May 07, 2017

END

Idziesz korytarzem. Widzisz, że ludzie się patrzą. Po chwili już jesteś pewny, że ich wzrok skupia się na Tobie. Zastanawiasz się dlaczego? Dlaczego ich wzrok jest skierowany akurat w Twoja stronę? Nie wiesz jaki jest tego powód. Chciałbyś wiedzieć, ale nie podejdziesz do pierwszej lepszej osoby i nie zapytasz się dlaczego się na Ciebie patrzy. Sytuacja ta powtarza się. Powtarza się często. Wszystko wyglądało by inaczej gdybyś panował nad emocjami. Wszystko wyglądało by inaczej gdybyś właśnie nie kłócił się ze wszystkimi. Wszystko wyglądało by inaczej gdyby wszyscy nie mieli do Ciebie problemów. Kłótnie, sprzeczki i nie wyjaśnione sprawy to teraz całe Twoje życie. To teraz na tym wszystko się skupia. Niestety jest tak jak jest. Wiesz, że musisz przez to przejść. Czekasz aż to wszystko się zakończy. Ile jeszcze będziesz musiał czekać?
Post powstał 11 grudnia 2016. Powiem Ci jedno, to nigdy się nie skończy. Nigdy.
ig: oliwiaoleszczyk

43 comments:

  1. Więcej uśmiechu! :)
    http://malaiduzamaluda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ciekawy, ale też taki niezbyt "radosny" tekst.
    Właśnie może dlatego nie warto czekać, tylko próbować rozwikłać sytuację, odnowić kontakty lub je naprawić.
    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ślicznie wyglądasz i masz piękna figurę <3 Jestem zakochana w tych zdjęciach. A do tekstu bardzo trudno mi się odnieść, ale nie miałam takiej sytuacji. Mam w głębokim poważaniu kto co o mnie mówi, chociaż kiedyś na pewno bym się tym przejęła.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Twoje posty bardzo mnie motywują! Masz świetną figurę! pozujesz jak modelka ;) nouw.com/just_wiktoria

    ReplyDelete
  5. A dlaczego by nie podejść i nie zapytać? Ja tak kiedyś zrobiłam. Obydwie dziewuchy, które doskonale się bawiły obgadując i śmiejąc się ze mnie, stwierdziły, że nic do mnie nie mają po czym poodwracały spojrzenia.
    Świetne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  6. Super miejsce na zdjęcia!
    Jeśli chcemy, to może się skończyc ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam twoje posty za to, że są takie szczere. Zawsze piszesz z serduszka i nikogo nie udajesz. Zdjęcia za każdym razem są równie świetne. Jesteś przepiękna! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Koszmar z ulicy Wiązów ! Nie chciałabym aby coś takiego mi się dzisiaj przyśniło, natomiast zdjęcia są jak najbardziej inspirujące i nie straszne ;)

    ReplyDelete
  9. Świetny post, daje do myślenia :)
    OnlyDreams

    ReplyDelete
  10. Kolejna skryta historia w kilku linijkach tekstu. Czasem naprawdę nie wiem co napisać, bo tak na mnie wpływasz. Wiem jednak, że cholernie czekam na post, w którym napiszesz, że jesteś szczęśliwa. Naprawdę szczęśliwa :)


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. tez mialam ostatnio pare takich sytuacji, ale podeszlam do tych osob i powiedzialam, co mysle, po czym przestaly momentalnie, serio dziala!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam czytać takie motywujące i szczerze posty.
    Można wyczuć, że jesteś sobą i nikogo nie udajesz.
    Zdjęcia dodają również czegoś, czegoś takiego ''magicznego'' <3

    NEYLLA

    ReplyDelete
  13. Ja zawsze byłam traktowana tak w szkole.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. masz bardzo ciekawą urodę <3 tylko powinnaś się częściej uśmiechać na zdjęciach :)
    pozdrawiam wika

    ReplyDelete
  15. Super stylizacja ! Taka streetowa :)

    ReplyDelete
  16. Ja lubie jak ludzie na mnie patrzą. Taka moja natura
    A ty świetnie wyglądasz
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Czasem trzeba stawiać czoła takim sytuacjom i nie dac się. Świetna stylizacja i post!

    http://vaniltea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ciekawy post, jednak trochę nie rozumiem co chciałaś przez niego przekazać. Wyglądasz przepięknie, świetna stylizacja :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  19. Jesteś bardzo śliczna! Piękne zdjęcia :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  20. Świetna Stylizacja, a zdjęcia są świetne :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. AnonymousMay 17, 2017

    Masz piekna figure i takie mroczne spojrzenie :-D zapraszam do siebie www.izkasz83.wordpress.com

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia! Ja niestety znam takie sytuację...

    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    ReplyDelete
  23. Świetna katana i cudowne włosy. Gdy chodziłam do szkoły często miałam takie sytuacje, jednak po czasie zaczęłam to ignorować i chodziłam dumnie przez korytarz. :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  24. Ja także się kłócę, bo to normalne. Może teraz z tego wyrosłam, ale gdy widzę kogoś fałszywego mam ochotę nie zostawić na nim suchej nitki. Zdjęcia bardzo ładne
    http://veersonblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ale przygnębiający "tekst" . W gimnazjum zawsze się na mnie patrzyli, szczególnie na korytarzu przez tą moją burzę loków, jednakże ja tym zbytnio się nie przejmowałam i nadstawiałam policzek!:)

    ReplyDelete
  26. świetnie piszesz! myślę, że nie jeden przeżył taką sytuację w swoim życiu.

    ReplyDelete
  27. bardzo motywujący post. Czasami niestety kłótnie w naszym życiu są nieuniknione, niektórych spraw też nie możemy wyjaśnić :/
    Mój blog

    ReplyDelete
  28. Masz predyspozycje na modelk.

    ReplyDelete
  29. I nigdy się nie skończy...

    zdjęcia masz cudowne <3
    >> vanillia96.blogspot.com <<

    ReplyDelete
  30. Super piszesz, stylizacja śliczna
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Piękne zdjęcia i włosy !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Wyglądasz genialnie.
    Czemu nigdy się nie skończy? Wszystko kiedyś się kończy. Miałam kilka sytuacji w życiu, wydawałoby się bez wyjścia. Stanie na parapecie było i takie sprawki, ale teraz uśmiecham się do siebie, że zaczęłam coś zmieniać. :) Jest dużo lepiej. Ważny jest czas i próbowanie życia, miejsc, nowych ludzi.

    ReplyDelete
  33. Patrzą, bo zazdroszczą, że ktoś potrafi wyjść przed szereg, a nie wtapiać się w tłum jak większość ludzi :)
    Nie ma co się przejmować gadaniem, bo ludzie jeśli będą chcieli to robić, to i tak będą, trzeba po prostu zlać to ciepłym moczem :) hehe

    Super wyglądasz ! jak najbardziej moje klimaty <3

    ReplyDelete
  34. wygladasz cudownie, ja tez jak przechodze korytarzem to wzystkie oczy sa zwrocone ku mnie, jednakze mysle ze w pozytywnym aspekcie tego wszystkiego ;p po prostu rzucam sie w oczy i jestem inna niz wszyscy, nie boje sie tego pokazywac :)

    pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Bardzo podobają nam się takie katany, a Twoje połączenie jest genialne :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    ReplyDelete
  36. Na Twoim miejscu odcięłabym się od takiego życia, to jest bez sensu. Po co masz się zamartwiać tym, że ktoś ma problem do Ciebie. To on ma problem - nie Ty. A jeżeli Ci to przeszkadza, to podejdź i zapytaj wprost, nie masz nic do stracenia. Ja na Twoim miejscu olałabym to i żyła swoim życiem, jak komuś zalazłaś za skórę to albo przeproś (jeżeli to Twoja wina - tak, czasem trzeba schować dumę do kieszeni), albo olej to całe towarzystwo, wyjdź do ludzi i zacznij wszystko od nowa :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  37. Piękne zdjęcia! Wyglądasz super :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    ReplyDelete
  38. Pierwszy raz jestem na twoim blogu, ale jestem pod wrażeniem bo wygląda bardzo profesjonalnie! Mega zdjęcia!
    Zapraszam na mojego bloga - jak ci się spodoba zaobserwuj - dobijam do 300 obserwatorów!
    http://zozolekk.blogspot.com/2017/05/superwoman.html

    ReplyDelete
  39. Kochana nawet najgorsza sytuacja może się zmienić, a zmiana nastawienia, odcięcie się od negatywnych myśli i ludzi naprawdę może dużo zdziałać. Popatrz jakie masz tutaj wsparcie od czytelników i nie przejmuj się resztą!
    Zdjęcia, jak i stylizacja przepiękne <3
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Bardzo podoba mi się twój blog :D
    Intrygujące jest to e jaki sposób to prowadzisz ^^

    ReplyDelete