October 09, 2016

WILL BE BETTER

Pierwsze dni nie były najlepsze. Było mi trudno. Uważałam mój wybór za błąd. Za wielką pomyłkę. Potem jednak było coraz lepiej. Zaczęłam poznawać moją klasę. Teraz mamy już 'grupkę' na prawdę świetnych ludzi. Bardzo szybko się dogadaliśmy. Bardzo szybko się polubiliśmy. Myślę, że trzy lata z nimi będą na prawdę udane. Zaczęło mi się podobać. Jednak teraz nie jest tak jak być powinno. Teraz znów jest źle. Jest źle ze mną. Kiedyś, pewien czas był dla mnie bardzo ciężki. Jeśli ktoś jest ze mną od dłuższego czasu to wie, że nie było u mnie kolorowo. Straciłam wiele. Od tamtego czasu mój stan znacznie się pogorszył. Kiedyś wszystko po mnie 'spływało'. Już tak nie jest. Jest mi trudno cokolwiek napisać. Po prostu nie jest dobrze. Jak na razie jestem kłębkiem emocji który w każdej chwili może wybuchnąć. A jakiekolwiek komentarze kierowane w moją stronę w niczym nie pomagają. Tylko bardziej mnie dobijają.

Wasze blogi:

MINI KONKURS 
Wystarczy podać cenę 3 rzeczy, a ja w następnym poście polecę 3 wasze blogi!
sweatshirt click  jeans click  jacket click

77 comments:

  1. 7,29 dol, 11,18 dol i 34,75 dol. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz. Mam nadzieję, że jakoś się u ciebie poukłada. :)

    ReplyDelete
  2. Trzymaj się, jesteśmy z tobą!
    Bardzo się cieszę, że dodałaś link do mojego bloga, dziękuję :D
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  3. Kiedyś się tak czułam, choć był to długofalowy efekt tego, jak ukształtował się wcześniej mój charakter, niezdolny do nawiązywania nowych relacji, pełen nieśmiałości, zamykający mnie w sobie i sprawiający, ze wszystko mnie dotykało, nawet jeśli mnie nie obchodziło. Nie było dobrze, ale jest już o wiele lepiej. już dawno przestałam się tak wszystkim przejmować, choć czasami nadal zdarza mi się świrować.
    Dobrze, że udaje Ci się dogadać z klasą. Trzymaj się :*
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. no to świetnie, że nalazłaś z nimi wspólny język :) ja niestety mam straszną klasę i nikogo z kim mogłabym porozmawiać :/ Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Nie przejmuj się, zobaczysz, że z czasem się zaklimatyzujesz i będzie dużo lepiej. Trzymam za Ciebie kciuki! ♥
    Prześliczne zdjęcia. Dziękuję za polecenie mojego bloga ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Również mam teraz nową klasę i zawieram nowe znajomości, więc Cię doskonale rozumiem. Wszystko się ułoży, zobaczysz. Trzymaj się!
    $35.75 $11.18 $7.29


    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    ReplyDelete
  7. Początki zawsze są trudne. Potem się dogadacie a pod koniec 3 klasy będzie smutno się żegnać...
    Zapraszam do siebie: http://cennettt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Najważniejsze, żeby pozytywna amtosfera trzymala się długo.
    Szczerze to byłam przekonana, że jesteś w 1 liceum a nie gimnazjum :)
    Bardzo ładnie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bluzka: 7.29$ Spodnie:11.18$ kurtka : 34.75$
    Nie warto się przejmować w pewnym stopniu Cię rozumiem i mnie też nie jest od pewnego czasu dobrze, wydaje mi się, ze to wszyskto się tak jakby wali... Ale próbuj z tym walczyć :)
    Trzymaj się !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ładne zdjęcia! Nie przejmuj się <3 Dasz rade :D
    7.29, 11.18, 34.75

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Powodzenia w współpracy ;) spodnie zgrabnie wyglądają i karteczka bardzo fajna :)

    ReplyDelete
  12. Życzę, abyś się szybko odnalazła wśród nowej szkoły, nowych ludzi. Będzie dobrze!
    Ceny: $7.29 $11.18 $34.75
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Kochana świetnie wyglądasz, pomagam - 7,29$, 11,18$ (Gamiss); 34,75$ (Zaful)
    Nie zależy mi na poleceniu, czy mogłabyś się odwdzięczyć i kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    ReplyDelete
  14. Powodzenia w nowej szkole! Zawsze na początku jest źle, a potem już lepiej :)
    Ceny ciuchów z wpisu:
    Bluzka w paski - 7,29$
    Spodnie - 11,18$
    Kurtka - 34,75$
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Początki zawsze są trudne. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja również w tym roku jestem po raz pierwszy w gimnazjum, jednak stety (albo niestety) szkoły, ani klasy nie zmieniałam, jednak doskonale wiem, jak trudno przyzwyczaić się do nowych ludzi, środowiska.
    Stylizacja naprawdę super, bardzo podoba mi się ta koszulka, a spodnie to po prostu cudeńko ♥
    Ceny: $7.29
    $11.18
    $34.75

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  17. swietne rzeczy sobie wybralas, masz genialny gust ;3
    co powiesz na wspolna obserwacje? ;) daj znac a zaczna
    buziaczki!

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    ReplyDelete
  18. Nowa szkoła zawsze jest trudna do zgryzienia ale to mija, na szczęście.
    $7.29
    $11.18
    $34.75
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Wszystko będzie dobrze, zobaczysz! Na początku zawsze jest trudne, ale i tak - trzymaj się! Śliczna stylizacja i zdjęcia. :)
    ceny; kurteczki - 34,75$ spodni - 11,18$ bluzki - 7,29$

    shiirox.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Życzę powodzenia.
    Nowa szkoła , nowe otoczenie jest trudno .
    Prześliczne zdjęcia
    Oto ceny :
    $ 7.29
    $ 11.18
    $ 34.75

    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Masz cos bardzo interesujacego w spojrzeniu! Podobaja mi sie twoje zdjecia!

    Pozdrawiam z Kalifornii!

    Paulina
    www.shenska.com

    ReplyDelete
  22. To, co na pierwszy rzut oka wydaje się nam źle w cale takie nie musi być. Jednak później może zmieniać się na dobre, czy też własnie źle, ale to my musimy tak sprawić, by było dobrze.
    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Każdy z nas ma w swoim życiu gorszy okres.. W takim momentach nasze życie jest czarno-białe, wszystko nie ma sensu, nic nie jest w stanie nasz pocieszyć.. Jedni zalewają się łzami, inni chodzą zdenerwowani, przygnębieni. Ale zapewniam cię z czasem wszystko co dobre, do ciebie przyjdzie i zapomnisz o tym co doprowadziło cię do takiego stanu!

    sweatshirt 7,29$
    jeans 11,18$
    jacket 34,75$

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. początki są zawsze trudne, powodzenia! :)
    http://gabrialkitablogspot.com

    ReplyDelete
  25. Swietna stylówka ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. koszulka nie jest w moim typie, ale reszta jest na prawdę mega! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Nie załamuj się na samym początku. Postaraj znaleźć w sobie choć odrobinę tej pozytywnej energii i nastawienia. Przed Tobą trzy lata z nową klasą, która może sprawić, że to będą wspaniale trzy lata tylko musisz postarać się zmienić swoje nastawienie :) Trzymam kciuki by ułożyło Ci się wszystko jak najlepiej!
    sweatshirt-$7.29 jeans-$11.18 jacket-$34.75
    nenxa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetny outfit. :) Lubię takie "podarte" spodnie. :)

    ReplyDelete
  29. Będzie dobrze! Ja nie należałam nigdy do lubianych osób - najgorzej było w gimnazjum oraz poprzednim liceum (zmieniłam szkołę). Co było tego przyczyną? Nie mam pojęcia. Powróciłam jednak do rodzinnego miasta, teraz mam wokół siebie ludzi, którzy mnie wspierają w tym, co robię. A reszta? Zwyczajnie mnie nie obchodzi :) Tobie życzę tego samego. Byś skupiała swoją uwagę na osobach, które są z Tobą i przy Tobie bez względu na wszystko :*
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Lina Nastya
    lina-nastya.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Co tam zdjęcia, śliczna jesteś :)

    ReplyDelete
  31. Piekna stylizacja, wyglądasz zjawiskowo ;) polikalam ;)

    ReplyDelete
  32. W takim razie życzę Ci udanych i mile spędzonych trzech lat w gimnazjum ;)
    Poklikane: 7.29$, 11.18$ oraz 34.75$

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Fajna kurtka, każdy przechodzi czasem gorsze chwile, oby było lepiej ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Wszystko z czasem się wyrównuję, każdy stan jest przejściowy - uwierz mi, coś o tym wiem. Dużo się nacierpiałam zanim zaczęłam normalnie funkcjonować.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  35. Super stylóweczka! Poklikane i zaobserwowane :)
    Wpadaj proszę do nas:
    vivstilo-dw.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetna stylizacja :) W moim stylu :)
    Masz piękne włosy :)

    Zapraszam :*
    Mój blog

    ReplyDelete
  37. AA WYGLADASZ SUPER! Tez przezywam maly kryzys, ale bedzie dobrze!:) musi byc!
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ja z czasem również stałam się o wiele bardziej wrażliwa. Trzeba sobie jakoś z tym radzić.
    Piękne masz włosy! :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Miałam dokładnie identycznie jak napisałaś, też uważałam, ze podjęłam złą decyzję. Teraz po ponad dwóch latach cieszę się, że nie zmieniłam zdania co do klasy, szkoły.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Świetne zdjęcia.
    Życzę ci,żebyś wyszła z tego kryzysu.


    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ja miałam bardzo podobnie, ale teraz niczego nie żałuję :)
    $7.29
    $11.18
    $34.75
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    ReplyDelete
  42. Świetna stylizacja, i te spodnie! Początki zawsze są trudne, ale zobaczysz, będzie dobrze. :) Ja jestem w 3 klasie technikum i niestety do tej pory nie jestem zadowolona z kierunku, który wybrałam :(
    Pozdrawiam, - wpadnij - http://liisiialy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Szczerze, to u mnie na odwrót. Najpierw było ok, a później się okazało, że większość lasek z mojej klasy to zwykłe żmije, meh.
    |M Ó J B L O G|

    ReplyDelete
  44. ja miałam taki kryzys na początku roku szkolnego teraz jest już dobrze;). mój blog olgitka1315.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Miłego weekendu! :)

    Ps.
    Spośród osób, które skomentują mój post wybiorę 10, których blogi wypromuję w nowym poście :)
    http://www.sandrakopko.com/2016/10/red-nike.html

    ReplyDelete
  46. Musi być lepiej! Ne poddawaj się! Ja często mam dosyć swojej szkoły, ale wtedy pocieszam się tym, że za rok znajdę się w liceum. Dziękuje za dodanie mojego bloga! :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Trzeba pamiętać, że w końcu nastaną dobre dni i będzie tylko coraz lepiej :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  48. Świetna stylizacja, uwielbiam Twój styl ubierania się :)
    http://magdapaulina-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Ale masz super figurę! Nie przejmuj się, jesienią zawsze wszystko wydaje się gorsze niż jest w rzeczywistości. Będzie dobrze! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Zawsze sie wszystko ułoży :) Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam paulabiliniewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Nie wiem czy jakiekolwiek słowa polepszą to jak się czujesz. Sama nie lubię gdy wszyscy wokół mówią "będzie lepiej". Ale zawsze gdy czuję się źle, tłumaczę sobie, że jeśli się cofam to znaczy, że biorę rozbieg. I to pomaga a jeśli nie to czekam aż wszystko się poukłada w mojej głowie. 1. $7.29 2. $11.18 3. $34.75

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Mogę zabrzmieć naprawdę banalnie, ale będzie dobrze, uwierz. Z doświadczenia wiem, że jeśli coś zaczyna się walić - wali się wszystko, ale to dokładnie ten moment w którym nie wolno nam się poddać tylko wziąć w garść.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Będzie dobrze! Trzymam kciuki ;*
    Obserwuję c;
    Julciik.blogg

    ReplyDelete
  54. Genialny blog!
    Zapraszam do mnie tez :
    http://elepphantblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Po burzy zawsze wychodzi słońce ! :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Czasami jest pod górke ale zaraz jest z górki! Wszystko będzie wporządku :)
    sensiblees.pl

    ReplyDelete
  57. You have a great blog, would you like to follow each other?I already follow you
    https://majalivinglife.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  58. 1.$7,29
    2.$11,18
    3.$34,75

    Bardzo świetna stylizacja !
    Podobają mi się te spodnie, ale nie mogłam nigdzie takich idealnych znaleźć.
    Śliczne zdjęcia i zazdroszczę Ci budowy <3
    Obserwujemy i zapraszamy!!!--- http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Super blog! Obserwuję! Bedzie dobrze! Trzymaj sie!
    U mnie nowy post o pomadcę Kylie! zapraszam :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    ReplyDelete
  60. poczatki zawsze sa trudne, wiem co mowie :)
    $7,29 , $11,18 , $34,75

    AALLEEKKSS.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  61. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży. Uśmiechnij się i myśl pozytywnie. Zmień wokół siebie to, co Ci się nie podoba, odrzuć to, co czyni Cię smutną - jesteś za młoda, żeby było tak źle.
    Twoi czytelnicy są z Tobą! Trzymam kciuki :)

    ankuuls – KLIK!

    ReplyDelete
  62. Świetny strój ♥ Nie powiedziałabym, że masz 13 lat a raczej 16 ;)
    twojulubionyblogg.blogspot.com - KLIK!

    ReplyDelete
  63. Pamiętam, że kiedy przyszłam do liceum, pierwsze pół roku było dla mnie koszmarem. Nowi ludzie, nowi nauczyciele. Wszyscy moi przyjaciele rozeszli się do innych szkół i nasz kontakt się urwał. Bardzo ciężko to przeżyłam. Mam nadzieję, że sobie poradzisz i znowu będzie źle. Trzymam kciuki :)
    Stylizacja bardzo mi się podoba, jest bardzo w moim stylu ;)
    OBSERWUJĘ :)
    ann-aspiration

    ReplyDelete
  64. Amazing look! Love it!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  65. świetna stylizacja+ byłam w podobnej sytuacji jak ty :) W czerwcu 2016 skończyłam gimnazjum które było połączone z liceum więc miałam możliwość zostać. Poszłam do innej szkoły i przez pierwszy miesiąc żałowałam dopiero teraz ostatnio zaczyna się poprawiać :) Zobaczysz u ciebie też będzie lepiej <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :D
    Gabrielle♥♠♣

    ReplyDelete
  66. Świetne masz spodnie! wyglądasz poważnie mimo wieku!
    Ja po raz kolejny zaczynam przygodę z blogowaniem! zapraszam do mnie! http://raissee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Szczerze się zdziwiłam że masz 13 lat :) Ale wyglądasz ślicznie Zapraszam do mnie <3 Odwdzięczam się za każdą obserwację:)

    ReplyDelete
  68. Lovely look, nice blog , I love your style and I'm fan !
    http://lolitafashionclub.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. AnonymousMay 19, 2017

    I love you in tight jeans ! Nice body - super cute girl

    ReplyDelete