May 21, 2017

SOMETIMES

Czasami na naszej drodze pojawia się ktoś nietypowy. Czasami ktoś wyjątkowy. Czasami nawet niepowtarzalny. Czasami ktoś kto nas zaskakuje. Czasami ktoś kto nas urzeka. Czasami ktoś kto nas intryguje. Czasami ten ktoś staje się kimś ważnym. Czasami ten ktoś sprawia, że codziennie rano budzisz się z uśmiechem. Czasami ten ktoś sprawia, że od razu czujesz się lepiej. Czasami ten ktoś sprawia, że nasze życie nabiera innego obrotu. Czasami ten ktoś sprawia, że poczujesz jak wielką masz wartość. Czasami ten ktoś sprawia, że czujesz się szczęśliwy, spełniony, kochany. Czasami ten ktoś okazuje się być spełnieniem Twoich marzeń. Czasami ten ktoś okazuje się być wszystkim. Czasami ten ktoś okazuje się być całym Twoim światem. Czasami ten ktoś poczuje coś więcej. Czasami Ty poczujesz zbyt wiele.
top click
 ig: oliwiaoleszczyk

60 comments:

  1. fajnie, bo jesteś w tym wszystkim taka naturalna...
    Pozdrawiam!
    http://thewomenlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Piękna jest ta bluzka. :)

    ReplyDelete
  3. Czasami ktoś przynosi mi szczęście i ból. Szkoda że czasem już się nie pojawi.
    Świetna stylizacja

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jak pięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Stylizacja bardzo w moim guście! Buziaki :*
    mój blog

    ReplyDelete
  6. Masz świetne długie włosy, zazdroszczę :) Sama marzę o takich bo wyglądają niesamowicie
    Mój Kanał Youtube
    KLIKNIJ
    Blog

    ReplyDelete
  7. Fajnie napisany post.. czasami życie bywa bardzo zaskakujące ;)

    ReplyDelete
  8. Wiele osób przewija się przez nasze życie czasami zostawiają po sobie wspaniałe wspomnienia do których często wracamy a czasami ból i smutek, z którego jest nam ciężko się podnieść ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Jakkolwiek to nie zabrzmi, nie wiem jak to jest możliwe, ale zawsze twój najnowszy post nawiązuje do sytuacji, które wydarzyły się w moim życiu, zawsze. Mam wrażenie, jakbyś czytała mi w myślach, albo jakbym czytała jakiś swój pamiętnik. Szok.

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cudowne zdjęcia!
    Najlepsze uczucie budząc się i wiedząc, że ktoś tam myśli o tobie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Znam to uczucie :)
    Śliczne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo dobry post - na niego składa się kilka osób z mojego życia. Trochę żałuję, że teraz jest ich mniej niż kiedyś, ale zmiana szkoły zrobiła swoje. Na początku wydaje się, że to będzie znajomość, która nie będzie znaczyć wiele w twoim życiu, ale później staje się naprawdę ważna :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam takie teksty <3! Śliczne zdjęcia. Mega ładnie wyszłaś!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL
    MÓJ NOWY BLOG

    ReplyDelete
  14. Piękna bluzka, ślicznie wyglądasz i zdjęcia świetne!:)

    ReplyDelete
  15. Your looking are great hard my mind. really awesome your face,
    Really It's Dream Dress. I hope, Every body like and love.
    really Amazing outfit sweet heart
    MY SITE.
    http://viktorianekta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. A czasami ten ktoś wzbudza w nas uczucia, których nie potrafi odwzajemnić...Bardzo inspirujący wpis
    Piękny
    Pozdrawiam kochana
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetny look! ;) i Twoja uroda jest cudowna! ;)

    ReplyDelete
  18. Świetny wpis. Bardzo przemyślany i mądrze napisany :)

    ReplyDelete
  19. Piękny tekst, a ty jeszcze piękniejsza. Zazdroszczę urody! :)
    Obserwuję

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Super jest ten top! Podoba mi się Twój styl pisania, kiedy ja chcę napisać coś w tym stylu, to wychodzi mi to jakoś dziwnie. Mój blog-kilk

    ReplyDelete
  21. Czasem tak jest. Czasami też ktoś sprawia, że czujemy i ból i szczęście jednocześnie.
    Ślicznie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  22. Wybrałaś świetne miejsce do zrobienia zdjeć ;)


    fotogrfaicznespelnia.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Super stylizacja, te wzory wymiatają ! :)
    Najbardziej podoba mi się bluzeczka :D

    ReplyDelete
  24. Trzeba zrobić to co jest niezbędne aby takiego kogoś zatrzymać w życiu. Jednak na pewno nie na siłę bo nikt od tego nie będzie szczęśliwy. Wyczucie jest mega ważne w zakochaniu :) Jakby nie było, ten ktoś najwyraźniej sprawia, że promieniejesz. Niech to trwa ! Pozdrawiam, Olga

    ReplyDelete
  25. Bardzo piękne słowa. Wiem jak banalnie to brzmi, ale to szczera prawda :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  26. Bardzo intrygujący post... Podoba mi się, zachęciłaś mnie i poczekam z chęcią na kolejny post. → obserwuję :)

    ReplyDelete
  27. Prawdziwy, piękny post :)
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo mi się spodobał tekst postu, nie ma cudowniejszego uczucia niż spotkanie wyjątkowej osoby :)
    pozdrawiam!

    coccinellelife.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Bardzo mądry post w pełni się z Tobą zgadzam ^^
    śliczna stylizacja ♥



    Mój blog.Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  30. świetnie jest poczuć tyle wspaniałych uczuć. Jednak najgorzej gdy to wlasnie Ty poczujesz za wiele. Świetny post!

    http://vaniltea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Masz piękne włosy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    ReplyDelete
  33. Ludzie wywierają na nas bardzo duży wpływ, czasami negatywny a czasem pozytywny. Sztuką jest znalezienie takiej osoby z pozytywnym wpływem.
    Pozdrawiam Gdyniankę, ja Gdańszczanka hah
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  34. Super stylizacja, piękne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)

    ReplyDelete
  35. Kurczę w tym poście słowo kluczowe to "czasami"... bo ludzie zazwyczaj sprawiają ból, a tylko "czasami" potrafią coś z siebie wykrzesać... :/

    http://janedlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Wyglądasz idealnie :)
    Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    ReplyDelete
  37. Idealna stylizacja dla mnie ! Masz przepiękne włosy
    Zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  38. Czasami trafia się ktoś, kto już nam odbiera sens oraz tacy co temu sens nadają. Masa ludzi jest i tym samym masa z nich różnie na nas wpływa. Dobry post i ładne zdjecia :)

    ReplyDelete
  39. jesteś tak prześliczna, aj pozazdrościć!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Tekst jak z dobrej piosenki i idealnie opisuje mój problem, a mianowicie przywiązywanie się do ludzi. Może nie chodzi tutaj konkretnie o sprawy miłosne, ale nawet o takie zwykłe, nowe znajomości, do których się strasznie mocno przywiązuję :(
    Ślicznie wyglądasz!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    ReplyDelete
  41. Bardzo ładnie napisane. Zgadzam się z Jane Doe. Ludzie tylko czasami potrafią coś z siebie wykrzesać, ponieważ inaczej cały czas zakładają różne maski. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Przepiekne wlosy, slicznie wygladasz! Fajnie napisane, na naszej drodze pojawiaja sie rozni ludzie :)

    sloncezachmura.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Ładne zdjecia i ciekawa stylizacja

    ReplyDelete
  44. Świetny post. Przywiązuję się szybko do ludzi, którzy sprawiają, że moje życie ma sens. Często tego żałuję.
    Świetne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  45. Jesteś śliczną dziewczyną! Naprawdę, masz niesamowitą urodę!A na zdjęciach wyglądasz przepięknie :) Oby tak dalej! Powodzenia :)
    http://bezatramentu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Wyglądasz przepięknie! Świetna stylizacja i fotki :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog i formy postów, jakie na nim zamieszczasz <3 Będę wpadać częściej <3

    ReplyDelete
  47. Ładnie napisane. Mam taką osobę :) Stylizacja jak i zdjęcia świetne!
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Super narzutka na ostatnim zdjęciu!

    ReplyDelete
  49. Prześliczne zdjęcia, wyglądasz naprawdę cudownie. Zazdroszczę scenerii, w której na co dzień możesz wykonywać tak świetne ujęcia. Obserwuję!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete