April 09, 2017

DAMN MISTAKE

Czasami znajdujemy się w sytuacji, kiedy musimy podjąć decyzję, odpowiedzieć sobie na pytanie "czy to jest właśnie to, czego chcę". Bezsilność i pustka którą czujemy w sobie może popchnąć nas w kierunku podjęcia tej złej decyzji. W takim momencie co innego możemy zrobić, jak nie popełnić błędu? Zwłaszcza jeżeli nie myślimy jasno, co innego możemy zrobić? Przed oczami mam tylko powtarzające się słowo błąd, błąd, błąd. Na początku jesteśmy z siebie zadowoleni, że podjęliśmy taką decyzję. Nie widzimy w tym nic złego. Uważamy to, za dobry wybór. W takim momencie nie zdajemy sobie sprawy, że nie przemyśleliśmy wszystkiego. Co możemy zrobić za parę chwil. Jak daleko się posunęliśmy. Ile zła możemy wyrządzić. Ile ludzi możemy zranić. Ile z nich zawiedziemy. Tą świadomość możemy utracić na więcej niż kilka chwil. Następnego dnia będziemy zadawać sobie mnóstwo pytań. Będziemy chcieli wyjaśnienia, dlaczego coś takiego zrobiliśmy. Ludzie będą chcieli wyjaśnienia. Trudno jest otrząsnąć się z tego wszystkiego samemu. W takim momencie potrzebujesz pomocy drugiej osoby. Problem w tym, że tej drugiej osoby już nie ma. Możemy w tym trwać tak długo, aż nie znajdzie się ktoś kto nas z tego wyciągnie. Najpierw trwałam w tym całym gównie. Nie potrafiłam się podnieść. Trudno aby mi się udało skoro cały czas byłam spychana w dół. Jednakże znalazła się pewna osoba, która uświadomiła mnie w tym, że ten cholerny błąd nie może mnie zniszczyć. Że nie powinnam się poddawać. Pomogła mi ponownie poczuć moją wartość. I ruszyć dalej.
ig: oliwiaoleszczyk

64 comments:

  1. Jesteś taka piękna, że nie mogłam skupić się na tekście powyżej! Super zdjęcia :))

    ReplyDelete
  2. Ale cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz! *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nigdy nie wiadomo jaka decyzja okaże się dla nas lepsza. Czasem trzeba zaryzykować
    Wybierając złą, zdobywamy doświadczenie na przyszłość :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Popełnianie błędow to ludzka rzecz ważne jest żeby w porę ja zauważać i naprawiać jeśli się da albo by uczy nas czegoś. Najgorzej jeśli ciągle popełniamy te same ;(

    ReplyDelete
  6. Dziewczyno przecież nikt nie jest idealny! Masz prawo popełnić błąd, grunt to umieć przyznać się do niego i w zależności co to jest to starać się go poprawić. Każdą porażkę traktuj jako kopniaka w tyłek do dalszego działania w byciu lepszym :)

    ReplyDelete
  7. Świetne spodnie! Jesteśmy ludźmi. Zwykłymi ludźmi. Popełniamy błędy.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Czasami trzeba ryzykować żeby było można coś osiągnąć w życiu :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia i każdy popelnia błędy.

    ReplyDelete
  10. Chyba rozumiem o czym piszesz..
    Na szczęście się znajdują takie osoby wyciągające nas.
    Śliczne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam! <3

    ReplyDelete
  12. Fajne spodnie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jesteś śliczna! Uwielbiam takie stylizacje.



    just-wiktoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Masz piękna urodę !
    Zostawiam obserwacje :)
    http://in-makeup-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Klasyka podoba mi się najbardziej :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://kasiasiaffm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Grunt to nigdy się nie poddawać. Zawsze takie błędy nas czegoś uczą. Śliczne zdjęcia!

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Super zdjęcia, uwielbiam spodnie z wysokim stanem 😊
    www.fashiobycasie.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. mimo tego, że upadniemy musimy zawsze się podnieść ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  19. Dokładnie, podnoszenie się z upadku jest już dużym sukcesem ;D Fajne zdjęcia ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Czasami za dużo myślimy nad naszymi błędami. Obserwuję. :)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  21. Zapraszamy dodać największego spisu blogów w polskiej blogosferze


    Spis Blog

    ReplyDelete
  22. Nie obraź się.. ale strasznie przypominasz mi littlemonster.. nie przepadam jakoś za nią a Ty masz w sobie to coś! Super zdjęcia i wartościowa treść. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://theworldofmakeup.bloog.pl/

    ReplyDelete
  23. To, co przekazałaś w tym poście bardzo mnie ujęło. Och te złe decyzje.... Wspaniałe zdjęcia!
    Pozdrawiam// ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. To super, że znalazłaś pomocną dłoń! Świetnie wyglądasz!
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Masz cudowne spojrzenie i pięknie piszesz. Zdecydowanie będę tu częściej zaglądać :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. Bardzo dobry i szczery. Według mnie każdy miał złe chwile w życiu , zle podjął jakąś decyzje. Natomiast trzeba iść do przodu zawsze! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ja ostatnio nie potrafię się podnieść i zaczynam się poddawać, najchętniej to bym cofnęła czas o pół roku i zaczęła zupełnie wszystko inaczej...
    Ps. obserwuję♥
    http://hebanowy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ludzie, którzy znajdują​ się w naszym życiu podczas najgorszych momentów to ogromne skarby i ktoś kto zasługuje na miano przyjaciela.

    ReplyDelete
  29. Wartościowy tekst, oby takich więcej w polskiej blogosferze :) Jesteś śliczna!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  30. czasami trzeba zaryzykować z podjęciem decyzji. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. nie można się poddawać, trzeba walczyć o swoje.
    Zapraszam do siebie: http://www.szmaratka.pl :)

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcia, no i Ty! :) Farbowałaś kiedyś włosy?

    ReplyDelete
  33. Kurcze swietne zdjęcia, bardzo fajne spodnie ;)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  34. Czasem warto jest zaryzykować, nie mozna sie poddawać.
    Zapraszam do mnie fotmagstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Masz cudowne włosy! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    ReplyDelete
  36. Masz przepiękne, długie i zadbane włosy. Jestem pod wielkim wrażeniem :D Świetny post!
    zdroweciasteczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Śliczna zdjęcia ty też oczywiście

    ReplyDelete
  38. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Najważniejsze to otaczać się ludźmi którzy wspierają a nie spychaja w dół ;) piękne zdjęcia 💜💜💜

    ReplyDelete
  40. Czasami mamy takie dni, że nie wiemy co zrobić, ale najważniejsze jest to, żeby się nie poddawać i żeby nie spaść w dół. Jakie fajne zdjęcia. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Zdrowych, radosnych i pogodnych świąt spędzonych w gronie najbliższych <3

    Obserwuję i liczę na rewanż :) Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami :*

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/tete-tete.html

    ReplyDelete
  42. Piękne zdjęcia :) bardzo ładne masz włosy :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  43. Świetnie wyglądasz :-) Piękne dżinsy :-)

    ReplyDelete
  44. Nie powinniśmy wątpić w swoje możliwości, poddawać się!
    Piękne zdjęcia <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Jestem zakochana w Twojej figurze i w ogóle w tym jak wyglądasz. Uwielbiam Twoje zdjęcia, bo zawsze są takie piękne, nawet gdy stoisz na tle ściany. Jestem pod ogromnym wrażeniem, kolejny już raz, że w takim wieku potrafisz pisać w taki sposób.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Rewelacyjne zdjęcia *.*
    Czasem potrzebujemy drugiej osoby, żeby pomogła nam nieco w życiu. Bo jeśli chce się iść szybko to idzie się przez życie samemu, a jeśli się chce zajść daleko, to potrzeba do tego drugiego człowieka ;)

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    ReplyDelete
  47. Bardzo fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam i obserwuję 😉
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. jestem ogromna fanka twojej urody, zazdrosc mnie po prostu zżera <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    nowy post <3 http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    ReplyDelete
  49. Jesteś naprawdę śliczna! I te włosy... boskie! Zawsze warto mieć przy sobie właśnie taką osobę. Nigdy o niej nie zapominaj, dobrze, że jest już lepiej!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  50. Bardzo podobają mi się zdjęcia!

    Zapraszam do mnir na nowy post :D https://xxitisallinmyhead.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  51. Very cool post, dear! Photos beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    ReplyDelete
  52. Warto mieć kogoś takiego, kto nas wspiera w każdej sytuacji, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  53. Bardzo często sami nie potrafimy zrobić kroku naprzód. Jednak z odrobiną pomocy z ciepłą dłonią obok, jesteśmy w stanie pokonywać kilometry :) Piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Świetny zestaw! Cudnie wyglądasz :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete
  55. Czasem podejmujemy złe decyzje ( u mnie zdarza się to dość często ). Super, że pojawił się ktoś, kto pomógł Ci się otrząsnąć :) Bardzo ładne zdjęcia :) Masz śliczne włosy !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. rewelacyjny blog i piękne zdjęcia <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Świetna stylizacja!
    Minimalistyczna, lubię bardzo!


    www.antonibilski.com

    ReplyDelete
  58. Świetna stylizacja, mam bardzo podobny styl;)

    ReplyDelete