July 16, 2017

MONSTER

Myślę sobie, że nie jestem odpowiedzialna. Zadaję sobie pytanie czy dotrzymuję słowa. Analizuję moje zachowanie. Błądzę myślami nad szczegółami mojej duszy. Pytanie, czy ją mam. Może niektórzy myślą, że jestem bezduszną istotą. Człowiekiem albo jakimś stworzeniem. Kimś kto niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze. Osobnikiem, który niszczy ludzi. Czy naprawdę ktoś może mnie tak postrzegać? Czy naprawdę ktoś tak mnie nienawidzi, aby wymyślać historie bogate w szczegóły na mój temat? Jestem prawie pewna, że tak. Dlaczego prawie? Nigdy nikt nie powiedział mi w twarz tego wszystkiego. To tylko zarys tego, czego mogę się spodziewać. Może kiedyś ktoś się odważy podejść i po prostu powiedzieć, że jestem potworem. Do takiego posunięcia taka osoba potrzebuje jednak odwagi. Coś mi się wydaje, że będzie o nią trudno.
ig: oliwiaoleszczyk

15 comments:

  1. Ciekawe spojrzenie na świat, ale czy jak już wymyślasz to wszystko to chociaż te sygnały które zbierasz dają ci chociaż cieni podejrzenia? to co inni mówią a tobie uda się podsłuchać to są obawiam się że dwie różne historie, ale jeśli tak piszesz to na pewno masz powód tak sądzić, super wpis.

    ReplyDelete
  2. Ależ masz piękne włosy :)

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja i zdjęcia , jednak Twoje włosy najbardziej przykuwają uwagę - są piękne !:)
    Pozdrawiam i Obserwuję :)

    ReplyDelete
  4. To przykre, co ludzie potrafią ukrywać w sowich myślach i nie powiedzą tego na głos prosto w twarz.
    Piękne, klimatyczne zdjęcia, masz nietypową urodę :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  5. Ale ty masz śliczne włosy :-*
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Więcej optymizmu życzę ;)

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia. Ludzie ranią, ale zazwyczaj nigdy nie powiedzą ci w twarz co o tobie myślą.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Chyba dlatego warto dać sobie spokój z takimi myślami, szkoda czasu, a to nie będzie nigdy pewne.
    Ładnie wyglądasz :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczni wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jakie śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Piękne zdjęcia. Tło świetnie pasuje do stylizacji. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia! Masz przepiękne włosy *.*

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    ReplyDelete