July 31, 2016

MY PASSION

08.00 - dzwoni budzik. Widnieje tam napis 'wstawaj'. Nawet nie chcę go przeczytać. Zamiast włączyć drzemkę od razu go wyłączam. Bo przecież po co, prawda?

Pierwszy miesiąc za mną, za nami. Już połowa czasu minęła. Zrobiłam coś? Coś o czym mówiłam jeszcze w roku szkolnym? Roku szkolnym gdzie nic nie robiłam przez ostatni miesiąc? Nawet nie nosiłam książek do szkoły. Już wtedy mogłam powiedzieć, że mam wakacje. Żadnych obowiązków. Kompletnie nic. Obiecywałam sobie. Powtarzałam. Przecież mogłam zacząć od razu. Od razu gdy o tym mówiłam. Trwałam w przekonaniu, że zacznę. Nie zaczęłam. Powiedzieć, że próbowałam nie mogę. Nie próbowałam. Po prostu byłam zbyt leniwa.

Teraz trzeba się wziąć w garść. Wstawanie rano ma nie być dla mnie udręką. Mam wstać. Przecież został tylko miesiąc. Jeśli będę w tym trwać jak wstanę do szkoły? Przecież już za miesiąc do niej wracam. Zacznę od wstawania i powrócenia do mojej pasji. Pasji do której miałam powrócić. Zaczynam biegać.
Wena wróciła, ale w troszeczkę innej wersji. Od czasu do czasu będzie pojawiać się tu coś lżejszego. Po prostu nie chcę aby dodanie posta zależało od losu. Chcę pisać o tym co mam w głowie.
Kocham Was, Oliwia

87 comments:

  1. Też mam duże problemy z wczesnym wstawaniem ;) Szczególnie teraz w wakacje. Bardzo kreatywny post, no i piękne zdjęcia ^^
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mam taką samą spódniczkę! Uwielbiam ją :D Nowy kolor włosów? Bardzo ładnie wyglądasz moim zdaniem, pasuje Ci :) Powodzenia w bieganiu!

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia! Swoją drogą wyglądasz na nich bardzo dojrzale i stawiałam, że masz z jakieś 18 lat, a tu 13 wow :D Życzę powodzenia w tym wczesnym wstawaniu i wytrwałości w bieganiu :)
    you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja chyba nie potrafiłabym się zmotywować do wstawania rano w wakacje. Szczególnie po warsztatach tanecznych, które trwały dwa tygodnie. Wiem, że teraz muszę dobrze wypocząć, aby nabrać sił na kolejne, pod koniec sierpnia. Widzę, że zmieniłaś kolor włosów. Wyglądasz pięknie:)
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bluzka jest cudna ♥ a do tych spódnic nie mogę się przełamać :/
    Wytrwałości w bieganiu :)

    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jakie włosiska piękne! :O

    Bieganko? Też chciałabym żeby stało się moją pasją ^^

    ReplyDelete
  7. Ja biegałam przez dlugi czas, ale lekarz mi zabronił :/ Problemy z kolanem. Pięknie :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Dobre zdjęcia, bardzo spodobała mi się na nich ta bluzka :)
    obserwuje
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/ możesz zaobserwować :P

    ReplyDelete
  9. Ja nie mogę sie przestawić na bieganie. Miałam w wakacje codziennie jezdzic na rolkach najmniej godzine, dzis byłam pierwszy raz od prawie 2 miesiecy XD Jakoś mam wrazenie ze w wakacje mam o wieele mniej czasu niz w roku szkolnym, choć nic nie robie haha :D
    nxbrooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nigdy nie biegałam sama dla siebie. Teraz dużo osób poświęca temu swój czas, zdrowie jest ważne więc dobrze, że o nim myślisz :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ooo super, że będziesz biegać :D
    świetna stylizacja :)
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  12. Przepiękne zdjęcia
    Cudowna bluzka
    Ślicznie wyglądasz
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Najtrudniejszy jest do zrobienia pierwszy krok, potem jak już się wejdzie, to jest znacznie łatwiej, więc powodzenia życzę, oby wstawało Ci się znacznie lepiej! :)

    ReplyDelete
  14. Też ostatnio miałam czas takiej stagnacji, ale powoli wracam już do działania! Śliczna spódniczka :)
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    ReplyDelete
  15. Powodzenia! :* Śliczna stylizacja! :)

    Pozdrawiam ♥,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Fajnie że będziesz biegać. Ja jednak wolę ćwiczyć w domu albo jak coś to jeździć na rowerze lub rolkach.
    Odwdzieczam sie za obs i komentarze.
    Mój snapchat: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    ReplyDelete
  17. Ja to bym chciała aby mój budzik kazał mi wstawać o 8 :P niestety ja wstaje teraz o 4 i tak będzie do momentu aż koleżanka nie wróci z urlopu. Ale dam radę ( wyjścia nie mam :P ) a później mój urlop dwa tygodnie błogiego lenistwa :)

    ReplyDelete
  18. JA w sumie nie mam problemów ze wstawaniem. Gorzej z zaśnięciem :)
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;) mój blog

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  20. Eee tam, normalnie się przestawisz wraz z początkiem września :D Na początku jest ciężko, ale po pierwszych trzech razach pod rząd, kiedy człowiek idzie na 7 do szkoły, jest lepiej :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  21. Wakacje zawsze rozleniwiają, wiem to z własnego doświadczenia :) w tym roku wyjątkowo nie mam wakacji bo skończyłam już szkołę i zaczęłam pracę i całe lato pracuję więc tego wolnego nie mam co za tym idzie, nie czuję potrzeby wylegiwania się i błogiego lenistwa :D wspaniale że wracasz do pasji, trzymamy za ciebie kciuki <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za komentarz ;) polecam zajrzeć na stronę DDOB i chodź nie masz tam konta, zapoznania się z nią. Są tam zarejestrowani sami blogerzy :)

      Delete
  22. Ja obiecałam sobie, że spędzę wakacje intensywnie i idzie mi świetnie. Od rana do wieczora jestem na nogach. Ciężko uwierzyć, że połowa wakacji już za nami..

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. U mnie było inaczej mimo iż nadal siedzi we mnie leń i nadal wstaje przed południem,to kilka dni po zakończeniu roku szkolnego zaczęłam ćwiczyć co prawda nie regularnie ale próbowałam i dalej ćwiczę już regularnie.Wystarczyła motywacja od samej siebie i naprawdę jestem zdziwiona,że daje radę i małymi kroczkami dążę do celu bo jestem już bliżej niż dalej.Trzymam za ciebie kciuki ! :)
    black-berry-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja nie mam problemu z porannym wstawaniem.:) Całe szczęście! Spódniczkę to masz piękna. :)

    ReplyDelete
  25. Fotki trochę niekoniecznie w temacie. Lepiej jakbyś wrzuciła w stroju do biegania :)
    Co do wstawania sama mam z tym problem :)

    ReplyDelete
  26. Nie lubię wstawać rano, ale wiem, że im wcześniej wstanę, tym więcej mogę zrobić :D. Zaczynam od małych kroków, czyli wstawania przed 10 :P. Ale myślę że z czasem dobiję chociaż do 7 rano :). Chociaż nie powiem, że moim celem jest 5 :D. Zazdroszczę wszystkim rannym ptaszkom! :D. A tobie życzę powodzenia w powrocie do biegania :). Moją pasją to niestety nie jest, więc nawet nie próbuję do tego wracać :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja też nie mam problemu z wstawaniem, ale nie potrafiłabym się zmotywować do codziennego biegania :D Śliczna stylizacja!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ale liczne zdjęcia , piękne włosy.
    Mój Blog KLIK

    ReplyDelete
  29. Ja jestem rannym ptaszkiem, więc problemów ze wstawaniem nie mam, ale wiadomo lenistwo także mnie czasami ogarnie, chociaż z minionego miesiąca jestem całkiem zadowolona. :)
    Trzymam kciuki, abyś wróciła do biegania!
    Śliczna spódniczka! *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. tez mam zamiar powrócic do biegania! powodzenia <3 zdjecia cudne

    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Jeju ślicze zdjęcia!!! Genialne ciuchy i masz piękne włosy dziewczyno!!!!

    Zapraszma również do siebie http://truskawka1102.blogspot.com/2016/08/top-10-piosenek.html

    ReplyDelete
  32. Śliczna spódniczka <3 http://emylkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja akurat problemu z wczesnym wstawanie nie mam przez szczeniaka :P Oj bieganie, coś co kocham ^^



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


     

    ReplyDelete
  34. Wyglądasz ślicznie :) Powodzenia w bieganiu, wytrwałości :)
    miło będziesz, jeśli do mnie zajrzysz i może zaobserwujemy ? :)
    https://monica280497.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Dobrze, że masz taką zdrową pasję. Ja też lubię biegać, ale często robię to temu, że ''muszę''.
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Mój blog-kliknij, zapraszam

    ReplyDelete
  36. Świetna koszulka! Powodzenia w powrocie do biegania :)

    ReplyDelete
  37. powodzenia :)


    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Spódnicę mam podobną, jak i nie identyczną :) świetny outfit!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  39. Świetny post i super stylizacja :)
    Ja ze wstawaniem mam mega duży problem :/

    http://livetourevel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Świetne zdjęcia. Wyglądasz super, ja w wieku 13 lat wyglądałam jak ziemniak zawinięty w boczek. Pozdrawiam! ;)
    http://theladymess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Mam nadzieje ze uda ci się zacząć spędzać czas na swojej pasji, bieganiu. Tez mam problem ze wstawaniem rano. Nie jestem sobie nawet wstanie wyobrazić powrotu do szkoły i pobudki o 6 rano.

    Bardzo ładna stylizacja ♡
    okiem-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Jejku, ale sliczne te zdjecia ♡♡♡
    Zapraszam do mnie :*
    Healthyfoodisg.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Wróciłaś do pasji biegania.. Szkoda że zdjęcia nie są związane z tym tylko z Twoją urodą, jestem tu pierwszy raz i szukam kogoś kto będzie dzielić pasją. Bardzo spodobała ostatnia wypowiedzieć, że będziesz pisać o tym co czujesz. W takim razie następnym razem postaraj się dodać zdjęcia pasujące do tematyki. Przykład budzik - wiadomo że chodzi o wstawanie, poranek. Ty - gotowa do pracy nad swoimi planami, czas pokazać, że nie rzucasz grochem o ścianę. Więcej kreatywność :)
    apocalypsefallen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Powiem Ci, że po przeczytaniu tego też siebie sama skrytykowałam, bo uświadomiłaś mi, jak niewiele ja zrobiłam z tego, co planowałam. Po skarceniu samej siebie też postanawiam ten ostatni miesiąc wykorzystywać w pełni! :) Dzięki za motywujący post! Piękne zdjęcia!
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Mega zdjęcia 👌
    patsonblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Super zdjęcia! Powodzenia życzę! Sama od dzisiaj zaczynam ćwiczyć :) Mój blog - klikkk

    ReplyDelete
  47. Powodzenia w stawaniu i bieganiu.
    MójBlog

    ReplyDelete
  48. Spódniczka śliczna <3

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Świetny zestaw. Kiedyś oglądałam dokument o tym, że nastolatki biologicznie nie są przystosowane do wstawania rano. :)

    ReplyDelete
  50. Ja nawet jeszcze kompletnie o tym nie myślę, że już za miesiąc szkoła! Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta spódniczka :)
    Wow, mają naprawdę ciekawy asortyment! Aż dziwne, że nigdy nie słyszałam o tym sklepie :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    ReplyDelete
  51. A tam :P Wakacje są po to żeby spać i odpocząć :D Masz przepiękne włosy ! Ja zapuszczam swoje :P Poza tym śliczna bluzka. Totalnie w moim stylu :)

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    ReplyDelete
  52. myślałam, że jak będzie o pasji to o modelingu bo Twoja twarz myślę, że idealnie by pasowała ;)
    Ja na szczęście zaczynam nauke w październiku więc dłuższe wakacje :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  53. Co do nienoszenia ksiazek- Ze mnie była taka majowa uczennica, że w ostatniej klasie liceum miałam tylko jeden podręcznik do angielskiego, a notowałam na pojedynczych kartkach, które i tak wyrzucałam :D Ciężko jest mnie posadzić, a potem kazać coś robić :D
    Jestem tu pierwszy raz ale po zdjęciach widzę, że byłaby z Ciebie świetna modelka. Masz TEN typ urody :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    ReplyDelete
  54. wakacje to jedyny czas kiedy możemy tak naprawdę się wyspać ;) świetnie wyglądasz, super spódnica ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  55. Ja snu sobie nie odmawiam, ale staram się po kolei realizować plany, które wyznaczyłam sobie na wakacje :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Uroczo wyglądasz :) Ja za jakiś czas wracam do jednej ze swoich pasji sportowych - rower, już nie mogę się doczekać :D

    ReplyDelete
  57. Ja na następny rok szkolny mam takiego powera, i dam z siebie wszystko byle by przyłozyć się do nauki!

    nataliacieslak.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Oo. Najlepsze posty sa właśnie te, które wychodza od razu z głowy. Co do biegania.... może trochę mnie zachęciłaś. Tez miałam zamiar od 1 lipca zacząc biegać i wyszło, że tylko 1 lipca biegałam, ach.. :)
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. W ciągu miesiąca można zrobić naprawdę dużo! Trzeba tylko pokonać lenia :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  60. Uwielbiam twój sposób pisania posta. Serio xd Dobrze że wrócisz do swojej pasji

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  61. Staram się wcielić w życie moje plany na wakacje, które miałam już w roku szkolnym:) bieganie fajna pasja ;)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  62. Też tak mam. Nie zrobiła kilku rzeczy, których planowałam w wakacje. Teraz mam jeszcze niecały miesiąc na ich realizacje.
    Piękne zdjęcia <3 podoba mi się Twoja bluzka *-*

    http://echoo-echo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Świetny post ;D
    Bardzo ładne zdjęcia
    Pozdrawiam i zapraszam

    ivicini.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. To prawda, czas pędzi jak szalony i nie liczy się z niczym. Nie ma co jednak rozpamiętywać tego, co się nie zrobiło. Mamy jeszcze trochę czasu, więc wykorzystajmy go dobrze :)

    ReplyDelete
  65. Świetna spódnica :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. O ja też musze zacząć wstawać wcześnie bo u mnie z tym słabo ;)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. No cóż, trzeba się cieszyć, że jest jeszcze ten 1 miesiąc. Ja ostatnio dużo biegam :)
    Zapraszam i pozdrawiam: KLIK

    ReplyDelete
  68. Bieganie może i nie jest moją pasją, a wręcz przeciwnie - nienawidzę uprawiać sportu, ale dla figury czasami trzeba i sama teraz staram się wyciągać mamę na takie wycieczki. Rzadko się udaję, ale pod koniec miesiąca nie będzie miała wyboru, zdecydowanie muszę przygotować się do chodzenia na siłownię. Cholerka, strasznie szybko minął ten miesiąc. Chyba w sumie nie jestem jeszcze gotowa psychicznie i fizycznie na powrót do szkoły. Chyba głównie dlatego, że chodzę spać gdy normalnie bym wstawała. Nie mam pojęcia jak się przestawię. Chyba trochę pogubiłam się w tym komentarzu. Tak czy siak - piękne zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Sama nie wiem kiedy ten lipiec zleciał. Oo, widzę, że przefarbowałaś włosy. Bardzo ładnie. Świetna bluzeczka i spódniczka. :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  70. Świetny zestaw wyglądasz świetnie :)

    ReplyDelete
  71. Śliczne zdjęcia, pierwszy miesiąc wakacji minął strasznie szybko.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  72. Śliczne zdjęcia i piękne włosy! *.*
    Zapraszam do mnie |Mój blog|

    ReplyDelete
  73. Piękne zdjęcia ;)
    Ja mam jeszcze prawie dwa miesiące wolnego ;)
    NORMXCORE

    ReplyDelete
  74. Bardzo ładne zdjęcia i jak porównałam Ciebie w blondzie a w brązowych to ci ładniej moim zdaniem w tej drugiej opcji ;)
    Spokojnie, są jeszcze wakacje! Wiadomo jak tak się późno śpi i wstaje często to można się do tego przyzwyczaić, ale głowa do góry nie myśl o szkole, zero zmartwień, kajne sztres xd(bez stresu). Każdy leniuchuje w wakacje(a tym bardziej ja hahaha, ze mnie to leniwa *cztery litery*)Pozdrawiam, bo też lubię biegać <3, choć teraz nie biegam, bo jestem leniem xd. Dopinguję, abyś powróciła do formy, żebyś się wzieła wgarść!
    Pozdrawiam Cię cieplusio i zapraszam do mojego bloga ;3
    http://olivkaoliweckaolis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Nienawidzę wstawać rano :) Cieszę się, ze jestem już po szkole i nie muszę tego robić :)Bardzo fajna sesja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S
      Zapraszam do siebie :) https://rytmmojegozycia.blogspot.com/

      Delete
  76. Ja tam lubię wstawać rano :) jestem takim rannym ptaszkiem hehe . przy okazji zapraszam na mojego bloga: byqlaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Ładne zdjęcia :)
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Ja całe wakacje NIC nie robiłam - przyznaję, ale to jest mój sposób na chomikowanie energii na rok szkolny. Trzymam za Ciebie kciuki! I bardzo ładnie Ci w tej spódniczce - takie kolory są Twoją mocną stroną:)
    Buziaki!
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Ja wstaje o 4.45 ponieważ praca mnie tak zobowiązuje :/ ale nie o tym, o stylizacji - PODOBA MNIE SIĘ TO! U mnie słaba strona są stylizacje, może na twoim blogu uda mi się nadrobić zaległości; )

    ReplyDelete