October 22, 2016

FORBIDDEN DESIRE

Poznajesz nowych ludzi. Znajdują się tam osoby ważne i ważniejsze. Zależy Ci na kimś. Nawet bardzo. Nie wiesz czy ta druga osoba to dostrzega. Myślisz, że nie. Przecież ledwo się znacie - powtarzasz sobie. Ludzie mówią Ci jaka ta osoba jest. Jednak Ty wierzysz, że taka nie jest. Masz swoje własne zdanie na jej temat. Pewnego razu ta osoba robi coś, czego kompletnie się nie spodziewałeś. Rani Cię to. Widzisz jej szczęście. Zaczynasz słuchać innych. Zaczynasz im wierzyć. Już kompletnie nie wiesz co masz myśleć. Wszystko Ci się miesza. Ból przeradza się w złość. Jednak ta złość nie trwa długo. Później dostrzegasz, że te szczęście nie było prawdziwe. Czy to wszystko było udawane? - zastanawiasz się. Ta osoba zrobiła wiele. Nie wszystko było dobre. Czasem Cię to raniło. Miałeś wrażenie, że celowo Cię rani. Jakby chciała wzbudzić w Tobie pewną zazdrość. Jednak nie wiesz do końca jak było. To tylko Twoje przypuszczenia. Pomimo tego nadal Ci na niej zależy. Chociaż wiesz, że nie powinno. Zakazane pożądanie. Tak bym to nazwała. 

Wasze blogi:
MINI KONKURS 
Wystarczy podać 4 ceny rzeczy, a ja w następnym poście polecę 4 wasze blogi! 
bomber jacket click  t-shirt click  jacket click  shirt click

65 comments:

  1. Nie wiem co skłoniło cię do takich refleksji ale wnioskuję, że doświadczenie.
    1. US$24.15
    2. US$19.78
    3. CA$53.41
    4. CA$20.02
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyglądasz :D
    Na moim blogu mały konkurs, zapraszam -
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoje posty. Często czytając je mam wrażenie jakbyś czytała mi w myślach i przelała to na swoją czystą kartkę bloggera. Przepiękne zdjęcia! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Dokladnie opisałaś moja aktualna sytuacje...
    ceny:
    53.41€
    20.02€
    19.78€
    24.15€

    http://ink-your-think.blogspot.com/2016/10/a-little-changes.html

    ReplyDelete
  5. a i obserwuje, swietny blog:*

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładna stylizacja, świetne rzeczi i oczywiście poklkane :)
    $24,15 $9,89 $53,41 $20,02
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  7. Domysły, domysły i szary świat - tak podsumowałabym cały tekst.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  8. Świetny post, świetnie napisane, a zdjęcia genialne!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://secretsofcosmetology.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Lubię czytać twoje emocjonalne przemyślenia. :) 24,15. 53,41. 20,02. 9,89. Piękna jesteś. :)

    ReplyDelete
  10. Poklikane fajny post :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyglądasz
    Kurtka jest świetna
    Bardzo ładna stylizacja
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Śliczna jesteś i kiedy przeczytałam w opisie, że masz 13 lat to nie mogłam w to uwierzyć. Na zdjęciach wyglądasz na starszą osobę ;) Bardzo dobry wpis :)
    pauuls.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  14. śliczna stylizacja :)
    24,15
    9,89
    53,41
    20,02
    http://ruudegirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Opisałaś dokładnie słowo w słowo historie moich znajomości z niektórymi kiedyś ,
    śliczna stylizacja !
    http://xartday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. bardzo poważnie wyglądasz.
    Obserwuję kochana!
    Mój blog

    ReplyDelete
  17. Świetnie wyglądasz!
    1. $24.15
    2. $9.89
    3. $39.99
    4. $14.99
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    ReplyDelete
  18. Rok temu miałam podobną sytuację. Wszystko rozwiązało się po szczerej rozmowie.
    Śliczna bluzka. Po klikałam ;) Dziękuję za polecenie! c:

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia i stylizacja :)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Poklikałam :)

    $24.15
    $19.78
    $53.41
    $20.02

    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Niestety opis takiej sytuacji jest coraz częstszy spotykany w codziennym życiu.
    Świetne zdjęcia. Piękna jesteś :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Doskonale wiem o czym piszesz... Świetny tekst!

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Dużo z nas taką sytuacje przeżyło.świetne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Chciałabym mieć takie usta jak ty masz :)
    Pamiętaj że jeszcze wiele przed tobą, nie jedna osoba zrani. Nie jeden raz będzie tak że będziesz myśleć to jest ten...a po czasie okaże się totalną porażką. Oczywiście nie życzę ci takich doświadczeń. Przypuszczam że twój wpis oparty jest na obecnej sytuacji u ciebie 😘

    ReplyDelete
  25. Zestaw fajny, bardzo miejski. :)

    Co do Twoich przemyśleń. Miałam wiele sytuacji w swoim życiu, w których osoba, która wydawała się być dla mnie wszystkim potrafiła ukrócić wszystkie uczucia do zera. Wiele razy raniła mnie do tego stopnia, że kończyłam wszystko. Przestawałam chodzić do szkoły, jeść, spotykać się ze znajomymi, czy nawet czytac co było moim ukochanym zajęciem swojego czasu. Dzisiaj, z dużej perspektywy, widzę, że nie było to warte ani jednej chwili smutku, czy łzy. Osoby, które nas ranią robią to z dwóch powodów: z premedytacją, by nas odtrącić lub nieświadomie, dając nam sygnały, by odejść. Nie jednokrotnie trzeba uświadomić te osoby o ich zachowaniu, ale to tak na prawdę one decydują czy chcą nas w swoim życiu. Nie my decydujemy o nas w ich świecie, serio. Warto otaczać się ludźmi z uśmiechem, bo wtedy sami będziemy uśmiechnięci. Warto otaczać się ludźmi pracowitymi, bo wtedy sami tacy będziemy. Uwierz, że pozytywne emocje przyjdą od innych. Te negatywne pozostaw za sobą.

    Buziaki, theviktoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ładne zdjęcia!
    bomber-24.15 U$
    T-shirt-9.89
    jacket-39.99
    shirt- 14.99
    Mój blog - kliknij! <3

    ReplyDelete
  27. Rewelacja! Poklikane :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Kochana linki poklikane, klik - 24,15$, 9,89$, 39,99$:)

    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki*

    ReplyDelete
  29. Nie miałam chyba takiej sytuacji ;) super zdjęcia. Poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Odnośnie tekstu, powiedziałabym, że ludzie są tylko ludźmi - popełniają błędy, ale... czasami warto dać tej osobie drugą szansę, jeśli jej na tym zależy :)
    A co do zdjęć - serio masz trzynaście lat? Ja na oko dałabym ci z dwadzieścia! XD

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    ReplyDelete
  31. Piękne zdjęcia, futerko jest mega! Obserwuję ;)
    ceny:
    53.41€
    20.02€
    19.78€
    24.15€

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  32. Piękne zdjęcia :O :)
    http://brunettefire.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Wiem o czym piszesz. Jednak ludzie są tylko ludźmi i są skłonnymi do popełniania błędów oraz ranienia innych, co nie znaczy, że zawsze warto jest dawać drugą szansę, niektórzy po prostu na nią nie zasługują. Naprawdę masz 13 lat ? Ja dałabym Ci conajmniej 16 :D. Pozdrawiam ! /~Claydi http://unpredictabble.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Przesliczne zdjęcia :*
    Poklikane :)
    9.89$
    24.15$
    39.99$
    14.99$

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Piękna dziewczyna w pięknej scenerii. ;) Czuć jesienną, magiczną atmosferę w Twojej stylizacji. ;)

    alteraven.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia :D
    Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Poklikałam :D

    Zapraszam:D
    Odwdzięczam sie a każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ładnie wyglądasz!
    Czytając to, co napisałaś miałam wrażenie, że czytam swoje myśli z ponad rok temu.
    Bardzo fajnie piszesz, miło się czyta.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. US$24.15, US$19.78, CA$53.41, CA$20.02

    Nie wiem co przydarzyło się w Twoim życiu, ale wiem, że będzie lepiej! Mówi Ci to ktoś kto niedawno wygrał długą i żmudną walkę z depresją :) Przykro mi to mówić, ale w swoim życiu trafisz jeszcze na wielu ludzi, którzy Cię zranią, ale z doświadczenia wiem, że te rany goją się szybko. Zostają blizny, to prawda, ale one wszystkie sprawią, że będziesz silniejsza. Trzymaj się ciepło!

    hedonisticat.com

    ReplyDelete
  39. Bardzo prawdziwy post ;) Świetnie piszesz, tak tajemniczo trochę ^^
    lamytocwaniaczki.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Jesteś potwierdzeniem tego, że jesienne zdjęcia też mogą być fajne. Świetna stylizacja. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  41. Prześliczne zdjęcia!:)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  42. podoba mi się sukienka :)obserwuję i zapraszam
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Każdy musi przejść przez wiele sytuacji z drugim człowiekiem. Najgorsze jest nieudolne dążenie do prawdy. Istnieje kilka wersji, gdy musisz wybrać tylko jedną.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  44. Niestety większość ludzi napotkanych w naszym życiu to tylko przelotne znajomości. Rzadko zostają z nami na dłużej. Sama wielokrotnie to przerabiałam, mimo, że miała to być przyjaźń na całe życie. Jednak wierzę, że Ci najlepsi przyjaciela jednak w moim życiu pozostaną.
    Poklikane: US$24.15, US$9.89, US$49.99, US$14.99.

    ReplyDelete
  45. Po prostu trudno zapomnieć o kimś kto odegrał ważną rolę w naszym życiu... Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  46. cudownie wyglądasz :)
    piękne zdjęcia, widać ,że masz dużo pomysłów na bloga. Podoba mi się to <3
    czekam na więcej!!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Śliczna jesteś :) :*
    Sannness.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Bardzo ale to bardzo podoba mi się to masz na sobie :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  49. sliczne polaczenie tej bluzki z bialym futerkiem <3

    ReplyDelete
  50. Przepiękne miejsce na zdjęcia miałaś! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  51. Śliczne zdjęcia!! Obserwuję i zapraszam do mnie :)) michalinm.blogspot.com

    Instagram- michalinamarcisz

    Świetne rzeczy! US$14.99 // US$49.99 // US$9.89 // US$24.15 // :))

    ReplyDelete
  52. Fantastycznie wyglądasz :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Kolejny raz piękne zdjęcia, to już chyba standard w Twoich postach. Mam wrażenie, że cokolwiek napiszesz będzie brzmiało dobrze, nawet jeśli byłoby to coś oznaczającego "byłam w sklepie" :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Świetne zdjęcia <3
    Kliknęłam :3

    Zapraszam!Jeśli zaobserwujesz, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    ReplyDelete
  55. Jejku.. Ty tak pięknie piszesz, rzadko się coś takiego spotyka <3 Do tego takie cudne zdjęcia :*
    Gratuluję <3

    24.15$
    9.89$
    45.99$
    13.99$

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  56. świetnie wyglądasz, a post bardzo mi się podoba. Również uważam, że nic nie jest "na zawsze" i często najbliźsi znajomi stają się... najbliższymi wrogami...
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  57. To co opisujesz zdarzyło się już tyle razy. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust. Poklikałam i życzę Ci powodzenia.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. świetna stylizacja, dobre połączenie! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    ReplyDelete
  59. Świetna stylizacja!
    Ceny: $24 15 $9 89 $45 99 $13 99
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Kochana poklikałam ci w linki - 24,15$, 9,89$, 62,65$, 19,06$ :)
    Nie zależy mi na poleceniu, czy mogłabys pomóc i mnie ?
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TU ? Dzięki <3

    ReplyDelete
  61. such stunning photos ! I love your look so chic and trendy ! ♥

    ReplyDelete