November 21, 2016

IS IT LOVE?

Musisz się zakochać, żeby kogoś kochać, ale zakochanie się to nie to samo, co kochanie kogoś. Wydaje mi się, że te jedno zdanie mówi wszystko. Skomplikowane czy raczej proste? Istnieje ogromna różnica pomiędzy zakochaniem się w kimś i kochaniem kogoś. Nigdy nikogo nie kochałam więc na ten temat nie mogę się wypowiedzieć. Jednak zakochana byłam. Uważam, że jest to uczucie które nie zdarza się często. Opierając się na mojej historii. Ah, trudno mi do tego wracać. Czułam się świetnie. Może nie chodziłam cały czas z uśmiechem na twarzy, ale jakakolwiek wzmianka o tej osobie sprawiała, że ten uśmiech się pojawiał. Uwielbiałam gdy mogłam na niego patrzeć. Nie potrzebowałam żadnych słów. Uwielbiałam z nim rozmawiać. Wszystko to, co mówił pochłaniałam. Uwielbiałam z nim pisać. Zawsze po powrocie do domu sięgałam po telefon i pisałam. Uwielbiałam jak sobie ze mnie żartował. Wierzyłam w żarty, a potem zaczynał się z tego śmiać. Uwielbiałam po długiej rozłące przytulać się. Rozbiegałam się, a potem staliśmy przytuleni i to mi wystarczało. Uwielbiałam w nim wszystko. Oczy, głos, śmiech, włosy. Był idealny. Wystarczało mi, że po prostu był. 
Kochanie kogoś to coś więcej. To nie tylko uczucie, to stan. 
Wasze blogi: 
sweater click
Proszę o klikanie w link powyżej!

65 comments:

  1. Z każdym postem jesteś coraz ładniejsza <3

    ReplyDelete
  2. Też uważam, że zakochanie, a kochanie to dwie różne rzeczy. Gdy to mówię to ludzie dziwią mi się często i proszą o wytłumaczenie.;) W sumie to ciekawe, że dla niektórych to jedna i ta sama rzecz. To samo uczucie. Świetnie wyglądasz, ciekawy sweterek. :)

    ReplyDelete
  3. Pięknie to napisałaś, naprawdę, ja również byłam zakochana jednak to uczycie nie było odwzajemnione, więc trochę inna sytuacja od twojej :) Ślicznie wyglądasz :*
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. śliczny sweterek, kliknęłam :*

    ReplyDelete
  5. WOW! Widzimy już kolejny wpis z tym sweterkiem w roli głównej i coraz bardziej go chcemy! <3 Polujemy na właśnie taki kolorek ;3 Super sesja! <3 Buziaki ;*

    ReplyDelete
  6. genialny sweter i piękne miejsce na zdjęcia :)

    halvmaner blog

    ReplyDelete
  7. Zauroczenie jest krótkotrwałe, ale może przejść w kochanie kogoś :) Sama kilka razy już podkochiwałam się w kilku chłopakach, ale zawsze mi przechodziło.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  8. świetna notka,taka prawdziwa :)
    zapraszam do siebie na konkurs -> KLIK

    ReplyDelete
  9. Opisałaś to w piękny sposób. Również uważam, że między kochaniem kogoś a zakochaniem się jest różnica. Nie wiem czy mogę powiedzieć, że kogoś kocham... Ale zakochana byłam i dalej jestem.
    Śliczne zdjęcia ♥ Kliknęłam ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Genialna, jesienna stylizacja. Nie wiem ile masz wzrostu ale byłabyś świetną modelką :D

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyglądasz😁
    patsonblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Racja, miłośc to cudowne uczucie :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jaki świetny zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja mialam to szczescie, ze kocham kogos i to od 6 lat. :) super sweterek
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Pięknie to napisałaś ♥
    Stan zakochania to taki fajny epizod. Najgorzej jest wtedy kiedy okazuje się, że to po prostu iluzja.
    Po klikane :)
    Mój Blog

    ReplyDelete
  16. Nice photo, lovely with this casual preppy look ! I love the sweater ! ♥

    ReplyDelete
  17. Mi się bardzo podoba ten sweter, ale w tym "fioletowym" u nich kolorze ;)

    ReplyDelete
  18. Cudowne zdjęcia! Nie mogę oderwać od nich oczu. Zakochanie i kochanie te dwie odmienne rzeczy i dzieli je wielka przepaść.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Między zakochaniem, a zauroczeniem różnica wielka, ale i tak nastolatki nie odróżniają tych pojęć ;c
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. łatwo da się zaplątać w stan zakochania się, to dopiero pierwsza faza miłości którą każdy musi przejść. Dopiero po czasie widać, kto tak naprawdę się zakochał do prawdziwej miłości.
    Masz przepieknę urodę! poklikałam w linki, obs, będę tutaj widywać czesciej :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  21. Ahh, zakochanie to świetne uczucie, tyle uśmiechów i powodów do radości, ale wydaje mi się że gdy przerodzi się w to w głębsze uczucie, to trzeba o to dbać, bo później łatwo kogoś zranić ..
    Piękne zdjęcia!

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  22. Świetnie napisane. Super zdjęcia :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. mam podobne buty tylko że z futerkiem :P

    ReplyDelete
  24. Wyglądasz cudnie! *-*

    ReplyDelete
  25. Kochanie kogoś to coś cudownego. Sama straciłam już dla kogoś głowę:)

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Według mnie ja jestem zakochana i kocham, jestem z moim chłopakiem 7 miesięcy a minęło jak tydzień i szczerze jestem najszczęśliwszą osobą na świecie! Zamówiłam sobie ten sam sweter tylko siwy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    ReplyDelete
  27. Idealnie to ujęłaś. Tak jak ty nigdy nie kochałam, nie byłam kochana jednak zakochana tak. Nie będę nic więcej mówić, bo o wszystkim wspomniałaś wyżej. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Moim zdaniem między zakochaniem się, a kochaniem jest naprawdę nieduża różnica. Inaczej wygląda sprawa jeśli mowa o zauroczeniu, bo trwa to zazwyczaj krótko. Życzę Ci abyś kiedyś znalazła kogoś, przy kim będziesz mogła doznać uczucia kochania ;) Piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  29. Jesteś taka śliczna! Sweterek bardzo mi się spodobał <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  30. Prześliczne zdjęcia, tło idealne!
    Zdecydowanie kochanie to coś innego, coś silniejszego i trwalszego :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Masz racje kochanie kogoś i bycie zakochanym to dwie rożne sprawy. Nie twierdze jednak, że nie mogą iść ze sobą w parze. Tyle, że zakochanie może przeminąć, a prawdziwa miłość zostaje. Zakochanie możemy czuć jakiś, a kochać będziemy zawsze. Fajnie się czytało. Pozdrawiam. przewrotowiec.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajny outfit, pomagam - 16,99$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    ReplyDelete
  33. Świetnie wyglądasz :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Masz bardzo ładny wygląd bloga, zdjęcia po prostu petarda ♥
    Ja dopiero zaczynam , miło by było gdybyś wpadła na mojego bloga :)
    Może wspólna obserwacja ? Napisz u mnie a się odwdzięcze :)
    http://bebeautysuue.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. super zdj i boski sweterek :D
    POZDRAWIAM ♥

    Blonde Brunette & Me

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia! :D Bardzo podoba mi się ten sweterek :)
    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  37. Idealnie napisany post, to w sumie żadna nowość, no i genialne zdjęcia. Strasznie podoba mi się tło i sweterek, który masz na sobie!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. prezentujesz się znakomicie, twój kolor włosów idealne komponuje się z otoczeniem, jak i swetrem :)

    bardziej podoba mi się ten drugi sweterek, piękny jest ten kolor!
    a co do tematyki postu- w 100% się z tobą zgadzam, istnieje ogromna różnica pomiędzy zakochaniem, a zauroczeniem się

    może wspólna obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odpowiadam na obs ;)

    ReplyDelete
  39. Amazing outfit! I love the boots and your hair! You're so pretty*
    Great blog! I'm following you! Follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete
  40. Jestem straszna. Komedia romantyczne stały się mim nałogiem (tak, żałosne), ale równocześnie mdli mnie na myśl o temacie 'kochania'. Chyba depresja jesienna trwa. Piękny sweterek. :)

    ReplyDelete
  41. Zdjęcia pierwsza klasa! Zgadzam się całkowicie! Ludzie zazwyczaj mylą te pojęcia, a potem męczą się z problemami na temat tatuażu z imieniem 'ukochanej' osoby...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  42. genialnie wyglada ten sweter w polaczeniu z twoimi wlosami <3

    ReplyDelete
  43. Fajny pomysł na post. Szczerze mówiąc sama nigdy nie byłam zakochana, ani nikogo nie kochałam. Jak dla mnie jest też wielka różnica pomiędzy zakochaniem, a zauroczeniem. Śliczne zdjęcia ;)
    Mój blog: Recenzje Filmów. Zapraszam!

    ReplyDelete
  44. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post i 2 kokursy na moim blogu! Do wygrania kosmetyki i książka!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM

    KONKURS - wygraj kosmetyki
    KONKURS - wygraj książkę


    ReplyDelete
  45. Zgadzam się zakochanie się, a kochanie kogoś to dwie zupełnie różne od siebie stany, jednakże oba piękne i oba warte przeżycia!

    P.S
    TEN SWETER JEST C-U-D-O-W-N-Y!

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. W zasadzie ja jestem tego zdania, że jeśli chodzi o miłość to jest bardzo indywidualna kwestia. Każdy przezywa zakochanie się w inny sposób, w innym wieku miłość wygląda zupełnie inaczej. Wszystko zależy od tego jak silnie kierujemy się emocjami. Na ten temat można się długo wypowiadać, ale masz rację co do jednego. Zakochanie się a kochanie kogoś to dwie różne kwestie. Świetnie wyglądasz, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  47. Świetne wyglądasz! A co do notki to sadze, ze miłość to prywatna i indywidualna spraw skażonego z nas wiec u każdego inaczej to bywa :P

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Kochana cudowny post, a zwłaszcza ten sweter !!!
    Kliknęłam w link i obserwuję :*
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  49. Miłość to ważne uczucie, tylko trzeba je dojrzeć, czasem jest blisko nas a o tym nie wiemy. Piękny sweter i usta :* Zresztą cała jesteś cudowna! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://s-busz.blogspot.com/2016/12/trendy-zima-2k16-2k17.html

    ReplyDelete
  50. Miłość to cudowne uczucie :)
    Sweter jest świetny, na prawdę bardzo mi się podoba :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. jestem zakochana w zdjęciach, nie wiem czemu ale kojarzą mi się z klimatem Zmierzchu :D Sweterek cudowny i poklikane!
    http://mvgdalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. zakochanie, a kochanie to dwie różne kwestie.
    Sandicious

    ReplyDelete
  53. To prawda, kochanie kogoś to jest magiczna sprawa, to nie tylko słowa, ale także poświęcenie. Miłość niestety nie zawsze jest prosta i dostępna.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Miłość to ciężka sprawa. Żeby kwitła potrzebna jest 'chemia',dbanie o związek, umiejętność rozmowy, obustronna dojrzałość do związku oraz wiele innych rzeczy. Czasami osoby, które nawet się kochają są zdane na rozstanie.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  55. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
  56. Ladne ciuchy zapraszam do mnie http://anggeleses.blogspot.com/

    ReplyDelete