March 26, 2017

THREE MONTHS

Powrót? Nie jestem tego pewna. Minęły już trzy miesiące. To na prawdę długi okres czasu. Trzy miesiące pełne wzlotów i upadków. Trzy miesiące, które były wypełnione emocjami, kłótniami, płaczem i największym szczęściem. Trzy miesiące, które najlepiej i najgorzej wspominam. Przez te trzy miesiące mogłam napisać tak wiele. Mogłam przekazać Wam tyle moich spostrzeżeń. Tyle moich rad. Mogłam przelać tu moje emocje, a jednak tego nie zrobiłam. Dlaczego? Blogowanie nie jest już dla mnie tym samym. Teraz patrzę na to z zupełnie innej strony. Czy chcę do tego powrócić? Nie wiem. Mam wątpliwości. Brakuje mi tego. Jednak boję się, że nie podołam. Boję się, że ponownie zawiodę. Lubiłam stawiać wysoko poprzeczkę. Lubiłam dużo od siebie wymagać. I w pewnych momentach nie dawałam już rady. Nie chcę robić czegoś wbrew sobie. Blogowanie było czymś, co mnie nakręcało i czymś, co mnie dołowało. Czymś, co mnie inspirowało i czymś, co kompletnie dobijało. Już nie raz tutaj pisałam, że blog nie jest dla mnie tak ważny jak kiedyś. Że chcę się skupić na czymś ważniejszym. W momencie gdy duża część mojego życia się posypała postanowiłam otworzyć kartę blogera i coś tu napisać. To nie jest dobre podejście, wiem. Jednak od czegoś trzeba zacząć. Skoro każdy post na moim blogu kryje za sobą jakieś wydarzenie to ten też musi.
ig: oliwiaoleszczyk

65 comments:

  1. Wyglądasz bardzo oryginalnie :) Ciekawy strój. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdjęcia <3 mają klimat, a co do blogowania - rób to na swoje możliwości, nic na siłę ;) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Przepięknie wyglądasz!♡
    Cudna stylizacja!:)
    asiaknebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia :) A co do blogowania - nic na siłę, pisz tylko wtedy kiedy będziesz uważała, że to dobry pomysł ;)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia! Miejsce idealne na sesję (odwiedziłam je w poprzednie wakacje) sparawia cudowną atmosferę!
    http://ediclassy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Rób to co czujesz. Nic na siłę. Wyglądasz jak zawsze świetnie. :*

    ReplyDelete
  7. Super wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetna stylizacja, Widać że to to kochasz. Miejsce ciekawe wybrałaś sobie.

    ReplyDelete
  9. Świetna stylizacja! Witamy z powrotem w blogosferze! :) Za 20 lat nie będziesz w ogóle pamiętała o obecnych problemach ;)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jeśli blog nie daje ci przyjemności to nic nie rób na siłę, nie traktuj tego jako obowiązek bo to nic nie da. Może spróbuj z innymi postami? Może znów złapiesz iskrę i będzie lepiej?

    ReplyDelete
  11. Blog ma być przyjemnością, wiadomo, że są rzeczy ważniejsze :)

    ReplyDelete
  12. świetnie wyglądasz! Sukieneczka super zestawiona :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  13. Nie rób niczego na siłę. Cudowna stylizacja jesteś naprawdę w tym co robisz.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetny zestaw taki nietypowy, szkoda, że tak mało osób pokazuje swój oryginalny styl, bardzo fajnie wygladasz!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Inny styl, nie bardzo w moim guście ale fajnie w wszystkim wyglądasz.

    ReplyDelete
  16. Love your style! nice combo!Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Nuxe Huile Prodigieuse Dry Oil *

    ReplyDelete
  17. Naprawdę świetnie wyglądawsz :)

    ReplyDelete
  18. ciekawe zestawienie ;)

    ReplyDelete
  19. Nie ma co się zmuszać do powrotu, ja też miałam ostatnio kilka przerw i w sumie dobrze mi to zrobiło, super wyglądasz! Miło na blogspocie spotkać kogoś z 3miasta haha :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. Kabaretki ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Super stylizacja! I śliczne zdjęcia <3
    Ania Grabowska- blog

    ReplyDelete
  22. Bardzo ładna i oryginalna stylizacja :D

    Zapraszam do mnie ^^
    http://xxitisallinmyhead.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Jesli czujesz, że chcesz wrócić, to wracaj :) A jesli nie, to odczekaj jeszcze troszkę.
    Stylizacja mi się bardzo podoba

    ReplyDelete
  24. Powroty są potrzebne, a co ! :D

    Zapraszam :*
    kaanaasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Piękna stylizacja. Niestety, wzloty i upadki nie są mi obce. O ile to pierwsze jest na plus, to drugie potrafi nieźle dobić człowieka :(

    Mój blog<3

    ReplyDelete
  26. Kiedy czytam ten post czuje jak bym czytała o sobie..również miałam przerwę w blogowaniu, ostatnio dość sporą. Mimo wielu pomysłów po prostu jakoś wewnętrznie straciłam motywacje, chęci, radość z pisania czy robienia zdjęć. Nigdy nie chciałam by mój blog był pisany na siłę, by stał się moim obowiązkiem a nie pasją, niestety w ostatnim czasie miałam takie wrażenie stąd dużo mniejsza moja aktywność i wpędzanie się przez to w wyrzuty sumienia. Również nie jest pewna co do kontynuowania mojej blogowej przygody - na razie jednak się trzymam i tobie życzę tego samego!
    pozdrawiam typicalgr.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Mimo że welur nie jest moim faworytem to tutaj bardzo mi się podoba!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ślicznie wyglądasz ;* bardzo podoba mi się zestawienie sukienki z koszulką <3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Boziuu, masz 14 lat ? Wyglądasz na co najmniej 18 ! �� zresztą, nie tylko wygląd, ale i słowa, to co piszesz wygląda bardzo mądrze, jesteś w tym dobra. Nie zmieniaj tego ��

    ReplyDelete
  30. Fajny klimat zdjęć :)

    agnesssja.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Rewelacyjne zdjęcia! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam!!! Lata 90-te moje ukochane!
    www.krzyszkowska.com

    ReplyDelete
  33. Nic na siłę- najważniejsze, aby pisanie postów i prowadzenie bloga sprawiało Ci radość i przyjemność, bez tego ani rusz niestety :/

    Mam nadzieję, że jednak wrocisz na stale- bo masz świetny styl ! :)
    super wyglądasz, tak grunge'owo, jak najbardziej moje klimaty <3

    ReplyDelete
  34. Cudo!! Idealnie wyglądasz <3
    Mam nadzieję, że wszystko się poukłada, i zostaniesz tu na stałe bo jesteś genialna :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Dobrze, że wróciłaś. ;) We wszystkim wyglądasz świetnie *.*

    ReplyDelete
  36. ślicznie wyglądasz

    ReplyDelete
  37. Post jest naprawdę świetny! Kurcze, nie ma się nawet czego doczepić. Zdjęcia zrobione są bardzo profesjonalnie, a stylizacja z jednej strony wydaje się prowokującą, ale z drugiej taka luźna. Rób tak dalej dziewczyno po prostu! :)

    http://niepowaznieopowaznym.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Też często znikam z blogsfery, ale kiedy wracam staram się robić to jeszcze lepiej, więc nic nie jest po nic ;)
    http://milionymysli.wordpress.com

    ReplyDelete
  39. Świetna stylizacja, naprawdę :) Podziwiam.
    Zapraszam : http://incredible.blog.pl/

    ReplyDelete
  40. super zdjęcia !
    zapraszam też do mnie :)
    http://krolewnawlasnejbajki.bloog.pl/
    https://www.facebook.com/krolewnawlasnejbajki/

    ReplyDelete
  41. super zdjęcia !
    zapraszam też do mnie :)
    https://www.facebook.com/krolewnawlasnejbajki/
    http://krolewnawlasnejbajki.bloog.pl/

    ReplyDelete
  42. Twoja stylizacja wygląda jak z wybiegu, obserwuję!
    mój blog

    ReplyDelete
  43. Nie pisz na siłę bo wtedy nie sprawi ci to przyjemnosci :) Jak poczujesz tzn wenę to wtedy napisz post i tyle :) http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Mam nadzieje, że Ci się wszystko poukłada, najważniejsze byś w tym wszystkim znalazła siebie i zrozumiała czego tak naprawde chcesz :)
    Only Dreams

    ReplyDelete
  45. Jeśli masz wątpliwości to musisz to dobrze przemyśleć. Nic na siłę. Ja też miałam przerwę w blogowaniu ale zdecydowanie dłuższą bo trwało to rok albo i dłużej :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  46. Świetna stylizacja i bardzo fajne miejsce na zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  47. Ciekawy strój,ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  48. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    ReplyDelete
  49. Oby Ci się wszystko poukładało kochana <3

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  50. Jak przejrzałam twoje poprzednie posty, to każdy jest bardzo tajemniczy. W każdym pokazujesz odrobinę siebie. Masz ogromny potencjał. Cudne zdjęcia <3
    Buziaki xx
    zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Powiem szczerze, że tęskniłam za Tobą. Uwielbiam Twoje zdjęcia i posty, więc mam nadzieję, że wszystko się jakoś dobrze poukłada i wrócisz tu do nas :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    ReplyDelete
  52. Każdy ma jakieś wzloty i upadki, ale nie należy robić czegoś na siłę. Może zastanów się czy to dalej ma sens? Czasami bywa tak, że dużo dzieje się w naszym życiu i nie musimy mówić tego całemu światu. Trzymaj się! Super zdjęcia :*
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  53. Gorsze dni trafiają się każdemu, ale jednak blogowanie to ciężka sprawa. Podczas, gdy dobijają nas wydarzenia z danego dnia nie ma się ochoty siadać do czegokolwiek, a tymbardziej do układania zdań w całość. Przemyśl wszystko na spokojnie.
    Cudowne zdjęcia.

    WWW.KAIAKAILI.PL

    ReplyDelete
  54. Mam nadzieje, że wszystko z czasem się u Ciebie ułoży i powrócisz do blogowania.
    Każdy miewa jakieś upadki, wyciągnij z nich wnioski i ciesz się życiem! :)
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Typ stylizacji nie mój ale tobie on jak najbardziej pasuje!
    Mam nadzieję, ze szybko wrócisz!
    Wyglądasz genialnie! ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :* Oliwia Felkel - KLIK

    ReplyDelete
  56. Wspaniałe zdjęcia!

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete