo mi się podoba! :)
    Ja miałam kiedyś taki problem, bo nie zapisywałam wcześniejszych pomysłów, teraz je zapisuje w notesie, dodaje jakieś inspiracje i od tej pory nie zdarza mi się "pustka w głowie" :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Każdy czasami ma taką pustkę :P Np. na testach z matmy :P

    super zdjęcia!!! :)

    aanna-aanna.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  80. Ja ostatnio mam ciągel wene na bloga. Pisze jak najęta :)Spodenki są extra, ale już w tym roku ich raczej nie ubiore. Ale jak mi się uda do następnego lara schudną to na pewno sobie kupie takie!

    Jeśli znajdziesz moment odwiedz i nas: http://projekt-nn.blogspot.com . Autorski blog dwoja młodych ludzi, codzienność, przemyślenia, moda i wiele innych.

    ReplyDelete
  81. Też czasami mam taką pustkę! Może spróbuj poszukać jakiś inspiracji. Nie każdy post musi zależeć od sytuacji, które wydarzyły się w twoim życiu. Pięknie wyglądasz :)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Świetne spodenki ! Wow !

    ReplyDelete
  83. czasami warto zrobić sobie przerwę, poczekac na wenę :) chyba ze ma sie takie swietne zdjecia do posta jak Ty! wtedy lepiej je dodac haha, buziaki kochana

    ReplyDelete
  84. Śliczne zdjęcia, mam nadzieję, że wena pojawi się szybko :) Ja osobiście mam już spisanych parę pomysłów i mam nadzieję, że za szybko się nie skończą :D

    Ściskam ciepło, Mimmi

    ReplyDelete
  85. To dobrze, że masz miejsce, w którym jesteś sobą i realizujesz siebie. Każdemu z nas potrzebna jest czasem taka zupełna swoboda w jakiejś przestrzeni.
    + Twoje włosy mi tak wpadły w oko! Kolor jest przeeeecudowny - taki miodowy. No naprawdę cudo! Nie farbuj nigdy, dziewczyno!

    Pozdrawiam serdecznie, justlyjass.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  86. Nawet jak nie masz weny to świetnie piszesz!
    Super zdjęcia!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Czasami są takie momenty, że nie wie się co napisać. Ja jeśli nie mam pomysłu to robię jakiś luźny post typu tagi q&a itp. lub po prostu wgl go nie dodaje, gdyż nie chce pisać na szybko bez konkretnego celu ;)
    Ta sesja jest cudowna, a ty jesteś śliczna <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój Blog

    ReplyDelete
  88. Każdy czasami ma pustkę w głowie.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. wspaniałe włosy masz :)

    ReplyDelete
  90. Oj tak ja miewam często brak weny.
    Ale staram się pisać wtedy kiedy moje myśli układają się w logiczne zdania!
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  91. Świetne zdjęcia :) Bardzo fajnie dobrana stylizacja!
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  92. Your outfits is nice!
    Have a nice day!!
    *Carol* and xx Vero

    ReplyDelete
  93. Brak pomysłu na pisanie - chyba największy koszmar bloggera... Mnie też czasem dopada, ale jakoś sobie z nim radzę ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Największą pustkę mam rano, gdy nie wiem w co się ubrać xd
    http://ysiakova.blogspot.com/2016/07/cndirect-cooperation.html

    ReplyDelete
  95. Nie zawsze musisz pisać coś od siebie, czasami wystarczą same zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  96. Uwielbiam twojego bloga xD
    Zawsze masz jakiś pomusł.
    www.miche-miiche.blogspot.com

    ReplyDelete