December 11, 2016

PAST

Przez długi czas nie czujesz się dobrze. Nie wiesz czym jest to spowodowane. Wiesz, że masz wiele nie wyjaśnionych spraw. Wyjaśniasz sprawy, które w przeszłości miały na Ciebie duży wpływ. Jednak nie zmienia to dużo. W końcu zbierasz się na odwagę. I korzystasz z szansy. Szansy aby coś naprawić. Aby w końcu poczuć się lepiej. Jest lepiej. Nie potrzebujesz już nic więcej. Jednak sprawy lubią się komplikować, a przeszłość o sobie przypominać. Dzieje się dużo. Sam za tym nie nadążasz. Po przez jedno wydarzenie. Po przez jedno nie porozumienie wraca wszystko. Znów nie jest dobrze. Znów nie rozumiesz siebie. Znów walczysz o to aby totalnie nie zamknąć się w sobie. Znów walczysz o to aby pozostać sobą. Trzymam kciuki aby walka się udała.
Buziaki, Oliwia

38 comments:

  1. Bardzo fajny wpis. Taki prawdziwy ;) My mamy często tak, że wyjaśniamy jakieś sprawy, niby jest dobrze, ale nie do końca, bo potem wszystko wraca i nagle oczy napełniają się łzami :) Tak bywa. Życie nie jest takie kolorowe, ale wielu rzeczy nas może nauczyć :) Super sesja! Buziaki ;*

    ReplyDelete
  2. Masz cudowne włosy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Najgorsze kiedy niedokończone sprawy wiszą nad głową. Niestety nie może być cały czas idealnie, bo i wtedy nie byłoby dobrze ;)
    http://projektk18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ale masz piękne włosy! Moja walka trwa, ale mam nadzieję, że kiedyś się zakończy i to ja wygram.
    Świetny post. Obserwuje.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. świetnie napisane, krótko, zwięźle i ma swój temat ;)
    bluza jest cudowna !

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Właśnie to jest najgorsze,nigdy nie umiem zamknąć za sobą przeszłości. Niestesty jakaś cząstka mnie chyba chce do niej wracać :(
    Świetny blog! ♡
    margittka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. To okropne, kiedy wydaje ci się, że wszystko jest już poukładane, a nadal to ciągnie się za tobą. Świetna sesja :)
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Prześlicznie wyglądasz :D
    Ja obecnie mam wiele nie wyjasnionych spraw :c
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super stylizacja <3
    https://wiecznamgla.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Lubię sposób w jaki piszesz. Zawsze mam wrażenie, że piszesz prosto z serca. Świetnie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  11. Piszesz tak od serca. Bardzo miło się to czyta 😍
    Pozdrawiam Niecoinna

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz bosko!
    Pozazdrościć włosów :)
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam czytać twoje posty kochana! Masz talent <3
    Super stylizacja i zdjęcia, jak zawsze haha. Buziaki :*
    mishmashbyalice.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. niestety bywa i tak, że jakieś przykre wspomnienia z przeszłości dają o sobie znać.. gorzej jak wpływają one na nasze samopoczucie i wywołują w nas negatywne emocje.. sama mam tak czasem. Jednak powoli sie uczę myślec samymi pozytywami i nie przejmować czymś co moze mi psuć moje obecne szczęśliwe życie. Piękne zdjecia!:)
    .

    ReplyDelete
  15. Stylizacja kompletnie nie w moim stylu, ale za to masz naprawdę piękne włosy i usta <3

    ReplyDelete
  16. Fajnie, choć zamykanie się w sobie nie jest zawsze złe. Mobilne przejście z Facebook i strona wygląda tak sobie. Ale ogólnie pozytywnie jestem tu nastawiony. Miło dla oka.

    ReplyDelete
  17. Prawdziwy, szczery post. Krótki i na temat, to lubię najbardziej. Tak na marginesie to świetna stylizacja :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia. Jesteś przepiękna!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Fajne przemyślenia. W moim przypadku wstrzeliłaś się z tematem w idealnej chwili.
    By the way mam bardzo podobny kolor włosów :D
    https://czarnyzeszycik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładne zdjęcia wpis również mnie zaciekawił ;)
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  21. Świetny post :) deliciousfood98.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Niestety, ludzie tak mają, że nie potrafią zakończyć czegoś co działo się w przeszłości... Do mnie niestety ciągle powracają rzeczy, które wydarzyły się w przeszłości. Ślicznie wyglądasz, cudowne masz włosy :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  23. Duża część osób potrafi zamknąć jakiś rozdział ze swojego życia i już nigdy do niego nie wracać. Ale niestety są też tacy, którzy dużo rozmyślają. A właśnie, najgorsze jest to, kiedy uda nam się zapomnieć, a nagle dzieje się coś przez co przykre wspomnienia wracają.
    Fajny post i super zdjęcia!
    Z Mojej Perspektywy

    ReplyDelete
  24. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post, przygotowałam coś naprawdę fajnego!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  25. wonderful photos :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    ReplyDelete
  26. Ładne zdjęcia. Masz bardzo ładne włosy. :)

    ReplyDelete
  27. Podoba mi się Twoja stylizacja! melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Witam, moją pasją jest robienie szablonów tematycznych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą i chcesz mieć wymarzony szablon - zapraszam na mojego bloga ronniecreators.blogspot.com ✎ Moje prace możesz zobaczyć w zakładce SZABLONY > PORTFOLIO. Pozdrawiam, Ronnie Weasley ✄

    ReplyDelete
  29. Strasznie prawdziwe. Sama przeżywałam ostatnio to samo, dostałam szansę i być może ją zmarnowałam. Nie wiem, teraz tak na prawdę nie ma to dla mnie większego znaczenia. Robię co robię, idę gdzie chcę i nie odwracam się za siebie.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  30. Wydajesz się być o wiele wiele bardziej dojrzałą osobą. Stawiałam na jakieś siedemnaście lat do czasu aż nie zobaczyłam opisu! ŁAŁ :)
    Fajny post i cudne zdjęcia:)
    Pozdraawiam!
    ♥ ♥ ♥
    http://voile-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Lubię takie stylizacje w ostatnim czasie, jeszcze tylko czapka i byłoby cudownie. Co do wpisu, walka ze sobą jest najtrudniejsza ale najwięcej uczy, i nigdy nie można się poddawać.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Bardzo ładna stylizacja :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    ReplyDelete
  33. Świetnie wyglądasz :D fajnie dobrane :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;D

    ReplyDelete