April 23, 2017

I REGRET

Nie ma dnia kiedy nie będę tego żałować. Nie ma dnia kiedy nie chciałabym tego naprawić. Nie ma dnia kiedy nie powrócę do wspomnień. Nie ma dnia kiedy nie uronię choć jednej łzy. Nie ma dnia kiedy nie spojrzę się w tę stronę. Nie ma dnia kiedy nie będę tęsknić. Oddałabym wszystko, naprawdę wszystko aby powrócić do tego, co było. Pomimo wszystkich sprzeczności, kłótni, zła innych ludzi potrafiłam być szczęśliwa. Potrafiłam się uśmiechać. Potrafiłam znaleźć choć jedną pozytywną rzecz w danej sytuacji, dniu, momencie. A to wszystko dzięki wam. Otaczali mnie cudowni ludzie. Ludzie, którzy mieli dla mnie ogromne znaczenie. Ludzie, którzy byli dla mnie wszystkim. Nie potrzebowałam nikogo innego. To wy wypełnialiście mnie całą. To wy zawsze przy mnie trwaliście. To wy zawsze wysłuchiwaliście moich monologów. To wy zawsze mnie wspieraliście. To wy zawsze byliście gotowi zaryzykować dla mnie. To wy mnie kochaliście, a ja kochałam was. Łatwo byłoby powiedzieć, że chce pamiętać tylko te dobre chwile. Jednak to nie prawda. Chcę pamiętać całe zło, które wam wyrządziłam. Chcę pamiętać każdy mój najmniejszy błąd. Każde wypowiedziane słowo, którego żałuję. Chcę pamiętać. Na moje własne przebaczenie nie mam co liczyć, a co dopiero wasze. Chcę abyście wiedzieli, że to wy byliście najważniejsi. To wam tak wiele zawdzięczam. Nigdy nie spotkałam takich ludzi. Nigdy nikt nie był dla mnie aż tak ważny jak wy. Bardzo mi przykro i mam nadzieję, że może kiedyś mi wybaczycie.
Na zawsze wasza Oliwia
sweater click
ig: oliwiaoleszczyk

63 comments:

  1. To przedostatnie zdjęcia jest cudowne.
    Każdy z nas czasami czegoś żałuje.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  2. Ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pisałam to chyba już wiele razy, prawdopodobnie pod każdym przeczytanym przeze mnie postem, ale naprawdę ogromnie Cie podziwiam. Potrafisz niesamowicie wpłynąć na uczucia czytelnika, a może to po prostu fakt, że to wszystko siedzi gdzieś w mojej głowie, a Ty pokazujesz to innym. Tak czy siak - jedno wielkie wow. Czasem czuję się jakbym była Tobą, a może jakąś cząstką Ciebie, która przeżywa część spotkanych Cie przykrości. Co do zdjęć, tutaj prawdopodobnie również się powtórzę - są naprawdę piękne. Masz cudowną urodę i figurę! Trzymaj się Oliwka! :)

    ReplyDelete
  4. Chyba mnie coś ominęło bo nie wiem za co przepraszasz czy wpis jest tylko taki czysto przemyśleniowy ;)

    ReplyDelete
  5. Przecudne miejsce do zdjęć! Sceneria bardzo pasuje do Twojej stylizacji, bardzo mi się podobają! :)
    Pozdrawiam <3

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia cudo *-* Te Twoje przemyślenia :) Masz 14 LAT! Nie wierzę, że tak młoda osoba może mieć, aż tak głębokie przemyślenia :) Sama mam 14 lat, ale tak głębokich przemyśleń nie mam, są o wiele mniej głębokie :) I LOVE YOUR BLOG <3

    Pozdrawiam, A.
    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetny wpis... Skłania do refleksji jak i czytelnika jak i twórcę...
    Dodatkowo świetnie się prezentujesz.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie: hrrp://majestatyczniee.pl

    ReplyDelete
  8. Super post :) Świetna stylizacja. Wyglądasz pięknie. Zdjęcia są rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  9. Cudowny tekst <3. Aż się chwilę zamyśliłam... Zdjęcia też świetne, szczególnie te z morzem w tle <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    ReplyDelete
  10. Jedno wielkie Wow! Nie wiem co się u ciebie dzieje i co dokładnie ma znaczyć ten tekst, ale powiem ci ze ty, jako 14-letnia dziewczyna, wpłynęłas na moje emocje! Dobrze piszesz!

    ReplyDelete
  11. Prześliczne zdjęcia i mądry wpis;)

    ReplyDelete
  12. Z czasem pamięć nas zawodzi, stety-niestety. Nie warto żyć przeszłością, staraj się skupić na teraźniejszości, będziesz szczęśliwsza.

    Świetna stylizacja.

    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie, www.dagabout.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. piękny tekst, głęboki i dosyć ciężki. pisz, bo bardzo dobrze Ci to wychodzi:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia, mądre słowa coś o tym wiem;)
    Pozdrawiam.
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetnie piszesz, uwielbiam takie posty! Przecudowne zdjęcia :*

    ReplyDelete
  16. Fajnie piszesz, przyjemnie się Ciebie czyta, a sama stylizacja i sesja bardzo klimatyczna i ładna :)

    ReplyDelete
  17. Mega post, potrafi wzbudzić emocje! :)
    OnlyDreams

    ReplyDelete
  18. Mając czternaście lat masz wiele do powiedzenia, i są to mądre słowa. Poruszasz do refleksji.Nachodzi mnie tylko myśl czy u ciebie jest w porządku czy coś się stało? Mam nadzieję że wszystko dobrze.
    Pięknie wyglądasz,pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  19. Świetnie piszesz i jesteś na dodatek bardzo ładna, zdjęcia też są rewelacyjne!

    klaudiakal.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ale śliczne miejsce na zdjęcia! <3 Genialnie kochana, oby tak dalej. Czekam już na kolejne fotki. Buziaczki ;*

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia. I aż mi się smutno zrobiło czytając wpis. Nie wiem co się dzieje w Twoim życiu, ale pamiętaj, że żałowanie i patrzenie wstecz to nie jest dobre rozwiązanie ☺ trzymaj się!

    ReplyDelete
  22. Tekst zagadka, który można interpretować na wiele różnych sposobów. Każdy popełnia czasem błędy, każdy czegoś żałuje, ale trzeba wierzyć w to, że będzie lepiej. Ludzie się pojawiają i znikają, czasem trzeba pozwolić im odejść, a przede wszystkim wybaczyć sobie, bo każdy ma prawo do błędów. Trzeba wyciągnąć z nich wnioski i nie zamartwiać się nimi przez wieczność ;)
    Śliczne zdjęcia, przepiękny jest ten sweterek.
    mój blog, zapraszam :)

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)

    ReplyDelete
  24. wow, cudownie to napisałaś! Piękne zdjęcia ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. jejku jak ty jesteś śliczna <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  26. Ja również dziękuje wam za to że nauczyliście mnie cierpieć, i powstawać.
    Test świetny. A zdjęcia magiczne
    Obserwuje
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Zdjęcia są przepiękne!

    ReplyDelete
  28. Jeju aż się wzruszyłam. To co napisałaś to jest kochane , bardzo :( ale i zarazem smutne. Głowa do góry!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Fantastyczne zdjęcia! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Piękne zdjęcia :) Skojarzyłaś mi się z Zuzanną z "Opowieści z Narnii." Post dobrze napisany. Każdy z nas czegoś żałuje, ale ważne jest żeby z wszystkiego wyciągnąć naukę.

    ReplyDelete
  31. Beautifuuul photos, and nice outfit :)


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    ReplyDelete
  32. Ja też mam przeważnie taki czas żebym się wróciła do przeszłości ale niestety czas nie da się cofnąć :/
    Mój blog

    ReplyDelete
  33. Świetny tekst. Idealnie uderza on w uczucia czytelnika.
    Cudowne zdjęcia! Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  34. Jest w tych słowach coś... magicznie nostalgicznego :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    ReplyDelete
  35. Tekst świetny, jak zawsze. Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku u Ciebie.
    Piękne zdjęcia, szczególnie te ostatnie. Niech zgadnę - Gdynia Orłowo :3 Byłam tam dzisiaj (u mnie na blogu też jest parę ujęć ;D)

    ReplyDelete
  36. Świetny sweter! Mam podobny :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete
  37. Uwielbiam Twoje przemyślenia. Są takie prawdziwe!
    Masz świetny styl pisania. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :D
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Hello my dear,
    what a really interessting blogspot- I love your blog and I am following you now;)Your pictures are sooo gorgeous :-*
    Have a nice day;)
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Super blog!
    Podoba mi się :D

    ReplyDelete
  40. Przed ostatnie zdjęcie jest zachwycające :)

    ReplyDelete
  41. Świetne zdjęcia! :)


    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Zgodzę się z komentarzami wyżej, przedostatnie zdjęcie najlepsze
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  43. Podoba mi się twój styl pisania. Nie jest oczywisty od słowa do słowa. Pewnych rzeczy dowiadujemy się po przeczytaniu pewnej części. Dlatego każdy może zinterpretować dla siebie jakiś fragment- przynajmniej ja.
    Przeżyłam sporo złych momentów ale też i dobrych. Według mnie zapamiętywanie tylko tych dobrych niczego nas nie nauczy. Bo dobre rzeczy cieszą, złe uczą. Dlatego warto czasem przemyśleć nasze poczynania. Nie ma dnia w którym czegoś bym nie żałowała ale też nie ma dnia w którym nie byłabym za coś wdzięczna. Łzy są dobre, często trzeba wypłakać cały ból, często trzeba długo czekać aby zrozumieć wiele rzeczy. Nie wiem w jakim momencie życia jesteś, co się u ciebie dzieję. Jednak uważam, że nic nie dzieje się przypadkowo i wierzę w to, że jeśli drogi moje i innych osób rozeszły się to znaczy, że powinny się rozejść. Może po to aby zrozumieć nasze błędy i wrócić, a może po to by już nigdy się nie spotkać.
    A, co do drugiej części. Dobrze znaleźć czytelników. Jeśli ktoś lubi coś tworzyć właśnie w ten sposób dobrze jest mieć swoją publikę, po to aby ją wspierać lub rozjaśniać niektóre sprawy. Po to by dzielić się podróżami, jedzeniem, własnymi wyrobami. Każdy tworzy swoje strony/blogi aby przekazać coś ważnego dla samych siebie:)
    Zdjęcia cudne, jesteś śliczną dziewczyną. Zresztą wydaje mi się, że już to kiedyś pisałam ;)
    maksymiliana.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ten tekst wywarł na mnie wrażenie. .. stylizacja również. Piękne włosy .

    ReplyDelete
  45. ladnie

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    ReplyDelete
  46. Wow... super wpis.. serio! I cudowne zdj :) http://yaitsjustemma.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  47. Bardzo ciekawie napisane.. Piękne zdjęcia!

    https://maasonpl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Wlasciwie to po przeczytaniu słów w twoim poście nie wiem co mam myśleć i jak się do nich odnieść. Cóż, zostawię to dla siebie. Powiem tylko, że niesamowicie potrafisz wpłynąć na ludzkie uczucia.

    ReplyDelete
  49. Przepiękne słowa i tak samo świetne zdjęcia!

    http://sunreads.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Wszyscy czegos żałują i sie tym zadręczają ale ja sie ucze cieszyc teraźniejszością oraz zeby nie zalowac niczego. Trzeba byc pozytywnym i zyc szczęśliwie bez stresu i smutków! Piekne zdjęcia! Kolory, miejsce, Twoja uroda i ciuchy sa idealne 😍

    Caiawichowska

    ReplyDelete
  51. Piszesz bardzo dojrzale i tak też wyglądasz. Masz talent do przekazywania swoich emocji innym ludziom. A zdjęcia bardzo klimatyczne i miło się na nie patrzy :)

    ReplyDelete
  52. Świetne zdjęcia. Bardzo ładnie pazujesz i ciekawie wychodzisz na zdjęciach. Może udam mi się kiedyś namówić cie do współpracy ? Co ty na to by cos razem stworzyć ? Zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  53. Pięknie napisane, ale brzmi jak list pożegnalny samobójcy... A Twoje życie dopiero się zaczyna :) Ładnie wyszłaś na wszystkich zdjęciach!
    http://altealeszczynska.blog

    ReplyDelete
  54. Ja też żałuje wiele rzeczy ale nie można się poddawać! :)
    s-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. jesteś piękna http://qalom.blogspot.com/
    zapraszam

    ReplyDelete
  56. Aż mnie wzięło na wspominanie. Za ponad miesiąc minie 10 lat od kiedy ja byłam czternastolatką. I już wtedy miałam dwa mocne problemy, więc deprecha była. ; > Ale czas leczy. Mi uporanie się z tamtymi problemami zajęło kilka dobrych lat. Nie jestem pewna nawet na 100% czy już jest wszystko ok. Ale warto iść do przodu, tyle szczęścia czeka. Trzeba tylko po nie sięgnąć. :)

    ReplyDelete
  57. Wyglądasz przepięknie! a ten kolorek zdecydowanie do Cb pasuje ;)

    ReplyDelete
  58. Wzruszający tekst, widać że jest przepełniony emocjami. Aż chwilę teraz i ja wróciłam do wspomnień, tych szkolnych, jak to kiedyś było... Tyle kłótni sprzeczek, do dziś w niektórych przypadkach jest cisza... Wtedy tego może i żałowałam, teraz już nie. :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    ReplyDelete