September 28, 2016

FIRST DAYS

Pierwszy dzień. Nie wiesz gdzie masz iść. Nie wiesz co Cię czeka. Nie wiesz jak będzie. Cały dzień trwasz w nadziei, że będzie lepiej. Rozczarowujesz się. Jednak nie mówisz tego innym. Zostawiasz to dla siebie. Mówisz im, że jest dobrze. Przecież nie chcesz się przyznać, że wybrałeś źle, że popełniłeś błąd. Myślisz sobie, że mogło być inaczej. Mogło być lepiej. A tkwisz w tym co wybrałeś. Kolejny dzień. Nadal wszystko poznajesz. Nadal nie znasz wszystkich. Może będzie lepiej - mówisz. Nadchodzi chwila gdzie czujesz się cudownie. Jest dobrze. Nawet bardzo dobrze. Jednak nie trwa to długo. Potem wszystko się zawala. Czujesz się jakbyś dostał w twarz. Ogarnia cię wielkie rozczarowanie. Nie jest Ci przykro. Czujesz się jakby Cię nie było. Jesteś nieobecny. Nie zauważasz innych. Jest tłok na korytarzu. Czujesz się jak w zamknięciu. Wszyscy Cię otaczają. Ludzie mówią. Mówią o Tobie. Nie wiesz co nimi kieruje. Chce być postrzegana normalnie. Nie chcę żeby ktoś mnie popychał na przerwach. Co ja takiego zrobiłam? Żywisz do mnie nienawiść, bo jestem nowa? Nic innego nie przychodzi mi na myśl. Jestem tu dopiero kilka dni. A najchętniej uciekłabym stąd. Ale nie mogę. Nie mam tylu sił.

Zastanawiałam się czy jest sens w dodawaniu posta który napisałam na początku miesiąca. Zdecydowałam się go dodać. Chcę żebyście znali moje początkowe odczucia do nowej szkoły. Chcę je pamiętać. Od tamtego czasu trochę się zmieniło. Na pewno teraz mam lepsze zdanie o tym wszystkim. A to dzięki osobom, które powoli poznaję. Mam nadzieję, że wszystko będzie zmierzać w dobrym kierunku.
MINI KONKURS 
Wystarczy podać cenę przynajmniej 3 rzeczy, a ja w następnym poście polecę 5 waszych blogów!
t-shirt click  jeans click  jacket click  chats click  necklace click 

61 comments:

  1. Zmiana otoczenia, zwłaszcza po raz pierwszy jest dość trudna, ale kto powiedział, że coś jest łatwe? Pamiętam, jak źle czułam się w pierwszej klasie gimnazjum (dziękuję, podstawówko, za zamknięcie mnie w sobie), jak w drugiej było już dobrze, a w trzeciej wspaniale. Poznałam nowych ludzi, z niektórymi zerwałam kontakt, skupiłam się na tym, co lubię i w czym jestem dobra. Otwarłam się. W końcu.
    Za to w liceum przystosowałam się już po dwóch tygodniach, ale bez gimnazjum chyba nigdy nie dokonałabym tego :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3
    Obserwuje :)

    MrKulfon.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Osoby w nowym otoczeniu, szczególnie, gdy to jest nowa szkoła są bardzo zagubione.
    Bluzka:6.74$ Spodnie: 16.93$ kurtka 34.75$

    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Oj pamiętam jak ja zaczynałam gimnazjum. Miałam przy sobie najważniejsze osoby, a szkołę znałam już dłuższy czas, ale mimo wszystko byłam skrajne nieśmiała i zamknięta w sobie. Wszystko się zmienia, my najbardziej, ale najważniejsze to iść odważnie i być pozytywnie nastawioną do ludzi wokół ^^ Teraz też zaczęłam nową szkołę, trzy lata później z zupełnie innym nastawieniem- i jest o niebo lepiej. Powodzenia!
    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Początki nigdy nie są proste, ale z czasem każdy przywyka do nowego otoczenia. :) Mamy niesamowitą zdolność do odnajdywania się w nowych warunkach, gdy minie trochę czasu, prawda? :) Masz świetną urodę, ale jestem pewna, że już kiedyś o tym pisałam. :)

    ReplyDelete
  6. Pamiętam jak miałam podobne uczucia, o jakich wspomniałaś w pierwszym akapicie, kiedy z szkoły podstawowej przeszłam do gimnazjum. Cholernie się bałam, całe szczęście z następnymi dniami było coraz lepiej i poznałam ludzi bardzo miłych, pomocnych... Czyli tak jak oczekiwałam. :) Zdjęcia i stylizacja śliczne!

    ceny rzeczy: bluzeczka $6,74, spodnie: $16,93, kurtka: $34,75, czapka: $4,88, rzemyk/sznurek (cokolwiek to jest :D): $1,46

    shiirox.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wyglądasz :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Dla mnie przyjście do nowej szkoły również było trudne. Najwredniejsze dziewczyny w szkole nie wiadomo dlaczego mi dokuczały. Po roku okazało się, że "kolejnym nowym" też tak robią. Nie wiem co one mają w głowach i co jest takiego śmiesznego w zmianie szkoły.
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  9. Oj zapomniałam napisać :/
    koszulka- $6.74
    spodnie- $16.93
    kurtka- $34.75
    czapka- $4.88
    naszyjnik- $1.46
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  10. Zmiany są dobre, tylko trzeba się do nich przyzwyczaić. Ślicznie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja juz się przyzwyczaiłam do szkoły, fajnie jest. Ale początek był podobny :) Poklikałam ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Pierwsze dni w nowej szkole są zawsze trudne :( Śliczne spodnie
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  13. Jestem w drugiej klasie gimnazjum, ale rok temu na początku było mi trudno. Po dwóch tygodniach poznałam super ludzi i się przyzwyczaiłam :)
    CENY:
    6.74
    16.93
    $34.75
    4.88
    $1.46
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Wszystko kwestia przyzwyczajenia. Dobrze, że wszystko już powoli ci się ułożyło. :)
    Bardzo ładna bluzka i spodnie!
    Ceny; 6.74 ; 16.93 ; 4.88 ; 1.46
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  15. Great post! You are so cute! Cool jacket!)
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  16. Ja w tym roku byłam pozytywnie nastawiona do nowej szkoły i dobrze, bo bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, a ludzie są naprawdę fajni, więc tylko się cieszyć. Oby u Ciebie też wszystko było super:) Zdjęcia śliczne, masz piękne włosy. 6,74 t-shirt, 34,75 ramoneska, 4,88 czapka
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam czytać u ciebie tego typu posty! Często mam wrażenie, że czytasz mi w myślach i przekładasz na klawiaturę dokładnie to co czuje. Innym razem czytając twój post, mam wrażenie jakbym przenosiła się do innego świata. Jesteś w tym naprawdę świetna! Świetne zdjęcia. Stylizacja też mi się podoba. Prosta, luźna, idealna do szkoły i nie tylko!

    t-shirt - 6,74$
    spodnie - 16,93$
    kurtka - 34,75$
    czapka - 4,88$
    choker - 1,62$

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Miałam podobne odczucia, co do nowej szkoły. Dziwne, że ten trzeci rok zaczęłam z nastawieniem, ze to w końcu ostatni rok ;p

    ReplyDelete
  19. Ładne zdjęcia i fajny pomysł na post.
    Relacje z mojego pierwszego dnia z liceum byłby bardzo podobne :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. czapka naprawdę bardzo fajna :)

    ReplyDelete
  21. Ja też nienawidziłam swojej szkoły średniej - dobrze, że klasa była fajna :)...

    ReplyDelete
  22. Początki są bardzo trudne choć czasem to własnie początki są piękne a potem dopiero się wszystko zawala - u mnie tak było. Początek cudowny, 4 klasa i jedyne o czym marzę, by więcej tych ludzi nie widzieć, nie spoglądać, powiedzieć "cześć" na ulicy i tyle ich znać. Oby w twoim przypadku szkoła średnia była cudownym wspomnieniem :)
    Ładna stylizacja
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-klik!:)

    ReplyDelete
  23. Każda nowa przygoda wiążę się z lekkim stresem, jednak to mija i później myślisz sobie, że nie było czego się bać.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/09/review-rosegal.html

    ReplyDelete
  24. Masz super zdjęcia, z pięknym klimatem! Chciałam kupić ta koszulkę jednak... No cóż bywa. Oczywiście piklikalam bo wszystko jest piękne!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/09/seventeen.html

    ReplyDelete
  25. Pierwsze dni w nowej szkole są najgorsze. Nikogo nie znasz, nikt nie zna Ciebie. Boisz się odezwać aby inni źle o Tobie nie pomyśleli. Jednakże po jakimś czasie to minie,przynajmniej w jakimś stopniu.Zapraszam do siebie. Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwacje.

    Sallien.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Naprawdę super post! Bluzka 25.99, kurtka 133.99, czapka 18.82, naszyjnik 6,25
    Zapraszam do mnie! http://ascardisis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Uf, czasy nowych szkół już za mną :) Ale przede mną nowe prace i wyzwania, nie można się poddawać ;)
    Pozdrawiam,
    bizarre-case.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. To co opisałaś musi być okropne! Załamałabym się gdybym była w takiej sytuacji. Życzę powodzenia w nowej szkole :) Pięknie wyglądasz!
    koszulka: 6.74$
    jeansy: 16.93$
    kurtka: 34.75$
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Mam jeszcze pytanie: polecasz tą kurtkę od Zaful? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest całkiem okej, ale lepiej kupić sobie stacjonarnie :)

      Delete
  30. Przepięknie wyglądasz!
    Choker muszę sobie zamówić:)

    ReplyDelete
  31. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy wpis! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    ReplyDelete
  32. Ja 13.09 zaczęłam 2 klase szkoły średniej w Niemczech, ogólnie zawszę jest mi łatwo wrócić do szkoły bo wiem że tam mam przyjaciół :) Świetne zdjęcia!
    Poklikałam;
    t-shirt - 6,74$
    spodnie - 16,93$
    kurtka - 34,75$
    czapka - 4,88$
    choker - 1,62$
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  33. Ja zawsze denerowałam się pierwszym dniem szkoły, ale teraz już wiem, że to nie było potrzebne :) Świetne zdjęcia !

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    ReplyDelete
  34. Wyglądasz cudnie! Ja rok temu, kiedy poszłam 1 raz do gimnazjum również bardzo się bałam krytyki. Grupka starszych popularnych dziewczyn mnie krytykowała. Teraz jestem 2 klasie i te same dziewczyny dokuczają teraz 1 klasom, ja nie wiem po co one to robią, sprawia im to przyjemność czy co... A tak btw, naprawdę masz 13 lat? :D Wyglądasz na dużo starszą :)

    t-shirt - 6,74$
    spodnie - 16,93$
    kurtka - 34,75$
    czapka - 4,88$
    choker - 1,62$

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  35. Wow niesamowita stylizacja! Najbardziej podoba mi się choker! jest taki delikatny i te złote końcówki! Tak niesamowicie czarny pasuje do różu bluzki i jeszcze czarne zakończenia rękawków.... BOMBA! Też ostatnio robiłem sesję z chokerem (w polsce mówi się na to dusik?) Zapraszam do ogladania i komentowania :) Sesja: choker dusik aksamitka

    ReplyDelete
  36. Pierwszy dzień zawsze jest najtrudniejszy, później jest już tylko lepiej :)
    Świetna stylizacja, taka w stylu Tumblr (uwielbiam je)

    MARTHA-ZAPRASZAM💚

    ReplyDelete
  37. Całe szczęście, że już się to zmienia! Mam nadzieję, że poznasz w nowej szkole fajnych ludzi i może nawet narodzą się jakieś przyjaźnie.

    Przed chwilą oglądałam chokery na internetach, bo mam jeden i chcę więcej. W sumie ten Twój wygląda bardzo ładnie, trzeba będzie sobie zamówić;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Sliczne zdjecia, a outfit... Genialny!

    ReplyDelete
  39. poklikane 6.74 16.93 34.75
    co powiesz na wspolna obs ? zacznij i daj znac u mnie marrstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Początki są trudne ale już się nauczyłam żeby za dużo o tym nie myśleć, bo zazwyczaj moje wyobrażenia są znacznie gorsze niż rzeczywistość :)
    koszulka - 6,74$
    spodnie - 16,93$
    kurtka - 34,75$
    czapka - 4,88$
    choker - 1,62$

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. styloweczka pierwsza klasa! dla mnie boooomba :) uwielbiam ta firme, maja tam swietne ciuchy ;)
    co powiesz na wspolna obs? daj znac u mnie na blogu ;3

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    ReplyDelete
  42. Początki gimnazjum i pierwsza klasa zawsze są dziwne, trudne.
    Pamiętam jak w pierwszej klasie się zachowywałam, myślałam, że jestem już po okresie dojrzewania. Teraz sądzę inaczej, dużo rzeczy się zmieniło.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  43. Zdjęcia wyrażają więcej niż tysiąc słów :)

    ReplyDelete
  44. U mnie w sumie nie było tak źle. Najgorsze jest chyba to, że nie jesteś w stanie wszystkiego ogarnąć - tyle nowych klas, nauczycieli, przedmiotów, podręczników, nie potrafisz zapamiętać wszystkich osób... Kasia, Basia, a może jednak Stefan? Ale już po miesiącu wydaje Ci się, że jestem panem szkoły... Jestem w drugiej klasie liceum i pierwszaki właśnie myślą, że są najlepsi w całej szkole. Nie wiem czy mam się z nich śmiać czy płakać... Boże, widzisz, a nie grzmisz!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  45. Fajny post :) Ja akurat nie miałam problemu z przyjściem do gimnazjum, bo było to w tym samym miejscu co podstawówka. Podoba mi się outfit. Wyglądasz na dużo starszą osobę, i dużo ładniejszą ode mnie :(
    $6.74, $16.93
    (SALE) $34.75 $4.88
    A ostatnia rzecz nie było/ nie działała cena :/
    Świetny blog.
    Imbirkowy blog klik!

    ReplyDelete
  46. Zdjęcia i stylizacja świetna ! Pamiętam sama jak jeszcze rok temu zaczynałam gimnazjum to było przerażające te wszystkie oczy patrzyły na mnie a u taka zagubiona trochę haha ale po jakimś czasie się przyzwyczaiłam :)
    Choker: 1,62$
    Spodnie : 16,93$
    Czapka: 4,88$
    Koszulka : 6,74$

    ReplyDelete
  47. ja chyba nigdy nie przeżywałam, nie odczuwałam strachu przed nową szkołą:D na szczęście etap szkoły już za mną! masz cudowne, cudowne włosy i mega uroczą buźke :)
    / http://jukahwi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Piękna stylizacja spodnie wymiatają <3
    Bluzka:6.74$
    Spodnie: 16.93$
    kurtka 34.75$

    http://ruudegirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Śliczna stylizacja! Kocham ten styl!
    http://missangelama.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Świetny post, zapraszam do mnie http://myprivateouterspace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Wyglądasz bosko *.*
    carolineworld123.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Na początku jak czytałem nie spodziewałem, że całość jest o pierwszym dniu w szkole, super napisane :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Super post! Osobiście dla mnie pierwsze dni są zawsze najbardziej stresujące. Jednak często nowe otoczenie = nowe życie i nowe możliwości ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    ReplyDelete
  54. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  55. jeju cudowna stylizacja!
    i te spodnie, najlepsze :D
    tshirt- 6.74$
    jeansy- 16.93$
    kurtka- 34.75$
    pozdrawiam cieplutko :))
    https://igapaulina.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  56. Bardzo fajny i interesujący blog na pewno zostanę tu na dłużej
    Zapraszam na mojego bloga http://miche-miiche.blogspot.com/

    ReplyDelete